Książka o pisaniu: „Sztuka projektowania tekstów” • Tekstowni.pl
książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl
PORADNIK, KURS DLA BLOGERÓW,

którzy chcą pisać
lepiej niż dobrze 

Naucz się zasad jak profesjonalista,
by móc je łamać jak artysta.

Pablo Picasso

Do dnia premiery
(i do końca przedsprzedaży)

pozostało:

  • 00dni
  • 00godzin
  • 00minut
  • 00sekund

Masz blog i chcesz, żeby ludzie czytali go z zapartym tchem?

A może zamierzasz dopiero podbić internet swoimi treściami? Marzysz o sukcesie, ale nie wiesz, jak właściwie masz pisać, żeby go osiągnąć?

 

Możesz czytać innych i tworzyć pierwsze teksty z nadzieją, że z czasem wyrobisz sobie warsztat. Nabierzesz dzięki temu płynności i powiększysz zasób słownictwa.

Ale to nie wystarczy,
by budzić emocje czytelników, skłaniać ich do działania i podbijać ich serca.

Tajemnica sukcesu tkwi gdzieś indziej:

Dobrych tekstów się nie pisze.

Dobre teksty się projektuje.

Najpierw trzeba zbudować solidną konstrukcję, a potem umiejętnie wypełnić ją treścią. W internecie w grę wchodzą dodatkowo wymagania Google i zwyczaje niecierpliwych czytelników. Jak to wszystko pogodzić? 

Przeczytaj tę książkę, a będziesz wiedział.

książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl

„Sztuka projektowania tekstów” to zbiór narzędzi i strategii przydatnych na każdym etapie projektowania tekstu — od przygotowań, poprzez kreślenie konturów, ich wypełnianie, wywoływanie efektów specjalnych i tworzenie atrakcyjnych form, aż po polerowanie całości. Na końcu znajdziesz też część poświęconą odkrywaniu i rozwijaniu własnych atutów pisarskich. 

Bo zasady nie są po to, żebyś je znał i stosował dla idei. Mają sprawić, że mocniej zabrzmi Twój niepowtarzalny, przyciągający czytelników głos.

Co znajdziesz w książce?

Na 360 stronach poradnika czekają na Ciebie:

książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl

Kilkadziesiąt narzędzi
i strategii

Będziesz wreszcie wiedział, jak osiągnąć efekt, na którym Ci zależy.

książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl

Ponad 100 ćwiczeń z kluczem odpowiedzi

Przećwiczysz nową wiedzę
i sprawdzisz, jak Ci poszło.

książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl

Mistrzowskie
triki

Poznasz niuanse tekstowe, o których wiedzą tylko wtajemniczeni.

W lepszym zrozumieniu i przyswojeniu nowej wiedzy pomogą Ci:

książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl

Niezliczone przykłady

Fragmenty tekstów z prawdziwych, mniej lub bardziej znanych blogów.

książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl

Powtórzeniowe mapy myśli

Graficzne podsumowanie wiadomości. Wystarczy rzut oka, byś wszystko sobie przypomniał.

Czego się dowiesz
(i czego się nauczysz) z tej książki?

Książka składa się z 8 części podzielonych na mniejsze rozdziały.

Każda z części to kolejny krok w projektowaniu tekstów — od fundamentów aż po poszukiwanie niepowtarzalnego stylu i własnego głosu. Każdy rozdział to szczegółowe omówienie jakiegoś zagadnienia.

książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl

Część 1: Fundamenty

W tej części: 

  • dowiesz się, jak zbudować portret komunikacyjny, czyli swój projektancki image;
  • dostaniesz narzędzia, dzięki którym poznasz bohatera swoich tekstowych projektów;
  • zrozumiesz przestrzeń, w której będą funkcjonowały Twoje dzieła.

CZĘść 2: KONSTRUKCJA

W tej części: 

  • nauczysz się projektować tytuły swoich tekstów;
  • poznasz strategie projektowania treści;
  • zrozumiesz znaczenie punktów strategicznych każdego tekstowego projektu i nauczysz się za ich pomocą zdobywać uwagę czytelnika.
książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl
książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl

CZĘść 3: NARZĘDZIA

W tej części:

  • poznasz elementy i zestawy, z których będziesz tworzyć swoje projekty;
  • nauczysz się odróżniać materiały dobre od złych;
  • dowiesz się, jak sobie radzić z poplątanym zdaniem.

CZęść 4: TRENDY

W tej części:

  • zapoznasz się z trendami w projektowaniu tekstów;
  • nauczysz się łączyć elementy projektu w spójną całość;
  • dowiesz się, jak uniknąć tekstowego faux pas.
książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl
książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl

Część 5: EFEKTY SPECJALNE

W tej części: 

  • dowiesz się, jak dzięki niewielkim przesunięciom elementów
    podkreślać ważne informacje;
  • dostaniesz narzędzia do projektowania doświadczenia czytelnika — pobudzania zmysłów, wyobraźni i emocji;
  • nauczysz się pisać z humorem.

Część 6: FORMY

W tej części: 

  • poznasz strategie projektowania kilku form tekstowych;
  • wzbogacisz swój warsztat projektancki o parę dodatkowych narzędzi, takich jak drabina abstrakcji i opowieść;
  • dostaniesz zestaw pomysłów na projekty kreatywne.
książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl
książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl

Część 7: Ostatnie szlify

W tej części: 

  • dowiesz się, jak poprawić swój projekt tekstowy;
  • uzupełnisz swoją skrzynkę z narzędziami o przybory interpunkcyjne;
  • poznasz kilka najczęstszych pułapek gramatycznych czyhających na projektantów.

Część 8: NIEPOWTARZALNOść

W tej części: 

  • poznasz swoje słabe i mocne strony w projektowaniu tekstów;
  • dowiesz się, jak wypracować swój niepowtarzalny styl;
  • zrozumiesz, czym jest własny głos — dowiesz się, jak go znaleźć i rozwijać.
książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl

Zobacz SPIS TREŚCI

książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl

O autorce

książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl

Ewa Szczepaniak

copywriterka, była redaktorka, trenerka pisania. „Matka chrzestna” wielu copywriterów. Autorka kursów online: „5 lekcji pisania (nie tylko) do internetu”, „Pisz tak, żeby sprzedawać”, „Zostań copywriterem”, „Przecinki są proste!”.

Zobacz, co ludzie mówią o tych kursach:

Wszystko mi się podobało w tym kursie! Układ treści, język, jakim operowałaś, niesamowite ilości przykładów z życia i stron, które warto / nie warto naśladować. Opracowane przez Ciebie materiały są konkretne i prowadzą krok po kroku przez kolejne czynności składające się na przygotowanie poszczególnych rodzajów tekstów.

książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl
Anna Cichańska
absolwentka kursu „Zostań copywriterem" (i kursu „Pisz tak, żeby sprzedawać")

Kurs […] przygotowany na najwyższym poziomie. Obudził we mnie stare marzenia o pisaniu i wypełnił pokładami motywacji. Czuję mnóstwo wiary we własne możliwości. Zdobytą wiedzę już testuję w praktyce i odnoszę pierwsze sukcesy w pracy z klientem. 

książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl
Agnieszka Pojda
absolwentka kursu „Zostań copywriterem" (i kursu „Pisz tak, żeby sprzedawać")

Ten kurs jest świetny! Bardzo obszerny, a jednocześnie niezwykle konkretny. Nie ma w nim nic zbędnego. Po kursie mam nie tylko tekst na landing page konkretnego produktu, ale też mnóstwo materiałów, które przydają mi się przy pisaniu opisów innych moich produktów.

książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl
Magdalena Myszura
absolwentka kursu „Pisz tak, żeby sprzedawać"

Ten kurs cały czas jeszcze się we mnie rozwija. Co jakiś czas wracam do niektórych lekcji. Tam jest tyle ciekawych rzeczy, że jednorazowe „przerobienie” kursu to zdecydowanie za mało.

książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl
Aneta Łacwik
absolwentka kursu „Pisz tak, żeby sprzedawać" (i kursu „Zostań copywriterem")

Jeden wielki konkret! Dzięki temu nie czułam — co często zdarza się przy innych kursach — że autor daje tylko namiastkę swojej wiedzy, a za resztę będzie kazał płacić przy następnej okazji. […] po zakończeniu tego kursu i zrobieniu wszystkich ćwiczeń zbudowałam solidne fundamenty do zawodowego pisania.

książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl
Agata Borowska
absolwentka kursu „Zostań copywriterem"

Mam poczucie, że dostałam naprawdę dużo  wartościowej wiedzy, a teraz mogę już skupić się na doskonaleniu mojego warsztatu. W sumie przed kursem nie sądziłam, że jest tyle informacji o copywritingu, o których nie miałam wcześniej pojęcia. 

książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl
Iza Skuza-Dąbrowska
absolwentka kursu „Zostań copywriterem"
książka o pisaniu, „Sztuka projektowania tekstów”, Tekstowni.pl

A Ty? Chcesz projektować teksty, które czyta się  
lepiej niż dobrze?