Próbowałam tę historię opowiedzieć bardziej wprost, ale cóż… Nie jestem mistrzynią publicznych zwierzeń. Za to przez ostatnie 2 lata stałam się mistrzynią przekraczania własnych granic i autosabotażu.👇Po zawirowaniach życiowych rzuciłam się na pracę z takim zapałem, że KOLACJE o 8 nad…

Dowiedz się więcej

Wymyśliłam to naprawdę fajnie. Zamiast kursu „Zostań copywriterem” miała powstać Mistrzowska Akademia Copywritingu.Coś więcej niż kurs. Cała ścieżka copywriterskiego rozwoju. Ba! Nawet kilka ścieżek – kilka specjalizacji.Ludzie narzekają, że kursów dla początkujących jest mnóstwo, za to dla chcących się rozwijać —…

Dowiedz się więcej

W styczniu połączyły się kropki. Najpierw posłuchałam podcastu z absolwentkami mojego kursu, które opowiadały, jak decyzja o zostaniu copywriterem zmieniła ich życie (już wkrótce w Copylogice).Słuchałam i… autentycznie się dziwiłam.👇Swego czasu ludzie przyzwyczaili mnie już do entuzjastycznych opinii o kursie, ale…

Dowiedz się więcej

Skoro jesteś na tej stronie, to pewnie świetnie wiesz, jak to jest, kiedy chcesz, a nie możesz. Nie możesz, bo coś Ci mówi, że nie masz szans. „Inni są lepsi”. „Z czym do ludzi? Klient się zorientuje, że nic nie umiesz”. „Nie dasz rady”. Męczące, prawda? Cóż, nie ma czarodziejskiego lekarstwa na kulejące poczucie własnej wartości i na syndrom oszusta. Ale…

Dowiedz się więcej

Nie zliczę, ile razy słyszałam żale, że ktoś wysyła oferty, odpowiada na wszelkie możliwe ogłoszenia i nic.Dziś kilka rad specjalnie dla osób, które mają tego typu problem.👇👇👇A jeśli ktoś chce instrukcję full wypas – od przygotowań po rady odnośnie do rozmów…

Dowiedz się więcej

Obiecujesz swoim klientom 100% satysfakcji z Twojej oferty? Przestań! Badania przeprowadzone na Bar-Ilan University i Israel Institute of Technology pokazują, że tymi obietnicami… możesz sobie strzelać w stopę.

Dowiedz się więcej

Ten błąd potrafi zniszczyć KAŻDY tekst.
Nie pomogą nawet genialne (i sprawdzone!) formuły copywriterskie, techniki behawioralne i reguły wywierania wpływu, gdy TEGO zabraknie.
O co chodzi?

Dowiedz się więcej

Wena jest kapryśna (tak, tak, jest też przereklamowana). Ale flow… To już coś, na co mamy wpływ.

Dowiedz się więcej

Wiesz, że płacenie boli? To potwierdzone naukowo. Badania przeprowadzone przez George’a Loewensteina i Scotta Ricka wykazały, że w mózgach osób, które uznają ceny za wysokie, aktywuje się wyspa – obszar odpowiedzialny za przetwarzanie bólu. 

Na szczęście są sposoby na to, żeby klientowi ulżyć w tym bólu.

Podrzucam Ci dziś 3 z nich.

Dowiedz się więcej

18/62