Tekstowni.pl
  • kursy copywritingu
  • Dla copywritera
  • Dla przedsiębiorcy
  • Książka
  • Wiedza
    • Baza wiedzy
    • Podcast
  • Gratis
    • Bezpłatne materiały
    • Quizy
  • My
  • Kontakt
przez Ewa Szczepaniak

To już 9 lat! Urodzinowe Q&A

To już 9 lat. 9 lat budowania marki Tekstowni, 9 lat tworzenia, spotkań z ludźmi, odkrywania różnych rzeczy i dzielenia się nimi. Uczcijmy to prawdą bez granic. Zapraszam na specjalny, urodzinowy odcinek Copylogiki (nie tylko) dla laika. Odcinek, w którym odpowiadam na pytania naszej społeczności.

Na skróty – pytania z podcastu:

  • 1:10 Czy nie myślałaś o selfpublishingu?
  • 3:01 Czy masz plany na kolejną książkę?
  • 5:04 Czy będzie na blogu cykl tekstów o storytellingu? A może będzie kurs storytellingu?
  • 6:19 Czy przyjmujesz wpisy gościnne na blog?
  • 7:43 Jak się dostać do bazy copywriterów?
  • 10:18 Czy nie myślałaś o zorganizowaniu konferencji dla copywriterów?
  • 11:31 Czy nie żałujesz, że zamknęłaś grupę na FB?
  • 14:40 Czy jest coś, czego żałujesz z tych 9 lat lub co zrobiłabyś inaczej?
  • 16:05 Zdradź, co planujesz na kolejne lata
  • 19:19 W ciągu 9 lat bardzo dużo się zmieniło w pisaniu, jak oceniasz te zmiany? Czy możesz polecić jakieś blogi o życiu, które nie promują nachalnie produktów, nie trzeba się przedzierać przez milion reklam, żeby dojść do wpisu, a teksty w nich pojawiają się w miarę regularnie?
  • 23:26 Czy uważasz, że łatwiejszy dostęp do wiedzy o copywritingu przekłada się na wyższy poziom tekstów na rynku? I jakie widzisz wyzwania w edukowaniu przyszłych pokoleń copywriterów w świecie, gdzie każdy może nazwać się ekspertem?
  • 26:26 Co byś poradziła osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z copywritingiem?
  • 30:38 Jakie jest Twoje zdanie o AI?
  • 34:28 Jak sobie poradzić, kiedy siadam do pisania i jestem zablokowana/-y
  • 43:42 Czy masz jakieś rytuały lub techniki, które pomagają Ci w pisaniu?
  • 44:03 Jak odnaleźć swój styl w pisaniu?
  • 49:28 Co u Bogusia? 
  • 50:45 Jakie książki czytasz prywatnie i co polecasz?

Linki do miejsc wymienionych w podcaście:

– lista zainteresowanych storytellingiem (formularz jest pod artykułem)

– kurs Zostań copywriterem

– ebook Jak zrobić portfolio, w którym klient się zakocha (również w pakietach z dodatkowymi materiałami dla początkujących copywriterów)

Podziel się:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X

Like this:

Like Loading...

Zobacz także:

Ewa Szczepaniak
Copywriterka, trenerka pisania, współzałożycielka pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl. Pisze, uczy pisać i sama odkrywa wciąż nowe możliwości słowa. Autorka kursów pisania i poradników Sztuka projektowania tekstów i 101 technik copywritingu sprzedażowego.

Co o tym myślisz?Cancel reply

Bądźmy w kontakcie

Kurs copywritingu

kurs copywritingu

Kompendium wiedzy o pisaniu:

książka o pisaniu

Materiały o copywritingu, pisaniu, dobrym stylu – za free:

Copyright by Tekstowni.pl 2016-2025
Polityka prywatności Tekstowni.pl
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii - takich jak pliki cookie - do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje witryny.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest konieczny w uzasadnionym celu - umożliwia korzystanie z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
%d