Tekstowni.pl
  • kursy copywritingu
  • Dla copywritera
  • Dla przedsiębiorcy
  • Książka
  • Wiedza
    • Baza wiedzy
    • Podcast
  • Gratis
    • Bezpłatne materiały
    • Quizy
  • My
  • Kontakt
przez Ewa Szczepaniak

4 rzeczy, których nie wiesz o kursie „Zostań copywriterem” (a szkoda!)

Wciąż się zastanawiasz, czy wziąć udział w kursie Zostań copywriterem? Słusznie! Twoje pieniądze zasługują na to, żebyś inwestował je tam, gdzie będą procentowały. Przemyśl swoje uczestnictwo na spokojnie. A rozważając za i przeciw, weź pod uwagę także te rzeczy, których prawdopodobnie o kursie nie wiesz, a które dziś chcę Ci zdradzić.


kurs na copywritera

1. Nie tylko uczymy, lecz także pomagamy wystartować

Kurs Zostań copywriterem NIE kończy się na ostatniej lekcji. To nie jest taki kurs, który zostawia ludzi z głową pełną wiedzy i… z rozłożonymi rękami, bo nie mają pojęcia, co z tą wiedzą teraz zrobić.

Staramy się pomóc naszym absolwentom wystartować. W październiku 2020 r. ruszyła baza copywriterów z profilami osób, które:

1. przerobiły dokładnie kurs,

2. pokazały teksty świadczące o tym, że czegoś się z niego nauczyły;

3. są gotowe na to, żeby przygarnąć klientów :).

Pierwsi klienci są zachwyceni. Takie miłe słowa podesłał nam dziś pan Mateusz, któremu jedna z naszych absolwentek, Olga, napisała tekst do serwisu stronadlabiznesu.pl:

 

Przed Olgą postawiłem bardzo konkretne oczekiwania: teksty miały być lekkie, pozbawione technikaliów, a przede wszystkim zrozumiałe dla odbiorcy. Byłem pozytywnie zaskoczony lekkością i jakością tekstów. Bardzo polecam współpracę z Olgą, jak i innymi absolwentami kursu!

 

 

 

2. Możesz skorzystać ze wsparcia także przy pierwszych zleceniach

Czyli co? Ludzie są rzuceni od razu na głęboką wodę i mają sobie sami radzić?

Tak i nie.

Woda może i głęboka, bo zlecenia są prawdziwe, ale jesteśmy w kontakcie. Przez rok od dnia startu kursu uczestnicy mają dostęp do platformy i przez taki sam czas mogą skorzystać z pomocy dostępnej w poszczególnych pakietach — np. z konsultacji. Przez rok jest też aktywna grupa na FB (oddzielna dla każdej edycji). Co to oznacza w praktyce?

Ano to, że kto sprawnie przerobi kurs, nie jest sam z pierwszymi zleceniami. Może radzić się do woli. Żadne pytanie nie pozostaje bez odpowiedzi.

 

3. Prawie wszystkie materiały masz na zawsze

Cooo? Rok? Tylko rok? Tak, tak, wiem, że dla niektórych rok dostępu do kursu, za który się zapłaciło, to skandal. Ale ma to sens: rok to na tyle długo, żeby pracować w swoim tempie, ale też na tyle „krótko”, żeby była motywacja do pracy. W końcu deadline to deadline.

A co, gdyby tak ktoś potrzebował sięgnąć do kursowych materiałów już po upływie 12 miesięcy? No problem. Prawie wszystko można ściągnąć (zupełnie legalnie!) na własny dysk. Wyjątkiem są filmy, ale zamiast nich masz lekcje w formacie mp3 i transkrypcje. 

Spokojnie. Cała wiedza zostaje z Tobą na zawsze.

 

4. Dostaniesz certyfikat (a może nawet dwa!)

W końcu to kurs, który ma Ci dać kwalifikacje do zawodu, więc jak mogłoby być bez dyplomu? 

Do zdobycia są dwa certyfikaty.

Pierwszy potwierdza uczestnictwo — każdy, kto był na kursie, może go sobie pobrać automatycznie na platformie kursowej. Jeśli jednak komuś marzy się certyfikat potwierdzający wiedzę i umiejętności, może zdawać egzamin.

Tak, egzamin nie jest obowiązkową częścią kursu. Wiadomo — jako kurs na copywriteradodatkowa praca dla nas musi wiązać się z dodatkowym kosztem. Pomyśleliśmy, że lepiej będzie dać  ludziom wybór, niż podnosić opłatę za kurs wszystkim, podczas gdy tylko część osób zdecyduje się sprawdzić swoje postępy.

Ale  zdecydować się warto. W efekcie dostajesz nie tylko informację o liczbie zdobytych punktów i (jeśli zdasz!) certyfikat, lecz także porządną informację zwrotną — wiesz, co idzie Ci dobrze, a nad czym powinieneś popracować.

***

No to pomyśl, pomyśl. A jeśli uznasz, że może by jednak, pamiętaj: startujemy 21 IX. Bez Ciebie to nie będzie to samo ;).

kurs copywritingu

Podziel się:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to share on X (Opens in new window)

Like this:

Like Loading...

Zobacz także:

Ewa Szczepaniak
Copywriterka, trenerka pisania, współzałożycielka pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl. Pisze, uczy pisać i sama odkrywa wciąż nowe możliwości słowa. Autorka kursów pisania i poradników Sztuka projektowania tekstów i 101 technik copywritingu sprzedażowego.

Co o tym myślisz?Cancel reply

Bądźmy w kontakcie

Kurs copywritingu

kurs copywritingu

Kompendium wiedzy o pisaniu:

książka o pisaniu

Materiały o copywritingu, pisaniu, dobrym stylu – za free:

Copyright by Tekstowni.pl 2016-2025
Polityka prywatności Tekstowni.pl
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii - takich jak pliki cookie - do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje witryny.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest konieczny w uzasadnionym celu - umożliwia korzystanie z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
%d