To już 9 lat. 9 lat budowania marki Tekstowni, 9 lat tworzenia, spotkań z ludźmi, odkrywania różnych rzeczy i dzielenia się nimi. Uczcijmy to prawdą bez granic. Zapraszam na specjalny, urodzinowy odcinek Copylogiki (nie tylko) dla laika. Odcinek, w którym odpowiadam na pytania naszej społeczności.
Na skróty – pytania z podcastu:
- 1:10 Czy nie myślałaś o selfpublishingu?
- 3:01 Czy masz plany na kolejną książkę?
- 5:04 Czy będzie na blogu cykl tekstów o storytellingu? A może będzie kurs storytellingu?
- 6:19 Czy przyjmujesz wpisy gościnne na blog?
- 7:43 Jak się dostać do bazy copywriterów?
- 10:18 Czy nie myślałaś o zorganizowaniu konferencji dla copywriterów?
- 11:31 Czy nie żałujesz, że zamknęłaś grupę na FB?
- 14:40 Czy jest coś, czego żałujesz z tych 9 lat lub co zrobiłabyś inaczej?
- 16:05 Zdradź, co planujesz na kolejne lata
- 19:19 W ciągu 9 lat bardzo dużo się zmieniło w pisaniu, jak oceniasz te zmiany? Czy możesz polecić jakieś blogi o życiu, które nie promują nachalnie produktów, nie trzeba się przedzierać przez milion reklam, żeby dojść do wpisu, a teksty w nich pojawiają się w miarę regularnie?
- 23:26 Czy uważasz, że łatwiejszy dostęp do wiedzy o copywritingu przekłada się na wyższy poziom tekstów na rynku? I jakie widzisz wyzwania w edukowaniu przyszłych pokoleń copywriterów w świecie, gdzie każdy może nazwać się ekspertem?
- 26:26 Co byś poradziła osobom, które dopiero zaczynają swoją przygodę z copywritingiem?
- 30:38 Jakie jest Twoje zdanie o AI?
- 34:28 Jak sobie poradzić, kiedy siadam do pisania i jestem zablokowana/-y
- 43:42 Czy masz jakieś rytuały lub techniki, które pomagają Ci w pisaniu?
- 44:03 Jak odnaleźć swój styl w pisaniu?
- 49:28 Co u Bogusia?
- 50:45 Jakie książki czytasz prywatnie i co polecasz?
Linki do miejsc wymienionych w podcaście:
– lista zainteresowanych storytellingiem (formularz jest pod artykułem)
– ebook Jak zrobić portfolio, w którym klient się zakocha (również w pakietach z dodatkowymi materiałami dla początkujących copywriterów)