Zobacz, co oznacza Twój wynik:
A może chcesz przeczytać komentarze do poszczególnych pytań z quizu?
Podaj mail, na który mamy Ci podesłać dostęp do tajnej strony.
Albo jesteś już wytrawnym copywriterem, albo masz niesamowite wyczucie, które w połączeniu w dobrym warsztatem i praktyką mogłoby Cię zaprowadzić na copywriterskie szczyty. Rozumiesz, o co chodzi w marketingowym pisaniu i nie dajesz się zepchnąć w koleiny wyżłobione przez kiepskie treści, których pełno (nie tylko) w internecie.
Gratulacje, Siostro/Bracie! Tak trzymaj!
Zdarza Ci się nabrać na marketingową gadkę-szmatkę, ale w większości przypadków potrafisz odróżnić copywriterskie ziarno od plew. Rozumiesz, że to nie frazesy sprzedają, a prostota, empatia i konkret.
Jeśli jesteś już copywriterem – przed Tobą świetlana przyszłość. Jeśli copywriterski start masz jeszcze przed sobą – działaj. Wszystko wskazuje na to, że masz predyspozycje do tej roboty.
Być może o gustach się nie dyskutuje, ale… Copywriting ma solidne podstawy warsztatowe, a te najwyraźniej są Ci obce.
Wygląda na to, że tak długo źli ludzie pchali Ci przed oczy kiepskie teksty, aż zacząłeś wierzyć, że skoro wszyscy tak piszą, to tak jest dobrze. Otóż nie!
Jeśli nie masz ambicji „robić w słowie” – możesz dalej faszerować się frazesami. Ale możesz też tak po prostu dla siebie poczytać, jak się projektuje dobre teksty. Jeśli natomiast chcesz zostać copywriterem, już dziś zacznij poznawać warsztat. Nie chcesz przecież dołączyć do grona tych, którzy krzywdzą innych swoją twórczością, prawda?
Podaj mail, na który mamy Ci podesłać dostęp do tajnej strony.