Tekstowni.pl
  • kursy copywritingu
  • Dla copywritera
  • Dla przedsiębiorcy
  • Książka
  • Wiedza
    • Baza wiedzy
    • Podcast
  • Gratis
    • Bezpłatne materiały
    • Quizy
  • My
  • Kontakt
przez Ewa Szczepaniak

Jak bezboleśnie zmienić zawód (i czy w ogóle warto)? Rozmowa z Anną Reczko

Zmiana zawodu to ruletka. Nigdy nie wiadomo, co z tego wyjdzie. Jeśli stoisz właśnie przed taką decyzją, bo np. masz dosyć ciepłego etatu i zastanawiasz się, czy nie zająć się copywritingiem, posłuchaj tego podcastu. Porozmawiałam w nim z Anną Reczko – coachem, doradcą zawodowym i osobą, która temat zmiany zawodowej zna z własnego doświadczenia. 

Z rozmowy dowiesz się:

  • jak rozpoznać moment, kiedy warto pomyśleć o zmianie zawodu
  • czy warto porzucać stabilność dla pasji
  • jakie kroki podjąć, żeby bezboleśnie przejść z jednej rzeczywistości zawodowej do drugiej.

Na skróty:

2:10 Czy warto w ogóle myśleć o zmianie zawodu?

2:55 Jakie rozpoznać moment, kiedy warto pomyśleć o zmianie zawodowej?

8:32 Jak sabotujemy i spowalniamy zmianę ścieżki zawodowej?

11:30 Od czego zacząć zmianę zawodu?

13:50 Co jest największym wyzwaniem dla osób, które chcą zmienić swoją karierę, ale boją się zrobić pierwszy krok?

18:00 Jak się przygotować do zmiany?

25:32 Wielki błąd, jaki popełniamy w obliczu zmiany

28:12 Jak sobie radzić z wątpliwościami („Nie jestem wystarczająco dobry”, „Inni już to robią” itd.)

30:43 Jak pracować nad przekonaniami, które nas blokują?

38:25 Kilka pytań, które pomogą podjąć decyzję, kiedy nie wiemy, w którą stronę iść

42:27 Zmiana zawodu – jakie kroki warto podjąć?

45:50 Która droga jest lepsza: praca jako pasja czy pasja na boku, a praca jako coś, co służy po prostu zarabianiu na życie (i na pasję)?

 

Linki:

  • Ania Reczko na Facebooku
  • Podcast z Małgosią Trzaskowską o syndromie oszusta
  • Podcast z Karoliną i Patrycją, które zostały copywriterkami

Podziel się:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Dodaj do ulubionych:

Lubię Wczytywanie…

Zobacz także:

Ewa Szczepaniak
Copywriterka, trenerka pisania, współzałożycielka pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl. Pisze, uczy pisać i sama odkrywa wciąż nowe możliwości słowa. Autorka kursów pisania i poradników Sztuka projektowania tekstów i 101 technik copywritingu sprzedażowego.

Co o tym myślisz?Anuluj pisanie odpowiedzi

Bądźmy w kontakcie

Kurs copywritingu

kurs copywritingu

Kompendium wiedzy o pisaniu:

książka o pisaniu

Materiały o copywritingu, pisaniu, dobrym stylu – za free:

  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Copyright by Tekstowni.pl 2016-2025
Polityka prywatności Tekstowni.pl
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii - takich jak pliki cookie - do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje witryny.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest konieczny w uzasadnionym celu - umożliwia korzystanie z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
%d