Tekstowni.pl
  • kursy copywritingu
  • Dla copywritera
  • Dla przedsiębiorcy
  • Książka
  • Wiedza
    • Baza wiedzy
    • Podcast
  • Gratis
    • Bezpłatne materiały
    • Quizy
  • My
  • Kontakt
przez Ewa Szczepaniak

Jak budować markę za pomocą treści? Rozmowa z Marzeną Motyczką

Pewnie słyszałaś/-eś, że warto tworzyć treści, bo można w ten sposób dotrzeć do klientów. Ale jak tworzyć te treści z głową? Jak je publikować, żeby faktycznie osiągnąć założony cel? O tym rozmawiam z Marzeną Motyczką, mentorką przedsiębiorców.

Z rozmowy dowiesz się m.in.:

– jak tworzyć treści, które działają – budują markę, sprzedają – a nie tylko istnieją

– gdzie warto być i jakie treści warto publikować, żeby przyciągać ludzi, którzy będą zainteresowani naszą ofertą

– czy lepiej kreować się na eksperta, kiedy jeszcze się nim nie jest, czy lepiej pokazywać swoją drogę do eksperckości.

 

Na skróty:

8:57 Czy można sprzedawać wyłącznie poprzez treści

11:25 Jakie inne działania poza treściami mogą wspierać sprzedaż?

ok. 18:00 Co z działaniami, które nie przynoszą efektów? Czy warto próbować i kiedy przestać?

21:45 Gdzie jest granica pomiędzy darmowym dawaniem wartości a koniecznością zarabiania na wiedzy?

29:00 W jakie formaty treści najlepiej inwestować czas i energię? Długie vs krótkie formy treści.

47:20 Czy lepiej kreować się na eksperta czy pokazywać swoją drogę do eksperckości?

54.02 Jak znaleźć swój unikalny głos, który pozwoli się wyróżnić i przyciągnąć potencjalnych klientów, a nie przypadkowych gapiów?

1:11:10 3 rzeczy, które copywriter/freelancer powinien robić, żeby budować swoją markę

 

Miejsca, w których znajdziesz Marzenę:

  • WWW: delegujonline.pl
  • Instagram: @szefowa_contentu
  • Spotify: podcast Mama przedsiębiorca

 

Podziel się:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Dodaj do ulubionych:

Lubię Wczytywanie…

Zobacz także:

Ewa Szczepaniak
Copywriterka, trenerka pisania, współzałożycielka pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl. Pisze, uczy pisać i sama odkrywa wciąż nowe możliwości słowa. Autorka kursów pisania i poradników Sztuka projektowania tekstów i 101 technik copywritingu sprzedażowego.

Co o tym myślisz?Anuluj pisanie odpowiedzi

Bądźmy w kontakcie

Kurs copywritingu

kurs copywritingu

Kompendium wiedzy o pisaniu:

książka o pisaniu

Materiały o copywritingu, pisaniu, dobrym stylu – za free:

  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Copyright by Tekstowni.pl 2016-2025
Polityka prywatności Tekstowni.pl
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii - takich jak pliki cookie - do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje witryny.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest konieczny w uzasadnionym celu - umożliwia korzystanie z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
%d