Tekstowni.pl
  • kursy copywritingu
  • Dla copywritera
  • Dla przedsiębiorcy
  • Książka
  • Wiedza
    • Baza wiedzy
    • Podcast
  • Gratis
    • Bezpłatne materiały
    • Quizy
  • My
  • Kontakt
przez Ewa Szczepaniak

Jak dbać o siebie na freelansie? Rozmowa z Natalią Ligenzą

Wiadomo, jak to jest na freelansie. Z jednej strony fajnie: na swoich zasadach, samodzielnie zarządzasz swoim czasem i zadaniami. Z drugiej… No cóż, łatwo sobie nadszarpnąć zdrowie, kiedy długie godziny spędzasz przy biurku. Co robić, żeby widmo problemów zdrowotnych nie zakłócało radości z pracy na swoim? O tym porozmawiałam z Natalią Ligenzą – copywriterką, psychodietetyczką, biegaczką.

Z podcastu dowiesz się m.in.:

  • jakie pułapki zdrowotne czyhają na freelancerów pracujących przy komputerze
  • jak małymi krokami, bez zmuszania się i rewolucji w życiu, wprowadzić nawyki wspierające ciało i umysł
  • jakie drobne rzeczy możesz zrobić już dziś, żeby o siebie zadbać.

 

Na skróty:

2:02 Jakie pułapki zdrowotne czyhają na freelancerów

12.13 Co jeść, żeby zachować skupienie i sprawność umysłu na długie godziny pracy umysłowej

22:36 Klasyczna teoria odżywiania czy trendy żywieniowe

28:12 Czy kawa i energetyki są zdrowe

31.05 Jak się objawia odwodnienie i jak mu zapobiegać

35.30 Jak się zmotywować do zdrowego odżywiania

47.20 Czy ruch jest naprawdę niezbędny

1:05:02 3 rzeczy, które możesz zrobić już dziś, żeby zadbać o swoje ciało

1:06:56 Jak ustawić sobie mindset

 

Miejsca Natalii Ligenzy w sieci:

  • Instagram: ⁠@szybka_i_wolna⁠
  • strony WWW: ⁠natalia-ligenza.pl⁠ i ⁠dwieweny.pl

Podziel się:

  • Kliknij, aby udostępnić na Facebooku (Otwiera się w nowym oknie) Facebook
  • Kliknij, aby udostępnić na X (Otwiera się w nowym oknie) X

Dodaj do ulubionych:

Lubię Wczytywanie…

Zobacz także:

Ewa Szczepaniak
Copywriterka, trenerka pisania, współzałożycielka pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl. Pisze, uczy pisać i sama odkrywa wciąż nowe możliwości słowa. Autorka kursów pisania i poradników Sztuka projektowania tekstów i 101 technik copywritingu sprzedażowego.

Co o tym myślisz?Anuluj pisanie odpowiedzi

Bądźmy w kontakcie

Kurs copywritingu

kurs copywritingu

Kompendium wiedzy o pisaniu:

książka o pisaniu

Materiały o copywritingu, pisaniu, dobrym stylu – za free:

  • Polityka prywatności
  • Kontakt
Copyright by Tekstowni.pl 2016-2025
Polityka prywatności Tekstowni.pl
Zarządzaj zgodami plików cookie
Aby zapewnić jak najlepsze wrażenia, korzystamy z technologii - takich jak pliki cookie - do przechowywania i/lub uzyskiwania dostępu do informacji o urządzeniu. Zgoda na te technologie pozwoli nam przetwarzać dane, takie jak zachowanie podczas przeglądania lub unikalne identyfikatory na tej stronie. Brak zgody lub jej wycofanie może niekorzystnie wpłynąć na niektóre funkcje witryny.
Funkcjonalne Zawsze aktywne
Przechowywanie lub dostęp do danych technicznych jest konieczny w uzasadnionym celu - umożliwia korzystanie z konkretnej usługi wyraźnie żądanej przez subskrybenta lub użytkownika lub wyłącznie w celu przeprowadzenia transmisji komunikatu przez sieć łączności elektronicznej.
Preferencje
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest niezbędny do uzasadnionego celu przechowywania preferencji, o które nie prosi subskrybent lub użytkownik.
Statystyka
Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do celów statystycznych. Przechowywanie techniczne lub dostęp, który jest używany wyłącznie do anonimowych celów statystycznych. Bez wezwania do sądu, dobrowolnego podporządkowania się dostawcy usług internetowych lub dodatkowych zapisów od strony trzeciej, informacje przechowywane lub pobierane wyłącznie w tym celu zwykle nie mogą być wykorzystywane do identyfikacji użytkownika.
Marketing
Przechowywanie lub dostęp techniczny jest wymagany do tworzenia profili użytkowników w celu wysyłania reklam lub śledzenia użytkownika na stronie internetowej lub na kilku stronach internetowych w podobnych celach marketingowych.
Zarządzaj opcjami Zarządzaj serwisami Zarządzaj {vendor_count} dostawcami Przeczytaj więcej o tych celach
Zobacz preferencje
{title} {title} {title}
%d