Sprawdź, czy masz predyspozycje do pracy na copywriterskim freelansie:
Wspaniale!
Jesteś urodzonym kandydatem na copywritera. Nawet jeśli brakuje Ci jakichś umiejętności warsztatowych, to masz cechy osobowości, które ułatwią Ci pracę w tym zawodzie. Jeśli czujesz, że ciągnie Cię do pisania, działaj! Masz nasze Tekstowne błogosławieństwo! 🙂
A jeśli potrzebujesz jeszcze podpowiedzi, jak zacząć, te materiały Ci pomogą:
- bezpłatny e-book Jak zostać copywriterem
- seria artykułów o zawodzie copywritera:
⇒ Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o zawodzie copywritera, ale boisz się zapytać. Część 1: Zanim podejmiesz decyzję
⇒ Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o zawodzie copywritera, ale boisz się zapytać. Część 2: Jak się nauczyć copywritingu?
⇒ Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o zawodzie copywritera, ale boisz się zapytać. Część 3: Jak przekonać do siebie klienta i wycenić swoją pracę?
Nieźle!
Masz w sobie zadatki na rasowego copy — to pewne. Wydaje się jednak, że masz parę cech lub przekonań, które mogą Ci popsuć radość z tekstowego freelance’u. Działaj, bazując na swoich mocnych stronach, ale nie zapominaj o tych słabszych — koryguj przekonania, zmieniaj nawyki.
A jeśli nie wiesz, gdzie konkretnie leży problem, te materiały pomogą Ci go namierzyć:
- bezpłatny e-book Jak zostać copywriterem
- seria artykułów o zawodzie copywritera:
⇒ Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o zawodzie copywritera, ale boisz się zapytać. Część 1: Zanim podejmiesz decyzję
⇒ Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o zawodzie copywritera, ale boisz się zapytać. Część 2: Jak się nauczyć copywritingu?
⇒ Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o zawodzie copywritera, ale boisz się zapytać. Część 3: Jak przekonać do siebie klienta i wycenić swoją pracę?
Idealnie nie jest, ale rokujesz
Tragedii nie ma, ale najwyraźniej masz w sobie pewne cechy, z którymi może Ci być trudno poświęcić się zawodowemu pisaniu. Może nie lubisz pracować sam? Może trzymasz się rękami i nogami strefy komfortu i trudno będzie Ci z tym zaistnieć na rynku? A może po prostu opacznie rozumiesz copywriting i wystarczy małe przesunięcie akcentów, żebyś był gotowy na copywriterskie wyzwania?
Przejrzyj nasze bezpłatne materiały na ten temat — może pomogą Ci ustalić Twoje słabe punkty i świadomie zdecydować, czy będziesz z nimi walczyć, czy może lepiej zrobisz, jeśli poszukasz innych możliwości zawodowych:
- bezpłatny e-book Jak zostać copywriterem
- seria artykułów o zawodzie copywritera:
⇒ Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o zawodzie copywritera, ale boisz się zapytać. Część 1: Zanim podejmiesz decyzję
⇒ Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o zawodzie copywritera, ale boisz się zapytać. Część 2: Jak się nauczyć copywritingu?
⇒ Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o zawodzie copywritera, ale boisz się zapytać. Część 3: Jak przekonać do siebie klienta i wycenić swoją pracę?
Trzeba trochę popracować
Jeśli myślisz o copywritingu — zwłaszcza na freelansie — to musisz nad sobą trochę popracować. Bez tego będzie Ci trudno. Zanim podejmiesz decyzję o rzuceniu etatu (o ile właśnie przed taką decyzją stoisz), dowiedz się więcej o tym, jak w praktyce wygląda copywriterski freelance, i zastanów się, czy rzeczywiście taki styl życia i pracy Ci odpowiada.
Oto kilka bezpłatnych materiałów, które powinny Ci pomóc:
- bezpłatny e-book Jak zostać copywriterem
- seria artykułów o zawodzie copywritera:
⇒ Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o zawodzie copywritera, ale boisz się zapytać. Część 1: Zanim podejmiesz decyzję
⇒ Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o zawodzie copywritera, ale boisz się zapytać. Część 2: Jak się nauczyć copywritingu?
⇒ Wszystko, co chciałbyś wiedzieć o zawodzie copywritera, ale boisz się zapytać. Część 3: Jak przekonać do siebie klienta i wycenić swoją pracę?