kurs copywritingu

Pisz i zarabiaj!

Żyj na swoich zasadach.
Pracuj za pieniądze, które TY wyznaczysz.


Kurs copywritingu online
Zostań copywriterem

 

 

Edycja jesienna
Start kursu: 20 IX 2021

Jak to jest u Ciebie?

Może siedzisz dzień w dzień przy biurku zawalonym stertą papierów. Zmuszasz się do czytania bzdurnych maili i procedur w obawie, że szef znów się do czegoś przyczepi. Myślisz sobie „Jest OK, to tylko praca”, ale coś z tyłu głowy mówi Ci, że to nie tak miało być. Przecież Ty świetnie piszesz i miałeś robić coś kreatywnego, a tymczasem… ech…

A może…

Masz małe dziecko – wyczekane i wypieszczone. Chcesz być z nim i patrzeć, jak się rozwija, ale zegar tyka, urlop macierzyński się kończy. Przeraża Cię myśl, że za chwilę trzeba będzie zostawić malucha i wszystkie swoje siły pakować w obowiązki, które nie są warte tego, żeby się im poświęcać.

A może jeszcze inaczej…

Zawsze wiedziałeś, że praca na etacie nie jest dla Ciebie. Słyszałeś, że można zarobić na pisaniu, więc odpowiedziałeś na ogłoszenie i teraz całymi dniami klepiesz bezwartościowe teksty za 1 zł/1000 zn. ze spacjami. Czujesz, że pióro masz niczego sobie, ale pisząc na akord treści, którymi zainteresują się tylko roboty Google, zaczynasz coraz bardziej wątpić w swój talent i możliwości. Ani Cię to nie cieszy, ani nie przynosi pieniędzy.

A gdyby tak…

 zwolnić szefa i samemu być sobie sterem, żeglarzem i okrętem,

 zostać z dzieckiem i zarabiać pieniądze z domu, a przy tym się rozwijać, 

 zamienić 1 zł na co najmniej 20 zł i pisać dla ludzi, a nie dla robotów?

Zostań copywriterem. Ale takim prawdziwym! Nie marnuj swojego talentu na bezwartościową pisaninę za bezwartościowe stawki. Naucz się kilku technik i pisz porządne teksty. No i porządnie na nich zarabiaj.

Z kursem Zostań copywriterem na pewno Ci się to uda.

Co dla mnie jest największą zaletą kursu? Od pierwszych lekcji widać, że Ewa to osoba, która wiedzę o copywritingu czerpie z wieloletniej praktyki. Dzięki kursowi nie tylko poznałam zasady webwritingu, ale także zajrzałam w prawdziwy warsztat copywritera. Ewa szczerze dzieli się z uczestnikami swoim doświadczeniem i robi to w sposób pełen ciepła i życzliwości. Co ważne, na kursie miałam okazję doskonalić tworzenie własnych tekstów, a uwagi Ewy były niezwykle wnikliwe i drobiazgowe. Mogę śmiało stwierdzić, że ten kurs przygotuje uczestnika do postawienia pierwszych kroków jako copywriter. I to kroków bardzo pewnych.
Aneta Łacwik
absolwentka kursu;
właścicielka marki Wyslowiona.pl
Ani przez chwilę nie żałowałam wzięcia udziału.
Samej nie udałoby mi się zdobyć tych wszystkich informacji. Sama nie zmobilizowałabym się też do napisania tych wszystkich tekstów, które powstały dzięki mojemu udziałowi w kursie.

Zdobyłam pierwszego klienta, dla którego piszę z pełną świadomością swojej wiedzy i warsztatu.
Będę polecać, jeśli tylko nadarzy się okazja!
Magda Karnowska
absolwentka kursu;
obecnie: copywriterka w agencji marketingowej

Po kursie Zostań copywriterem zrobisz kilka takich kroków.

Dzięki zdobytym umiejętnościom:

Wreszcie wystartujesz

bo dowiesz się, gdzie szukać dobrych zleceń, zbudujesz zgrabne portfolio i będziesz miał wiedzę o rynku, z którą poczujesz się pewnie.

Zbudujesz wizerunek profesjonalisty

bo będziesz wiedział, jak przyjąć zlecenie, o co i w jaki sposób pytać i jak się rozliczać.

Zaczniesz się cenić

bo zobaczysz, że to, jak rozmawiasz ze zleceniodawcami i jakie teksty tworzysz, naprawdę robi wrażenie.

Jak tego dokonamy?

Krok po kroku. Każdy moduł to kolejna cegiełka do Twojego warsztatu. Będziesz się uczyć i zdobyte umiejętności wypróbowywać w praktyce.

Z tekstów, które stworzysz, zbudujesz swoje pierwsze portfolio i jeszcze w czasie kursu lub tuż po nim zaczniesz je wysyłać do zleceniodawców.

Potrzebujesz więcej konkretów? Proszę bardzo.

Oto program kursu:

kurs copywritingu

Moduł 1: Akademia webwritingu 
6 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do pisania tekstów content marketingowych, na które jest obecnie duże zapotrzebowanie.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • o co pytać, przyjmując zlecenie na takie treści
  • jak pracować nad tekstem, żeby pisanie poszło sprawnie
  • czym jest SEO i jak się z nim obchodzić.

Nauczysz się:

  • projektować wciągające teksty do Internetu
  • wyszukiwać słowa kluczowe
  • optymalizować teksty pod wyszukiwarkę

W tym tygodniu napiszesz przynajmniej jeden tekst blogowy, który włączysz później do portfolio. Będziesz gotowy do tego, żeby starać się o zlecenia na prowadzenie  bloga i pisanie wartościowych tekstów SEO.

kurs copywritingu

Moduł 2 Akademia dobrego stylu i etycznej perswazji 
5 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do poprawiania tekstów — tak, abyś zasłynął z nieprzeciętnej jakości treści, które tworzysz.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • czym właściwie jest dobry styl i jak go sobie wypracować
  • o których zasadach poznanych w szkole raz na zawsze powinieneś zapomnieć
  • na czym polega skąpstwo poznawcze i co Ty jako copy możesz z nim zrobić

Nauczysz się:

  • czyścić swój tekst ze zbędnych elementów
  • pisać konwersacyjnie
  • przyprawiać swoje treści trikami copywriterskimi, dzięki którym tekst wciąga i jest bardziej przekonujący.

W tym tygodniu dopracujesz swój pierwszy tekst do portfolio i napiszesz kolejny. Dowiesz się, jak nadać swoim artykułom kształt, z którego będziesz dumny i który sprawi, że staniesz się oczywistym wyborem dla zleceniodawców.

kurs copywritingu

Moduł 3 Akademia copywritingu sprzedażowego 
6 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do pisania tekstów sprzedażowych — opisów produktów i tekstów na tzw. landing page.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • o co pytać, przyjmując zlecenie na takie treści
  • jak podejść do projektowania tekstu, żeby samo pisanie było już formalnością
  • jaki układ powinien mieć dobry tekst sprzedażowy.

Nauczysz się:

  • myśleć jak rasowy copywriter
  • projektować teksty, które naprawdę sprzedają
  • tworzyć perswazyjne opisy produktów i teksty na strony sprzedażowe.

W tym module stworzysz kolejne dwa lub trzy teksty do swojego portfolio. Od tej pory będziesz mógł zaproponować swoim klientom szerszą gamę usług niż tylko pisanie tekstów na blog. Zdobędziesz też wiedzę, którą będziesz mógł się z nimi dzielić, wywołując tym samym podziw dla Twojego profesjonalizmu.

kurs copywritingu

Moduł 4 Akademia stron WWW
5 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do pisania tekstów na strony firmowe.

W tej części szkolenia dowiesz się:

  • od czego rozpocząć realizację zlecenia na stworzenie tekstu na WWW
  • jak zaprojektować doświadczenie użytkownika na stronie WWW
  • jaką funkcję pełnią poszczególne zakładki witryny.

Nauczysz się:

  • planować ścieżkę klienta na stronie WWW
  • pisać zgodne z obecnymi trendami treści na stronę
  • tworzyć tekst na stronę O mnie / O firmie z elementami storytellingu

W tym module stworzysz trzy kolejne teksty do swojego portfolio. Będziesz mógł odtąd zaprezentować się klientom jako specjalista od treści marketingowych, który wyróżnia się holistycznym podejściem.

kurs copywritingu

Moduł 5 Akademia freelance’u
7 lekcji 

To moduł, który przygotuje Cię do pracy „na swoim”.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • jak organizować sobie dzień pracy
  • na co uważać w relacjach z klientami
  • poznasz tajemniczą zasadę 4P + M, która zapewni Ci sukces i satysfakcję z copywriterskiego życia.

Dodatkowo w tym tygodniu:

  • w ramach pracy z zeszytami ćwiczeń przygotujesz plan podboju rynku
  • przemyślisz sobie kilka ważnych kwestii związanych z pracą „na swoim”.

Jeśli wszystko dobrze pójdzie, w tym tygodniu masz duże szanse dostać pierwsze zlecenia.

Jak będziemy się tego wszystkiego uczyć?

Dostaniesz dostęp do nagrań i dodatkowych pomocy zamieszczonych na specjalnej platformie. Materiały będą się na niej pojawiały sukcesywnie – co tydzień jeden moduł. Wszystko przerabiasz we własnym tempie.

Dostęp do platformy masz przez rok.

kurs copywritingu

W każdym module znajdziesz:

Lekcja

Nagrania w formacie mp4 i mp3, z transkrypcją. To właśnie z nich dowiesz się wszystkiego, co powinien wiedzieć prawdziwy copywriter.

Warsztat

W modułach 1-4 obejrzysz/przeczytasz analizy przykładowych tekstów, dzięki którym zobaczysz, jak wszystkie poznane zasady działają w praktyce.

Zeszyt ćwiczeń

dzięki któremu przetestujesz omawiane rozwiązania. Swoje odpowiedzi porównasz z kluczem, dzięki czemu będziesz wiedział, jak Ci idzie stosowanie zdobytej wiedzy.

Inne materiały

Checklisty, schematy i dodatkowe e-booki staną się Twoją podręczną biblioteczką. Zobaczysz – w pierwszych miesiącach pracy nie będziesz chciał bez nich siadać do pisania.

Dodatkowo możesz skorzystać
z następujących form wsparcia:

Grupa na FB

To miejsce, w którym możesz o wszystko zapytać, podzielić się wrażeniami i porozmawiać z innymi uczestnikami kursu.

Konsultacja

Podczas indywidualnego spotkania mentoringowego z autorką kursu możesz rozwiać wątpliwości i dostać odpowiedzi na wszystkie swoje pytania.

Informacja zwrotna o tekstach

Doświadczony copywriter sprawdzi Twoje teksty i powie Ci, co już robisz świetnie, a co możesz poprawić.

W grupie na Facebooku weźmiesz też udział w spotkaniach z gośćmi.

W tej edycji kursu są to:

Joanna Legun — adwokat, autorka bloga i podcastu Jak zrozumieć prawnika? (jakzrozumiecprawnika.pl), w którym wyjaśnia przedsiębiorcom zawiłości polskiego porządku prawnego. Specjalizuje się w sporach sądowych oraz tworzeniu umów. Działa też w obszarze prawa cywilnego, autorskiego oraz ochrony danych osobowych, prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców z RODO.

Jest również autorką dostępnego w naszym #copybutiku pakietu Umowa dla copywritera.

Pani Joanna opowie o kwestiach prawnych w zawodzie copywritera.

Maria Jolanta Kryniger — prezes Zarządu Fundacji Wspierania i Rozwoju Biur Rachunkowych, członek zarządu Contador sp. z o.o., członek Rady Nadzorczej Fundacji Twoja Widzialna Ręka. Zajmuje się księgowością już ponad 30 lat i swoją pracę traktuje jak misję — chce pomagać przedsiębiorcom w bezpieczny sposób prowadzić działalność gospodarczą, zgodnie z hasłem: Bezpieczny biznes to profesjonalna księgowość.

Pani Maria opowie o zawiłościach księgowych, z jakimi musi się zmierzyć każdy (nie tylko początkujący) freelancer.

Aneta Łacwik — absolwentka testowej edycji kursu Zostań copywriterem (2018) i kursu Pisz tak, żeby sprzedawać

Została copywriterką freelancerką po 19 latach pracy jako nauczyciel. Założyła i rozwija cenioną markę Wysłowiona. Tworzy treści dla klientów indywidualnych i dla agencji marketingowych. Współpracuje także z Inkubatorem Uniwersytetu Warszawskiego — w ramach projektu Skill Box prowadzi zajęcia z pisania.

Podczas live’a w kursowej grupie Aneta podzieli się swoim copywriterskim doświadczeniem — zdradzi m.in., jak rozmawia z klientami, jak pozyskuje zlecenia i jakie inne usługi mogą uzupełnić ofertę copywritera.

W tej edycji Aneta wesprze też autorkę kursu w sprawdzaniu tekstów raczkujących copy. Być może to właśnie od niej dostaniesz informację zwrotną o swoim tekście.

No dobrze, ale kto przygotował ten kurs?

Czy to nie jest kolejne dzieło oparte na teoriach z książek, które sam możesz przeczytać?

 

Nazywam się Ewa Szczepaniak. Jestem copywriterką, współzałożycielką pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl, autorką bestsellerowej książki Sztuka projektowania tekstów.

Piszę i uczę pisać. Tworzę treści, którymi pomagam przedsiębiorcom. Osobom marzącym o karierze copywritera pomagam rozpocząć pracę w zawodzie. Śmiało mogę się nazwać matką chrzestną wieeelu copy.

Freelancerką jestem od 2009 roku, copywritingiem zajmuję się od 2011. Uczyłam się go „na żywym organizmie”, współpracując z działami marketingu dużych i małych firm. 

Oto co mówią o mnie klienci, dla których projektuję treści:

Wybrałam Ciebie, Ewo, i to był strzał w 10! Dzięki materiałowi, który dla mnie przygotowałaś, mogłam z dystansem i zupełnie na nowo przyjrzeć się swojemu biznesowi. Świetny reaserch, dodatkowe pytania, które zadawałaś, i co ważne – komunikacja oparta na parafrazie, pozwoliły zbudować ofertę dokładnie taką, o jaką mi chodziło, a współpracę oceniam wzorowo – dziękuję!
Anna Wasilewska
Sokowirówka Food Truck

A tak osoby, które uczę:

Przed kursem obawiałam się braku predyspozycji do zostania copywriterem. Zupełnie niepotrzebnie! Kurs jest tak przygotowany, że kiedy postępuje się krok po kroku, zgodnie ze wskazówkami Ewy, teksty budują się same. Zadania domowe po każdym module skutecznie utrwalają wiedzę. Jednak największą zaletą jest dla mnie nowe spojrzenie na pisanie. Bezcenne.
Monika Pszczołowska
absolwentka kursu

Ciebie także mogę poprowadzić krok po kroku przez tajniki copywriterskiego warsztatu.

Ale uwaga! Zanim się na to zdecydujesz,

upewnij się, że ten kurs copywritingu jest dla Ciebie.

Zostań copywriterem to kurs dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz zarabiać na pisaniu wartościowych tekstów;
  • potrafisz zaufać czyjejś wiedzy i doświadczeniu;
  • w miarę sprawnie posługujesz się językiem polskim, nie robisz rażących błędów  ortograficznych i gramatycznych;
  • masz tyle czasu i samozaparcia, żeby przerabiać kurs, wykonywać zadania i pisać teksty, które później złożą się na Twoje pierwsze portfolio.

Zostań copywriterem nie jest dla Ciebie, jeśli:

  • nie chcesz zostać copywriterem;
  • lubisz pisać bezsensowne teksty za 1 zł/1000 znaków;
  • uważasz, że o pisaniu wiesz już wszystko;
  • rzadko udaje Ci się złożyć poprawne językowo zdanie;
  • nie masz czasu ani ochoty na to, by przerabiać kurs, wykonywać zadania i pisać teksty.

Czy ktoś już się z tego kursu czegoś nauczył?

Pewnie! Zobacz:

Wszystko mi się podobało w Twoim kursie! Układ treści, język, jakim operowałaś, niesamowite ilości przykładów z życia i stron, które warto / nie warto naśladować. Opracowane przez Ciebie materiały są konkretne i prowadzą krok po kroku przez kolejne czynności składające się na przygotowanie poszczególnych rodzajów tekstów. Jesteś autentyczną, ciepłą i niesamowicie dobrze przygotowaną osobą.

Mogę z pełną odpowiedzialnością polecić kurs „Zostań copywriterem” wszystkim mamom, które tak jak ja – zapomniały czym jest rozwój osobisty i kariera zawodowa. Ten kurs mi o tym skutecznie przypomniał! Dałaś mi ogromną szansę i mam nadzieję, że jej nie zmarnuję. Ewo, Twój zapał i pozytywne podejście do pracy copywritera zaraża i z chęcią wrócę na kolejny kurs.

Teraz tylko pozostaje mi dopracować portfolio i aplikować!

Anna Cichańska
absolwentka kursu,
aniacichanska.pl

To mój trzeci kurs copy i teraz czuję, że jestem gotowa zacząć na poważnie. Cieszę się, że nie było porad w stylu „wszyscy zaczynają od precli, wyrobisz sobie tym warsztat, dasz się poznać” itp. Przekonałam się, że tylko mi się wydawało, że wiele rzeczy rozumiem — np. czym jest i czym nie jest język korzyści (i czuję, że to może być decydujący czynnik na rynku).

Cały moduł piąty — tego mi brakowało, żeby myśleć o wypłynięciu na szersze wody. Ćwiczenia — najpierw na swoich tekstach, poprawiałam nagłówki, szukałam spójności, skracałam (!).

Chociaż dostałam ten kurs w prezencie, to uważam, że był wart każdej złotówki na niego wydanej. Dobra robota!

Kamila Wojciechowska
absolwentka kursu,
obecnie copywriter freelancer

Jestem bardzo zadowolona z kursu, choć nie ukrywam, że był bardzo wymagający. Dzięki temu mam poczucie, że dostałam naprawdę dużo i wartościowej wiedzy, a teraz mogę już skupić się na doskonaleniu mojego warsztatu. W sumie przed kursem nie sądziłam, że jest tyle informacji o copywritingu, o których nie miałam wcześniej pojęcia. Polecam kurs osobom, które faktycznie chcą nauczyć się pisać i są w stanie poświecić czas na słuchanie i ćwiczenia. 

Iza Skuza-Dąbrowska
absolwentka kursu,
obecnie VA i copywriter w Asystentka ISD (asystentkaisd.pl)

Kurs „Zostań copywriterem” to świetne szkolenie dla osób, które po pierwsze chcą wiedzieć, na czym tak naprawdę polega praca copywritera, a następnie poznać warsztat copywriterski i nabyć praktyczne umiejętności w pisaniu wartościowych tekstów zarówno dla siebie, jak i na zlecenie. (…) 

Ponadto, cały jeden moduł poświęcony jest kwestiom biznesowym dotyczących pracy jako copy. (…) Ewa bierze za rękę i przeprowadza przez cały proces stawania na własnych biznesowych nogach. Opowiada przy tym szczerze i bez owijania w bawełnę o blaskach i cieniach, dzieli się swoim doświadczeniem i przestrzega przed błędami, które sama w przeszłości popełniła. Jednocześnie motywuje i zachęca do działania. (…)

Z nagrań Ewy bije autentyczność, szczerość, pasja i profesjonalizm. Słuchając Ewy czy czytając jej teksty, posty na FB, maila – odnoszę wrażenie, że naprawdę zależy jej na pomocy swoim kursantkom, na tym, aby im się udało.

Anna Wosik
absolwentka kursu

Jestem pod ogromnym wrażeniem sposobu, w jaki kurs został zaplanowany i przeprowadzony. Każdy moduł jest pełen konkretnych informacji, a dzięki ćwiczeniom powoli, niezauważalnie prawie, stworzyłam portfolio z pierwszymi tekstami. Nagrań słucha się jak podcastu, a prezentacje video ułatwiają notowanie. Przyznaję, że nie zawsze było łatwo. Niektóre moduły były dużo trudniejsze od innych i trochę odkładałam pracę nad ćwiczeniami. W takich sytuacjach często do skrzynki mailowej wpadał mail od Ewy — tak, wiem, że to „tylko” wcześniej przygotowana automatyczna wiadomość, ale tak dobrze napisana, że od razu brałam się do pracy. Myślę, że to właśnie jest ogromnym plusem, takim USP kursu – ciepłe podejście, „jak człowiek do człowieka”, które sprawiało, że czułam wsparcie na każdym kroku.

Paulina Żmuda
absolwentka kursu

WOW!! Tak profesjonalnego kursu nie widziałam (a kilka przeszłam). Wiedza, spójność, ilość przykładów, materiały, odnośniki — bardzo pomocne, ciekawe i rzetelne. Naprawdę jestem pod wrażaniem kursu (od strony merytorycznej i technicznej). Do tego kursu chce się wracać. Każda lekcja to nowa porcja wiedzy. Jest wymagający, zmusza do myślenia i ćwiczeń. I przede wszystkim rozbudza ciekawość i daje dużo radości. Dziękuję.

Monika Kijaszek
absolwentka kursu

Czuję, że rozpiera mnie energia. Dowiedziałam się tylu nowych rzeczy i tyle przećwiczyłam w praktyce, że mam wrażenie, jakbym przeprogramowała całą siebie. Kariera copywritera nie wydaje mi się już czymś odległym i nieosiągalnym, a przez długi czas myślałam, że pewnie brakuje mi predyspozycji, by pisać skuteczne teksty.

Ewa podzieliła tę drogę na tak drobne kroki, że prawie robiły się same. Owszem, było dużo pracy, ale była to praca przyjemna i rozwijająca, a nie żmudna. Przez cały czas trwania kursu czułam, że dążę do rzeczywistego celu, a nie tylko do tego, by ukończyć lekcje. Tego ogromu wiedzy nie da się spamiętać od razu, dlatego na pewno będę jeszcze nie raz i nie dwa powracać do lekcji, podlinkowanych materiałów i wypełnionych ćwiczeń.

Jestem bardzo wdzięczna, że nasze drogi się przecięły – Ewa to naprawdę złota nauczycielka.

Żaneta Kaczmarczyk
absolwentka kursu

Jestem zachwycona!  Kurs dał mi więcej, niż się spodziewałam, a to jest zawsze miła niespodzianka dla kupującego. Dla mnie to pigułka wiedzy na temat copywritingu. Żadnego wodolejstwa, same konkrety i przykłady. Cenię sobie dodatkowe linki i przykłady podawane przy lekcjach kursu. Bardzo podobało mi się, że zawarłaś dużo swoich własnych doświadczeń. To dla mnie dowód, że wiedza zawarta w kursie działa, bo sama ją stosujesz. Twoje zaangażowanie i chęć pomocy kursantom daje motywację do nauki i działania.

Uważam, że masz talent przekazywania wiedzy, bo kilka powtarzanych przez Ciebie wyrażeń już mi towarzyszy podczas pisania tekstów i myślę, że tak już zawsze będzie… Po tym kursie mam:

– wiedzę, którą mogą dalej rozwijać,
– motywację do działania,
– inspiracje do wykorzystania w pisaniu (schematy, checklisty, przykłady),
– wiedzę tajemną, o której niektórzy nie mają pojęcia: copywriting to nie jest tylko pisanie, ale wykorzystywanie zasad marketingu i psychologii sprzedaży w tekstach, które mają działać na czytelnika.

Jedyny minus (naprawdę boleję nad tym…): dostęp jedynie na rok 🙁

Magdalena Serafinowicz
absolwentka kursu,
obecnie właścicielka firmy Sauma (sauma.pl)

Wersja MINI

749 zł 


5 modułów — pełne lekcje w formie video/audio/PDF + ćwiczenia

materiały dodatkowe
(checklisty, matryce tekstów)

roczny dostęp do platformy szkoleniowej

grupa na Facebooku

certyfikat uczestnictwa w szkoleniu


.

Dodatkowo dostajesz:

30% zniżki na konsultację lub sprawdzenie tekstu (jeśli jednak się zdecydujesz)

20% zniżki na zakup pakietu Umowa dla copywritera z wzorami umów stworzonymi przez prawniczkę

.

Wersja STANDARD

849 zł


5 modułów — pełne lekcje w formie video/audio/PDF + ćwiczenia

materiały dodatkowe
(checklisty, matryce tekstów)

roczny dostęp do platformy szkoleniowej

grupa na Facebooku

certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

  sprawdzenie 1 tekstu napisanego w ramach kursu  (informacja zwrotna na piśmie)

1 konsultacja online z autorką kursu, podczas której możesz porozmawiać o swoich wątpliwościach, pomysłach  i zadać każde pytanie o copywriterską rzeczywistość


.

Dodatkowo dostajesz:

30% zniżki na konsultację lub sprawdzenie kolejnego tekstu (jeśli uznasz, że chcesz więcej)

20% zniżki na zakup pakietu Umowa dla copywritera z wzorami umów stworzonymi przez prawniczkę

.

Wersja VIP

1649 zł 


5 modułów — pełne lekcje w formie video/audio/PDF + ćwiczenia

materiały dodatkowe
(checklisty, matryce tekstów)

roczny dostęp do platformy szkoleniowej

grupa na Facebooku

certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

sprawdzenie wszystkich tekstów napisanych w ramach kursu (informacja zwrotna na piśmie)

2 konsultacje online z autorką kursu, podczas których możesz zadać pytania, opowiedzieć o swoich pomysłach lub omówić jakiś trudniejszy tekst napisany podczas kursu

1 konsultacja follow up (po kursie), podczas której możesz porozmawiać o swojej rozwijającej się karierze lub o tekście napisanym dla klienta


.

Dodatkowo dostajesz:

30% zniżki na konsultację (jeśli uznasz, że chcesz więcej)

20% zniżki na zakup pakietu Umowa dla copywritera z wzorami umów stworzonymi przez prawniczkę

.

 

Pamiętaj, że opłata za kurs to NIE wydatek.
To inwestycja. Zobacz:

Podchodząc do kursu „Zostań copywriterem” nie miałam żadnego doświadczenia zarówno z pisaniem, jak i prowadzeniem działalności. Nie ukrywam, że nawet nie do końca wiedziałam, czego tak naprawdę chcę się nauczyć i czym jest tak naprawdę ten cały copywriting. Po prostu spodobał mi się pomysł rozwoju i miałam kilka cech, które mogły się przydać w tej pracy. Dzisiaj już wiem, że inwestycja w kurs Ewy była najlepszą decyzją, jaką mogłam wtedy podjąć, i bez wahania zrobiłabym to ponownie.

Pierwsze zlecenie dostałam jeszcze w trakcie kursu, a już 3 dni po jego zakończeniu miałam na koncie 3 zlecenia za dużo większe pieniądze, niż sobie wyobrażałam, że można na tym zarobić. Tym samym inwestycja zwróciła mi się tuż po skończeniu nauki.

Ewa potrafiła wytłumaczyć mi wszystko krok po kroku w taki sposób, że w ciągu miesiąca z absolutnego laika stałam się pełnoprawną copywriterką, która mimo braku wieloletniego doświadczenia została wybrana przez pracodawców spośród niemałej konkurencji. Nieoceniona okazała się też pomoc w organizacji życia i pracy jako freelancer. Dzięki radom Ewy, zamiast popełniania błędów nowicjusza, wiedziałam dokładnie, jak poukładać sobie pracę krok po kroku.

Z całego serca polecam kurs „Zostań copywriterem” zarówno osobom, które chcą coś zmienić w swojej pracy, jak i tym, które, tak jak ja, nie mają w copywritingu żadnego doświadczenia. Jest on tak wyjątkowy nie tylko dzięki ogromu merytorycznej wiedzy, ale też podejścia i serdeczności prowadzącej.

Adrianna Zajkowska
absolwentka kursu,
obecnie freelance copywriterka
(koliber-copywriting.pl)

Kurs PETARDA!!!! Jestem bardzo zadowolona, że wzięłam w nim udział. Jest wart dużo więcej niż kosztuje. Autentycznie, ten kurs zmienił mi życie na lepsze. Decyzja o zakupie była jedną z najlepszych, jakie podjęłam. Co dał mi kurs?

1. Bardzo dobry warsztat — dzięki lekcjom naprawdę uporządkowałam swoje metody pracy i nauczyłam się lepiej pisać.

2. Odwagę do tego, żeby zacząć — przełamałam swój strach i zgłosiłam się do pierwszego klienta. I… UDAŁO SIĘ dostać zlecenie!

3. Gigantyczną ilość materiałów — moje notatki do kursu liczą dokładnie 96 stron w Google Docs. A to tylko sam kurs, bez materiałów dodatkowych, których każda lekcja ma po kilka — kilkanaście.

4. Zalążek portfolio — mam teksty, które mogę użyć jako dowód umiejętności!

5. Wsparcie — Ewa pamięta o kursantach nie tylko przez kilka tygodni trwania kursu. Minął właśnie rok od jego powstania, a my dalej dostajemy od niej na grupie ogłoszenia o pracę, słowa wsparcia i porady.

6. Porządek w głowie — Ewa w tym kursie zaraża postawą „DA SIĘ!”. Każda kolejna lekcja pokazuje jak zmienić marzenia w coś realnego. Hasło „chcę zostać copywriterem” zamienia w konkretne kroki, które stawiasz, przybliżając się do celu.

Polecam bardzo. Jedyna uwaga — jeżeli jesteś typem leniuszka, nie lubisz ćwiczeń, ciężkiej pracy i myślenia — ten kurs Ci się nie spodoba. Może dać Ci bardzo dużo, ale to Ty musisz go przerobić i zastosować.

Joanna Mączka
absolwentka kursu

Być może widziałeś już wiele innych kursów copywritingu.
Dlaczego miałbyś wybrać właśnie ten?

Bo to kurs, który uczy nie tylko samego warsztatu, lecz także radzenia sobie z freelancerską rzeczywistością. Wskazówki w nim zawarte pomogą Ci przygotować się do pracy także od strony „logistycznej” i ułatwią start w zawodzie.

Co więcej, na wskazówkach się nie kończy.

Jeśli rzetelnie przerobisz kurs, możesz dołączyć do elitarnej bazy copywriterów.

 

Profil w bazie to dla Ciebie:

Zobacz, jakie opinie zbierają w bazie copywriterów absolwenci kursu:

Za 5 tygodni klienci mogą tak pisać również o Tobie.

Masz pytania?

Pewnie! W 1. module zbudujesz sobie fundamenty: poznasz najważniejsze pojęcia i ogólne zasady tworzenia tekstów do Internetu, w tym SEO. Później każda lekcja będzie dokładała cegiełkę do tych podstaw. Ani się obejrzysz, jak będziesz mieć wiedzę i warsztat, których nie powstydziłby się copywriter z kilkuletnią praktyką.

PS Wszystkie przytoczone wyżej opinie z bazy copywriterów dotyczą osób, które na kursie zaczynały od zera.

Tak, ale tylko w pakiecie VIP (wszystkie teksty) i STANDARD (1 tekst; jeśli uznasz, że to za mało, możesz dokupić konsultacje ze zniżką tylko dla kursantów). 

Możesz. Wysyłając tekst do sprawdzenia, napisz w mailu, od kogo chcesz dostać informację zwrotną.

To konsultacja online (przez Skype) już po kursie. Porozmawiamy podczas niej o tym, jak radzisz sobie z copywriterską rzeczywistością. Będziesz mógł się poradzić, podpytać, pokazać swoją stronę WWW. Ty wybierasz temat w zależności od swoich potrzeb.

Tak. Wśród kursowych materiałów znajdziesz m.in. rozpisane punkt po punkcie struktury tekstów, które będziemy omawiać w poszczególnych modułach.

Po przerobieniu wszystkich lekcji będziesz mógł dostać certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie.

Jeśli natomiast zależy Ci na certyfikacie potwierdzającym zdobyte umiejętności, możesz przystąpić do egzaminu, podczas którego zawalczysz o taki certyfikat. (Egzamin jest dodatkowo płatny, inwestycja wynosi 200 zł).

Tak. Po wypełnieniu formularza zamówienia zostaniesz przeniesiony na stronę Przelewów24 – wśród opcji płatności wybierz „Raty”. Wysokość oprocentowania rat zależy od banku, który wybierzesz jako kredytodawcę. 

Tak. Podczas zakupu możesz zaznaczyć odpowiedni checkbox i podać dane. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie. Dostaniesz ją zaraz po opłaceniu zamówienia.

Wystarczy, że podczas zakupu zaznaczysz checkbox „Kup na prezent”. Wraz z potwierdzeniem zamówienia dostaniesz voucher, który będziesz mógł wręczyć osobie obdarowanej.

Uwaga! Mail, który podasz przy zakupie, automatycznie trafi na kursową listę mailingową. Jeśli nie chcesz dostawać od nas maili, napisz do nas.

W tej chwili prowadzimy nabór do edycji jesiennej i to jedyne, co możemy powiedzieć ze 100-procentową pewnością, to to że kurs zacznie się 20 IX. Jeszcze w drugiej połowie 2021 r. możesz zacząć swoją przygodę z copywritingiem. Po 5 tygodniach nauki możesz realizować pierwsze zlecenia.

Jeśli w chwili, kiedy cel jest tak blisko, zaczynasz się zastanawiać, jak go od siebie oddalić, zadaj sobie pytanie, dlaczego szukasz wymówki. Boisz się sukcesu? A może w głębi czujesz, że copywriting jednak nie jest dla Ciebie?

Pomyśl.

Chcesz wiedzieć coś jeszcze? Śmiało!

    Kurs zrobił na mnie ogromne wrażenie. Pierwszy raz brałam w tak bardzo motywującym kursie. Kurs był wymagający, ale dużo się w nim nauczyłam. Wiem po nim, gdzie szukać zleceń, jak przygotować wyróżniające się portfolio. Każda minuta była dobrze wykorzystana – każda lekcja to mnóstwo praktycznych przykładów, porady, notatki naładowane wiedzą i… mnóstwo pozytywnej energii. Żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi.

    Dziękuję za spojrzenie doświadczonym okiem na moje teksty, wszystkie poprawki i rady dzięki którym nauczyłam  się jak skutecznie pisać teksty sprzedażowe, na strony WWW i wiele innych. Jestem pod wrażeniem, jak dużo serca i zaangażowania włożyłaś w kurs! Jestem pewna, że zdobyte umiejętności pomogą mi w realizacji marzeń o własnym biznesie.

    Kinga Żółtowska
    absolwentka kursu,
    obecnie: specjalista SEO w agencji marketingowej i copywriter freelancer

    Kurs „Zostań copywriterem” jest przygotowany na najwyższym poziomie. Obudził we mnie stare marzenia o pisaniu i wypełnił pokładami motywacji. Czuję mnóstwo wiary we własne możliwości.

    Zdobytą wiedzę już testuję w praktyce i odnoszę pierwsze sukcesy w pracy z klientem. Myślę, że to jest najlepszy dowód na to, jak wiele wartości daje ten kurs. Mam nadzieję, że powstanie jego drugi stopień. Czekam na jakiekolwiek informacje z niecierpliwością!

    Żałuję tylko, że wykupiłam wersję podstawową. Niby jest ok, ale kontakt i feedback Prowadzącej jest nieoceniony.

    Agnieszka Pojda
    absolwentka kursu,
    obecnie VA i copywriterka w WorqAssist (worqassist.com)

    Teksty skutecznego copywritera zachęcają konkretami. Prowadząca pokazuje to w praktyce swoim kursem – w każdej lekcji dzieli się swoją wiedzą, przekazuje przydatne linki do uzupełnienia wiedzy i zapewnia mnóstwo ćwiczeń. Jeden wielki konkret! Dzięki temu nie czułam – co często zdarza się przy innych kursach – że autor daje tylko namiastkę swojej wiedzy, a za resztę będzie kazał płacić przy następnej okazji. Wciąż wiele nauki przede mną, ale już po zakończeniu tego kursu i zrobieniu wszystkich ćwiczeń zbudowałam solidne fundamenty do zawodowego pisania.

    Agata Borowska
    absowentka kursu;
    agatamusz.com

    Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że Twój kurs to petarda. Po prostu. Fakt, że może jakoś super nie udzielałam się w grupie wsparcia. Kurs robiłam swoim tempem, ale wyciągnęłam z niego bardzo dużo nowej wiedzy.

    Cieszę się, że na rynku są tak wspaniale osoby jak Ty, bo to, co robisz, jest szczere, znasz się na tym dobrze i nie improwizujesz.

    Znaleźć dobrego mentora w gąszczu tych wszystkich „mentorów” nie jest proste.

    Agnieszka Małecka
    absolwentka kursu;
    VA i copywriterka w biurowewsparcie.pl

    To nie jest pierwszy kurs dotyczący copywritingu, w którym uczestniczę, ale jeden z najlepiej zrobionych. Prowadzi Pani kursanta krok po kroku, dużo wyjaśnia i dodaje wiele dodatkowych źródeł, które są niezwykle cenne przy budowaniu warsztatu. Kurs przygotowany profesjonalnie, dużo wiedzy merytorycznej połączonej z praktyką.

    Edyta Stachowicz
    absolwentka kursu

    Przyszłam tutaj, by dowiedzieć się nieco więcej o copywritingu, po kilku tygodniach kończę z całym mnóstwem informacji, motywacji i pomysłów.

    Pani Ewa jest rewelacyjną nauczycielką, lekcje są ułożone przejrzyście, a nawet jeśli jakieś zadanie mnie frustrowało, to dobrze wiedziałam, czemu je robię i że jest ważne w kontekście zarówno konkretnych zajęć, jak i mojego dalszego rozwoju.

    To dla mnie dopiero początek drogi, ale wchodzę na tę ścieżkę z dobrymi narzędziami i wiedzą. Dziękuję bardzo!

    Aleksandra Kozioł
    absolwentka kursu

    Jestem mile zaskoczona ogromem wiedzy, jaki został przekazany w zaledwie 5 modułach. Bardzo przyjemnie się słuchało nagrań audio, a prezentacje były swoistą wisienką na torcie 🙂 Jestem wdzięczna losowi, że pewnego dnia odkryłam blog tekstowni.pl, ponieważ od tego momentu zaczęła się moja mała znajomość z copywritingiem.

    Klaudia Kardaś
    absolwentka kursu

    Bardzo pozytywne odbieram kurs. Dużo merytoryki i do tego bardzo przyjemne podane. Miło się słucha Twojego głosu, Ewo.

    Polecam wszystkim, którzy na poważnie myślą o copywritingu. „Zostań copywriterem” dla przyszłych copywriterów jest tym, czym kurs „WP dla Zielonych” Eweliny Muc dla osób chcących stawiać strony na WordPressie. Brawo!

    Danuta Cybulska
    absolwentka kursu; VA w danuta-cybulska.pl

    Kurs spełnił moje oczekiwania w więcej niż 100%. Spodziewałam się dużej dawki wiedzy, ale ta zaserwowana przez Ewę była naprawdę ogromna i bardzo przydatna. Niektóre rzeczy już wiedziałam, ale mogłam sobie je przypomnieć i spojrzeć na nie z trochę innej perspektywy.

    Jeśli miałabym powiedzieć, który moduł najbardziej mi się podoba, to nawet ciężko mi wybrać, bo wszystkie są na świetnym poziomie. Zarówno dla początkujących jak i bardziej zaawansowanych. Do tego autorskie ćwiczenia po każdej lekcji, które bardzo pomagają w usystematyzowaniu wiedzy i utrwaleniu najważniejszych kwestii.

    Wszystkie wskazówki i rady na długo zapamiętam i wykorzystam w pracy zawodowej.

    Jedyny malutki minusik to dla mnie techniczna sprawa – jakość dźwięku i sposób montażu, ale to naprawdę bardzo mały szczegół, który nie wpływa na odbiór kursu (ja po prostu jestem zakręcona na punkcie czystego dźwięku 😉

    Dziękuję i pozdrawiam!

    Alicja Stańczuk
    absolwentka kursu

    Kurs zdecydowanie wart każdych pieniędzy. Bardzo wartościowa wiedza, którą Pani Ewa przekazuje w prosty i zrozumiały sposób, nawet jeśli mowa o trudniejszych kwestiach czy skomplikowanym nazewnictwie – wszystko zostało wyjaśnione.

    Wychodzę z tego kursu przepełniona cennymi informacjami, a co najważniejsze z odwagą, że jestem gotowa zmierzyć się z tym, co na mnie czeka w tym nowym świecie – świecie copywritingu. Ta odwaga pojawia się z czasem, z każdym przerobionym na kursie ćwiczeniem, z każdym zadanym pytaniem.

    Co ważne – pytań nie zadajemy w eter, Pani Ewa zawsze odpowiada i to tak „na maksa”.

    Polecam serdecznie osobom, które chcą zacząć, ale mają pewne obawy. Kurs z pewnością je rozwieje. 

    Aneta Drabik
    absolwentka kursu
    kurs copywritingu

    Chcesz zarabiać na pisaniu?


    Chcesz zwolnić szefa, pracować z domu i samemu decydować o tym,
    co, dla kogo i za ile robisz?

     

    Masz okazję zrobić pierwszy krok ku pracy,
    o jakiej marzysz.