Pisz i zarabiaj!

Żyj na swoich zasadach.
Pracuj za pieniądze, które TY wyznaczysz.

 

Zostań copywriterem 2.0

Kurs copywritingu online (+AI)

Natychmiastowy dostęp.

Zacznij już dziś. Za miesiąc czy dwa podziękujesz sobie za tę decyzję.

Legendarny kurs copywritingu teraz w nowej odsłonie:
– dostosowany do wymagań rynku w 2025 roku
– z elementami AI
– z jeszcze większą liczbą dodatkowych pomocy

NA SKRÓTY:

Jak to jest u Ciebie?
Czy jest zapotrzebowanie na usługi copywriterskie?
Co da Ci kurs zostań copywriterem?
Czego się nauczysz na kursie?
Jak będziesz się uczyć?
Jakie materiały czekają na Ciebie na platformie kursowej?
Jakie dodatkowe pomoce dostaniesz?

Jak to jest u Ciebie?

Może siedzisz dzień w dzień przy biurku zawalonym stertą papierów. Zmuszasz się do czytania bzdurnych maili i procedur w obawie, że szef znów się do czegoś przyczepi. Myślisz sobie „Jest OK, to tylko praca”, ale coś z tyłu głowy mówi Ci, że to nie tak miało być.

Przecież Ty świetnie piszesz, marzył Ci się kreatywny zawód, a tymczasem… Ech…

A może…

Masz małe dziecko – wyczekane i wypieszczone. Chcesz być z nim i patrzeć, jak się rozwija, ale zegar tyka, urlop macierzyński się kończy. Przeraża Cię myśl, że za chwilę trzeba będzie zostawić malucha i wszystkie swoje siły pakować w obowiązki, które nie są warte tego, żeby się im poświęcać.

A może jeszcze inaczej…

Czujesz, że praca na etacie nie jest dla Ciebie. Ktoś Ci powiedział, że można zarobić na pisaniu i nawet po kilku odpowiedziach na ogłoszenie udało się wystartować, ale… Cóż,  całymi dniami klepiesz bezwartościowe teksty za 5 zł/1000 zn. ze spacjami.

Czujesz, że pióro masz niczego sobie, a piszesz na akord treści, którymi zainteresują się tylko roboty Google. Zaczynasz coraz bardziej wątpić w swój talent i możliwości. Ani Cię to nie cieszy, ani nie przynosi pieniędzy.

A gdyby tak…

 zwolnić szefa i samemu być sobie sterem, żeglarzem i okrętem,

 zostać z dzieckiem i zarabiać pieniądze z domu, a przy tym się rozwijać, 

zamienić 5 zł na 3o, 40 albo i więcej i pisać dla ludzi, a nie dla robotów?

Zostań copywriterem,
czyli osobą, która zarabia na tworzeniu tekstów. 

TERAZ jest na to świetny moment

Jak wynika z raportów branżowych, rynek copywritingu na świecie rośnie rocznie średnio o 7,6%. Do 2030 roku ma osiągnąć wartość 42,22 mld $.

Co to oznacza?

Ano to, że jest miejsce dla nowych specjalistów. 

Ale uwaga!

Raporty nie pozostawiają wątpliwości:

teraz bardziej niż kiedykolwiek liczą się kompetencje.

Wraz z rozwojem sztucznej inteligencji skończyły się czasy, kiedy wystarczała chęć klepania w klawiaturę. Teraz tworzenie prostych tekstów przejęła AI.

Copywriterom płaci się za to, z czym narzędzia sobie nie radzą – za PROFESJONALNE teksty, wymagające empatii, wiedzy z pogranicza marketingu i psychologii.

Jednym słowem: za naprawdę, naprawdę porządny warsztat.

I to jest szansa dla Ciebie!

Teraz, kiedy rynek kształtuje się na nowo, masz szansę zająć sobie na nim cieplutkie miejsce. Budować pozycję w czasach, kiedy wielu wypadło, a wielu innych się zastanawia. 

 Za parę lat. kiedy oni się zdecydują, Ty już będziesz osobą z wianuszkiem stałych klientów. Kto wie — może nawet kimś, która nadzoruje pracę młodszych stażem copywriterom!

Kurs Zostań copywriterem to Twój most do świata nowych możliwości.

Przeprowadzi Cię od pisania na czuja, według zasad ze szkolnych wypracowań (zapomnij o nich jak najszybciej!) do projektowania profesjonalnych tekstów. 

Sprawi, że naprawdę wystartujesz, i to z poziomu, do którego wielu nie dochodzi nawet po latach. W dodatku: 

Już od pierwszego zlecenia dasz się poznać jako ekspert

Będziesz znać profesjonalne triki i metody i każdy zabieg zastosowany w tekście uzasadnisz, podpierając się konkretną wiedzą bazującą na badaniach

Oszczędzisz sobie wieeeelu „atrakcji” typowych dla początków w nowym fachu

Wystartujesz bez stresu, że czegoś nie wiesz (bo będziesz mieć porządną wiedzę i osobę, którą zawsze można dopytać), że nie masz portfolio (bo po kursie będziesz je mieć), że nie wiesz, jak rozmawiać klientami (bo będziesz to wiedzieć).

Od Ciebie zależy, gdzie tym wszystkim zabłyśniesz. Możesz celować w świat marketingu, mediów albo działać „na swoim”. 

Tak jak ludzie, którzy już przeszli kurs i teraz dzielą się tym, jak zaowocował w ich życiu:

Ty też możesz mieć takie efekty.

Nawet jeśli w tym momencie nie wiesz nawet do końca, czym jest ten cały copywriting.

W kursie Zostań copywriterem masz przemyślany, starannie zaprojektowany proces. Uczysz się krok po kroku.

Zaczynasz od zera. Zdobywasz wiedzę, dokładając cegiełkę do cegiełki. 

Konkrety? Proszę bardzo!

Oto program kursu copywritingu:

kurs copywritingu

Moduł 1: Akademia webwritingu

To moduł, po którym możesz już brać zlecenia na zoptymalizowane pod SEO artykuły.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • o co pytać, przyjmując zlecenie na takie treści
  • jak podejść do pracy, żeby tekst pisał się sam
  • czym jest to kochane przez klientów SEO i jak się z nim obchodzić [Lekcje zaktualizowane w 2024 roku].

Nauczysz się:

  • projektować teksty, które przyciągają i wciągają nawet najbardziej niecierpliwych internautów
  • sprytnie wyszukiwać i porównywać frazy kluczowe
  • jak w kilku prostych posunięciach sprawić, że tekst, który napiszesz, będzie piął się do góry w wynikach wyszukiwania.

Po tym module będziesz mieć pierwszy tekst do portfolio – zoptymalizowany pod SEO artykuł blogowy.

kurs copywritingu

Moduł 2: Akademia dobrego stylu i etycznej perswazji

Po tym module możesz brać zlecenia na teksty eksperckie. A dodatkowo zaczniesz pisać z efektem WOW!

(Psst! To moduł unikalny! Prawdopodobnie nie znajdziesz na rynku drugiego kursu z tak rozbudowanym modułem poświęconym doskonaleniu warsztatu pisarskiego)

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • czym właściwie jest dobry styl i jak go sobie wypracować
  • o których zasadach poznanych w szkole raz na zawsze powinieneś zapomnieć
  • na czym polega skąpstwo poznawcze i co Ty jako copy możesz z nim zrobić

Nauczysz się:

  • czyścić swój tekst ze zbędnych elementów
  • pisać w taki sposób, żeby czytelnicy Twoich tekstów czuli się podczas lektury jak podczas miłej pogawędki
  • stosować triki copywriterskie, dzięki którym tekst wciąga i przekonuje.

Po tym module dodasz do swojego portfolio drugi tekst. Będzie to tekst ekspercki, w którym z lekkością wyjaśniasz trudne zagadnienia w prosty sposób.

kurs copywritingu

Moduł 3: Akademia copywritingu sprzedażowego

W tym module zdobędziesz supermoc, która jest esencją copywritingu – umiejętność sprzedawania słowem.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • o co pytać, przyjmując zlecenie na teksty sprzedażowe
  • jak podejść do projektowania tekstu, żeby samo pisanie było już formalnością
  • jak zaprojektować tekst, który rzeczywiście ma szansę coś sprzedać.

Nauczysz się:

  • myśleć jak rasowy copywriter
  • projektować oferty, które przekonują, bo bazują na psychologii
  • tworzyć perswazyjne opisy produktów

Po tym module Twoje portfolio wzbogaci się o 5 krótkich tekstów i 1 dłuższy. Będą to:

  • 3 opisy produktów
  • opis kategorii
  • tekst na landing page z lead magnetem
  • tekst na rozbudowaną stronę sprzedażową

PS „Lead magnet”, „landing page”… Brzmi egzotycznie? Spokojnie. Dostaniesz łopatologiczne wyjaśnienia i instrukcje.

Zobaczysz: już niedługo będziesz się uśmiechać na myśl, że jeszcze niedawno te pojęcia nie mówiły Ci zbyt wiele.

kurs copywritingu

Moduł 4: Akademia tekstów na strony firmowe

Po tym module staniesz się bezcennym wsparciem dla przedsiębiorców, którzy potrzebują tekstów na stronę firmową, ale nie wiedzą, jak go napisać.

W tej części szkolenia dowiesz się:

  • od czego rozpocząć realizację zlecenia na stworzenie tekstu na stronę firmową
  • jak zaprojektować doświadczenie użytkownika na takiej stronie 
  • jaką funkcję pełnią poszczególne zakładki witryny.

Nauczysz się:

  • planować ścieżkę klienta na stronie WWW
  • pisać zgodne z obecnymi trendami treści na stronę
  • tworzyć tekst na stronę O mnie / O firmie z elementami storytellingu

Po tym module Twoje portfolio będzie bogatsze o zestaw tekstów na stronę firmową:

  • tekst na stronę główną
  • tekst na stronę O nas
  • tekst na stronę z ofertą
kurs copywritingu

Moduł 5: Akademia freelance'u

Ten moduł przygotuje Cię do pracy „na swoim”.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • jak organizować sobie dzień pracy
  • na co uważać w relacjach z klientami
  • jak realizować zasadę 4P + M, która zapewni Ci sukces i satysfakcję z copywriterskiego życia.

Dodatkowo w tym module:

  • w ramach pracy z zeszytami ćwiczeń przygotujesz plan podboju rynku
  • przemyślisz sobie kilka ważnych kwestii związanych z pracą „na swoim”
  • dopracujesz swoje copywriterskie portfolio, w którym na tym etapie kursu powinno już być 11 tekstów.

Po tym module będziesz mieć gotowe portfolio, kilka tekstów na własną stronę i wiedzę o tym, jak z tym wszystkim wyjść do ludzi. Śmiało powiesz o sobie: „JESTEM COPYWRITEREM”.

Jak będziesz się tego wszystkiego uczyć?

W dowolnym czasie i miejscu

Wszystkie lekcje i dodatkowe materiały masz na wygodnej platformie kursowej. Logujesz się o każdej porze dnia i nocy. Potrzebujesz jedynie dostępu do internetu.

Bez pośpiechu, w swoim tempie

Dostęp do platformy masz BEZTERMINOWO - na tak długo, jak długo będzie istniała platforma.

Tak jak lubisz

Do dyspozycji masz lekcje wideo, mp3 i transkrypcje. Możesz np. wysłuchać lekcji na spacerze, a w domu rzucić okiem na wersję tekstową. jak Ci wygodnie.

Ze wsparciem

W każdej chwili możesz zadać pytanie autorce kursu. Masz też „zaplecze" w postaci kursowej społeczności na Discordzie. To ludzie tacy jak Ty, którzy też stawiają pierwsze kroki w copy. Wszystko zrozumieją.

Na platformie kursowej czekają na Ciebie:

Pełne konkretów lekcje copywritingu

15-40 minut porządnej copywriterskiej wiedzy.

PS Uczymy się od zera do poziomu średnio zaawansowanego.

Interaktywne zeszyty ćwiczeń

W każdej lekcji masz co najmniej 3 ćwiczenia, w których wypróbujesz nową wiedzę. Swoje odpowiedzi porównasz z kluczem, dzięki czemu będziesz wiedział, jak Ci idzie stosowanie zdobytej wiedzy.

Są 3 rodzaje ćwiczeń:

  • rozwijające warsztat
  • dające do myślenia w kwestii freelance’u
  • prowadzące Cię krok po kroku do tekstu.

Te ostatnie sprawiają, że tekst do portfolio „pisze się sam”, bo masz już wcześniej przygotowane fragmenty.

_8c46d80c-a172-47e7-8f8e-ef0467494d73 (1)

Lekcje o AI w copywritingu

Dziś nie wystarczy być copywriterem. Przewagę na rynku mają nowocześni copywriterzy, którzy potrafią pracować z AI.

Będziesz jednym z nich.

Na specjalnych lekcjach o AI zobaczysz, jak używać sztucznej inteligencji, żeby pisać coraz szybciej i coraz lepiej.

Q&A (1)

Miejsce, gdzie możesz pytać do woli

To normalne, że kiedy uczymy się czego nowego, pojawiają się pytania i wątpliwości. Nie zostajesz z nimi sam(a).

Przy każdej lekcji masz przycisk, który przeniesie Cię do FAQ dla danego modułu. Możesz (anonimowo) wpisać, co Cię zastanawia. Odpowiedź dostaniesz max. w ciągu kilku godzin.

Dostaniesz też mnóstwo dodatkowych materiałów:

Namiary na dodatkowe, sprawdzone materiały o copywritingu

  • Artykuły, webinary, bezpłatne kursy i książki, dzięki którym utrwalisz i rozszerzysz wiedzę.
  • Narzędzia, które warto wypróbować.

 Same sprawdzone treści.

Dodatkowe szkolenia z copywritingu

To szkolenia, które powstały dzięki kursantom. Ich pytania i wyzwania, z jakimi się mierzyli, były inspiracją do rozszerzenia niektórych tematów.

Czekają na Ciebie następujące szkolenia:

  • Jak wykorzystać zasady webwritingu w social mediach? 
  • Jak budzić emocje tekstem sprzedażowym?
  • 3 pomysły na storytellingowe bio 
  • kurs Pisz jak PRO – szkolenie, które jest odrębnym kursem o wartości 99 zł
  • fragmenty innych naszych kursów

Porządny pakiet copywriterskich ściągawek

Checklisty, schematy, a nawet dodatkowy e-book staną się Twoją podręczną biblioteczką. Zobaczysz – będą Twoim kołem ratunkowym jeszcze długo po zakończeniu kursu.

Ta copywriterska wyprawka obejmuje m.in.:

  • rozpisane krok po kroku schematy tekstów
  • e-book #Copyhacks. 77 pomysłów na nagłówek
  • 2 wzory briefu
  • listę sposobów na szukanie zleceń

 

To jeszcze nie koniec!

W wersji 2.0 kursu – czyli w tej, nad którą się właśnie zastanawiasz – masz dwie nowe, wyjątkowe pomoce: dodatkowo tutoriale + bardzo szczegółowe, wielopoziome checklisty.

Copywriterskie tutoriale

To takie specjalne ściągawki – naprawdę porządne, rozpisane kroczek po kroczku instrukcje tworzenia tekstów z nawiązaniami do konkretnych fragmentów w konkretnych lekcjach. Pozwolą Ci one:

  • podsumować i ułożyć sobie w głowie materiał z danego modułu
  • skorzystać z kursu, nawet jeśli coś Ci przeszkodzi w starannym przerabianiu lekcji

Wiadomo, jak to jest. Ludzie zaczynają kurs z zapałem, ale później… ech, życie. A pieniądze zainwestowane.

Chciałoby się jednak skorzystać z kursu, czy to na własne potrzeby, czy na potrzeby klienta, który w najmniej oczekiwanym momencie dosłownie spada Ci z nieba.

I tu właśnie tutorial jest Twoją tajną bronią.

Np.

Załóżmy, że zaczynasz przerabiać kurs, ale nagle w życiu dzieje się coś, co Cię odrywa od nauki. Tymczasem pojawia się klient, który chce zamówić tekst.

Czujesz dreszczyk podniecenia, nadzieję, a jednocześnie panikę, bo przecież jeszcze nie przerobiłeś nawet 1 modułu.

Spokojnie. Dzięki tutorialowi wszystko nadrobisz w kilka godzin.

Siadasz, otwierasz tutorial (PDF) i krok po kroku robisz to, co jest tam napisane. W miejscach, gdzie trzeba sięgnąć do wiedzy z lekcji, masz jasno zaznaczone, do której lekcji zajrzeć i w której minucie (albo na której stronie transkrypcji do danej lekcji szukać odpowiedzi). W miejscach, gdzie możesz się wspomóc AI, masz jasno zaznaczone, o co i jak zapytać, i co zrobić z tym, co narzędzie wygeneruje.

Szczegółowe checklisty do każdego tekstu

 Do każdego typu tekstu dostaniesz bardzo dokładną checklistę, która pomoże Ci zadbać o jakość tekstu na wielu poziomach: struktury, kompozycji, języka itd. Każdy punkt opisany, wyjaśniony, z przykładami. Możesz samodzielnie sprawdzić sobie tekst.

Nie dowierzasz sobie?

Nic straconego.

Mamy XXI wiek, czasy AI. Dowiesz się, jak wykorzystać AI jako swojego mentora. Dostaniesz dokładną instrukcję: namiary na BEZPŁATNE narzędzie, do którego załadujesz checklistę oraz swój tekst oraz prompt (czyli polecenie), które należy wpisać.

Nie dowierzasz ani sobie, ani AI?

Ciągle nic straconego.

W dowolnej chwili możesz dokupić pakiet mentoringowy. Wówczas wszystkie teksty sprawdzi Ci z checeklistą doświadczony copywriter.

A teraz najlepsze: co powiesz na to, żeby zaraz po kursie zaczęli się do Ciebie zgłaszać klienci?

Nie, nie będziemy Cię kusić tym, że jeśli się dobrze spiszesz, to może dostaniesz od nas zlecenia. 

Pewnie, że taka możliwość podjęcia współpracy brzmi atrakcyjnie, ale zastanów się…

Po pierwsze, możliwości firm kuszących szansą współpracy, nie są z gumy. Firma, która działa od lat i od lat prowadzi kursy ma już mniej lub bardziej stałą ekipę. Pewnie, od czasu do czasu ktoś rezygnuje, może pojawia się jakiś dodatkowy klient, ale… czy naprawdę myślisz, że jest tego tyle, żeby KAŻDY absolwent kurs mógł dostać stałą współpracę?

A nawet jeśli…

Nawet jeśli rzeczywiście dostaniesz zlecenia, to:

  1. agencja nie robi tego bezinteresownie. Płaci Tobie, ale część pieniędzy wpłaconych przez klienta zostawia sobie. W końcu pośrednictwo to też praca.
  2. Klient, dla którego piszesz, to klient agencji, nie Twój. I uwierz: nie za bardzo się da to zmienić. Agencje dbają o to, żeby podwykonawcy nie mieli kontaktów z klientami końcowymi. Na wypadek gdyby Ci ostatni chcieli zapłacić bezpośrednio copywriterowi.
  3. Bardzo często podpisujesz z agencją zw. umowę NDA, zgodnie z którą NIE możesz nawet włączyć do portfolio tekstów napisanych dla agencji.

Jednym słowem: może Cię zatrudnią, a może nie. Jeśli nawet tak, zarobią na Tobie i zrobią wszystko, żebyś nie miał(a) z tej współpracy więcej niż tylko okrojone przez prowizję agencyjną wynagrodzenie.

Po kursie Zostań copywriterem masz coś lepszego: wędkę zamiast rybki.

Jeśli starannie przerobisz kurs, stworzysz portfolio i zdasz egzamin (dodatkowo płatny, ale i z dodatkową korzyścią – z wyczerpującą informacją zwrotną), możesz dołączyć do elitarnej bazy copywriterów, dzięki której:

  • masz swoje miejsce w sieci, nawet jeśli nie masz własnej strony
  • od pierwszego dnia pracujesz na własną markę, a nie na markę agencji
  • rozmawiasz z klientem bezpośrednio i tylko TY dostajesz wynagrodzenie za swoją pracę
  • masz promocję w naszym newsletterze i w naszych social mediach.

Kto to wszystko wymyślił i przygotował?

Poznaj autorkę kursu:

Twoją przewodniczką po świecie copywritingu będzie Ewa Szczepaniak – doświadczona copywriterka (w branży od ok. 2010 r.), założycielka pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl, autorka dwóch książek o copywritingu: 101 technik copywritingu sprzedażowego (Onepress 2024) i bestsellerowej Sztuki projektowania tekstów (Onepress 2019)

Zobacz, co mówią klienci o umiejętnościach copywriterskich Ewy:

Tekst jest tak ułożony, że wciąga czytającego i jego długość nie jest jego wadą, a wręcz przeciwnie — chciałoby się czytać jeszcze i jeszcze. […]

Co najważniejsze, tekst jest skuteczny. Szkolenie wyprzedało się w 100%, co nigdy wcześniej się nie zdarzyło

Marta Bukowska
4Fit

Jestem nie tylko zaskoczona, jestem autentycznie zszokowana tekstem. Ujęła Pani dokładnie sedno, czy wręcz — serce tego, czym się zajmuję i co, moim zdaniem, ma największą wartość w ofercie mojej szkoły. Użyła Pani słownictwa, którym posługuje się mój idealny klient, świetnie wypunktowane są najważniejsze rzeczy, które odróżniają nas od konkurencji. Tekst jest tak ułożony, że wciąga czytającego i jego długość nie jest jego wadą, a wręcz przeciwnie — chciałoby się czytać jeszcze i jeszcze. Jestem przeszczęśliwa, że tekst jest, jaki jest.

Co najważniejsze, tekst jest skuteczny. Szkolenie Instruktor Fitness wyprzedało się w 100% w przedsprzedaży, co się jeszcze nigdy wcześniej nie zdarzyło…

Szczęście to można mieć w Totolotka, a tutaj ewidentnie ta zmiana opisu musiała zadziałać.

Po trzecim dniu sprzedaż zaczęła spadać na łeb na szyję i właśnie wtedy, w piątek wieczorem, wprowadziłam zalecone poprawki i strona nagle zaczęła konwertować.

Ola Foryś
wildrocks.pl

[…] po audycie miałam czarno na białym, że strona lepiej konwertuje. Po trzecim dniu sprzedaż zaczęła spadać na łeb na szyję i właśnie wtedy, w piątek wieczorem, wprowadziłam po audycie zalecone poprawki. I nagle strona znów zaczęła konwertować — a przecież był weekend

OK. Mieć wiedzę – to jedno. Umieć ją przekazać – to drugie.

Zobacz zatem, co mówią ludzie, którzy pod okiem Ewy stawali się copywriterami:

 Opracowane przez Ciebie materiały są konkretne i prowadzą krok po kroku przez kolejne czynności składające się na przygotowanie poszczególnych rodzajów tekstów. Jesteś autentyczną, ciepłą i niesamowicie dobrze przygotowaną osobą.

Anna Cichańska

Wszystko mi się podobało w Twoim kursie! Układ treści, język, jakim operowałaś, niesamowite ilości przykładów z życia i stron, które warto / nie warto naśladować. Opracowane przez Ciebie materiały są konkretne i prowadzą krok po kroku przez kolejne czynności składające się na przygotowanie poszczególnych rodzajów tekstów. Jesteś autentyczną, ciepłą i niesamowicie dobrze przygotowaną osobą.

Mogę z pełną odpowiedzialnością polecić kurs „Zostań copywriterem” wszystkim mamom, które tak jak ja – zapomniały, czym jest rozwój osobisty i kariera zawodowa. Ten kurs mi o tym skutecznie przypomniał! Dałaś mi ogromną szansę i mam nadzieję, że jej nie zmarnuję. Ewo, Twój zapał i pozytywne podejście do pracy copywritera zaraża i z chęcią wrócę na kolejny kurs.

Teraz tylko pozostaje mi dopracować portfolio i aplikować!

Nauczyłam się tutaj zasad copywritingu i webwritingu, stworzyłam moje własny teksty. Pani Ewa potrafi w prosty sposób mówić o trudnych rzeczach. Dzięki temu nauczyłem się, jakie są rodzaje tekstów i jakie tworzyć krok po kroku. 

kurs copywritingu - opinia. Zdjęcie autorki opinii

Beata Folgmann

Przed wzięciem udziału w kursie próbowałam zdobywać wiedzę o copywritingu na własną rękę. Szybko zorientowałam się, że sama nie potrafię usystematyzować tej wiedzy i po prostu błądzę. Zaczęłam szukać kursu, który będzie dla mnie najlepszy. Takiego, w którym ktoś poprowadzi mnie za rękę i wyjaśni od początku do końca, o co w tym zawodzie chodzi.

Już od pierwszych zdań opisujących kurs „Zostań copywriterem” wiedziałam, że to coś dla mnie. Nie pomyliłam się.

Nauczyłam się tutaj zasad copywritingu i webwritingu, stworzyłam moje własny teksty. Pani Ewa potrafi w prosty sposób mówić o trudnych rzeczach. Dzięki temu nauczyłem się, jakie są rodzaje tekstów i jakie tworzyć krok po kroku. Dodatkowe materiały zawarte w kursie pozwoliły mi nie tylko zdobyć jeszcze więcej wiedzy, ale także zorientować się, jakie jeszcze tematy są ważne w pracy copywritera i gdzie warto tej wiedzy szukać. Świetne w kursie jest także to, że załączone są ćwiczenia. Dzięki temu mogłam na bieżąco sprawdzać teorię w praktyce. Materiały z tego kursu to taki mój „Elementarz copywritera”. Z pewnością będę do nich wracała, aby zaczerpnąć jeszcze raz ze źródełka. Dziękuję, Pani Ewo.

Ewa bierze za rękę i przeprowadza przez cały proces stawania na własnych biznesowych nogach. Opowiada przy tym szczerze i bez owijania w bawełnę o blaskach i cieniach, dzieli się swoim doświadczeniem i przestrzega przed błędami, które sama w przeszłości popełniła. (…)

Z nagrań Ewy bije autentyczność, szczerość, pasja i profesjonalizm. 

Anna Wosik

Kurs „Zostań copywriterem” to świetne szkolenie dla osób, które po pierwsze chcą wiedzieć, na czym tak naprawdę polega praca copywritera, a następnie poznać warsztat copywriterski i nabyć praktyczne umiejętności w pisaniu wartościowych tekstów zarówno dla siebie, jak i na zlecenie. (…) 

Ponadto cały jeden moduł poświęcony jest kwestiom biznesowym dotyczących pracy jako copy. (…) Ewa bierze za rękę i przeprowadza przez cały proces stawania na własnych biznesowych nogach. Opowiada przy tym szczerze i bez owijania w bawełnę o blaskach i cieniach, dzieli się swoim doświadczeniem i przestrzega przed błędami, które sama w przeszłości popełniła. Jednocześnie motywuje i zachęca do działania. (…)

Z nagrań Ewy bije autentyczność, szczerość, pasja i profesjonalizm. Słuchając Ewy czy czytając jej teksty, posty na FB, maila – odnoszę wrażenie, że naprawdę zależy jej na pomocy swoim kursantkom, na tym, aby im się udało.

Od pierwszych lekcji widać, że Ewa to osoba, która wiedzę o copywritingu czerpie z wieloletniej praktyki. Dzięki kursowi nie tylko poznałam zasady webwritingu, ale także zajrzałam w prawdziwy warsztat copywritera. […] Mogę śmiało stwierdzić, że ten kurs przygotuje uczestnika do postawienia pierwszych kroków jako copywriter. I to kroków bardzo pewnych.

Aneta Łacwik

Co dla mnie jest największą zaletą kursu? Od pierwszych lekcji widać, że Ewa to osoba, która wiedzę o copywritingu czerpie z wieloletniej praktyki. Dzięki kursowi nie tylko poznałam zasady webwritingu, ale także zajrzałam w prawdziwy warsztat copywritera. Ewa szczerze dzieli się z uczestnikami swoim doświadczeniem i robi to w sposób pełen ciepła i życzliwości.

Co ważne, na kursie miałam okazję doskonalić tworzenie własnych tekstów, a uwagi Ewy były niezwykle wnikliwe i drobiazgowe. Mogę śmiało stwierdzić, że  ten kurs przygotuje uczestnika do postawienia pierwszych kroków jako copywriter. I to kroków bardzo pewnych.

Ty też już za kilka tygodni możesz pewnym krokiem wejść na rynek. Czas odpowiedzieć sobie na najważniejsze pytanie:

Czy NAPRAWDĘ chcesz zostać copywriterem?

Jeśli tak – jeśli NAPRAWDĘ chcesz – to masz właśnie okazję. Możesz zapisać się na naprawdę dobry kurs copywritingu (w dodatku teraz w bardzo promocyjnej cenie, ale do tego za chwilę dojdziemy).

Na kurs, w którym masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować.

Na kurs copywritingu chwalony przez absolwentów i polecany: 

Tak, tak… Na pewno jest jakieś „ale”.

Jakie?

Pieniądze?

Pewnie, kurs jest płatny, bo:

  • ktoś dał z siebie wszystko, żeby na złotej tacy wyłożyć Ci praktyczną wiedzę
  • ktoś włożył mnóstwo pracy w tworzenie transkrypcji, skład, tworzenie pomocy, obrobienie nagrań
  • utrzymanie platformy kursowej kosztuje
  • mentor, który czuwa nad wszystkim i odpowiada na pytania – wkłada w to swoją pracę. 

ALE 

w wersji 2.0 – w obecnej wersji kursu – cena jest tak zaprojektowana, żeby nie było wymówek:

  •  inwestujesz jedynie w sam kurs, bez dodatków. Sprawdzanie tekstów możesz później dokupić (ale na 98%: z nowymi checklistami + AI uznasz, że nie musisz tego robić)
  • możesz zapłacić za jakiś czas albo skorzystać z rat 0%.

Jednym słowem: 

pieniądze nie są powodem, dla którego miała(a)byś odkładać marzenia na później.

Czas? 

To też żaden problem. Nie wiążą Cię terminy, nie wiąże Cię miejsce. A gdyby nawet coś ciągle krzyżowało Ci plany – nic Ci nie ucieka. 

Jeśli więc nie szukasz wymówek i naprawdę, NAPRAWDĘ chcesz zostać copywriterem, to raz jeszcze:
 
TU masz wszystko, czego potrzebujesz, żeby wystartować:
  • umiejętności na poziomie, do którego wielu nie dochodzi nawet po latach
  • zestaw narzędzi, z którymi żadne zlecenie nie będzie Ci straszne
  • okazję do stworzenia przekonującego, przekrojowego portfolio
  • freelancerskie know-how: o szukaniu zleceń, podatkach, ZUS-ach itp.

I masz mnóstwo dowodów, że to naprawdę działa:

Właśnie skończyłam kurs i jestem pełna dobrej energii. Dlaczego? Bo to świetnie przekazana wiedza i masa motywacji do działania! Dzięki niemu czuję się pewniej ze swoim warsztatem.

Mimo że przede mną jeszcze długa droga, to zdobyte rzetelne informacje przetrą mi pierwsze szlaki.

Polecam kurs każdemu, kto chciałby zostać copywriterem.

Paulina Kulińska
absolwentka kursu

🔥 Chodź.

Po nieprzeciętną wiedzę, dobrą energię i gotowość na start:

Kurs Zostań copywriterem 2.0

  • 5 modułów — lekcje w formie video/audio z transkrypcją + ćwiczenia
  • możliwość zadawania pytań bez ograniczeń
  • bezterminowy dostęp do platformy szkoleniowej
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu
  • społeczność na Discordzie

Lekcje, dzięki którym będziesz mieć asa w rękawie. A nawet kilka asów.

Po pierwsze: będziesz copywriterem na miarę obecnych czasów, który nie boi się sztucznej inteligencji, ale potrafi z nią pracować.

Po drugie, nauczysz się robić błyskawiczny research i skracać czas pracy nad tekstami.

  • 2 copywriterskie briefy
  • kurs Pisz jak PRO
  • fragmenty innych naszych kursów,
  • szkolenia: Jak wykorzystać zasady webwritingu w social mediach, Jak budzić emocje tekstem sprzedażowym, Trzy pomysły na storytellingowe bio
  • e-book #COPYHACKS 77 pomysłów na nagłówek
  • pomysły na leady i zakończenia
  • blueprinty tekstów
  • tutoriale do każdego rodzaju tekstu
  • checklisty do sprawdzania tekstów (+ instrukcja, jak z tą checklistą sprawdzić sobie tekst w narzędziu AI) 

Jeśli po kursie zechcesz np. zaopatrzyć się we wzór umowy stworzony specjalnie dla nas przez prawniczkę, w kalkulator wyceny i opłacalności zleceń albo uznasz, że masz ochotę na kurs rozwijający umiejętności, to jako uczestnik kursu Zostań copywriterem masz na te wszystkie produkty specjalną zniżkę.

Wychodzisz z:

🔥 umiejętnościami, które robią wrażenie
🔥 bogatym portfolio
🔥 poczuciem, że w razie czego masz kogo dopytać (mentorka) i z kim pogadać (społeczność)
🔥 szansą na wpis do elitarnej bazy copywriterów, w której zarabiasz bez pośredników

Łączna wartość:  3257 zł

Inwestycja: 1290 zł

Możesz skorzystać z rat 0% lub z odroczonej płatności

Pamiętaj, że opłata za kurs to NIE wydatek.

To inwestycja, która – jak pokazują losy absolwentów – szybko się zwraca. Zobacz:

Podchodząc do kursu „Zostań copywriterem” nie miałam żadnego doświadczenia zarówno z pisaniem, jak i prowadzeniem działalności. Nie ukrywam, że nawet nie do końca wiedziałam, czego tak naprawdę chcę się nauczyć i czym jest tak naprawdę ten cały copywriting. Po prostu spodobał mi się pomysł rozwoju i miałam kilka cech, które mogły się przydać w tej pracy. Dzisiaj już wiem, że inwestycja w kurs Ewy była najlepszą decyzją, jaką mogłam wtedy podjąć, i bez wahania zrobiłabym to ponownie.

Pierwsze zlecenie dostałam jeszcze w trakcie kursu, a już 3 dni po jego zakończeniu miałam na koncie 3 zlecenia za dużo większe pieniądze, niż sobie wyobrażałam, że można na tym zarobić. Tym samym inwestycja zwróciła mi się tuż po skończeniu nauki.

Ewa potrafiła wytłumaczyć mi wszystko krok po kroku w taki sposób, że w ciągu miesiąca z absolutnego laika stałam się pełnoprawną copywriterką, która mimo braku wieloletniego doświadczenia została wybrana przez pracodawców spośród niemałej konkurencji. Nieoceniona okazała się też pomoc w organizacji życia i pracy jako freelancer. Dzięki radom Ewy, zamiast popełniania błędów nowicjusza, wiedziałam dokładnie, jak poukładać sobie pracę krok po kroku.

Z całego serca polecam kurs „Zostań copywriterem” zarówno osobom, które chcą coś zmienić w swojej pracy, jak i tym, które, tak jak ja, nie mają w copywritingu żadnego doświadczenia. Jest on tak wyjątkowy nie tylko dzięki ogromu merytorycznej wiedzy, ale też podejścia i serdeczności prowadzącej.

Adrianna Zajkowska
absolwentka kursu,
obecnie freelance copywriterka

Masz pytania?

Pewnie! Możesz zapłacić w 3, 5 albo 10 ratach. Możesz też skorzystać z odroczonej płatności.

Jak to zrobić?

Wybierz przy zamówieniu płatność przez PayU.

Jeśli decydujesz się na 5 albo 10 rat 0%, na kolejnym ekranie wybierz ostatnią opcję – RATY.

Jeśli natomiast wolisz 3 raty albo odroczone płatności, na kolejnym ekranie po formularzu zamówienia wybierz KLARNA.

Uwaga! Kredytu za pośrednictwem PayU udziela jeden bank. Możliwe, że nie będzie to bank, w którym masz konto. To w niczym nie przeszkadza. 

Bez względu na to, gdzie masz konto, możesz wziąć kurs na raty 0%. Spłacisz tylko kwotę równą cenie kursu. My bierzemy na siebie odsetki.

>> Zapisz instrukcję płatności za pomocą rat 0% lub odroczonej płatności 

Pewnie! W 1. module zbudujesz sobie fundamenty: poznasz najważniejsze pojęcia i ogólne zasady tworzenia tekstów do Internetu, w tym SEO. Później każda lekcja będzie dokładała cegiełkę do tych podstaw. Ani się obejrzysz, jak będziesz mieć wiedzę i warsztat, których nie powstydziłby się copywriter z kilkuletnią praktyką.

W kursie masz narzędzia do tego, żeby sprawdzić sobie tekst samodzielnie, z pomocą AI. Jeśli jednak uznasz, że to za mało, potrzebujesz opinii człowieka, to  nie ma sprawy. W każdej chwili możesz dokupić usługę sprawdzenia tekstu (100-300 zł za tekst, w zależności od tego, kto będzie ten tekst sprawdzał. Jest też możliwość wykupienia pakietów – wówczas ceny za pojedynczy tekst są niższe).

Dlaczego tak?

Bo doświadczenie z kursantami uczy, że taka wersja jest dla uczestników bardziej opłacalna. W czasach, kiedy sprawdzanie tekstów było „w pakiecie”, notorycznie zdarzało się, że ludzie nie wykorzystywali usługi, za którą zapłacili. Dlatego teraz inwestujesz w sprawdzanie tekstu wtedy, kiedy masz już ten tekst i wiesz na 100%, że skorzystasz z tego, za co zapłaciłaś/-eś.

Wszystkie materiały kursowe masz do dyspozycji o każdej porze dnia i nocy. Możesz się uczyć wtedy, kiedy masz na to czas.

Po przerobieniu wszystkich lekcji będziesz mógł dostać certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie.

Jeśli natomiast zależy Ci na certyfikacie potwierdzającym zdobyte umiejętności, możesz przystąpić do egzaminu, podczas którego zawalczysz o taki certyfikat. (Egzamin jest dodatkowo płatny, inwestycja wynosi 300 zł).

Tak. Podczas zakupu możesz zaznaczyć odpowiedni checkbox i podać dane. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie. Dostaniesz ją zaraz po opłaceniu zamówienia.

Wystarczy, że podczas zakupu zaznaczysz checkbox „Kup na prezent”. Wraz z potwierdzeniem zamówienia dostaniesz voucher, który będziesz mógł wręczyć osobie obdarowanej.

Uwaga! Mail, który podasz przy zakupie, automatycznie trafi na kursową listę mailingową. Jeśli nie chcesz dostawać od nas maili, napisz do nas.

Chcesz wiedzieć coś jeszcze? Śmiało!

    Polecam nawet tym, którzy sporo już przeczytali o webwritingu i zarobili na niejednym zleceniu za pisanie.

    Kurs da Ci kompleksową wiedzę pisania treści do Internetu i sprzedażowych. Wersja, w której wzięłam udział, nauczyła mnie też stosowania copywriterskich zasad SEO. Tu wszystkie konkrety znajdziesz w jednym miejscu – bardzo oszczędza to czas i pieniądze na doszkalanie z innych źródeł.

    Kurs jest przemyślany, podzielony na strawne kawałki i zawiera praktyczne ćwiczenia. Jeżeli rzetelnie je wykonasz – moim zdaniem masz pewność, że zauważalnie poprawisz swój warsztat copy. Sprytne checklisty strukturyzują najważniejsze informacje i są nieocenioną pomocą przy ostatecznej edycji tekstu. Dużo wnoszą też warsztaty, gdzie możesz porównać własną ocenę autentycznych tekstów z tym, jak widzi to Ewa z jej długoletnim doświadczeniem. Webinary z ekspertkami rozjaśniają kwestie prawne i finansowe, a dodatkowe szkolenia są inspiracją do napisania konkretnych treści na np. własnym blogu.

    Widać, że Tekstowni włożyli w ten kurs serce i zamieścili maksimum treści w minimum modułów. I za to im serdecznie dziękuję.

    Asia Pieczka
    absolwentka kursu

    Chcesz zarabiać na pisaniu?


    Chcesz zwolnić szefa, pracować z domu i samemu decydować o tym, co, dla kogo i za ile robisz?

    Już 3 marca zaczynamy kurs. Będziesz?