typy klientów

Jeśli piszesz ofertę dla wszystkich, nikogo nie przekonasz. Aby Twoja argumentacja była skuteczna, musisz dobierać ją „pod klienta”, a skoro tak, to bez poznania tegoż klienta się nie obejdzie. Pokażę Ci dziś 4 typy klientów i opowiem o tym, jakie argumenty trafiają do każdego z nich. 

Dowiedz się więcej

Popatrz oczami klienta na własną ofertę. „Ceny podobne jak u konkurencji, jakość obsługi podobna, produkt podobny. Dlaczego mam kupić właśnie od Ciebie?” No właśnie – dlaczego? Jeśli chcesz, żeby potencjalny odbiorca Twojej oferty nie zadawał sobie tego pytania (albo szybko znalazł na nie odpowiedź), określ swoją USP. 

Dowiedz się więcej

brief

Każdy nastawiony na efekty copywriter zaczyna współpracę z klientem od prośby o wypełnienie briefu, czyli formularza służącego ustaleniu najważniejszych elementów zlecenia. I tu nierzadko zaczynają się schody, bo zdarza się, że klienci uważają ten etap współpracy za zbędną formalność. Szkoda! Brief to bardzo ważny dokument – i to dla obu stron.

Dowiedz się więcej

pisanie tekstów

Czytując blogi copywriterów dzielących się w necie swoim rzemiosłem, spotykam najczęściej wpisy typu „5 pomysłów na nagłówek”, „Jak napisać tekst na stronę internetową/ofertę handlową” itp. Choć wszystko to bardzo ważne, to czasem bywa nieco oderwane od korzeni. Konkretniej: od stanowiącej fundament dla rzemieślnika słowa sztuki komunikacji. A tę naprawdę warto znać!

Dowiedz się więcej

błędy na stronach internetowych

Przeglądam dziennie kilkanaście do kilkudziesięciu stron. Podglądam konkurencję klientów, dla których piszę, szukam firm świadczących usługi, których sama aktualnie potrzebuję itd. Patrzę, czytam i – to już chyba skrzywienie zawodowe – przyglądam się jakości zamieszczanych na witrynach tekstów. Obstawiam ich skuteczność,…

Dowiedz się więcej

jak pozycjonować stronę w google

Masz świetny produkt lub usługę. Zrobiłeś stronę, czekasz… I nic. Dlaczego? Przyczyny mogą być różne. Może klientów zniechęca słaba funkcjonalność strony? Może słaby tekst? A może po prostu ludzie nie mieli szansy obejrzeć Twojej witryny, bo wyszukiwarka „upchnęła” ją gdzieś na n-tej stronie w wynikach wyszukiwania? Dowiedz się, jak tekstami pozycjonować stronę w Google.

Dowiedz się więcej

Wartościowe treści będą dla Ciebie zarabiać  – to pewne. Co jednak zrobić, jeśli nie masz czasu pisać lub wiesz, że z pisaniem Ci nie po drodze? Potrzebny Ci copywriter! Zobacz, jak wybrać naprawdę dobrego.

Dowiedz się więcej

copywriter umiejętności

Marzy Ci się życie z pisania, freelance, życie na własnych zasadach? Świetnie. Czasy Ci sprzyjają, trendy też (content marketing i tendencje firm do zlecania treści na zewnątrz). Ale czy jesteś pewien, że masz właściwe kwalifikacje? Zobacz, jakie cechy i umiejętności powinien mieć dobry copywriter.

Dowiedz się więcej

188/188