Skoro jesteś na tej stronie, to pewnie świetnie wiesz, jak to jest, kiedy chcesz, a nie możesz. Nie możesz, bo coś Ci mówi, że nie masz szans. „Inni są lepsi”. „Z czym do ludzi? Klient się zorientuje, że nic nie umiesz”. „Nie dasz rady”. Męczące, prawda? Cóż, nie ma czarodziejskiego lekarstwa na kulejące poczucie własnej wartości i na syndrom oszusta. Ale…

Dowiedz się więcej

Nie zliczę, ile razy słyszałam żale, że ktoś wysyła oferty, odpowiada na wszelkie możliwe ogłoszenia i nic.Dziś kilka rad specjalnie dla osób, które mają tego typu problem.👇👇👇A jeśli ktoś chce instrukcję full wypas – od przygotowań po rady odnośnie do rozmów…

Dowiedz się więcej

Obiecujesz swoim klientom 100% satysfakcji z Twojej oferty? Przestań! Badania przeprowadzone na Bar-Ilan University i Israel Institute of Technology pokazują, że tymi obietnicami… możesz sobie strzelać w stopę.

Dowiedz się więcej

Ten błąd potrafi zniszczyć KAŻDY tekst.
Nie pomogą nawet genialne (i sprawdzone!) formuły copywriterskie, techniki behawioralne i reguły wywierania wpływu, gdy TEGO zabraknie.
O co chodzi?

Dowiedz się więcej

Wena jest kapryśna (tak, tak, jest też przereklamowana). Ale flow… To już coś, na co mamy wpływ.

Dowiedz się więcej

Wiesz, że płacenie boli? To potwierdzone naukowo. Badania przeprowadzone przez George’a Loewensteina i Scotta Ricka wykazały, że w mózgach osób, które uznają ceny za wysokie, aktywuje się wyspa – obszar odpowiedzialny za przetwarzanie bólu. 

Na szczęście są sposoby na to, żeby klientowi ulżyć w tym bólu.

Podrzucam Ci dziś 3 z nich.

Dowiedz się więcej

Jak by to było…

  • Uczysz się copywritingu sprzedażowego od najlepszych.
  • Efekt: pisanie sprzedażowe masz we krwi. 
  • Inwestycja: 0 zł.

Brzmi jak bajka, prawda?

Dowiedz się więcej

„A nie mówiłem!”, „Wiedziałem, że tak będzie!”. Znasz to? Ja też znam. I znają to ludzie, dla których piszemy i których przekonujemy, że powinni skorzystać z tej czy innej oferty. To błąd poznawczy, który nazywa się to efektem „wiedziałem to od początku” lub – mówiąc bardziej naukowo – efekt pewności wstecznej. Chcesz wiedzieć, jak go (etycznie i z ogromną życzliwością dla klienta) wykorzystać w copy sprzedażowym?

Dowiedz się więcej

Co sprawia, że oferta jest nie do odrzucenia? Niska cena… No tak, ale zdarza się, że cena jest niska, a produkt się nie sprzedaje.Może w takim razie bonusy? Też nie do końca. Jeśli są atrakcyjne, mogą przeważyć szalę, ale przecież nie…

Dowiedz się więcej

18/59