(r)EWOLUCJA, cz. 1
Próbowałam tę historię opowiedzieć bardziej wprost, ale cóż… Nie jestem mistrzynią publicznych zwierzeń. Za to przez ostatnie 2 lata stałam się mistrzynią przekraczania własnych granic i autosabotażu.👇Po zawirowaniach życiowych rzuciłam się na pracę z takim zapałem, że KOLACJE o 8 nad…
(r)EWOLUCJA, cz. 2
Wymyśliłam to naprawdę fajnie. Zamiast kursu „Zostań copywriterem” miała powstać Mistrzowska Akademia Copywritingu.Coś więcej niż kurs. Cała ścieżka copywriterskiego rozwoju. Ba! Nawet kilka ścieżek – kilka specjalizacji.Ludzie narzekają, że kursów dla początkujących jest mnóstwo, za to dla chcących się rozwijać —…
(r)EWOLUCJA, cz. 3
W styczniu połączyły się kropki. Najpierw posłuchałam podcastu z absolwentkami mojego kursu, które opowiadały, jak decyzja o zostaniu copywriterem zmieniła ich życie (już wkrótce w Copylogice).Słuchałam i… autentycznie się dziwiłam.👇Swego czasu ludzie przyzwyczaili mnie już do entuzjastycznych opinii o kursie, ale…
Pokonaj potwory w swojej głowie. Ćwiczenia na mental, który pomaga rozwinąć skrzydła
Skoro jesteś na tej stronie, to pewnie świetnie wiesz, jak to jest, kiedy chcesz, a nie możesz. Nie możesz, bo coś Ci mówi, że nie masz szans. „Inni są lepsi”. „Z czym do ludzi? Klient się zorientuje, że nic nie umiesz”. „Nie dasz rady”. Męczące, prawda? Cóż, nie ma czarodziejskiego lekarstwa na kulejące poczucie własnej wartości i na syndrom oszusta. Ale…
5 błędów copywriterów w walce o zlecenia. Sprawdź, czy sam(a) sobie nie szkodzisz
Nie zliczę, ile razy słyszałam żale, że ktoś wysyła oferty, odpowiada na wszelkie możliwe ogłoszenia i nic.Dziś kilka rad specjalnie dla osób, które mają tego typu problem.👇👇👇A jeśli ktoś chce instrukcję full wypas – od przygotowań po rady odnośnie do rozmów…
Koszmarny błąd, który popełniają nawet doświadczeni copywriterzy
Ten błąd potrafi zniszczyć KAŻDY tekst.
Nie pomogą nawet genialne (i sprawdzone!) formuły copywriterskie, techniki behawioralne i reguły wywierania wpływu, gdy TEGO zabraknie.
O co chodzi?
Bądź jak Hemingway. Zrób sobie flow
Jak zmniejszyć ból płacenia? 3 proste sposoby
Wiesz, że płacenie boli? To potwierdzone naukowo. Badania przeprowadzone przez George’a Loewensteina i Scotta Ricka wykazały, że w mózgach osób, które uznają ceny za wysokie, aktywuje się wyspa – obszar odpowiedzialny za przetwarzanie bólu.
Na szczęście są sposoby na to, żeby klientowi ulżyć w tym bólu.
Podrzucam Ci dziś 3 z nich.