Chcesz pisać coraz lepiej? Potrzebujesz szybkich rad, bo nie masz czasu na czytanie grubych tomów. Mam dla Ciebie kompendium sztuki słowa w pigułce, przygotowane we współpracy ze śmietanką literacką różnych epok.

Czytaj dalej

  Transkrypcja podcastu: Czy pisania można się nauczyć? Jak to jest być copywriterem? Co może zrobić początkujący copywriter, żeby się nie zniechęcić do projektowania tekstów pod wpływem jakiegoś drobnego niepowodzenia? O tym wszystkim usłyszysz w dzisiejszym odcinku.   Cześć, tu Ewa Szczepaniak z Tekstowni.pl, a to jest kolejny odcinek podcastu Copylogika (nie tylko)…

Czytaj dalej

Przychodzi ten długo wyczekiwany dzień: w Twojej skrzynce pojawia się mail z zapytaniem o teksty. Co teraz? Jak odpowiedzieć, żeby nie spłoszyć klienta? Jak współpracować z nim, żeby wrócił i jeszcze przyprowadził innych?

Czytaj dalej

Przez to, że obiegowe rozumienie copywritingu jest – powiedzmy – zaburzone, cierpią osoby, które zajmują się copywritingiem profesjonalnie (no bo wiadomo: skoro to takie nic, to dlaczego by za to płacić nie wiadomo ile), cierpi rynek, bo jest zalewany usługami marnej jakości, a tym samym cierpią także klienci, bo na te usługi marnej jakości trafiają.

Czas sprostować to i owo.

Czytaj dalej

Copywriter ma z pisania pieniądze. Pisarz – satysfakcję, czasem rozgłos, niekiedy również jakieś kieszonkowe. A jakie korzyści z pisania może mieć zwykły, szary człowiek, który nigdy nie zabiegał o dar słowa? Liczne.

Czytaj dalej

Składać zdania każdy może, ale wiadomo… jeden robi to lepiej, drugi gorzej. Jesteś ciekawy, jak wychodzi Tobie? Sprawdź. Przygotowałam dla Ciebie krótki quiz z wyjaśnieniami. Możesz się zdziwić!

Czytaj dalej

 Twoja strona wciąż ginie wśród innych w wyszukiwarce? Nie masz pojęcia, jak pisać pod SEO, żeby się przebić? Głowa do góry. Są narzędzia, które przeprowadzą Cię przez optymalizację tekstów krok po kroku. Jednym z nich jest RankMath.

Czytaj dalej

Gdyby tak zrobić listę copyfrazesów, czyli najczęściej powtarzanych wyrażeń w copywriterskim światku, to „tekst, który sprzedaje” byłby chyba numerem 1. Czym właściwie jest „tekst, który sprzedaje” i co powinien zawierać? 

Czytaj dalej

Napracowałeś się nad tekstem, pokładałeś w nim ogromne nadzieje – miał sprzedawać na autopilocie. Tymczasem… Pokazujesz ludziom swoją stronę sprzedażową, a oni nic. Co się stało? Być może popełniłeś któryś z tych 5 częstych błędów.

Czytaj dalej

9/149