Do napisania tekstu sprzedażowego nie wystarczy znajomość wyszukanych słów (ba! O wyszukanych słowach warto na czas pisania w ogóle zapomnieć!). Trzeba ogarnąć i ułożyć we właściwej kolejności kilka konkretnych elementów (kto ma checklistę, ten wie jakich) i wszystko odpowiednio opisać. Chcesz sprawdzić, jak sobie z tym radzisz? Rozwiąż quiz!
Quiz to oczywiście zabawa dotykająca „wierzchołka góry lodowej” (trudno przecież oceniać czyjeś umiejętności copywriterskie bez spojrzenia na tekst napisany przez tę osobę), sprawdza jednak znajomość podstawowych pojęć i umiejętność zastosowania podstawowych zasad.
Jeśli uzyskasz świetny wynik – super, to oznacza, że raczej wiesz, co robisz. Jeśli punktów będzie mało – cóż. Praktyka prawdopodobnie moooocno kuleje i im szybciej się podszkolisz, tym lepiej dla Ciebie i… Twojej kieszeni.
To co, masz ochotę się sprawdzić?