Tekstowni.pl
  • kursy copywritingu
  • Dla copywritera
  • Dla przedsiębiorcy
  • Książka
  • Wiedza
    • Baza wiedzy
    • Podcast
  • Gratis
    • Bezpłatne materiały
    • Quizy
  • My
  • Kontakt
przez Ewa Szczepaniak

Wygraj byczy kalendarz!

Dziś nie będzie żadnych mądrości. Żadnych rad i pouczeń. Opowiem Ci historię pewnego kalendarza z edycji baaaardzo limitowanej, liczącej zaledwie 3 egzemplarze. I powiem Ci, co zrobić, żeby jeden z tych egzemplarzy już za kilka dni (jeśli Poczta Polska sprawi się, jak należy) znalazł się u Ciebie.

byczek tekstowni

Na początku był pomysł

Pomysł na fanpage, pomysł na byczka i pomysł na kalendarz z byczkiem. Bo czemuż by nie? Wszyscy robią i rozdają kalendarze, dlaczego nie mielibyśmy i my? Tym bardziej, że nasz będzie byczy! A kto nie chciałby mieć byczego kalendarza na cały byczy niewątpliwie rok (bo czy z byczym kalendarzem rok może nie być byczy?).

No i się zaczęło. Najpierw moje potężne zmagania z InDesignem. Żadna tam Canva i tym podobne podróbki. Jak robić, to profesjonalnie.

Potem zmagania Pawła, mojego Męża, z drukarnią. Nauczyliśmy się, że:

  • kolejność stron w dokumencie do wydruku to czarna magia (na szczęście mamy mocne zęby i udało nam się ją rozgryźć);
  • to, co mówi jeden pan w drukarni, to niekoniecznie dla drugiego musi być wiążące,
  • zawsze należy sprawdzać kolejność stron w każdym, każdziusieńkim egzemplarzu, bo nawet jeśli w pierwszych dwóch po maju następuje czerwiec, to w trzecim po maju może być październik.

Nauki trwały dość długo i nie obeszło się bez wpadek. Marginesy jakoś się skurczyły w drukowaniu (oj, no dobra, z przejęcia zapomniałam je ustawić podczas „profesjonalnego” składu 😉 ), jedna literka jest czarna, a powinna być szara (buuu!), ale…

Jest pięknie!

Mamy 3 śliczne (naszym zdaniem 😛 ) kalendarze. Każdy złożony z 7 kartek formatu A4 (miesiące drukowane dwustronnie i ułożone we właściwej kolejności!). Papier kredowany mat o gramaturze 250 g (mówiąc po ludzku: taki gruby i śliski 😉 ), wszystko docięte i umieszczone na spiralce – gotowe do powieszenia na ścianie. Na każdej stronie jest byczek – jeden z tych, jakie pojawiały się na naszym fanpage’u w piątki.

I teraz chcemy te 3 kalendarze rozdać. Oto regulamin zabawy:

byczek tekstowni

§ 1 Postanowienia ogólne

1. Organizatorem konkursu są właściciele fanpage’a Tekstowni.pl.
2. Facebook nie ponosi odpowiedzialności za prawidłowy przebieg konkursu. Wszelkie roszczenia
związane z konkursem należy kierować wyłącznie do organizatora konkursu.
3. Fundatorem nagród w konkursie jest organizator.
4. Akcja konkursowa organizowana jest wyłącznie za pośrednictwem portalu internetowego Facebook.
5. Udział w konkursie jest nieodpłatny.
6. Konkurs trwa od 20 do 21 XII 2016 r.
7. Konkurs nie jest grą losową w rozumieniu Ustawy z dnia 29 lipca 1992 r. o grach i zakładach wzajemnych (DzU z 2004 r. nr 4 poz. 27 z późniejszymi zmianami).

§ 2 Uczestnicy

1. Uczestnikami konkursu mogą być wyłącznie osoby pełnoletnie, które polubiły fanpage Tekstowni.pl.
2. Przystępując do konkursu, uczestnik oświadcza, że:
a) akceptuje postanowienia regulaminu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych w zakresie i w celach wskazanych w regulaminie,
b) zwalnia Facebook z wszelkiej odpowiedzialności za przebieg i rozstrzygnięcie konkursu.

§ 3 Zasady konkursu

1. Udział w konkursie polega na udzieleniu kreatywnej odpowiedzi na pytanie zamieszczone w poście na fanapege’u Tekstowni.pl dnia 20 XII br.
2. Każdy użytkownik jest uprawniony do 1 zgłoszenia.
3. Ważne są wyłącznie zgłoszenia udzielone przez osoby posługujące się kontem prywatnym.
4. Konkurs przebiega następująco:
a) w dniach 20–21 XII uczestnicy mogą przesyłać zgłoszenia,
b) 22 XII wyniki konkursu zostaną opublikowane na fanpage’u Tekstowni.pl,
c) w ciągu dwóch dni od dnia ogłoszenia wyników, czyli do godz. 23.59 dn. 23 XII zwycięzcy konkursu prześlą na adres mailowy kontakt[małpa]tekstowni.pl swoje dane adresowe w celu wysyłki nagród (imię, nazwisko, pełny adres).W przypadku braku kontaktu ze strony laureatów organizator wybierze kolejną osobę lub osoby.

§ 4 Nagrody

1. Nagrodami w konkursie są 3 kalendarze na 2017 r. o wartości 59 zł/szt.
2. Nagrody zostaną przyznane 3 osobom, których zgłoszenia będą wyróżniały się oryginalnością i kreatywnością.
3. Organizator zastrzega sobie prawo do oceny zgłoszeń konkursowych wg własnego uznania.
4. Nagrody zostaną wysłane do zwycięzców listem poleconym.

§ 5 Prawa autorskie i inne

1. Przystępując do konkursu, użytkownik oświadcza, że jest autorem zgłaszanego tekstu i posiada do niego prawa autorskie majątkowe oraz że zgłoszenie nie narusza praw osób trzecich.
2. W szczególnych przypadkach organizator zastrzega sobie prawo do unieważnienia konkursu.

§ 6 Reklamacje i postanowienia końcowe

1. Reklamacje związane z konkursem mogą być zgłaszane w terminie do 3 dni roboczych od dnia ogłoszenia wyników e-mailowo na adres organizatora.
2. Organizator rozpatruje reklamacje na podstawie niniejszego regulaminu, w terminie do 3 dni roboczych od daty wpłynięcia reklamacji.
3. Organizator oświadcza, że dane osobowe uczestników przetwarzane będą przy zachowaniu zasad określonych w ustawie o ochronie danych osobowych wyłącznie w celu przeprowadzenia konkursu, w szczególności wyboru laureatów i wydania nagród oraz weryfikowania prawdziwości danych.
4. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy kodeksu cywilnego, ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych i inne obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Powodzenia! 🙂

Podziel się:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to share on X (Opens in new window)

Like this:

Like Loading...

Zobacz także:

Ewa Szczepaniak
Copywriterka, trenerka pisania, współzałożycielka pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl. Pisze, uczy pisać i sama odkrywa wciąż nowe możliwości słowa. Autorka kursów pisania i poradników Sztuka projektowania tekstów i 101 technik copywritingu sprzedażowego.

Co o tym myślisz?Cancel reply

Bądźmy w kontakcie

Kurs copywritingu

kurs copywritingu

Kompendium wiedzy o pisaniu:

książka o pisaniu

Materiały o copywritingu, pisaniu, dobrym stylu – za free:

Copyright by Tekstowni.pl 2016-2025
Polityka prywatności Tekstowni.pl
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii - takich jak pliki cookie - do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje witryny.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest konieczny w uzasadnionym celu - umożliwia korzystanie z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
%d