kurs copywritingu

Pisz i zarabiaj!

Żyj na swoich zasadach.
Pracuj za pieniądze, które TY wyznaczysz.

 

 

Kurs copywritingu online
Zostań copywriterem

 

 

EDYCJA JESIENNA
Dostęp natychmiast po zakupie

Sprzedaż trwa do 7 XII 2020 r.

Jak to jest u Ciebie?

Może siedzisz dzień w dzień przy biurku zawalonym stertą papierów. Zmuszasz się do czytania bzdurnych maili i procedur w obawie, że szef znów się do czegoś przyczepi. Myślisz sobie „Jest OK, to tylko praca”, ale coś z tyłu głowy mówi Ci, że to nie tak miało być. Przecież Ty świetnie piszesz i miałeś robić coś kreatywnego, a tymczasem… ech…

A może…

Masz małe dziecko – wyczekane i wypieszczone. Chcesz być z nim i patrzeć, jak się rozwija, ale zegar tyka, urlop macierzyński się kończy. Przeraża Cię myśl, że za chwilę trzeba będzie zostawić malucha i wszystkie swoje siły pakować w obowiązki, które nie są warte tego, żeby się im poświęcać.

A może jeszcze inaczej…

Zawsze wiedziałeś, że praca na etacie nie jest dla Ciebie. Słyszałeś, że można zarobić na pisaniu, więc odpowiedziałeś na ogłoszenie i teraz całymi dniami klepiesz bezwartościowe teksty za 1 zł/1000 zn. ze spacjami. Czujesz, że pióro masz niczego sobie, ale pisząc na akord treści, którymi zainteresują się tylko roboty Google, zaczynasz coraz bardziej wątpić w swój talent i możliwości. Ani Cię to nie cieszy, ani nie przynosi pieniędzy.

A gdyby tak…

 zwolnić szefa i samemu być sobie sterem, żeglarzem i okrętem,

 zostać z dzieckiem i zarabiać pieniądze z domu, a przy tym się rozwijać, 

 zamienić 1 zł na co najmniej 20 zł i pisać dla ludzi, a nie dla robotów?

Zostań copywriterem. Ale takim prawdziwym! Nie marnuj swojego talentu na bezwartościową pisaninę za bezwartościowe stawki. Naucz się kilku technik i pisz porządne teksty. No i porządnie na nich zarabiaj.

Z tym kursem na pewno Ci się to uda.

Co dla mnie jest największą zaletą kursu? Od pierwszych lekcji widać, że Ewa to osoba, która wiedzę o copywritingu czerpie z wieloletniej praktyki. Dzięki kursowi nie tylko poznałam zasady webwritingu, ale także zajrzałam w prawdziwy warsztat copywritera. Ewa szczerze dzieli się z uczestnikami swoim doświadczeniem i robi to w sposób pełen ciepła i życzliwości. Co ważne, na kursie miałam okazję doskonalić tworzenie własnych tekstów, a uwagi Ewy były niezwykle wnikliwe i drobiazgowe. Mogę śmiało stwierdzić, że ten kurs przygotuje uczestnika do postawienia pierwszych kroków jako copywriter. I to kroków bardzo pewnych.
Aneta Łacwik
absolwentka kursu;
obecnie: copywriterka w wyslowiona.pl i Brand Assist

Po kursie Zostań copywriterem zrobisz kilka takich kroków.

Dzięki zdobytym umiejętnościom:

Wreszcie wystartujesz

bo dowiesz się, gdzie szukać dobrych zleceń, zbudujesz zgrabne portfolio i będziesz miał wiedzę o rynku, z którą poczujesz się pewnie.

Zbudujesz wizerunek profesjonalisty

bo będziesz wiedział, jak przyjąć zlecenie, o co i w jaki sposób pytać i jak się rozliczać.

Zaczniesz się cenić

bo zobaczysz, że to, jak rozmawiasz ze zleceniodawcami i jakie teksty tworzysz, naprawdę robi wrażenie.

Jak tego dokonamy?

Krok po kroku. Każdy moduł to kolejna cegiełka do Twojego warsztatu. Będziesz się uczyć i zdobyte umiejętności wypróbowywać w praktyce.

Z tekstów, które stworzysz, zbudujesz swoje pierwsze portfolio i jeszcze w czasie kursu lub tuż po nim zaczniesz je wysyłać do zleceniodawców.

Potrzebujesz więcej konkretów? Proszę bardzo.

Oto program kursu:

kurs copywritingu

Moduł 1: Akademia webwritingu 
6 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do pisania tekstów content marketingowych, na które jest obecnie duże zapotrzebowanie.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • o co pytać, przyjmując zlecenie na takie treści
  • jak pracować nad tekstem, żeby pisanie poszło sprawnie
  • czym jest SEO i jak się z nim obchodzić.

Nauczysz się:

  • projektować wciągające teksty do Internetu
  • wyszukiwać słowa kluczowe
  • optymalizować teksty pod wyszukiwarkę

W tym tygodniu napiszesz przynajmniej jeden tekst blogowy, który włączysz później do portfolio. Będziesz gotowy do tego, żeby starać się o zlecenia na prowadzenie  bloga i pisanie wartościowych tekstów SEO.

kurs copywritingu

Moduł 2 Akademia dobrego stylu i etycznej perswazji 
5 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do poprawiania tekstów — tak, abyś zasłynął z nieprzeciętnej jakości treści, które tworzysz.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • czym właściwie jest dobry styl i jak go sobie wypracować
  • o których zasadach poznanych w szkole raz na zawsze powinieneś zapomnieć
  • na czym polega skąpstwo poznawcze i co Ty jako copy możesz z nim zrobić

Nauczysz się:

  • czyścić swój tekst ze zbędnych elementów
  • pisać konwersacyjnie
  • przyprawiać swoje treści trikami copywriterskimi, dzięki którym tekst wciąga i jest bardziej przekonujący.

W tym tygodniu dopracujesz swój pierwszy tekst do portfolio i napiszesz kolejny. Dowiesz się, jak nadać swoim artykułom kształt, z którego będziesz dumny i który sprawi, że staniesz się oczywistym wyborem dla zleceniodawców.

kurs copywritingu

Moduł 3 Akademia copywritingu sprzedażowego 
6 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do pisania tekstów sprzedażowych — opisów produktów i tekstów na tzw. landing page.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • o co pytać, przyjmując zlecenie na takie treści
  • jak podejść do projektowania tekstu, żeby samo pisanie było już formalnością
  • jaki układ powinien mieć dobry tekst sprzedażowy.

Nauczysz się:

  • myśleć jak rasowy copywriter
  • projektować teksty, które naprawdę sprzedają
  • tworzyć perswazyjne opisy produktów i teksty na strony sprzedażowe.

W tym module stworzysz kolejne dwa lub trzy teksty do swojego portfolio. Od tej pory będziesz mógł zaproponować swoim klientom szerszą gamę usług niż tylko pisanie tekstów na blog. Zdobędziesz też wiedzę, którą będziesz mógł się z nimi dzielić, wywołując tym samym podziw dla Twojego profesjonalizmu.

kurs copywritingu

Moduł 4 Akademia stron WWW
5 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do pisania tekstów na strony firmowe.

W tej części szkolenia dowiesz się:

  • od czego rozpocząć realizację zlecenia na stworzenie tekstu na WWW
  • jak zaprojektować doświadczenie użytkownika na stronie WWW
  • jaką funkcję pełnią poszczególne zakładki witryny.

Nauczysz się:

  • planować ścieżkę klienta na stronie WWW
  • pisać zgodne z obecnymi trendami treści na stronę
  • tworzyć tekst na stronę O mnie / O firmie z elementami storytellingu

W tym module stworzysz trzy kolejne teksty do swojego portfolio. Będziesz mógł odtąd zaprezentować się klientom jako specjalista od treści marketingowych, który wyróżnia się holistycznym podejściem.

kurs copywritingu

Moduł 5 Akademia freelance’u
7 lekcji 

To moduł, który przygotuje Cię do pracy „na swoim”.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • jak organizować sobie dzień pracy
  • na co uważać w relacjach z klientami
  • poznasz tajemniczą zasadę 4P + M, która zapewni Ci sukces i satysfakcję z copywriterskiego życia.

Dodatkowo w tym tygodniu:

  • w ramach pracy z zeszytami ćwiczeń przygotujesz plan podboju rynku
  • przemyślisz sobie kilka ważnych kwestii związanych z pracą „na swoim”.

Jeśli wszystko dobrze pójdzie, w tym tygodniu masz duże szanse dostać pierwsze zlecenia.

Jak będziemy się tego wszystkiego uczyć?

Dostaniesz dostęp do nagrań i dodatkowych pomocy zamieszczonych na specjalnej platformie. Materiały będą się na niej pojawiały sukcesywnie – co tydzień jeden moduł. Wszystko przerabiasz we własnym tempie.

Dostęp do platformy masz przez rok.

kurs copywritingu

W każdym module znajdziesz:

Lekcja

Nagrania w formacie mp4 i mp3, z transkrypcją. To właśnie z nich dowiesz się wszystkiego, co powinien wiedzieć prawdziwy copywriter.

Warsztat

W modułach 1-4 obejrzysz/przeczytasz analizy przykładowych tekstów, dzięki którym zobaczysz, jak wszystkie poznane zasady działają w praktyce.

Zeszyt ćwiczeń

dzięki któremu przetestujesz omawiane rozwiązania. Swoje odpowiedzi porównasz z kluczem, dzięki czemu będziesz wiedział, jak Ci idzie stosowanie zdobytej wiedzy.

Inne materiały

Checklisty, schematy i dodatkowe e-booki staną się Twoją podręczną biblioteczką. Zobaczysz – w pierwszych miesiącach pracy nie będziesz chciał bez nich siadać do pisania.

Dodatkowo możesz skorzystać
z następujących form wsparcia:

Grupa na FB

To miejsce, w którym możesz o wszystko zapytać, podzielić się wrażeniami i porozmawiać z innymi uczestnikami kursu. Psst! Os czasu do czasu w grupie pojawiają się też zlecenia!

Konsultacja

Podczas indywidualnego spotkania mentoringowego możesz rozwiać wątpliwości, zadać pytania lub porozmawiać o swoim tekście. W wersji Standard masz 1 takie spotkanie. W wersji VIP — aż 6!

Informacja zwrotna

W pakiecie VIP dostaniesz informację zwrotną nt. wszystkich tekstów, jakie będziesz mieć do napisania podczas kursu. W pakiecie Standard podeślesz do sprawdzenia 1-2 teksty.

W grupie na FB spotkasz także naszą zaprzyjaźnioną prawniczkę – p. Joannę Legun. Będziesz mógł zadać jej pytanie, a w przyszłości także poprosić o przygotowanie umowy zabezpieczającej Twoje copywriterskie interesy.

Kilka słów o naszej ekspertce:

Joanna Legun jest adwokatem. Prowadzi bloga i podcast Jak zrozumieć prawnika? (jakzrozumiecprawnika.pl). Wyjaśnia tam przedsiębiorcom zawiłości polskiego porządku prawnego. Specjalizuje się w sporach sądowych oraz tworzeniu umów. Działa też w obszarze prawa cywilnego, autorskiego oraz ochrony danych osobowych. Prowadzi również szkolenia dla przedsiębiorców z RODO.

No dobrze, ale kto właściwie przygotował sam kurs?

Czy to nie jest kolejne dzieło oparte na teoriach z książek, które sam możesz przeczytać?

 

Nazywam się Ewa Szczepaniak. Jestem copywriterką, współzałożycielką pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl, autorką bestsellerowej książki Sztuka projektowania tekstów.

Piszę i uczę pisać. Tworzę treści, którymi pomagam przedsiębiorcom, a osobom marzącym o karierze copywritera pomagam rozpocząć pracę w zawodzie. Śmiało mogę się nazwać matką chrzestną wieeelu copy.

Freelancerką jestem od prawie 11 lat, copywritingiem zajmuję się od ponad 8. Uczyłam się go „na żywym organizmie”, współpracując z działami marketingu dużych i małych firm. 

Oto co mówią o mnie klienci, dla których projektuję treści:

Wybrałam Ciebie, Ewo, i to był strzał w 10! Dzięki materiałowi, który dla mnie przygotowałaś, mogłam z dystansem i zupełnie na nowo przyjrzeć się swojemu biznesowi. Świetny reaserch, dodatkowe pytania, które zadawałaś, i co ważne – komunikacja oparta na parafrazie, pozwoliły zbudować ofertę dokładnie taką, o jaką mi chodziło, a współpracę oceniam wzorowo – dziękuję!
Anna Wasilewska
Sokowirówka Food Truck

A tak osoby, które uczę:

Przed kursem obawiałam się braku predyspozycji do zostania copywriterem. Zupełnie niepotrzebnie! Kurs jest tak przygotowany, że kiedy postępuje się krok po kroku, zgodnie ze wskazówkami Ewy, teksty budują się same. Zadania domowe po każdym module skutecznie utrwalają wiedzę. Jednak największą zaletą jest dla mnie nowe spojrzenie na pisanie. Bezcenne.
Monika Pszczołowska
absolwentka kursu

Ciebie także mogę poprowadzić krok po kroku przez tajniki copywriterskiego warsztatu.

Ale uwaga! Zanim się na to zdecydujesz,

upewnij się, że ten kurs copywritingu jest dla Ciebie.

Zostań copywriterem to kurs dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz zarabiać na pisaniu wartościowych tekstów;
  • potrafisz zaufać czyjejś wiedzy i doświadczeniu;
  • w miarę sprawnie posługujesz się językiem polskim, nie robisz rażących błędów  ortograficznych i gramatycznych;
  • masz tyle czasu i samozaparcia, żeby przerabiać kurs, wykonywać zadania i pisać teksty, które później złożą się na Twoje pierwsze portfolio.

Zostań copywriterem nie jest dla Ciebie, jeśli:

  • nie chcesz zostać copywriterem;
  • lubisz pisać bezsensowne teksty za 1 zł/1000 znaków;
  • uważasz, że o pisaniu wiesz już wszystko;
  • rzadko udaje Ci się złożyć poprawne językowo zdanie;
  • nie masz czasu ani ochoty na to, by przerabiać kurs, wykonywać zadania i pisać teksty.

Czy ktoś już się z tego kursu czegoś nauczył?

Pewnie! Zobacz:

  • Wszystko mi się podobało w Twoim kursie! Układ treści, język, jakim operowałaś, niesamowite ilości przykładów z życia i stron, które warto / nie warto naśladować. Opracowane przez Ciebie materiały są konkretne i prowadzą krok po kroku przez kolejne czynności składające się na przygotowanie poszczególnych rodzajów tekstów. Jesteś autentyczną, ciepłą i niesamowicie dobrze przygotowaną osobą.

    Mogę z pełną odpowiedzialnością polecić kurs „Zostań copywriterem” wszystkim mamom, które tak jak ja – zapomniały czym jest rozwój osobisty i kariera zawodowa. Ten kurs mi o tym skutecznie przypomniał! Dałaś mi ogromną szansę i mam nadzieję, że jej nie zmarnuję. Ewo, Twój zapał i pozytywne podejście do pracy copywritera zaraża i z chęcią wrócę na kolejny kurs.

    Teraz tylko pozostaje mi dopracować portfolio i aplikować!

    Anna Cichańska
    absolwentka kursu,
    obecnie właścicielka firmy Nowy Kontent
  • To mój trzeci kurs copy i teraz czuję, że jestem gotowa zacząć na poważnie. Cieszę się, że nie było porad w stylu „wszyscy zaczynają od precli, wyrobisz sobie tym warsztat, dasz się poznać” itp. Przekonałam się, że tylko mi się wydawało, że wiele rzeczy rozumiem — np. czym jest i czym nie jest język korzyści (i czuję, że to może być decydujący czynnik na rynku).

    Cały moduł piąty — tego mi brakowało, żeby myśleć o wypłynięciu na szersze wody. Ćwiczenia — najpierw na swoich tekstach, poprawiałam nagłówki, szukałam spójności, skracałam (!).

    Chociaż dostałam ten kurs w prezencie, to uważam, że był wart każdej złotówki na niego wydanej. Dobra robota!

    Kamila Wojciechowska
    absolwentka kursu,
    obecnie copywriter freelancer
  • Jestem bardzo zadowolona z kursu, choć nie ukrywam, że był bardzo wymagający. Dzięki temu mam poczucie, że dostałam naprawdę dużo i wartościowej wiedzy, a teraz mogę już skupić się na doskonaleniu mojego warsztatu. W sumie przed kursem nie sądziłam, że jest tyle informacji o copywritingu, o których nie miałam wcześniej pojęcia. Polecam kurs osobom, które faktycznie chcą nauczyć się pisać i są w stanie poświecić czas na słuchanie i ćwiczenia. 

    Iza Skuza-Dąbrowska
    absolwentka kursu,
    obecnie VA i copywriter w Asystentka ISD (asystentkaisd.pl)
  • Kurs „Zostań copywriterem” to świetne szkolenie dla osób, które po pierwsze chcą wiedzieć, na czym tak naprawdę polega praca copywritera, a następnie poznać warsztat copywriterski i nabyć praktyczne umiejętności w pisaniu wartościowych tekstów zarówno dla siebie, jak i na zlecenie. (…) 

    Ponadto, cały jeden moduł poświęcony jest kwestiom biznesowym dotyczących pracy jako copy. (…) Ewa bierze za rękę i przeprowadza przez cały proces stawania na własnych biznesowych nogach. Opowiada przy tym szczerze i bez owijania w bawełnę o blaskach i cieniach, dzieli się swoim doświadczeniem i przestrzega przed błędami, które sama w przeszłości popełniła. Jednocześnie motywuje i zachęca do działania. (…)

    Z nagrań Ewy bije autentyczność, szczerość, pasja i profesjonalizm. Słuchając Ewy czy czytając jej teksty, posty na FB, maila – odnoszę wrażenie, że naprawdę zależy jej na pomocy swoim kursantkom, na tym, aby im się udało.

    Anna Wosik
    absolwentka kursu
  • Jestem pod ogromnym wrażeniem sposobu, w jaki kurs został zaplanowany i przeprowadzony. Każdy moduł jest pełen konkretnych informacji, a dzięki ćwiczeniom powoli, niezauważalnie prawie, stworzyłam portfolio z pierwszymi tekstami. Nagrań słucha się jak podcastu, a prezentacje video ułatwiają notowanie. Przyznaję, że nie zawsze było łatwo. Niektóre moduły były dużo trudniejsze od innych i trochę odkładałam pracę nad ćwiczeniami. W takich sytuacjach często do skrzynki mailowej wpadał mail od Ewy — tak, wiem, że to „tylko” wcześniej przygotowana automatyczna wiadomość, ale tak dobrze napisana, że od razu brałam się do pracy. Myślę, że to właśnie jest ogromnym plusem, takim USP kursu – ciepłe podejście, „jak człowiek do człowieka”, które sprawiało, że czułam wsparcie na każdym kroku.

    Paulina Żmuda
    absolwentka kursu
  • WOW!! Tak profesjonalnego kursu nie widziałam (a kilka przeszłam). Wiedza, spójność, ilość przykładów, materiały, odnośniki — bardzo pomocne, ciekawe i rzetelne. Naprawdę jestem pod wrażaniem kursu (od strony merytorycznej i technicznej). Do tego kursu chce się wracać. Każda lekcja to nowa porcja wiedzy. Jest wymagający, zmusza do myślenia i ćwiczeń. I przede wszystkim rozbudza ciekawość i daje dużo radości. Dziękuję.

    Monika Kijaszek
    absolwentka kursu
  • Kurs PETARDA!!!! Jestem bardzo zadowolona, że wzięłam w nim udział. Jest wart dużo więcej niż kosztuje. Autentycznie, ten kurs zmienił mi życie na lepsze. Decyzja o zakupie była jedną z najlepszych, jakie podjęłam. Co dał mi kurs? 1. Bardzo dobry warsztat – dzięki lekcjom naprawdę uporządkowałam swoje metody pracy i nauczyłam się lepiej pisać. 2. Odwagę do tego, żeby zacząć – przełamałam swój strach i zgłosiłam się do pierwszego klienta. I… UDAŁO SIĘ dostać zlecenie! 3. Gigantyczną ilość materiałów – moje notatki do kursu liczą dokładnie 96 stron w Google Docs. A to tylko sam kurs, bez materiałów dodatkowych, których każda lekcja ma po kilka – kilkanaście. 4. Zalążek portfolio- mam teksty, które mogę użyć jako dowód umiejętności! 5. Wsparcie – Ewa pamięta o kursantach nie tylko przez kilka tygodni trwania kursu. Minął właśnie rok od jego powstania, a my dalej dostajemy od niej na grupie ogłoszenia o pracę, słowa wsparcia i porady. 6. Porządek w głowie – Ewa w tym kursie zaraża postawą „DA SIĘ!”. Każda kolejna lekcja pokazuje jak zmienić marzenia w coś realnego. Hasło „chcę zostać copywriterem” zamienia w konkretne kroki, które stawiasz, przybliżając się do celu. Polecam bardzo. Jedyna uwaga – jeżeli jesteś typem leniuszka, nie lubisz ćwiczeń, ciężkiej pracy i myślenia – ten kurs Ci się nie spodoba. Może dać Ci bardzo dużo, ale to Ty musisz go przerobić i zastosować.

    Joanna Mączka
    absolwentka kursu
  • Czuję, że rozpiera mnie energia. Dowiedziałam się tylu nowych rzeczy i tyle przećwiczyłam w praktyce, że mam wrażenie, jakbym przeprogramowała całą siebie. Kariera copywritera nie wydaje mi się już czymś odległym i nieosiągalnym, a przez długi czas myślałam, że pewnie brakuje mi predyspozycji, by pisać skuteczne teksty.

    Ewa podzieliła tę drogę na tak drobne kroki, że prawie robiły się same. Owszem, było dużo pracy, ale była to praca przyjemna i rozwijająca, a nie żmudna. Przez cały czas trwania kursu czułam, że dążę do rzeczywistego celu, a nie tylko do tego, by ukończyć lekcje. Tego ogromu wiedzy nie da się spamiętać od razu, dlatego na pewno będę jeszcze nie raz i nie dwa powracać do lekcji, podlinkowanych materiałów i wypełnionych ćwiczeń.

    Jestem bardzo wdzięczna, że nasze drogi się przecięły – Ewa to naprawdę złota nauczycielka.

    Żaneta Kaczmarczyk
    absolwentka kursu

Wersja MINI

649 zł


5 modułów — pełne lekcje w formie video/audio/PDF + ćwiczenia

materiały dodatkowe
(checklisty, matryce tekstów)

roczny dostęp do platformy szkoleniowej

grupa na Facebooku

 

 

Wersja STANDARD

749 zł


5 modułów — pełne lekcje w formie video/audio/PDF + ćwiczenia

materiały dodatkowe
(checklisty, matryce tekstów)

roczny dostęp do platformy szkoleniowej

grupa na Facebooku

sprawdzenie jednego tekstu

  1 konsultacja online (możliwość
otrzymania informacji zwrotnej nt. drugiego tekstu)

 

 

Wersja VIP

1549 zł


5 modułów — pełne lekcje w formie video/audio/PDF + ćwiczenia

materiały dodatkowe
(checklisty, matryce tekstów)

roczny dostęp do platformy szkoleniowej

grupa na Facebooku

sprawdzenie wszystkich tekstów napisanych w ramach kursu

indywidualny mentoring – 5 konsultacji, podczas których omawiamy teksty i rozmawiamy o Twoich wrażeniach po każdym z modułów

pomoc w dopracowaniu portfolio

1 konsultacja follow up (po kursie)

 

 

Brak miejsc.

Pamiętaj, że opłata za kurs to NIE wydatek.
To inwestycja. Zobacz:

  • Podchodząc do kursu „Zostań copywriterem” nie miałam żadnego doświadczenia zarówno z pisaniem, jak i prowadzeniem działalności. Nie ukrywam, że nawet nie do końca wiedziałam, czego tak naprawdę chcę się nauczyć i czym jest tak naprawdę ten cały copywriting. Po prostu spodobał mi się pomysł rozwoju i miałam kilka cech, które mogły się przydać w tej pracy. Dzisiaj już wiem, że inwestycja w kurs Ewy była najlepszą decyzją, jaką mogłam wtedy podjąć, i bez wahania zrobiłabym to ponownie.

    Pierwsze zlecenie dostałam jeszcze w trakcie kursu, a już 3 dni po jego zakończeniu miałam na koncie 3 zlecenia za dużo większe pieniądze, niż sobie wyobrażałam, że można na tym zarobić. Tym samym inwestycja zwróciła mi się tuż po skończeniu nauki.

    Ewa potrafiła wytłumaczyć mi wszystko krok po kroku w taki sposób, że w ciągu miesiąca z absolutnego laika stałam się pełnoprawną copywriterką, która mimo braku wieloletniego doświadczenia została wybrana przez pracodawców spośród niemałej konkurencji. Nieoceniona okazała się też pomoc w organizacji życia i pracy jako freelancer. Dzięki radom Ewy, zamiast popełniania błędów nowicjusza, wiedziałam dokładnie, jak poukładać sobie pracę krok po kroku.

    Z całego serca polecam kurs „Zostań copywriterem” zarówno osobom, które chcą coś zmienić w swojej pracy, jak i tym, które, tak jak ja, nie mają w copywritingu żadnego doświadczenia. Jest on tak wyjątkowy nie tylko dzięki ogromu merytorycznej wiedzy, ale też podejścia i serdeczności prowadzącej.

    Adrianna Zajkowska
    absolwentka kursu,
    obecnie freelance copywriterka
    (koliber-copywriting.pl)
  • Kurs PETARDA!!!! Jestem bardzo zadowolona, że wzięłam w nim udział. Jest wart dużo więcej niż kosztuje. Autentycznie, ten kurs zmienił mi życie na lepsze. Decyzja o zakupie była jedną z najlepszych, jakie podjęłam. Co dał mi kurs?

    1. Bardzo dobry warsztat — dzięki lekcjom naprawdę uporządkowałam swoje metody pracy i nauczyłam się lepiej pisać.

    2. Odwagę do tego, żeby zacząć — przełamałam swój strach i zgłosiłam się do pierwszego klienta. I… UDAŁO SIĘ dostać zlecenie!

    3. Gigantyczną ilość materiałów — moje notatki do kursu liczą dokładnie 96 stron w Google Docs. A to tylko sam kurs, bez materiałów dodatkowych, których każda lekcja ma po kilka — kilkanaście.

    4. Zalążek portfolio — mam teksty, które mogę użyć jako dowód umiejętności!

    5. Wsparcie — Ewa pamięta o kursantach nie tylko przez kilka tygodni trwania kursu. Minął właśnie rok od jego powstania, a my dalej dostajemy od niej na grupie ogłoszenia o pracę, słowa wsparcia i porady.

    6. Porządek w głowie — Ewa w tym kursie zaraża postawą „DA SIĘ!”. Każda kolejna lekcja pokazuje jak zmienić marzenia w coś realnego. Hasło „chcę zostać copywriterem” zamienia w konkretne kroki, które stawiasz, przybliżając się do celu.

    Polecam bardzo. Jedyna uwaga — jeżeli jesteś typem leniuszka, nie lubisz ćwiczeń, ciężkiej pracy i myślenia — ten kurs Ci się nie spodoba. Może dać Ci bardzo dużo, ale to Ty musisz go przerobić i zastosować.

    Joanna Mączka
    absolwentka kursu

Być może widziałeś już wiele innych kursów copywritingu.
Dlaczego miałbyś kupić właśnie ten?

Bo to kurs, który uczy nie tylko samego warsztatu, lecz także radzenia sobie z freelancerską rzeczywistością. Wskazówki w nim zawarte pomogą Ci przygotować się do pracy także od strony „logistycznej”. Sprawią, że unikniesz błędów, które mogłyby Ci odebrać radość z pisania.

A poza tym to kurs, który naprawdę coś zmienia. Zobacz:

 

  • Kurs zrobił na mnie ogromne wrażenie. Pierwszy raz brałam w tak bardzo motywującym kursie. Kurs był wymagający, ale dużo się w nim nauczyłam. Wiem po nim, gdzie szukać zleceń, jak przygotować wyróżniające się portfolio. Każda minuta była dobrze wykorzystana – każda lekcja to mnóstwo praktycznych przykładów, porady, notatki naładowane wiedzą i… mnóstwo pozytywnej energii. Żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi.

    Dziękuję za spojrzenie doświadczonym okiem na moje teksty, wszystkie poprawki i rady dzięki którym nauczyłam  się jak skutecznie pisać teksty sprzedażowe, na strony WWW i wiele innych. Jestem pod wrażeniem, jak dużo serca i zaangażowania włożyłaś w kurs! Jestem pewna, że zdobyte umiejętności pomogą mi w realizacji marzeń o własnym biznesie.

    Kinga Żółtowska
    absolwentka kursu,
    obecnie: specjalista SEO w agencji marketingowej i copywriter freelancer
  • Kurs „Zostań copywriterem” jest przygotowany na najwyższym poziomie. Obudził we mnie stare marzenia o pisaniu i wypełnił pokładami motywacji. Czuję mnóstwo wiary we własne możliwości.

    Zdobytą wiedzę już testuję w praktyce i odnoszę pierwsze sukcesy w pracy z klientem. Myślę, że to jest najlepszy dowód na to, jak wiele wartości daje ten kurs. Mam nadzieję, że powstanie jego drugi stopień. Czekam na jakiekolwiek informacje z niecierpliwością!

    Żałuję tylko, że wykupiłam wersję podstawową. Niby jest ok, ale kontakt i feedback Prowadzącej jest nieoceniony.

    Agnieszka Pojda
    absolwentka kursu,
    obecnie VA i copywriterka w WorqAssist (worqassist.com)
  • Teksty skutecznego copywritera zachęcają konkretami. Prowadząca pokazuje to w praktyce swoim kursem – w każdej lekcji dzieli się swoją wiedzą, przekazuje przydatne linki do uzupełnienia wiedzy i zapewnia mnóstwo ćwiczeń. Jeden wielki konkret! Dzięki temu nie czułam – co często zdarza się przy innych kursach – że autor daje tylko namiastkę swojej wiedzy, a za resztę będzie kazał płacić przy następnej okazji. Wciąż wiele nauki przede mną, ale już po zakończeniu tego kursu i zrobieniu wszystkich ćwiczeń zbudowałam solidne fundamenty do zawodowego pisania.

    Agata Borowska
    absowentka kursu;
    agatamusz.com
  • Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że Twój kurs to petarda. Po prostu. Fakt, że może jakoś super nie udzielałam się w grupie wsparcia. Kurs robiłam swoim tempem, ale wyciągnęłam z niego bardzo dużo nowej wiedzy.

    Cieszę się, że na rynku są tak wspaniale osoby jak Ty, bo to, co robisz, jest szczere, znasz się na tym dobrze i nie improwizujesz.

    Znaleźć dobrego mentora w gąszczu tych wszystkich „mentorów” nie jest proste.

    Agnieszka Małecka
    absolwentka kursu;
    VA i copywriterka w biurowewsparcie.pl
  • To nie jest pierwszy kurs dotyczący copywritingu, w którym uczestniczę, ale jeden z najlepiej zrobionych. Prowadzi Pani kursanta krok po kroku, dużo wyjaśnia i dodaje wiele dodatkowych źródeł, które są niezwykle cenne przy budowaniu warsztatu. Kurs przygotowany profesjonalnie, dużo wiedzy merytorycznej połączonej z praktyką.

    Edyta Stachowicz
    absolwentka kursu

Masz pytania?

Tak, ale tylko w pakietach STANDARD (max. 2 teksty) i VIP (wszystkie teksty). 

Konsultacje są możliwe tylko w dni robocze, w godz. 13-15.30 (wyjątkowo: 8-16). Jeśli nie masz czasu o takiej porze, wybierz wersję kursu bez wsparcia lub — jeśli bardzo zależy Ci na wsparciu — skontaktuj się z nami przed zakupem.

To konsultacja online (przez Skype) już po kursie. Porozmawiamy podczas niej o tym, jak radzisz sobie z copywriterską rzeczywistością. Będziesz mógł się poradzić, podpytać, pokazać swoją stronę WWW. Ty wybierasz temat w zależności od swoich potrzeb.

Tak. Wśród kursowych materiałów znajdziesz m.in. rozpisane punkt po punkcie struktury tekstów, które będziemy omawiać w poszczególnych modułach.

Po przerobieniu wszystkich lekcji będziesz mógł pobrać na platformie kursowej zaświadczenie o uczestnictwie w kursie.

Jeśli natomiast zależy Ci na certyfikacie potwierdzającym zdobyte umiejętności, możesz przystąpić do egzaminu, podczas którego zawalczysz o taki certyfikat. (Egzamin jest dodatkowo płatny).

Tak. Napisz do nas (niżej znajdziesz formularz kontaktowy), ustalimy dla Ciebie indywidualne zasady płatności.

Tak. Podczas zakupu możesz zaznaczyć odpowiedni checkbox i podać dane. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie. Dostaniesz ją zaraz po opłaceniu zamówienia.

Wystarczy, że podczas zakupu zaznaczysz checkbox „Kup na prezent”. Wraz z potwierdzeniem zamówienia dostaniesz voucher, który będziesz mógł wręczyć osobie obdarowanej.

Zachęcamy Cię do zapisu na wersję Standard i wykupienia dodatkowych konsultacji z 50-procentową zniżką przewidzianą dla kursantów Zostań copywriterem. Kupon upoważniający do tej zniżki dostaniesz po rozpoczęciu kursu.

W edycji jesiennej nowych miejsc VIP już nie będzie. Możesz skorzystać z wersji Standard ze zniżkowymi konsultacjami lub poczekać do kolejnej edycji — zapisy do niej rozpoczną się w styczniu 2021 r., a kurs ruszy prawdopodobnie 15 II (Uwaga! Ceny wzrosną, bo będzie to edycja specjalna, rozszerzona o spotkania z gośćmi).

Chcesz wiedzieć coś jeszcze? Śmiało!

    kurs copywritingu

    Chcesz zarabiać na pisaniu?


    Chcesz zwolnić szefa, pracować z domu i samemu decydować o tym,
    co, dla kogo i za ile robisz?

     

    Masz okazję zrobić pierwszy krok ku pracy,
    o jakiej marzysz.

    Like this:

    Like Loading...
    %d bloggers like this: