Copy, SEO i długie wakacje w Azji. Rozmowa z Kasią Grzech
- Jak prowadzić copywriterski biznes, żeby można było sobie pozwolić na długie egzotyczne podróże?
- Czy AI wyprze copywriterów?
- Jak nowy pomysł Google może zaszkodzić twórcom i kto najbardziej powinien się obawiać?
Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te pytania, posłuchaj rozmowy z Kasią Grzech.
Jak pisać z humorem? 5 rad ze „Sztuki projektowania tekstów” na 5. urodziny książki
Przyciąga czytelników, buduje pozytywne skojarzenia i sprawia, że autor jest postrzegany jako bardziej sympatyczny i inteligentny. Co to takiego? Humor oczywiście! Zobacz, jak rozbawić odbiorców i sprawić, żeby Twoje teksty na długo pozostały w ich pamięci.
Jak napisać ofertę? 4 kroki KAIZEN Copy
Przecież ja wiem, jak to jest. Masz napisać ofertę na stronę sprzedażową i… Yyyy… Od czego zacząć? Yyy… A co pisać? Yyyy… Zobaczę, jak inni to robią. Patrzysz, przekształcasz, wzorujesz się. No jakoś idzie, ale… To tak jakbyś chciał upiec szarlotkę przez podpatrywanie i w efekcie miał skrzyżowanie sernika z makowcem. Na szczęście można prościej. Z KAIZEN Copy.
Tekst, który (nie) sprzedaje. Co może pójść nie tak?
Co robi copywriter? Pisze teksty, które sprzedają. Teoretycznie… Bo często niestety te teksty sprzedają tylko z nazwy. Zachwalają – owszem. Pokazują korzyści – owszem. Ale czasem mają w sobie coś, co sprawia, że to zachwalanie i korzyści nikogo nie ruszają. Co to może być (i jak temu zaradzić)?
Metoda 4W, czyli jak zaplanować (finansowy) sukces na freelansie
„Sukces na freelansie można odnieść jedynie dzięki ciężkiej pracy”. Tak myślisz? To ja Ci powiem, że dzięki ciężkiej pracy możesz się zamęczyć, wypalić i zwątpić, jeśli nie dodasz do niej jednego elementu. Jakiego? Ano planu na to, jak tę (niekoniecznie aż tak ciężką) pracę przekuć na dobre pieniądze.
Copywriting na wesoło. 10 kawałów o copywriterach
Copywriting to nie tylko sztuka sprzedawania słowem. To też balansowanie na cienkiej linii między kreatywnością a szaleństwem z powodu deadline’ów, marudzących klientów i braci/sióstr po klawiaturze, którzy zawsze wiedzą lepiej. Z drugiej strony… Jeśli tak spojrzeć z boku, to czasem jest się z czego pośmiać. Dziś czas właśnie na to.
Czy w 2024 roku warto zostać copywriterem?
Kolejna edycja kursu „Zostań copywriterem” tuż-tuż, a tymczasem… Konkurencja. Firmy, które szukają wyłącznie doświadczonych. Sztuczna inteligencja i upadek portali dla freelancerów… Czy w roku 2024 warto jeszcze być copywriterem? Zobaczmy.
Copywriting 2024. Jak pisać zgodnie z trendami?
Świat się zmienia, a wraz z nim zmieniają się realia, w jakich publikujemy nasze teksty. A to ma swoje skutki. Jeśli chcesz, żeby Cię czytali, musisz już na etapie projektowania treści pamiętać o kilku zasadach wymuszonych przez okoliczności. Co w 2024 roku zadecyduje o tym, jak pisać, żeby się przebić?