Tekstowni.pl
  • kursy copywritingu
  • Dla copywritera
  • Dla przedsiębiorcy
  • Książka
  • Wiedza
    • Baza wiedzy
    • Podcast
  • Gratis
    • Bezpłatne materiały
    • Quizy
  • My
  • Kontakt
przez Ewa Szczepaniak

Będzie się działo!

Nie mogę się doczekać, wiesz? Nie mogę się doczekać wszystkiego tego, co zaplanowałam na wrzesień, październik i kolejne miesiące. Będzie intensywnie, ciekawie, inspirująco. Spełnią się marzenia – moje i wielu osób, którym chce się ćwiczyć pióro/klawiaturę. Oj, będzie się działo! Sprawdź rozkład jazdy, żeby nic Cię nie ominęło.

kursy pisania

W tym roku spełniam tekstowe marzenia. Swoje i innych osób.

Swoje – bo piszę i uczę pisać. Udaje mi się łączyć pasję z pracą.

Spełniam marzenia innych ludzi, bo na blogu i podczas tekstowych konsultacji podpowiadam, jak pisać, żeby tekstowo rozkwitać.

Teraz mam zamiar spełniać swoje i cudze marzenia na jeszcze jeden sposób: dzięki kursom online. A planuję ich kilka.

Na rozgrzewkę: 5 lekcji pisania (nie tylko) do Internetu – 2. edycja

Z poprzedniej edycji skorzystało 275 osób. Kto się nie załapał, ma jeszcze jedną szansę. A warto!

Uczestnicy poprzedniej edycji pisali w ankietach, że ten kurs to kompendium webwritera – jest świetny, przejrzysty, zrozumiały i niezanudzający  😛 . W dodatku jest bardzo dopracowany wizualnie, estetyczny i miło się na niego patrzy.

Edit (2 lata później):

Z kursu skorzystało już ponad 500 osób. Świetne opinie potwierdzają, że był (i wciąż jest) potrzebny.

Pisz tak, żeby chcieli czytać

To moje dziecko, które aktualnie pieszczę. Im bardziej konkretnych kształtów nabiera, tym bardziej mi się podoba. A w ostatni weekend zaczęło jawić się naprawdę wyraziście za sprawą 64 osób, które odpowiedziały na moją prośbę o radę.

Po przeczytaniu ankietowych odpowiedzi postanowiłam, że kursy będą dwa (tylko 7 osób uznało, że pakowanie wszystkiego do jednego kursu miałoby sens). W pierwszym kursie, poświęconym pisaniu blogowemu, planuję (a właściwie już piszę) następujące moduły:

  • Tekst zoptymalizowany (m.in. o tym, jak wkraść się w łaski Google i jak budować relację z czytelnikiem);
  • Tekst dobrze skomponowany (m.in. o tytułach, wstępach i zakończeniach – z konkretnymi pomysłami);
  • Tekst w dobrym stylu (m.in. o czyszczeniu własnych tekstów z wszystkiego, co je psuje);
  • Tekst, który przemawia do wyobraźni (o tym, jak pisać, żeby czytelnik zapomniał o bożym świecie).

Wszystko okraszone dobrymi i złymi przykładami, do każdej lekcji ćwiczenia. Szykuję też fajne bonusy i przewiduję możliwość uzyskania feedbacku.

Kurs (podobnie jak kolejne) będzie PDF-owy. Tak, po kilkudziesięciu przymiarkach do różnych sprzętów i programów, które mrugają do mnie zalotnie czerwonymi lampeczkami z napisem REC, uznałam, że… zabójcze tempo mówienia dyskwalifikuje mnie jako lektorkę.

Cóż, słuchowcy muszą liczyć na własne głośne czytanie, a wzrokowcom przygotuję ściągawki w formie mapy myśli. Canva mówi, że się da 😛 .

Edit (2 lata później):

Kurs powstał i doczekał się 2 edycji. Nie jest już dostępny — został bardzo rozszerzony, przeredagowany i opublikowany w wersji książkowej (wyd. Onepress 2019):

Pisz tak, żeby sprzedawać

W pierwszym kursie zabrakło już miejsca na pisanie marketingowe, ale nic straconego. Zgodnie z radą „ankietowiczów” drugi kurs będzie w całości poświęcony sprzedawaniu słowem.

Na razie mogę obiecać, że nie znajdziecie w nim żadnego NLP ani innych cudownych środków o wysoce NIEudowodnionej skuteczności. Planuję raczej porządną dawkę „copywriterskiego myślenia”, a potem próby wcielania tego myślenia w czyn podczas pisania tekstów na stronę firmową, landing page i inne.

Edit (2 lata później):

Kurs jest (zdaniem kursantów oczywiście :-D) świetny/rewelacyjny/super. Prowadzi krok po kroku przez proces tworzenia tekstów sprzedażowych i — zgodnie z zapowiedzią — uczy  copywriterskiego myślenia.

Ciekawostka: odnalazłam w sobie zadatki na lektora i odważyłam się zrobić ten kurs w wersji audio/wideo z transkrypcjami. O dziwo: podobało się! 😛

Last but not least: będzie byczo!

Kto nas obserwuje na FB, ten wie, że mamy tam uroczego byczka. Wkrótce stuknie mu okrąglutka liczba i z tej okazji… tadam! Mały kursik dla osób, które mają problem z przecinkami.

Pomysł siedzi mi w głowie już od roku. Pięćdziesiątka to dobra okazja, żeby go zrealizować, prawda?

Szczegóły w październiku.

Edit (2 lata później):

Byczy kurs od 2017 roku „ratuje karierę” blogerom, copywriterom i tłumaczom. Może i Tobie się przyda?

***

Jak widzisz, do końca roku mam co robić i robię to na maksa. Nie przyjmuję na razie zleceń. Od rana do nocy dopieszczam kurs. Bo musi być super. 28 VIII – 10 IX krótki urlop, a później ruszamy pełną parą.

Będziesz?

Edit (2 lata później):

Do wszystkich spełnionych obietnic na początku 2019 roku doszła jeszcze jedna. Dłuuugo wyczekiwany kurs dla osób, którym marzy się kariera copywritera. Jego absolwenci już w pierwszych miesiącach po kursie zakładają własne firmy, nawiązują współprace z agencjami i redakcjami, pozyskują stałych klientów. To nie przypadek!

Podziel się:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to share on X (Opens in new window)

Like this:

Like Loading...

Zobacz także:

Ewa Szczepaniak
Copywriterka, trenerka pisania, współzałożycielka pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl. Pisze, uczy pisać i sama odkrywa wciąż nowe możliwości słowa. Autorka kursów pisania i poradników Sztuka projektowania tekstów i 101 technik copywritingu sprzedażowego.

8 komentarzy

Monika pisze:
22 sierpnia 2017 o 11:19

Ambitne plany 😀 Powodzenia i pysznej zabawy przy realizacji 😀

Loading...
Odpowiedz
Ewa pisze:
22 sierpnia 2017 o 11:44

Dzięki :D. A zabawa jest przepyszna, bo w chwilach zawieszenia sięgam po ciasteczka. Wreszcie zaczęłam bywać w kuchni ;).

Loading...
Odpowiedz
Magda pisze:
22 sierpnia 2017 o 11:52

Będę! Już nie mogę się doczekać kursów 🙂

Loading...
Odpowiedz
Ewa pisze:
22 sierpnia 2017 o 12:00

Magda! Będę napędzać się tym komentarzem w chwilach zwątpienia. Dzięki!

Loading...
Odpowiedz
Magda pisze:
22 sierpnia 2017 o 20:28

Jasne, że będę 🙂 Czekam z niecierpliwością i przy okazji uśmiecham się nieśmiało: czy będzie można kupić pojedyncze moduły?

I bardzo dobrze, że nie będzie wideo ani tym podobnych nagrań 😉 Jak ja nie lubię takich kursów. Nie ma to jak mieć wszystko napisane.

Loading...
Odpowiedz
Ewa pisze:
23 sierpnia 2017 o 07:00

Dzięki, Magda. Zwłaszcza za pokrzepienie – trochę się obawiałam, że brak nagrań w dzisiejszych czasach przekreśla wartość kursu :(.

Co do Twojego pytania – niestety, kurs jest całością. Moduły o siebie zahaczają, pewne wątki wracają, odwołuję się w kolejnych lekcjach do tego, co było, więc wyrywanie czegoś ze środka nie byłoby dobrym pomysłem. Na pocieszenie: rozważam uruchomienie w przyszłości również minikursów – takich z przeredagowanych lekcji albo modułów. Pozdrawiam! 😀

Loading...
Odpowiedz
Konrad pisze:
11 września 2017 o 10:51

Oczywiście, że będę!!

Loading...
Odpowiedz
Ewa pisze:
11 września 2017 o 10:57

Super, Konrad! Trzymam Cię za słowo :D.

Loading...
Odpowiedz

Co o tym myślisz?Cancel reply

Bądźmy w kontakcie

Kurs copywritingu

kurs copywritingu

Kompendium wiedzy o pisaniu:

książka o pisaniu

Materiały o copywritingu, pisaniu, dobrym stylu – za free:

Copyright by Tekstowni.pl 2016-2025
Polityka prywatności Tekstowni.pl
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii - takich jak pliki cookie - do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje witryny.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest konieczny w uzasadnionym celu - umożliwia korzystanie z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
%d