3 składniki tekstu, który niesie się lepiej niż płatna reklama

3 składniki tekstu, który niesie się lepiej niż płatna reklama

Jak łatwo i szybko zapewnić swoim wpisom blogowym duży rozgłos (i to bez wydawania dużych pieniędzy)? ?

Dziennikarze jak nikt inny mają to opanowane do perfekcji. A wykorzystują do tego… plotki! ?

Pewnie teraz sobie myślisz, że plotki to nic fajnego. Pewnie, ale jedno w nich jest magiczne — siła, z jaką się niosą ?

Jeśli chcesz, żeby Twoje wpisy były chętnie czytane, udostępniane i komentowane, to koniecznie zadbaj o 3 cechy, dzięki którym dziennikarskie plotki niosą się z prędkością światła!

1️⃣ Emocjonalność 

Paul Ekman, wskazał 6 emocji, które wywołują reakcje ludzi:

  • gniew
  • strach
  • zaskoczenie
  • smutek
  • obrzydzenie
  • radość

Wykorzystuj je w swoich wpisach, a szybko zobaczysz, że czas spędzany na stronie imponująco się wydłuży.

2️⃣ Obrazowość

Obraz = konkret.

Co bardziej przemawia do wyobraźni?

„Zagubione dziecko zostało odnalezione”

czy

„7-letni Maciek ze Świdnika jest znów z rodzicami dzięki bohaterskiej interwencji byłego wojskowego”?

No właśnie.

3️⃣ Zwięzłość

Tworząc wpis, skoncentruj się na jednej głównej myśli, którą chcesz przekazać. To sprawi, że czytelnik bardziej się skupi na tekście. Nie tylko go przeczyta, lecz także naprawdę coś z niego zapamięta.

No wiesz, to tak jak z plotką — często możesz ją streścić w jednym zdaniu 😉

A jak jest u Ciebie? Wykorzystujesz któreś z tych cech w swoich wpisach??

Co o tym myślisz?

jak zostać copywriterem

Jak zostać copywriterem

E-book za FREE