– Jak się postarać o współpracę z agencją marketingową?
– Co już na starcie przekreśla szansę copywritera na współpracę, a co może mu dać fory?
– Co wypada robić podczas współpracy z agencją, a co może takiej współpracy zaszkodzić?
O tym wszystkim rozmawiam dziś z Anną Zaborowską – copywriterką, która przez 5 lat nadzorowała pracę innych copywriterów jako content manager w agencji marketingowej.
Na skróty:
- 4:22 Kto może zostać content managerem?
- 9:06 Na co patrzy content manager, który decyduje o zatrudnieniu copywritera?
- 13:00 Teksty próbne – czy warto je pisać i jak się je zleca?
- 16:43 Kto decyduje o stawkach za teksty?
- 17:50 Savoir-vivre ustalania wynagrodzenia z agencją
- 22:34 Co agencja może zlecić copywriterowi?
- 29:54 Kwestia kontaktu copywritera z klientem
- 32:06 Jak krok po kroku wygląda współpraca copywritera z agencją?
- 37:20 Deadline a nieprzewidziane sytuacje
- 40:42 Feedback – dlaczego czasem go nie ma i jak traktować ten, który jest
- 49:28 Rady dla copywriterów chcących współpracować z agencją
- 52:52 Czy content manager zwraca uwagę na kursy ukończone przez copywritera?
- 59:27 Poprawki – czy często się zdarzają?
Linki:
- Anna Zaborowska na LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/anna-zaborowska-10b3a195
- Artykuł Ani o konspektach dla copywriterów: https://lumo.pl/blog/konspekty-dla-copywriterow-czy-warto-je-robic
- Kurs Zostań copywriterem: https://tekstowni.pl/zc