Blog copywritera - pisaniu, copywritingu, dobrym stylu. Tekstowni.pl
, Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o pracy copywritera, ale boisz się zapytać. Cz. 3: Jak przekonać do siebie klienta i wycenić swoją pracę?, Tekstowni.pl

W Internecie sprzedaje tekst, ale tekst nie działa w próżni. Nawet najlepszy straci na skuteczności w otoczeniu mdłej grafiki. I w drugą stronę — słabszy  można nieco „podrasować” dobrymi zdjęciami. Zobacz, jak te zdjęcia dobierać, żeby podnieść skuteczność strony nawet o 95%.

Czytaj dalej

, Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o pracy copywritera, ale boisz się zapytać. Cz. 3: Jak przekonać do siebie klienta i wycenić swoją pracę?, Tekstowni.pl

Trzeba przyznać, że facet znał się na rzeczy. Wypromował m.in. Dove, Saaba, Rolls Royce’a, przeszedł do historii jako „ojciec reklamy”, a jego rady są powtarzane i praktykowane do dziś. Ty też możesz z nich skorzystać. 

Czytaj dalej

, Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o pracy copywritera, ale boisz się zapytać. Cz. 3: Jak przekonać do siebie klienta i wycenić swoją pracę?, Tekstowni.pl

W słowach można zmieścić wiele. Między słowami — jeszcze więcej. Twórcy reklam są tego świadomi i chętnie to wykorzystują, nie zawsze etycznie. Odbiorcy są świadomi mniej i przyjmują reklamowe komunikaty bezkrytycznie, nie zastanawiając się, co właściwie usłyszeli. A mogliby się zdziwić! 

Czytaj dalej

, Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o pracy copywritera, ale boisz się zapytać. Cz. 3: Jak przekonać do siebie klienta i wycenić swoją pracę?, Tekstowni.pl

Agnieszka  zapisała się na kurs copywritingu i nie została copywriterką. Ale taki był plan. Przyszła nie po freelance, a po narzędzia. Chciała dzięki nim skuteczniej realizować misję, dla której założyła blog.

Czytaj dalej

, Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o pracy copywritera, ale boisz się zapytać. Cz. 3: Jak przekonać do siebie klienta i wycenić swoją pracę?, Tekstowni.pl

Co byś powiedział, gdyby przyjaciółka, dziewczyna po czterdziestce,  oznajmiła Ci, że po prawie 20 latach pracy w szkole postanowiła zostać…. freelancerką? Wielu pewnie złapałoby się za głowę, zaczęłoby odradzać i tłumaczyć. Niepotrzebnie. Okazuje się, że dojrzałość i freelance to świetna para. Historia Anety jest na to dowodem. Oczywiście takie rzeczy nie dzieją się z dnia na dzień. Aneta…

Czytaj dalej

, Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o pracy copywritera, ale boisz się zapytać. Cz. 3: Jak przekonać do siebie klienta i wycenić swoją pracę?, Tekstowni.pl

Poznałyśmy się z Moniką w 2017 roku na moim szkoleniu stacjonarnym z webwritingu. Potem Monika skończyła jeszcze kilka innych naszych kursów (online), a jednak nie ma rozhulanego copybiznesu i… nie wie, czy chciałaby go mieć. Pracowała w jednej z lubelskich agencji reklamowych, aplikowała do innej, rozgląda się za kolejną. Bo historia Moniki to przede wszystkim dzieje wielkiej miłości do marketingu i poszukiwań z nią związanych. A  w tych poszukiwaniach copywriting bardzo się przydaje.

Czytaj dalej

, Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o pracy copywritera, ale boisz się zapytać. Cz. 3: Jak przekonać do siebie klienta i wycenić swoją pracę?, Tekstowni.pl

Słowo ma moc. Nie tylko dlatego. że wpływa na postawy i działania czytających. Zmienia także życie tych, którzy odkrywają dla siebie jego możliwości. Zobacz, jak przygoda z copywritingiem obudziła uśpione marzenia Agnieszki i co zmieniła w jej biznesie.

Czytaj dalej

, Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o pracy copywritera, ale boisz się zapytać. Cz. 3: Jak przekonać do siebie klienta i wycenić swoją pracę?, Tekstowni.pl

Pojawił się w jej życiu przypadkiem i – jak sama pisze na swojej stronie – był miłością od pierwszego wejrzenia. Podbił jej serce i rozgościł się na stałe. Zobacz, jak Iza odkryła copywriting i co z tego wynikło.

Czytaj dalej

, Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o pracy copywritera, ale boisz się zapytać. Cz. 3: Jak przekonać do siebie klienta i wycenić swoją pracę?, Tekstowni.pl

Podjąłeś decyzję. Pożegnałeś się z etatem, by rozpocząć karierę copywritera. Poświęciłeś mniej lub więcej czasu na zgłębianie wiedzy i szlifowanie warsztatu. Pozostaje już tylko zacząć działać. Ale jak przekonać potencjalnych klientów, że warto Ci zaufać? Jakie stawki im zaproponować? O tym dzisiaj.

Czytaj dalej

9/100

, Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o pracy copywritera, ale boisz się zapytać. Cz. 3: Jak przekonać do siebie klienta i wycenić swoją pracę?, Tekstowni.pl

Zamień słowa na pieniądze

Pisz tak, żeby sprzedawać
kurs online