Z rozmowy dowiesz się m.in.:
– jak tworzyć treści, które działają – budują markę, sprzedają – a nie tylko istnieją
– gdzie warto być i jakie treści warto publikować, żeby przyciągać ludzi, którzy będą zainteresowani naszą ofertą
– czy lepiej kreować się na eksperta, kiedy jeszcze się nim nie jest, czy lepiej pokazywać swoją drogę do eksperckości.
Na skróty:
8:57 Czy można sprzedawać wyłącznie poprzez treści
11:25 Jakie inne działania poza treściami mogą wspierać sprzedaż?
ok. 18:00 Co z działaniami, które nie przynoszą efektów? Czy warto próbować i kiedy przestać?
21:45 Gdzie jest granica pomiędzy darmowym dawaniem wartości a koniecznością zarabiania na wiedzy?
29:00 W jakie formaty treści najlepiej inwestować czas i energię? Długie vs krótkie formy treści.
47:20 Czy lepiej kreować się na eksperta czy pokazywać swoją drogę do eksperckości?
54.02 Jak znaleźć swój unikalny głos, który pozwoli się wyróżnić i przyciągnąć potencjalnych klientów, a nie przypadkowych gapiów?
1:11:10 3 rzeczy, które copywriter/freelancer powinien robić, żeby budować swoją markę
Miejsca, w których znajdziesz Marzenę:
- WWW: delegujonline.pl
- Instagram: @szefowa_contentu
- Spotify: podcast Mama przedsiębiorca