Jak by to było…

  • Uczysz się copywritingu sprzedażowego od najlepszych.
  • Efekt: pisanie sprzedażowe masz we krwi. 
  • Inwestycja: 0 zł.

Brzmi jak bajka, prawda?

Dowiedz się więcej

„A nie mówiłem!”, „Wiedziałem, że tak będzie!”. Znasz to? Ja też znam. I znają to ludzie, dla których piszemy i których przekonujemy, że powinni skorzystać z tej czy innej oferty. To błąd poznawczy, który nazywa się to efektem „wiedziałem to od początku” lub – mówiąc bardziej naukowo – efekt pewności wstecznej. Chcesz wiedzieć, jak go (etycznie i z ogromną życzliwością dla klienta) wykorzystać w copy sprzedażowym?

Dowiedz się więcej

Co sprawia, że oferta jest nie do odrzucenia? Niska cena… No tak, ale zdarza się, że cena jest niska, a produkt się nie sprzedaje.Może w takim razie bonusy? Też nie do końca. Jeśli są atrakcyjne, mogą przeważyć szalę, ale przecież nie…

Dowiedz się więcej

Zgadnijcie, o czym będzie? Dla ułatwienia podpowiedź z ze strony Gov.pl:   „Wygodniejsze niż list polecony, szybsze niż tradycyjna poczta, bezpieczniejsze niż e-mail”    Potrafię sobie wyobrazić, jak Terry Pratchett umieszcza ten slogan nad wejściem do Urzędu Pocztowego Ankh-Morpork…    Kto…

Dowiedz się więcej

[Post dla osób, które prowadzą lub planują prowadzić JDG].   19 marca 2024 r. Rada Ministrów przyjęła projekt ustawy tzw. wakacji od ZUS dla najmniejszych przedsiębiorców. Jeśli wszystko przebiegnie sprawnie, ustawa wejdzie w życie z dniem 1 października 2024 r. Czyli…

Dowiedz się więcej

Wycena za znaki, za projekt, za cały tekst… Tak jak inni albo według własnych wyliczeń. Indywidualnie, bo zależy… Tak to zazwyczaj wygląda w copywriterskim światku. A gdyby tak spróbować inaczej?

Dowiedz się więcej

Treści, które przyciągają jak magnes, to nie czarna magia. To… matematyka! 

Dowiedz się więcej

Wiesz, skąd się biorą blokady pisarskie? Stąd, że ludzie siadają do komputera z zamiarem „Będę pisać”, ale ani nie wiedzą, co właściwie ma powstać ani ile tego ma być. Nie rób sobie tego.

Dowiedz się więcej

27/62