Powiedzmy sobie szczerze: w sieci pełno jest pseudocopywriterskiego śmiecia. Cała sztuka w tym, żeby umieć je odróżnić od naprawdę dobrych treści. Masz ochotę sprawdzić, jak sobie z tym radzisz?
Quiz składa się z 10 pytań. W każdym pytaniu znajdziesz krótszy lub dłuższy tekst. Twoje zadanie polega na tym, żebyś ocenił, czy masz przed sobą arcydzieło sztuki copywriterskiej (albo przynajmniej przyzwoity tekst), czy papkę podszywająca się pod profesjonalne copy.
Jeśli myślisz, że taka ocena może być kwestią gustu…
Będę się upierać, że warsztat to jednak coś, co dyskusjom nie podlega. Tak jak w sztukach plastycznych bez względu na indywidualne gusta znaczenie mają proporcje czy perspektywa, tak i w pisaniu, w tym także w pisaniu marketingowym, są pewne zasady. I właśnie zgodność z tymi zasadami przyjmijmy za punkt odniesienia.
Gotowy do startu?