Wyobraź sobie, że stworzyłeś kurs o projektowaniu wnętrz. Gdybyś musiał opowiedzieć o nim 1 zdaniem, które z poniższych zdań byś wybrał? Kurs jest doskonale opracowany – znajdziesz w nim 15 lekcji video i 10 PDF z ćwiczeniami. To kurs, dzięki któremu zyskasz kilka dodatkowych metrów w mieszkaniu i nigdy już nie będziesz mieć problemów z przechowywaniem drobnych, ale potrzebnych rzeczy. To najlepszy na rynku kurs projektowania wnętrz, przygotowany przez profesjonalistę z wieloletnią praktyką i ze znakomitymi referencjami. Z kursu nauczysz się dużo o projektowaniu przestrzeni, dzięki czemu wiele zmienisz w swoim mieszkaniu. Z rozmów z klientami wiesz, że cena Twojego kursu wzbudza obiekcje. Czy będziesz się do tych obiekcji ustosunkowywać w tekście sprzedażowym? Tak Nie Co to jest USP? Unikalna cecha produktu Port w komputerze Unikalny sposób przekonywania Jak opisałbyś produkt w tekście sprzedażowym? Ogólnie – tak żeby czytelnik mógł podłożyć pod opis własne wyobrażenia Szczegółowo – ludzie muszą wiedzieć, co kupują Ograniczenie czasowe, typu „Uwaga, cena obowiązuje tylko dziś, od jutra rośnie o 200 zł”, to Twoim zdaniem: Dobry zabieg Zniechęcający szantaż Co to jest CTA? Copywriterski trik argumentacyjny Wezwanie do działania Model określający strukturę tekstu sprzedażowego Które z tych elementów na pewno powinny znaleźć się na stronie typu landing page (sprzedażowej) kursu online? Linki do stron potwierdzających dorobek osoby, która stworzyła kurs Opinie, referencje Wezwanie do zakupu Próbka materiałów kursowych do pobrania Możliwość zapisu na listę oczekujących dla osób, które nie mają na razie pieniędzy na zakup Które wezwanie do zakupu kursu nt. pielęgnacji ciała będzie najlepsze? Kup teraz Chcę zamówić Chcę być coraz piękniejsza Loading … A może chcesz poznać prawidłowe odpowiedzi do quizu i komentarze do nich? Podaj adres, na który mamy Ci wysłać link do sekretnej strony, na której możesz to wszystko znaleźć. Podziel się:TwitterFacebookLike this:Like Loading...