Wyobraź sobie,  że stworzyłeś kurs o projektowaniu wnętrz. Gdybyś musiał opowiedzieć o nim 1 zdaniem, które z poniższych zdań byś wybrał?

 
 
 
 

 

Z rozmów z klientami wiesz, że cena Twojego kursu wzbudza obiekcje. Czy będziesz się do tych obiekcji ustosunkowywać w tekście sprzedażowym?

 
 

 

Co to jest USP?

 
 
 

 

Jak opisał(a)byś produkt w tekście sprzedażowym?

 
 

 

Ograniczenie czasowe (typu „Uwaga, cena obowiązuje tylko dziś, od jutra rośnie o 200 zł”) to:

 
 

 

Co  to jest CTA?

 
 
 

 

Które z tych elementów na pewno powinny znaleźć się na stronie typu landing page (sprzedażowej) kursu online?

 
 
 
 
 

 

Które wezwanie do zakupu kursu nt. pielęgnacji ciała będzie najlepsze?

 
 
 


A może chcesz poznać prawidłowe odpowiedzi do quizu i komentarze do nich?

Podaj adres, na który mamy Ci wysłać link do sekretnej strony, na której możesz to wszystko znaleźć.