Copywriter powinien przede wszystkim być:

 
 
 

Ktoś Ci zleca napisanie tekstu o swojej firmie. Wiesz tylko, że to firma budowlana. Co robisz?

 
 
 

Który z podanych skrótowców jest akronimem mającym coś wspólnego z copywritingiem?

 
 
 

Które z podanych haseł uważasz za dobry slogan dla pracowni copywriterskiej?

 
 
 

Brief to:

 
 
 

Które z tych skojarzeń pasują do zawodu copywritera?

 
 
 

Które z tych zdań mogłoby być dewizą rasowego copywritera?

 
 
 

Niedziela, godzina 20.  Szykujesz się powoli do snu. Dzwoni telefon. To Twój stały klient chce zamówić pilnie tekst – na poniedziałek, na godzinę 9. Co robisz?

 
 
 

Każdy dobry tekst blogowy powinien być przede wszystkim:

 
 
 

Zostań copywriterem!
Pisz i zarabiaj. Pracuj za pieniądze, które TY wyznaczysz.