Tekstowni.pl
  • kursy copywritingu
  • Dla copywritera
  • Dla przedsiębiorcy
  • Książka
  • Wiedza
    • Baza wiedzy
    • Podcast
  • Gratis
    • Bezpłatne materiały
    • Quizy
  • My
  • Kontakt
przez Ewa Szczepaniak

Syndrom oszusta. Czym jest i jak sobie z nim poradzić? Rozmowa z Małgorzatą Trzaskowską

Czy Ty też tak masz?

– Wkładasz wszystkie siły w swój projekt – np. w tekst dla klienta albo we własny produkt – a później myślisz, że wszystko, co zrobiłaś/-eś, jest beznadziejne.

– Idziesz na spotkanie z klientem i boisz się, żeby się nie zorientował, że tak naprawdę to Ty nie za wiele wiesz.

– Dopieszczasz swoje prace w nieskończoność, kosztem swojego życia rodzinnego, zdrowia – kosztem siebie.

Jeżeli chociaż jedna tych rzeczy do Ciebie pasuje (a zwłaszcza jeżeli pasują do Ciebie wszystkie trzy), koniecznie posłuchaj tego odcinka podcastu.

Na skróty:

  • 4:03 Czym jest syndrom oszusta?
  • 7:05 Kto jest najbardziej narażony na syndrom oszusta?
  • 13:05 i 15.41 Do czego prowadzi syndrom oszusta, jak wpływa na życie zawodowe?
  • 21.14 Jak powstaje syndrom oszusta?
  • 22:27 Nad czym pracować, jeśli masz syndrom oszusta?
  • 23:23 Czy syndrom oszusta widać?
  • 25:55 2 intencje, jakimi się kierujemy. Jakie znaczenie ma to, która Ci przyświeca?
  • 27:33 Proste ćwiczenie na badanie intencji
  • 29:30 Co zrobić, jeśli stwierdzisz, że działasz z potrzeby „zebrania głasków”?
  • 37:52 O blokującym lęku przed oceną i tym, jak sobie z nim poradzić.
  • 45:45 Jak sobie radzić z syndromem oszusta?
  • 51.30 Czy można wyjść z syndromu oszusta?
  • 54:16 Co zatruwa nam radość z sukcesów?
  • 54:58 Jak prowadzić dialog z samym sobą?

 

Linki:

1) Miejsca, w których znajdziesz Małgorzatę Trzaskowską:

  • https://ogrodprzemian.pl/
  • FB: @MalgorzataTrzaskowskaCoach
  • Instagram: @malgorzata.trzaskowska_pl
  • YouTube: @malgorzatatrzaskowska_pl 
  • Książki: Czuła dla siebie i Jesteś wartościowa

2) Inne wspomniane miejsca:

  • Podcast Anety Łacwik (Wysłowiony podcast): https://wyslowiona.pl/wyslowiony-podcast/

Podziel się:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window)
  • Click to share on X (Opens in new window)

Like this:

Like Loading...

Zobacz także:

Ewa Szczepaniak
Copywriterka, trenerka pisania, współzałożycielka pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl. Pisze, uczy pisać i sama odkrywa wciąż nowe możliwości słowa. Autorka kursów pisania i poradników Sztuka projektowania tekstów i 101 technik copywritingu sprzedażowego.

Co o tym myślisz?Cancel reply

Bądźmy w kontakcie

Kurs copywritingu

kurs copywritingu

Kompendium wiedzy o pisaniu:

książka o pisaniu

Materiały o copywritingu, pisaniu, dobrym stylu – za free:

Copyright by Tekstowni.pl 2016-2025
Polityka prywatności Tekstowni.pl
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii - takich jak pliki cookie - do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje witryny.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest konieczny w uzasadnionym celu - umożliwia korzystanie z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
%d