Żyj na swoich zasadach.
Pracuj za pieniądze, które TY wyznaczysz.
Zostań copywriterem 2.0
START KURSU: 3 marca 2025
NA SKRÓTY:
Jak to jest u Ciebie?
Czy jest zapotrzebowanie na usługi copywriterskie?
Co da Ci kurs zostań copywriterem?
Czego się nauczysz na kursie?
Jak będziesz się uczyć?
Jakie materiały czekają na Ciebie na platformie kursowej?
Jakie dodatkowe pomoce dostaniesz?
Jak to jest u Ciebie?
Może siedzisz dzień w dzień przy biurku zawalonym stertą papierów. Zmuszasz się do czytania bzdurnych maili i procedur w obawie, że szef znów się do czegoś przyczepi. Myślisz sobie „Jest OK, to tylko praca”, ale coś z tyłu głowy mówi Ci, że to nie tak miało być.
Przecież Ty świetnie piszesz, marzył Ci się kreatywny zawód, a tymczasem… Ech…
A może…
Masz małe dziecko – wyczekane i wypieszczone. Chcesz być z nim i patrzeć, jak się rozwija, ale zegar tyka, urlop macierzyński się kończy. Przeraża Cię myśl, że za chwilę trzeba będzie zostawić malucha i wszystkie swoje siły pakować w obowiązki, które nie są warte tego, żeby się im poświęcać.
A może jeszcze inaczej…
Czujesz, że praca na etacie nie jest dla Ciebie. Ktoś Ci powiedział, że można zarobić na pisaniu i nawet po kilku odpowiedziach na ogłoszenie udało się wystartować, ale… Cóż, całymi dniami klepiesz bezwartościowe teksty za 5 zł/1000 zn. ze spacjami.
Czujesz, że pióro masz niczego sobie, a piszesz na akord treści, którymi zainteresują się tylko roboty Google. Zaczynasz coraz bardziej wątpić w swój talent i możliwości. Ani Cię to nie cieszy, ani nie przynosi pieniędzy.
♥ zwolnić szefa i samemu być sobie sterem, żeglarzem i okrętem,
♥ zostać z dzieckiem i zarabiać pieniądze z domu, a przy tym się rozwijać,
♥ zamienić 5 zł na 3o, 40 albo i więcej i pisać dla ludzi, a nie dla robotów?
TERAZ jest na to świetny moment
Jak wynika z raportów branżowych, rynek copywritingu na świecie rośnie rocznie średnio o 7,6%. Do 2030 roku ma osiągnąć wartość 42,22 mld $.
Co to oznacza?
Ano to, że jest miejsce dla nowych specjalistów.
Ale uwaga!
Raporty nie pozostawiają wątpliwości:
teraz bardziej niż kiedykolwiek liczą się kompetencje.
Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji skończyły się czasy, kiedy wystarczała chęć klepania w klawiaturę. Teraz tworzenie prostych tekstów przejęła AI.
Copywriterom płaci się za to, z czym narzędzia sobie nie radzą – za PROFESJONALNE teksty, wymagające empatii, wiedzy z pogranicza marketingu i psychologii.
Jednym słowem: za naprawdę, naprawdę porządny warsztat.
I to jest szansa dla Ciebie!
Teraz, kiedy rynek kształtuje się na nowo, masz szansę zająć sobie na nim cieplutkie miejsce. Budować pozycję w czasach, kiedy wielu wypadło, a wielu innych się zastanawia.
Za parę lat. kiedy oni się zdecydują, Ty już będziesz osobą z wianuszkiem stałych klientów. Kto wie — może nawet kimś, która nadzoruje pracę młodszych stażem copywriterom!
Kurs Zostań copywriterem to Twój most do świata nowych możliwości.
Przeprowadzi Cię od pisania na czuja, według zasad ze szkolnych wypracowań (zapomnij o nich jak najszybciej!) do projektowania profesjonalnych tekstów.
Sprawi, że naprawdę wystartujesz, i to z poziomu, do którego wielu nie dochodzi nawet po latach. W dodatku:
Będziesz znać profesjonalne triki i metody i każdy zabieg zastosowany w tekście uzasadnisz, podpierając się konkretną wiedzą bazującą na badaniach
Wystartujesz bez stresu, że czegoś nie wiesz (bo będziesz mieć porządną wiedzę i osobę, którą zawsze można dopytać), że nie masz portfolio (bo po kursie będziesz je mieć), że nie wiesz, jak rozmawiać klientami (bo będziesz to wiedzieć).
Od Ciebie zależy, gdzie tym wszystkim zabłyśniesz. Możesz celować w świat marketingu, mediów albo działać „na swoim”.
Tak jak ludzie, którzy już przeszli kurs i teraz dzielą się tym, jak zaowocował w ich życiu:
Ty też możesz mieć takie efekty.
Nawet jeśli w tym momencie nie wiesz nawet do końca, czym jest ten cały copywriting.
W kursie Zostań copywriterem masz przemyślany, starannie zaprojektowany proces. Uczysz się krok po kroku.
Zaczynasz od zera. Zdobywasz wiedzę, dokładając cegiełkę do cegiełki.
Konkrety? Proszę bardzo!
Oto program kursu copywritingu:
To moduł, po którym możesz już brać zlecenia na zoptymalizowane pod SEO artykuły.
W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:
Nauczysz się:
Po tym module będziesz mieć pierwszy tekst do portfolio – zoptymalizowany pod SEO artykuł blogowy.
Po tym module możesz brać zlecenia na teksty eksperckie. A dodatkowo zaczniesz pisać z efektem WOW!
(Psst! To moduł unikalny! Prawdopodobnie nie znajdziesz na rynku drugiego kursu z tak rozbudowanym modułem poświęconym doskonaleniu warsztatu pisarskiego)
W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:
Nauczysz się:
Po tym module dodasz do swojego portfolio drugi tekst. Będzie to tekst ekspercki, w którym z lekkością wyjaśniasz trudne zagadnienia w prosty sposób.
W tym module zdobędziesz supermoc, która jest esencją copywritingu – umiejętność sprzedawania słowem.
W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:
Nauczysz się:
Po tym module Twoje portfolio wzbogaci się o 5 krótkich tekstów i 1 dłuższy. Będą to:
PS „Lead magnet”, „landing page”… Brzmi egzotycznie? Spokojnie. Dostaniesz łopatologiczne wyjaśnienia i instrukcje.
Zobaczysz: już niedługo będziesz się uśmiechać na myśl, że jeszcze niedawno te pojęcia nie mówiły Ci zbyt wiele.
Po tym module staniesz się bezcennym wsparciem dla przedsiębiorców, którzy potrzebują tekstów na stronę firmową, ale nie wiedzą, jak go napisać.
W tej części szkolenia dowiesz się:
Nauczysz się:
Po tym module Twoje portfolio będzie bogatsze o zestaw tekstów na stronę firmową:
Ten moduł przygotuje Cię do pracy „na swoim”.
W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:
Dodatkowo w tym module:
Po tym module będziesz mieć gotowe portfolio, kilka tekstów na własną stronę i wiedzę o tym, jak z tym wszystkim wyjść do ludzi. Śmiało powiesz o sobie: „JESTEM COPYWRITEREM”.
Wszystkie lekcje i dodatkowe materiały masz na wygodnej platformie kursowej. Logujesz się o każdej porze dnia i nocy. Potrzebujesz jedynie dostępu do internetu.
Dostęp do platformy masz BEZTERMINOWO - na tak długo, jak długo będzie istniała platforma.
Do dyspozycji masz lekcje wideo, mp3 i transkrypcje. Możesz np. wysłuchać lekcji na spacerze, a w domu rzucić okiem na wersję tekstową. jak Ci wygodnie.
W każdej chwili możesz zadać pytanie autorce kursu. Masz też „zaplecze" w postaci kursowej społeczności na Discordzie. To ludzie tacy jak Ty, którzy też stawiają pierwsze kroki w copy. Wszystko zrozumieją.
15-40 minut porządnej copywriterskiej wiedzy.
PS Uczymy się od zera do poziomu średnio zaawansowanego.
W każdej lekcji masz co najmniej 3 ćwiczenia, w których wypróbujesz nową wiedzę. Swoje odpowiedzi porównasz z kluczem, dzięki czemu będziesz wiedział, jak Ci idzie stosowanie zdobytej wiedzy.
Są 3 rodzaje ćwiczeń:
Te ostatnie sprawiają, że tekst do portfolio „pisze się sam”, bo masz już wcześniej przygotowane fragmenty.
Dziś nie wystarczy być copywriterem. Przewagę na rynku mają nowocześni copywriterzy, którzy potrafią pracować z AI.
Będziesz jednym z nich.
Na specjalnych lekcjach o AI zobaczysz, jak używać sztucznej inteligencji, żeby pisać coraz szybciej i coraz lepiej.
To normalne, że kiedy uczymy się czego nowego, pojawiają się pytania i wątpliwości. Nie zostajesz z nimi sam(a).
Przy każdej lekcji masz przycisk, który przeniesie Cię do FAQ dla danego modułu. Możesz (anonimowo) wpisać, co Cię zastanawia. Odpowiedź dostaniesz max. w ciągu kilku godzin.
Same sprawdzone treści.
To szkolenia, które powstały dzięki kursantom. Ich pytania i wyzwania, z jakimi się mierzyli, były inspiracją do rozszerzenia niektórych tematów.
Czekają na Ciebie następujące szkolenia:
Checklisty, schematy, a nawet dodatkowy e-book staną się Twoją podręczną biblioteczką. Zobaczysz – będą Twoim kołem ratunkowym jeszcze długo po zakończeniu kursu.
Ta copywriterska wyprawka obejmuje m.in.:
W wersji 2.0 kursu – czyli w tej, nad którą się właśnie zastanawiasz – masz dwie nowe, wyjątkowe pomoce: dodatkowo tutoriale + bardzo szczegółowe, wielopoziome checklisty.
To takie specjalne ściągawki – naprawdę porządne, rozpisane kroczek po kroczku instrukcje tworzenia tekstów z nawiązaniami do konkretnych fragmentów w konkretnych lekcjach. Pozwolą Ci one:
Wiadomo, jak to jest. Ludzie zaczynają kurs z zapałem, ale później… ech, życie. A pieniądze zainwestowane.
Chciałoby się jednak skorzystać z kursu, czy to na własne potrzeby, czy na potrzeby klienta, który w najmniej oczekiwanym momencie dosłownie spada Ci z nieba.
I tu właśnie tutorial jest Twoją tajną bronią.
Np.
Załóżmy, że zaczynasz przerabiać kurs, ale nagle w życiu dzieje się coś, co Cię odrywa od nauki. Tymczasem pojawia się klient, który chce zamówić tekst.
Czujesz dreszczyk podniecenia, nadzieję, a jednocześnie panikę, bo przecież jeszcze nie przerobiłeś nawet 1 modułu.
Spokojnie. Dzięki tutorialowi wszystko nadrobisz w kilka godzin.
Siadasz, otwierasz tutorial (PDF) i krok po kroku robisz to, co jest tam napisane. W miejscach, gdzie trzeba sięgnąć do wiedzy z lekcji, masz jasno zaznaczone, do której lekcji zajrzeć i w której minucie (albo na której stronie transkrypcji do danej lekcji szukać odpowiedzi). W miejscach, gdzie możesz się wspomóc AI, masz jasno zaznaczone, o co i jak zapytać, i co zrobić z tym, co narzędzie wygeneruje.
Do każdego typu tekstu dostaniesz bardzo dokładną checklistę, która pomoże Ci zadbać o jakość tekstu na wielu poziomach: struktury, kompozycji, języka itd. Każdy punkt opisany, wyjaśniony, z przykładami. Możesz samodzielnie sprawdzić sobie tekst.
Nie dowierzasz sobie?
Nic straconego.
Mamy XXI wiek, czasy AI. Dowiesz się, jak wykorzystać AI jako swojego mentora. Dostaniesz dokładną instrukcję: namiary na BEZPŁATNE narzędzie, do którego załadujesz checklistę oraz swój tekst oraz prompt (czyli polecenie), które należy wpisać.
Nie dowierzasz ani sobie, ani AI?
Ciągle nic straconego.
W dowolnej chwili możesz dokupić pakiet mentoringowy. Wówczas wszystkie teksty sprawdzi Ci z checeklistą doświadczony copywriter.
Nie, nie będziemy Cię kusić tym, że jeśli się dobrze spiszesz, to może dostaniesz od nas zlecenia.
Pewnie, że taka możliwość podjęcia współpracy brzmi atrakcyjnie, ale zastanów się…
Po pierwsze, możliwości firm kuszących szansą współpracy, nie są z gumy. Firma, która działa od lat i od lat prowadzi kursy ma już mniej lub bardziej stałą ekipę. Pewnie, od czasu do czasu ktoś rezygnuje, może pojawia się jakiś dodatkowy klient, ale… czy naprawdę myślisz, że jest tego tyle, żeby KAŻDY absolwent kurs mógł dostać stałą współpracę?
A nawet jeśli…
Nawet jeśli rzeczywiście dostaniesz zlecenia, to:
Jednym słowem: może Cię zatrudnią, a może nie. Jeśli nawet tak, zarobią na Tobie i zrobią wszystko, żebyś nie miał(a) z tej współpracy więcej niż tylko okrojone przez prowizję agencyjną wynagrodzenie.
Po kursie Zostań copywriterem masz coś lepszego: wędkę zamiast rybki.
Jeśli starannie przerobisz kurs, stworzysz portfolio i zdasz egzamin (dodatkowo płatny, ale i z dodatkową korzyścią – z wyczerpującą informacją zwrotną), możesz dołączyć do elitarnej bazy copywriterów, dzięki której:
Kto to wszystko wymyślił i przygotował?
Poznaj autorkę kursu:
Twoją przewodniczką po świecie copywritingu będzie Ewa Szczepaniak – doświadczona copywriterka (w branży od ok. 2010 r.), założycielka pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl, autorka dwóch książek o copywritingu: 101 technik copywritingu sprzedażowego (Onepress 2024) i bestsellerowej Sztuki projektowania tekstów (Onepress 2019)
Tekst jest tak ułożony, że wciąga czytającego i jego długość nie jest jego wadą, a wręcz przeciwnie — chciałoby się czytać jeszcze i jeszcze. […]
Co najważniejsze, tekst jest skuteczny. Szkolenie wyprzedało się w 100%, co nigdy wcześniej się nie zdarzyło
Marta Bukowska
4Fit
Jestem nie tylko zaskoczona, jestem autentycznie zszokowana tekstem. Ujęła Pani dokładnie sedno, czy wręcz — serce tego, czym się zajmuję i co, moim zdaniem, ma największą wartość w ofercie mojej szkoły. Użyła Pani słownictwa, którym posługuje się mój idealny klient, świetnie wypunktowane są najważniejsze rzeczy, które odróżniają nas od konkurencji. Tekst jest tak ułożony, że wciąga czytającego i jego długość nie jest jego wadą, a wręcz przeciwnie — chciałoby się czytać jeszcze i jeszcze. Jestem przeszczęśliwa, że tekst jest, jaki jest.
Co najważniejsze, tekst jest skuteczny. Szkolenie Instruktor Fitness wyprzedało się w 100% w przedsprzedaży, co się jeszcze nigdy wcześniej nie zdarzyło…
Szczęście to można mieć w Totolotka, a tutaj ewidentnie ta zmiana opisu musiała zadziałać.
Po trzecim dniu sprzedaż zaczęła spadać na łeb na szyję i właśnie wtedy, w piątek wieczorem, wprowadziłam zalecone poprawki i strona nagle zaczęła konwertować.
Ola Foryś
wildrocks.pl
[…] po audycie miałam czarno na białym, że strona lepiej konwertuje. Po trzecim dniu sprzedaż zaczęła spadać na łeb na szyję i właśnie wtedy, w piątek wieczorem, wprowadziłam po audycie zalecone poprawki. I nagle strona znów zaczęła konwertować — a przecież był weekend
OK. Mieć wiedzę – to jedno. Umieć ją przekazać – to drugie.
Zobacz zatem, co mówią ludzie, którzy pod okiem Ewy stawali się copywriterami:
Opracowane przez Ciebie materiały są konkretne i prowadzą krok po kroku przez kolejne czynności składające się na przygotowanie poszczególnych rodzajów tekstów. Jesteś autentyczną, ciepłą i niesamowicie dobrze przygotowaną osobą.
Anna Cichańska
Wszystko mi się podobało w Twoim kursie! Układ treści, język, jakim operowałaś, niesamowite ilości przykładów z życia i stron, które warto / nie warto naśladować. Opracowane przez Ciebie materiały są konkretne i prowadzą krok po kroku przez kolejne czynności składające się na przygotowanie poszczególnych rodzajów tekstów. Jesteś autentyczną, ciepłą i niesamowicie dobrze przygotowaną osobą.
Mogę z pełną odpowiedzialnością polecić kurs „Zostań copywriterem” wszystkim mamom, które tak jak ja – zapomniały, czym jest rozwój osobisty i kariera zawodowa. Ten kurs mi o tym skutecznie przypomniał! Dałaś mi ogromną szansę i mam nadzieję, że jej nie zmarnuję. Ewo, Twój zapał i pozytywne podejście do pracy copywritera zaraża i z chęcią wrócę na kolejny kurs.
Teraz tylko pozostaje mi dopracować portfolio i aplikować!
Nauczyłam się tutaj zasad copywritingu i webwritingu, stworzyłam moje własny teksty. Pani Ewa potrafi w prosty sposób mówić o trudnych rzeczach. Dzięki temu nauczyłem się, jakie są rodzaje tekstów i jakie tworzyć krok po kroku.
Beata Folgmann
Przed wzięciem udziału w kursie próbowałam zdobywać wiedzę o copywritingu na własną rękę. Szybko zorientowałam się, że sama nie potrafię usystematyzować tej wiedzy i po prostu błądzę. Zaczęłam szukać kursu, który będzie dla mnie najlepszy. Takiego, w którym ktoś poprowadzi mnie za rękę i wyjaśni od początku do końca, o co w tym zawodzie chodzi.
Już od pierwszych zdań opisujących kurs „Zostań copywriterem” wiedziałam, że to coś dla mnie. Nie pomyliłam się.
Nauczyłam się tutaj zasad copywritingu i webwritingu, stworzyłam moje własny teksty. Pani Ewa potrafi w prosty sposób mówić o trudnych rzeczach. Dzięki temu nauczyłem się, jakie są rodzaje tekstów i jakie tworzyć krok po kroku. Dodatkowe materiały zawarte w kursie pozwoliły mi nie tylko zdobyć jeszcze więcej wiedzy, ale także zorientować się, jakie jeszcze tematy są ważne w pracy copywritera i gdzie warto tej wiedzy szukać. Świetne w kursie jest także to, że załączone są ćwiczenia. Dzięki temu mogłam na bieżąco sprawdzać teorię w praktyce. Materiały z tego kursu to taki mój „Elementarz copywritera”. Z pewnością będę do nich wracała, aby zaczerpnąć jeszcze raz ze źródełka. Dziękuję, Pani Ewo.
Ewa bierze za rękę i przeprowadza przez cały proces stawania na własnych biznesowych nogach. Opowiada przy tym szczerze i bez owijania w bawełnę o blaskach i cieniach, dzieli się swoim doświadczeniem i przestrzega przed błędami, które sama w przeszłości popełniła. (…)
Z nagrań Ewy bije autentyczność, szczerość, pasja i profesjonalizm.
Anna Wosik
Kurs „Zostań copywriterem” to świetne szkolenie dla osób, które po pierwsze chcą wiedzieć, na czym tak naprawdę polega praca copywritera, a następnie poznać warsztat copywriterski i nabyć praktyczne umiejętności w pisaniu wartościowych tekstów zarówno dla siebie, jak i na zlecenie. (…)
Ponadto cały jeden moduł poświęcony jest kwestiom biznesowym dotyczących pracy jako copy. (…) Ewa bierze za rękę i przeprowadza przez cały proces stawania na własnych biznesowych nogach. Opowiada przy tym szczerze i bez owijania w bawełnę o blaskach i cieniach, dzieli się swoim doświadczeniem i przestrzega przed błędami, które sama w przeszłości popełniła. Jednocześnie motywuje i zachęca do działania. (…)
Z nagrań Ewy bije autentyczność, szczerość, pasja i profesjonalizm. Słuchając Ewy czy czytając jej teksty, posty na FB, maila – odnoszę wrażenie, że naprawdę zależy jej na pomocy swoim kursantkom, na tym, aby im się udało.
Od pierwszych lekcji widać, że Ewa to osoba, która wiedzę o copywritingu czerpie z wieloletniej praktyki. Dzięki kursowi nie tylko poznałam zasady webwritingu, ale także zajrzałam w prawdziwy warsztat copywritera. […] Mogę śmiało stwierdzić, że ten kurs przygotuje uczestnika do postawienia pierwszych kroków jako copywriter. I to kroków bardzo pewnych.
Aneta Łacwik
Co dla mnie jest największą zaletą kursu? Od pierwszych lekcji widać, że Ewa to osoba, która wiedzę o copywritingu czerpie z wieloletniej praktyki. Dzięki kursowi nie tylko poznałam zasady webwritingu, ale także zajrzałam w prawdziwy warsztat copywritera. Ewa szczerze dzieli się z uczestnikami swoim doświadczeniem i robi to w sposób pełen ciepła i życzliwości.
Co ważne, na kursie miałam okazję doskonalić tworzenie własnych tekstów, a uwagi Ewy były niezwykle wnikliwe i drobiazgowe. Mogę śmiało stwierdzić, że ten kurs przygotuje uczestnika do postawienia pierwszych kroków jako copywriter. I to kroków bardzo pewnych.
Ty też już za kilka tygodni możesz pewnym krokiem wejść na rynek. Czas odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytanie:
Jeśli tak – jeśli NAPRAWDĘ chcesz – to masz właśnie okazję. Możesz zapisać się na naprawdę dobry kurs copywritingu (w dodatku teraz w bardzo promocyjnej cenie, ale do tego za chwilę dojdziemy).
Na kurs, w którym masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować.
Na kurs copywritingu chwalony przez absolwentów i polecany:
Tak, tak… Na pewno jest jakieś „ale”.
Jakie?
Pieniądze?
Pewnie, kurs jest płatny, bo:
ALE
w wersji 2.0 – w obecnej wersji kursu – cena jest tak zaprojektowana, żeby nie było wymówek:
Jednym słowem:
pieniądze nie są powodem, dla którego miała(a)byś odkładać marzenia na później.
Czas?
To też żaden problem. Nie wiążą Cię terminy, nie wiąże Cię miejsce. A gdyby nawet coś ciągle krzyżowało Ci plany – nic Ci nie ucieka.
I masz mnóstwo dowodów, że to naprawdę działa:
Właśnie skończyłam kurs i jestem pełna dobrej energii. Dlaczego? Bo to świetnie przekazana wiedza i masa motywacji do działania! Dzięki niemu czuję się pewniej ze swoim warsztatem.
Mimo że przede mną jeszcze długa droga, to zdobyte rzetelne informacje przetrą mi pierwsze szlaki.
Polecam kurs każdemu, kto chciałby zostać copywriterem.
Ani przez chwilę nie żałowałam wzięcia udziału.
Samej nie udałoby mi się zdobyć tych wszystkich informacji. Sama nie zmobilizowałabym się też do napisania tych wszystkich tekstów, które powstały dzięki mojemu udziałowi w kursie.
Zdobyłam pierwszego klienta, dla którego piszę z pełną świadomością swojej wiedzy i warsztatu.
Będę polecać, jeśli tylko nadarzy się okazja!
Bardzo podoba mi się forma kursu. Dzięki niej kurs jest przydatny dla osób zajmujących się tekstami, ale niekoniecznie tylko copywritingiem.
Przyszłam tu jako redaktorka z polecenia innej redaktorki i podczas kursu znalazłam odpowiedzi na pytania, które może niekoniecznie sobie zadawałam, ale na które odpowiedź była o tyle ważna, że usprawni moją pracę w zakresie poprawiania błędów.
Ujęła mnie też pomoc w rozplanowaniu dnia i odpowiedzi na reklamacje. Dzięki temu kurs jest życiowy i praktyczny.
Jestem zachwycona! Potężna dawka wiedzy. Nie da się opisać, jak bardzo ten kurs poukładał mi w głowie. Piszę od kilku lat i coś już wiedziałam, ale to był naprawdę ułamek tego, co wiedzieć powinnam.
W kursie moduły dobrane są tak, by powoli zagłębiać się w tajniki sztuki copywritingu. Świetne są także ćwiczenia. Bardzo podobały mi się wskazówki. Ponadto Ewa jest bardzo życzliwa i pomocna.
Bardzo dziękuję i pozdrawiam! Polecam serdecznie!
Kurs warty swojej ceny. Powiedziałbym nawet, że powinien kosztować więcej. Ilość wiedzy, to, w jak przystępny sposób jest podana, masa ćwiczeń, checklist, no i oczywiście tekstów!
Najbardziej podobały mi się konsultacje, podczas których omawialiśmy teksty. Ewa bada Twój tekst wyraz po wyrazie, wyłapuje każdy błąd albo miejsce, gdzie można zrobić coś lepiej. Przy tym wszystkim jest ciepłą i sympatyczną osobą. Cieszę się, że trafiłem na ten kurs.
Jeśli ktoś myśli o karierze copywritera, to nie zastanawiać się, tylko brać wersję VIP.
Czuję, że nie jestem już tą samą osobą, która przystępowała do Twojego kursu. […]
Dzięki Twojemu kursowi jestem copywriterem z krwi i kości. Piszę dobre teksty, bo:
— poukładałaś moje puzzelki, czyli wiedzę zaczerpniętą z książek, blogów i YouTube’a, w spójną układankę
— spojrzałam na moje teksty Twoimi oczami i wiem już, co jest moją mocną stroną, czego powinnam się wystrzegać i nad czym mogłabym jeszcze popracować
— nauczyłaś mnie patrzeć z perspektywy copywritera, klienta i osoby, do której piszę
— wiem już, że tekst ma zachwycić przede wszystkim odbiorcę, w dalszej kolejności klienta, a dopiero na końcu mnie
— pokazałaś mi, jak projektować teksty
— nie zadręczam się już każdym skasowanym akapitem lub zmienionym fragmentem tekstu
— zrozumiałam, że przywiązanie do pomysłu może szkodzić tekstowi
— dmuchnęłaś mi w skrzydła i wreszcie uwierzyłam w siebie.
Dziękuję Ci bardzo, moja Copymamo!
To mój trzeci kurs copy. Dopiero teraz czuję, że jestem gotowa zacząć na poważnie. Cieszę się, że nie było porad w stylu „wszyscy zaczynają od precli, wyrobisz sobie tym warsztat, dasz się poznać” itp. Przekonałam się, że tylko mi się wydawało, że wiele rzeczy rozumiem — np. czym jest i czym nie jest język korzyści (i czuję, że to może być decydujący czynnik na rynku).
Cały moduł piąty — tego mi brakowało, żeby myśleć o wypłynięciu na szersze wody. Ćwiczenia — najpierw na swoich tekstach, poprawiałam nagłówki, szukałam spójności, skracałam (!).
Chociaż dostałam ten kurs w prezencie, to uważam, że był wart każdej złotówki na niego wydanej. Dobra robota!
Jestem bardzo zadowolona z kursu, choć nie ukrywam, że był bardzo wymagający. Dzięki temu mam poczucie, że dostałam naprawdę dużo i wartościowej wiedzy, a teraz mogę już skupić się na doskonaleniu mojego warsztatu.
W sumie przed kursem nie sądziłam, że jest tyle informacji o copywritingu, o których nie miałam wcześniej pojęcia. Polecam kurs osobom, które faktycznie chcą nauczyć się pisać i są w stanie poświecić czas na słuchanie i ćwiczenia.
Jestem pod ogromnym wrażeniem sposobu, w jaki kurs został zaplanowany i przeprowadzony. Każdy moduł jest pełen konkretnych informacji, a dzięki ćwiczeniom powoli, niezauważalnie prawie, stworzyłam portfolio z pierwszymi tekstami. Nagrań słucha się jak podcastu, a prezentacje video ułatwiają notowanie.
Przyznaję, że nie zawsze było łatwo. Niektóre moduły były dużo trudniejsze od innych i trochę odkładałam pracę nad ćwiczeniami. W takich sytuacjach często do skrzynki mailowej wpadał mail od Ewy — tak, wiem, że to „tylko” wcześniej przygotowana automatyczna wiadomość, ale tak dobrze napisana, że od razu brałam się do pracy. Myślę, że to właśnie jest ogromnym plusem, takim USP kursu – ciepłe podejście, „jak człowiek do człowieka”, które sprawiało, że czułam wsparcie na każdym kroku.
WOW!! Tak profesjonalnego kursu nie widziałam (a kilka przeszłam). Wiedza, spójność, ilość przykładów, materiały, odnośniki — bardzo pomocne, ciekawe i rzetelne.
Naprawdę jestem pod wrażaniem kursu (od strony merytorycznej i technicznej). Do tego kursu chce się wracać. Każda lekcja to nowa porcja wiedzy. Jest wymagający, zmusza do myślenia i ćwiczeń. I przede wszystkim rozbudza ciekawość i daje dużo radości. Dziękuję.
Czuję, że rozpiera mnie energia. Dowiedziałam się tylu nowych rzeczy i tyle przećwiczyłam w praktyce, że mam wrażenie, jakbym przeprogramowała całą siebie. Kariera copywritera nie wydaje mi się już czymś odległym i nieosiągalnym, a przez długi czas myślałam, że pewnie brakuje mi predyspozycji, by pisać skuteczne teksty.
Ewa podzieliła tę drogę na tak drobne kroki, że prawie robiły się same. Owszem, było dużo pracy, ale była to praca przyjemna i rozwijająca, a nie żmudna. Przez cały czas trwania kursu czułam, że dążę do rzeczywistego celu, a nie tylko do tego, by ukończyć lekcje. Tego ogromu wiedzy nie da się spamiętać od razu, dlatego na pewno będę jeszcze nie raz i nie dwa powracać do lekcji, podlinkowanych materiałów i wypełnionych ćwiczeń.
Jestem bardzo wdzięczna, że nasze drogi się przecięły – Ewa to naprawdę złota nauczycielka.
Jestem zachwycona! Kurs dał mi więcej, niż się spodziewałam, a to jest zawsze miła niespodzianka dla kupującego. Dla mnie to pigułka wiedzy na temat copywritingu. Żadnego wodolejstwa, same konkrety i przykłady. Cenię sobie dodatkowe linki i przykłady podawane przy lekcjach kursu. Bardzo podobało mi się, że zawarłaś dużo swoich własnych doświadczeń. To dla mnie dowód, że wiedza zawarta w kursie działa, bo sama ją stosujesz. Twoje zaangażowanie i chęć pomocy kursantom daje motywację do nauki i działania.
Uważam, że masz talent przekazywania wiedzy, bo kilka powtarzanych przez Ciebie wyrażeń już mi towarzyszy podczas pisania tekstów i myślę, że tak już zawsze będzie… Po tym kursie mam:
– wiedzę, którą mogą dalej rozwijać,
– motywację do działania,
– inspiracje do wykorzystania w pisaniu (schematy, checklisty, przykłady),
– wiedzę tajemną, o której niektórzy nie mają pojęcia: copywriting to nie jest tylko pisanie, ale wykorzystywanie zasad marketingu i psychologii sprzedaży w tekstach, które mają działać na czytelnika.
Jedyny minus (naprawdę boleję nad tym…): dostęp jedynie na rok 🙁
Może to zabrzmi standardowo, ale wykupiłam ten kurs bez jakichś większych oczekiwań. Byłam nawet dość sceptyczna (to w końcu przez internet). Ale z każdym modułem byłam pod coraz większym wrażeniem. Na początku zakładałam nawet, że nie będę pisać żadnej opinii ani nie będę chwalić, ale teraz zmieniłam zdanie. Takie projekty wymagają uznania.
Taki postęp, jaki zrobiłam przez te 5 tygodni — to jest niewiarygodne. Dopiero teraz wiem, jak poprawnie pisać. A przy okazji poprawiłam wszystkie opisy na mojej stronie internetowej.
Dziękuję za ten czas i za tę wiedzę.
Kurs „Zostań copywriterem” rozwiał moje wszelkie wątpliwości dotyczące tej profesji. Bardzo chciałam zdobyć umiejętności pisarskie, które pozwolą mi zbudować autonomię finansową, bez pracy na etacie, u złego szefa na etacie. Kurs zakończył się, ja czuję się spełniona, patrząc na moje pierwsze teksty do portfolio, a pierwsi klienci już w tej chwili zadają pytania dotyczące współpracy.
Moja droga w Internecie dopiero się rozpoczyna, ale już teraz wiem, że dzięki kursowi czuję się pewniej na copywriterskim rynku pracy. Moje wyobrażenia na temat pisania dobrych tekstów wywróciły się do góry nogami.
Szczerze: z całego serca dziękuję! To była bardzo dobra inwestycja czasu, pieniędzy i poświęcenia.
Lekcje, dzięki którym będziesz mieć asa w rękawie. A nawet kilka asów.
Po pierwsze: będziesz copywriterem na miarę obecnych czasów, który nie boi się sztucznej inteligencji, ale potrafi z nią pracować.
Po drugie, nauczysz się robić błyskawiczny research i skracać czas pracy nad tekstami.
Jeśli po kursie zechcesz np. zaopatrzyć się we wzór umowy stworzony specjalnie dla nas przez prawniczkę, w kalkulator wyceny i opłacalności zleceń albo uznasz, że masz ochotę na kurs rozwijający umiejętności, to jako uczestnik kursu Zostań copywriterem masz na te wszystkie produkty specjalną zniżkę.
Wychodzisz z:
🔥 umiejętnościami, które robią wrażenie
🔥 bogatym portfolio
🔥 poczuciem, że w razie czego masz kogo dopytać (mentorka) i z kim pogadać (społeczność)
🔥 szansą na wpis do elitarnej bazy copywriterów, w której zarabiasz bez pośredników
Łączna wartość: 3257 zł
Inwestycja: 990 zł
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 890 zł
Uwaga! To jest cena first minute.
17 lutego 2o25 cena wzrośnie o 100 zł
Cena docelowa (od 3 marca) to 1290 zł
Możesz skorzystać z rat 0% lub z odroczonej płatności
Podchodząc do kursu „Zostań copywriterem” nie miałam żadnego doświadczenia zarówno z pisaniem, jak i prowadzeniem działalności. Nie ukrywam, że nawet nie do końca wiedziałam, czego tak naprawdę chcę się nauczyć i czym jest tak naprawdę ten cały copywriting. Po prostu spodobał mi się pomysł rozwoju i miałam kilka cech, które mogły się przydać w tej pracy. Dzisiaj już wiem, że inwestycja w kurs Ewy była najlepszą decyzją, jaką mogłam wtedy podjąć, i bez wahania zrobiłabym to ponownie.
Pierwsze zlecenie dostałam jeszcze w trakcie kursu, a już 3 dni po jego zakończeniu miałam na koncie 3 zlecenia za dużo większe pieniądze, niż sobie wyobrażałam, że można na tym zarobić. Tym samym inwestycja zwróciła mi się tuż po skończeniu nauki.
Ewa potrafiła wytłumaczyć mi wszystko krok po kroku w taki sposób, że w ciągu miesiąca z absolutnego laika stałam się pełnoprawną copywriterką, która mimo braku wieloletniego doświadczenia została wybrana przez pracodawców spośród niemałej konkurencji. Nieoceniona okazała się też pomoc w organizacji życia i pracy jako freelancer. Dzięki radom Ewy, zamiast popełniania błędów nowicjusza, wiedziałam dokładnie, jak poukładać sobie pracę krok po kroku.
Z całego serca polecam kurs „Zostań copywriterem” zarówno osobom, które chcą coś zmienić w swojej pracy, jak i tym, które, tak jak ja, nie mają w copywritingu żadnego doświadczenia. Jest on tak wyjątkowy nie tylko dzięki ogromu merytorycznej wiedzy, ale też podejścia i serdeczności prowadzącej.
Kurs PETARDA!!!! Jestem bardzo zadowolona, że wzięłam w nim udział. Jest wart dużo więcej niż kosztuje. Autentycznie, ten kurs zmienił mi życie na lepsze. Decyzja o zakupie była jedną z najlepszych, jakie podjęłam. Co dał mi kurs?
1. Bardzo dobry warsztat — dzięki lekcjom naprawdę uporządkowałam swoje metody pracy i nauczyłam się lepiej pisać.
2. Odwagę do tego, żeby zacząć — przełamałam swój strach i zgłosiłam się do pierwszego klienta. I… UDAŁO SIĘ dostać zlecenie!
3. Gigantyczną ilość materiałów — moje notatki do kursu liczą dokładnie 96 stron w Google Docs. A to tylko sam kurs, bez materiałów dodatkowych, których każda lekcja ma po kilka — kilkanaście.
4. Zalążek portfolio — mam teksty, które mogę użyć jako dowód umiejętności!
5. Wsparcie — Ewa pamięta o kursantach nie tylko przez kilka tygodni trwania kursu. Minął właśnie rok od jego powstania, a my dalej dostajemy od niej na grupie ogłoszenia o pracę, słowa wsparcia i porady.
6. Porządek w głowie — Ewa w tym kursie zaraża postawą „DA SIĘ!”. Każda kolejna lekcja pokazuje jak zmienić marzenia w coś realnego. Hasło „chcę zostać copywriterem” zamienia w konkretne kroki, które stawiasz, przybliżając się do celu.
Polecam bardzo. Jedyna uwaga — jeżeli jesteś typem leniuszka, nie lubisz ćwiczeń, ciężkiej pracy i myślenia — ten kurs Ci się nie spodoba. Może dać Ci bardzo dużo, ale to Ty musisz go przerobić i zastosować.
Pewnie! Możesz zapłacić w 3, 5 albo 10 ratach. Możesz też skorzystać z odroczonej płatności.
Jak to zrobić?
Wybierz przy zamówieniu płatność przez PayU.
Jeśli decydujesz się na 5 albo 10 rat 0%, na kolejnym ekranie wybierz ostatnią opcję – RATY.
Jeśli natomiast wolisz 3 raty albo odroczone płatności, na kolejnym ekranie po formularzu zamówienia wybierz KLARNA.
Uwaga! Kredytu za pośrednictwem PayU udziela jeden bank. Możliwe, że nie będzie to bank, w którym masz konto. To w niczym nie przeszkadza.
Bez względu na to, gdzie masz konto, możesz wziąć kurs na raty 0%. Spłacisz tylko kwotę równą cenie kursu. My bierzemy na siebie odsetki.
>> Zapisz instrukcję płatności za pomocą rat 0% lub odroczonej płatności
Pewnie! W 1. module zbudujesz sobie fundamenty: poznasz najważniejsze pojęcia i ogólne zasady tworzenia tekstów do Internetu, w tym SEO. Później każda lekcja będzie dokładała cegiełkę do tych podstaw. Ani się obejrzysz, jak będziesz mieć wiedzę i warsztat, których nie powstydziłby się copywriter z kilkuletnią praktyką.
W kursie masz narzędzia do tego, żeby sprawdzić sobie tekst samodzielnie, z pomocą AI. Jeśli jednak uznasz, że to za mało, potrzebujesz opinii człowieka, to nie ma sprawy. W każdej chwili możesz dokupić usługę sprawdzenia tekstu (100-300 zł za tekst, w zależności od tego, kto będzie ten tekst sprawdzał. Jest też możliwość wykupienia pakietów – wówczas ceny za pojedynczy tekst są niższe).
Dlaczego tak?
Bo doświadczenie z kursantami uczy, że taka wersja jest dla uczestników bardziej opłacalna. W czasach, kiedy sprawdzanie tekstów było „w pakiecie”, notorycznie zdarzało się, że ludzie nie wykorzystywali usługi, za którą zapłacili. Dlatego teraz inwestujesz w sprawdzanie tekstu wtedy, kiedy masz już ten tekst i wiesz na 100%, że skorzystasz z tego, za co zapłaciłaś/-eś.
Wszystkie materiały kursowe masz do dyspozycji o każdej porze dnia i nocy. Możesz się uczyć wtedy, kiedy masz na to czas.
Po przerobieniu wszystkich lekcji będziesz mógł dostać certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie.
Jeśli natomiast zależy Ci na certyfikacie potwierdzającym zdobyte umiejętności, możesz przystąpić do egzaminu, podczas którego zawalczysz o taki certyfikat. (Egzamin jest dodatkowo płatny, inwestycja wynosi 300 zł).
Tak. Jesteśmy wpisani do RIS pod nrem 2.06/00060/2021.
Tak. Podczas zakupu możesz zaznaczyć odpowiedni checkbox i podać dane. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie. Dostaniesz ją zaraz po opłaceniu zamówienia.
Wystarczy, że podczas zakupu zaznaczysz checkbox „Kup na prezent”. Wraz z potwierdzeniem zamówienia dostaniesz voucher, który będziesz mógł wręczyć osobie obdarowanej.
Uwaga! Mail, który podasz przy zakupie, automatycznie trafi na kursową listę mailingową. Jeśli nie chcesz dostawać od nas maili, napisz do nas.
Pewnie. Napisz do nas, wystawimy Ci taką fakturę.
Polecam nawet tym, którzy sporo już przeczytali o webwritingu i zarobili na niejednym zleceniu za pisanie.
Kurs da Ci kompleksową wiedzę pisania treści do Internetu i sprzedażowych. Wersja, w której wzięłam udział, nauczyła mnie też stosowania copywriterskich zasad SEO. Tu wszystkie konkrety znajdziesz w jednym miejscu – bardzo oszczędza to czas i pieniądze na doszkalanie z innych źródeł.
Kurs jest przemyślany, podzielony na strawne kawałki i zawiera praktyczne ćwiczenia. Jeżeli rzetelnie je wykonasz – moim zdaniem masz pewność, że zauważalnie poprawisz swój warsztat copy. Sprytne checklisty strukturyzują najważniejsze informacje i są nieocenioną pomocą przy ostatecznej edycji tekstu. Dużo wnoszą też warsztaty, gdzie możesz porównać własną ocenę autentycznych tekstów z tym, jak widzi to Ewa z jej długoletnim doświadczeniem. Webinary z ekspertkami rozjaśniają kwestie prawne i finansowe, a dodatkowe szkolenia są inspiracją do napisania konkretnych treści na np. własnym blogu.
Widać, że Tekstowni włożyli w ten kurs serce i zamieścili maksimum treści w minimum modułów. I za to im serdecznie dziękuję.
Słuchasz wykładu na kursie. Kiwasz głową, mówisz sobie: „Oczywiście, no tak”. Wszystko wydaje się jasne. Potem prowadzący prosi o rozwiązanie zadania i … pustka. Z teorii nie pamiętasz nic, nie mówiąc już o przeniesieniu tego na praktykę.
Na kursie „Zostań copywriterem” jest zupełnie inaczej.
Ewa mówi ciekawie, z przykładami i konkretnie. Ćwiczenia są tak pomyślane, by prowadzić kursanta małymi krokami do celu. I to jest bardzo fajne, bo poznajesz temat w praktyce, od szczegółu do ogółu. Efektem jest nie tylko portfolio tekstów, ale i przyjemne uczucie, że czegoś się nauczyłam. A nie tylko słuchałam i potakiwałam w myślach.
Kolejny ogromny plus za konsultacje i grupę na fb, gdzie Ewa czuwa – pomaga rozwiać wątpliwości i naprawić błędy. Było warto, bo ten kurs otworzył przede mną nowe drzwi.
Kurs zrobił na mnie ogromne wrażenie. Pierwszy raz brałam w tak bardzo motywującym kursie.
Kurs był wymagający, ale dużo się w nim nauczyłam. Wiem po nim, gdzie szukać zleceń, jak przygotować wyróżniające się portfolio. Każda minuta była dobrze wykorzystana – każda lekcja to mnóstwo praktycznych przykładów, porady, notatki naładowane wiedzą i… mnóstwo pozytywnej energii. Żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi.
Dziękuję za spojrzenie doświadczonym okiem na moje teksty, wszystkie poprawki i rady, dzięki którym nauczyłam się jak skutecznie pisać teksty sprzedażowe, na strony WWW i wiele innych.
Jestem pod wrażeniem, jak dużo serca i zaangażowania włożyłaś w kurs! Jestem pewna, że zdobyte umiejętności pomogą mi w realizacji marzeń o własnym biznesie.
Kurs „Zostań copywriterem” jest przygotowany na najwyższym poziomie. Obudził we mnie stare marzenia o pisaniu i wypełnił pokładami motywacji. Czuję mnóstwo wiary we własne możliwości.
Zdobytą wiedzę już testuję w praktyce i odnoszę pierwsze sukcesy w pracy z klientem. Myślę, że to jest najlepszy dowód na to, jak wiele wartości daje ten kurs. Mam nadzieję, że powstanie jego drugi stopień. Czekam na jakiekolwiek informacje z niecierpliwością!
Żałuję tylko, że wykupiłam wersję podstawową. Niby jest ok, ale kontakt i feedback Prowadzącej jest nieoceniony.
Teksty skutecznego copywritera zachęcają konkretami. Prowadząca pokazuje to w praktyce swoim kursem – w każdej lekcji dzieli się swoją wiedzą, przekazuje przydatne linki do uzupełnienia wiedzy i zapewnia mnóstwo ćwiczeń. Jeden wielki konkret! Dzięki temu nie czułam – co często zdarza się przy innych kursach – że autor daje tylko namiastkę swojej wiedzy, a za resztę będzie kazał płacić przy następnej okazji.
Wciąż wiele nauki przede mną, ale już po zakończeniu tego kursu i zrobieniu wszystkich ćwiczeń zbudowałam solidne fundamenty do zawodowego pisania.
Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że Twój kurs to petarda. Po prostu. Fakt, że może jakoś super nie udzielałam się w grupie wsparcia. Kurs robiłam swoim tempem, ale wyciągnęłam z niego bardzo dużo nowej wiedzy.
Cieszę się, że na rynku są tak wspaniale osoby jak Ty, bo to, co robisz, jest szczere, znasz się na tym dobrze i nie improwizujesz.
Znaleźć dobrego mentora w gąszczu tych wszystkich „mentorów” nie jest proste.
To nie jest pierwszy kurs dotyczący copywritingu, w którym uczestniczę, ale jeden z najlepiej zrobionych. Prowadzi Pani kursanta krok po kroku, dużo wyjaśnia i dodaje wiele dodatkowych źródeł, które są niezwykle cenne przy budowaniu warsztatu.
Kurs przygotowany profesjonalnie, dużo wiedzy merytorycznej połączonej z praktyką.
Przyszłam tutaj, by dowiedzieć się nieco więcej o copywritingu, po kilku tygodniach kończę z całym mnóstwem informacji, motywacji i pomysłów.
Pani Ewa jest rewelacyjną nauczycielką, lekcje są ułożone przejrzyście, a nawet jeśli jakieś zadanie mnie frustrowało, to dobrze wiedziałam, czemu je robię i że jest ważne w kontekście zarówno konkretnych zajęć, jak i mojego dalszego rozwoju.
To dla mnie dopiero początek drogi, ale wchodzę na tę ścieżkę z dobrymi narzędziami i wiedzą. Dziękuję bardzo!
Jestem mile zaskoczona ogromem wiedzy, jaki został przekazany w zaledwie 5 modułach. Bardzo przyjemnie się słuchało nagrań audio, a prezentacje były swoistą wisienką na torcie 🙂
Jestem wdzięczna losowi, że pewnego dnia odkryłam blog tekstowni.pl, ponieważ od tego momentu zaczęła się moja mała znajomość z copywritingiem.
Bardzo pozytywne odbieram kurs. Dużo merytoryki i do tego bardzo przyjemne podane. Miło się słucha Twojego głosu, Ewo.
Polecam wszystkim, którzy na poważnie myślą o copywritingu. „Zostań copywriterem” dla przyszłych copywriterów jest tym, czym kurs „WP dla Zielonych” Eweliny Muc dla osób chcących stawiać strony na WordPressie. Brawo!
Kurs spełnił moje oczekiwania w więcej niż 100%. Spodziewałam się dużej dawki wiedzy, ale ta zaserwowana przez Ewę była naprawdę ogromna i bardzo przydatna. Niektóre rzeczy już wiedziałam, ale mogłam sobie je przypomnieć i spojrzeć na nie z trochę innej perspektywy.
Jeśli miałabym powiedzieć, który moduł najbardziej mi się podoba, to nawet ciężko mi wybrać, bo wszystkie są na świetnym poziomie. Zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych. Do tego autorskie ćwiczenia po każdej lekcji, które bardzo pomagają w usystematyzowaniu wiedzy i utrwaleniu najważniejszych kwestii.
Wszystkie wskazówki i rady na długo zapamiętam i wykorzystam w pracy zawodowej.
Jedyny malutki minusik to dla mnie techniczna sprawa – jakość dźwięku i sposób montażu, ale to naprawdę bardzo mały szczegół, który nie wpływa na odbiór kursu (ja po prostu jestem zakręcona na punkcie czystego dźwięku 😉
Dziękuję i pozdrawiam!
Kurs zdecydowanie wart każdych pieniędzy. Bardzo wartościowa wiedza, którą Pani Ewa przekazuje w prosty i zrozumiały sposób, nawet jeśli mowa o trudniejszych kwestiach czy skomplikowanym nazewnictwie – wszystko zostało wyjaśnione.
Wychodzę z tego kursu przepełniona cennymi informacjami, a co najważniejsze z odwagą, że jestem gotowa zmierzyć się z tym, co na mnie czeka w tym nowym świecie – świecie copywritingu. Ta odwaga pojawia się z czasem, z każdym przerobionym na kursie ćwiczeniem, z każdym zadanym pytaniem.
Co ważne – pytań nie zadajemy w eter, Pani Ewa zawsze odpowiada i to tak „na maksa”.
Polecam serdecznie osobom, które chcą zacząć, ale mają pewne obawy. Kurs z pewnością je rozwieje.
Kurs „Zostań copywriterem” jest dobrze przemyślany, zaplanowany i zrealizowany. Po przejrzeniu kolejnych modułów i lekcji wiedziałam, że jestem w dobrych rękach, że autorzy ułożyli wszystkie zagadnienia logicznie i z pomysłem.
Ewa jest wspaniałą przewodniczką po świecie copywritingu! Ponadto prowadzi kurs przystępnie i ciekawie, a jej zachęty na koniec lekcji, by pisać w razie problemów to nie obietnice bez pokrycia. Żaden z moich maili nie został bez odpowiedzi, wszelkie wątpliwości zostały rozwiane. Było to bardzo cenne i pomocne, i po ludzku miłe.
Jeśli jesteś niezdecydowana, jeżeli jesteś niezdecydowany — nie czekaj dłużej. Czas spędzony z kursem to bardzo pracowity, jakościowy i dobry czas. Szczerze polecam!
Kurs bazuje na konkretach. Nie ma tu miejsca na lanie wody. Rzetelne zapoznawanie się z każdym kolejnym modułem i wykonywanie ćwiczeń dają ogrom wiedzy.
Ewa jest wymagającą nauczycielką i dzięki temu – mimo że na początku płonęłam ze wstydu podczas omawiania moich tekstów – uczyłam się na błędach.
Wierzę, że ten kurs to dobry start w świat copywritingu.