🔸 Jak powiedzieć coś ważnego, żeby ludzie to zauważyli?🔸 Jak powiedzieć to coś, żeby ludzie w to uwierzyli?🔸 Jak sprawić, żeby ludzie nie tylko zauważyli i uwierzyli, lecz także zapamiętali?👇Odpowiedź znajdziesz na grafice 😊  

Jest taka metoda, która pomaga się odblokować i życiowo, i twórczo.👇Tim Ferris i Elizabeth Gilbert twierdzą, że ta metoda działa.Ja też testuję (choć ze zmienną regularnością) i powiem Wam, że czasem nie mogę się nadziwić, ile ciśnienia można spuścić w taki…

Dowiedz się więcej

J.K. Rowling, Lew Tołstoj, Virginia Woolf – tworzyli w różnych czasach, ich książki reprezentują różne gatunki, jednak coś ich łączy. Jak myślicie, co?👇Ano to, że każda z tych osób mierzyła się w swojej karierze z potężną blokadą pisarską.👇Jeśli i Wam zdarza…

Dowiedz się więcej

Liczy się to, co jest w tekście, a nie to, jak ten tekst wygląda… A guzik prawda!👇Słyszeliście kiedyś o efekcie halo? To błąd poznawczy, który polega na tym, że na podstawie pierwszego wrażenia przypisujemy danej rzeczy albo osobie pozytywne lub negatywne…

Dowiedz się więcej

Jest! Genialny e-mail, który będzie skłaniał do zakupu, za chwilę poleci do czytelników. Tylko patrzeć, jak się posypią zamówienia…👇Mija pół godziny, pół dnia, pół tygodnia. I co? I nic. Powiadomień o zamówieniach brak. Co się stało?👇Może zabrakło CTA!👇CTA, czyli call to…

Dowiedz się więcej

Znasz takie angielskie wyrażenie „throw in the towel”? Gdy ktoś mówi, że rzuca ręcznikiem, to zwykle znaczy, że ma już dosyć i się poddaje. Nie chcemy tego w copywritingu, prawda?👇To chyba dlatego najlepsi copywriterzy wykorzystują ręcznik do czegoś zupełnie innego.👇TOWELS –…

Dowiedz się więcej

  Mamy zaledwie 8️⃣ sekund ⏱, żeby przyciągnąć uwagę swojego czytelnika.👇To tyle, ile trwa zawiązanie jednego buta. 👟👇Krótka chwila, w której ktoś zdecyduje, czy chce spędzić z tekstem więcej czasu. ✅ Na szczęście są skuteczne taktyki, które pomogą przyciągnąć uwagę czytelnika…

Dowiedz się więcej

Dobrego copywritera/blogera poznaje się nie tylko po tym, jak zaczyna. Także po tym, jak kończy.👇Dużo się mówi o tym, że tytuł ma być chwytliwy, a początek wciągający. I słusznie – pierwsze wrażenie możemy zrobić tylko raz. Mało kto pamięta jednak, że…

Dowiedz się więcej

7 zadziwiająco prostych sposobów, dzięki którymnapiszesz tekstw o połowę krótszym czasie

Znasz to ❓  „To będzie szybki artykuł – usiądę, napiszę i z głowy”. A potem?  OMG! Uciekły 3 godziny życia, a na monitorze komputera tylko ten złośliwie migający kursor! Nie musi tak być. Oto 7 sposobów, dzięki którym: ✅ zaoszczędzisz czas, …

Dowiedz się więcej

54/62