Pokonaj potwory w swojej głowie. Ćwiczenia na mental, który pomaga rozwinąć skrzydła
Skoro jesteś na tej stronie, to pewnie świetnie wiesz, jak to jest, kiedy chcesz, a nie możesz. Nie możesz, bo coś Ci mówi, że nie masz szans. „Inni są lepsi”. „Z czym do ludzi? Klient się zorientuje, że nic nie umiesz”. „Nie dasz rady”. Męczące, prawda? Cóż, nie ma czarodziejskiego lekarstwa na kulejące poczucie własnej wartości i na syndrom oszusta. Ale…
5 błędów copywriterów w walce o zlecenia. Sprawdź, czy sam(a) sobie nie szkodzisz
Nie zliczę, ile razy słyszałam żale, że ktoś wysyła oferty, odpowiada na wszelkie możliwe ogłoszenia i nic.Dziś kilka rad specjalnie dla osób, które mają tego typu problem.👇👇👇A jeśli ktoś chce instrukcję full wypas – od przygotowań po rady odnośnie do rozmów…
Koszmarny błąd, który popełniają nawet doświadczeni copywriterzy
Ten błąd potrafi zniszczyć KAŻDY tekst.
Nie pomogą nawet genialne (i sprawdzone!) formuły copywriterskie, techniki behawioralne i reguły wywierania wpływu, gdy TEGO zabraknie.
O co chodzi?
Bądź jak Hemingway. Zrób sobie flow
Jak zmniejszyć ból płacenia? 3 proste sposoby
Wiesz, że płacenie boli? To potwierdzone naukowo. Badania przeprowadzone przez George’a Loewensteina i Scotta Ricka wykazały, że w mózgach osób, które uznają ceny za wysokie, aktywuje się wyspa – obszar odpowiedzialny za przetwarzanie bólu.
Na szczęście są sposoby na to, żeby klientowi ulżyć w tym bólu.
Podrzucam Ci dziś 3 z nich.
Jak się nauczyć copywritingu (od najlepszych, za free)? Metoda Gary’ego Halberta
Jak by to było…
- Uczysz się copywritingu sprzedażowego od najlepszych.
- Efekt: pisanie sprzedażowe masz we krwi.
- Inwestycja: 0 zł.
Brzmi jak bajka, prawda?
Wykorzystaj ten efekt psychologiczny, a zyskasz zaufanie i lojalność klientów
„A nie mówiłem!”, „Wiedziałem, że tak będzie!”. Znasz to? Ja też znam. I znają to ludzie, dla których piszemy i których przekonujemy, że powinni skorzystać z tej czy innej oferty. To błąd poznawczy, który nazywa się to efektem „wiedziałem to od początku” lub – mówiąc bardziej naukowo – efekt pewności wstecznej. Chcesz wiedzieć, jak go (etycznie i z ogromną życzliwością dla klienta) wykorzystać w copy sprzedażowym?
Jak napisać ofertę nie do odrzucenia (nawet jeśli piszesz ofertę po raz pierwszy w życiu)
Co sprawia, że oferta jest nie do odrzucenia? Niska cena… No tak, ale zdarza się, że cena jest niska, a produkt się nie sprzedaje.Może w takim razie bonusy? Też nie do końca. Jeśli są atrakcyjne, mogą przeważyć szalę, ale przecież nie…