Z czym się chcesz rozprawić?
(Kliknij, żeby rozwinąć punkt, z którym się utożsamiasz)
Po umówieniu się na konsultacje napisz, czym się zajmujesz, do jakich klientów chcesz dotrzeć i jakie zakładki chcesz mieć na swojej stronie.
Podczas rozmowy skupimy się na Twoich planach, doprecyzujemy informacje, ocenimy Twój pomysł na stronę. Będziesz wiedział nie tylko, co gdzie napisać, lecz także jak zaplanować „podróż” klienta po Twojej stronie, by zakończyła się ona działaniem, na którym Ci zależy (np. kontaktem z Tobą).
Podczas rozmowy będziesz mógł zapytać o wszystko, co dotyczy pracy copywritera-freelancera – od sposobów wejścia na rynek, pozyskiwania zleceń, poprzez wycenę, aż po kwestie merytoryczne (co trzeba umieć i gdzie można się tego wszystkiego nauczyć).
Jeśli uznasz, że przydałby Ci się mentor, który nauczy Cię najważniejszych rzeczy, oceni kilka Twoich pierwszych tekstów i będzie Cię wspierał i motywował w dalszych krokach, możemy spotykać się cyklicznie. Warunki ustalimy indywidualnie.
Po umówieniu się na konsultacje prześlij swój tekst.
Podczas rozmowy dowiesz się, w czym tkwi problem, i dostaniesz garść wskazówek, dzięki którym Twoje teksty zaczną działać tak, jak tego chcesz – będą wciągały czytelników, sprzedawały albo zachęcały do wykonania innej akcji.
Jak to działa?
Zamówienie
Jednym kliknięciem zamawiasz konsultację w naszym sklepie.
Rezerwacja terminu
Natychmiast po opłaceniu zamówienia dostajesz link do kalendarza. Wybierasz termin i piszesz, o czym chcesz porozmawiać.
Potwierdzenie
Dostajesz od nas mail z potwierdzeniem terminu spotkania.
Rozmowa
O umówionej porze zdzwaniamy się i przez 60 minut pytasz, o co chcesz, i zbierasz inspiracje do swoich tekstów.
Ile to kosztuje?
Inwestycja w konsultacje wynosi 500 zł
Konsultację "na piśmie"
Przesyłasz swoje pytania lub tekst do sprawdzenia i dostajesz odpowiedzi/sugestie w dokumencie tekstowym.
Spotkanie online (audio)
Zaklepujesz sobie spotkanie, podczas którego dostajesz odpowiedzi lub informację zwrotną o swoim tekście.
Z kim będziesz rozmawiać?
Nazywam się Ewa Szczepaniak. Piszę i uczę pisać. Kandydatom na copywriterów pomagam rozpocząć karierę; przedsiębiorcom pokazuję, jak sprzedawać słowem; blogerom podpowiadam, jak sprawić, żeby ludzie czekali na ich teksty.
Jestem autorką 4 kursów online nt. pisania (5 lekcji pisania (nie tylko) do Internetu, Pisz tak, żeby chcieli czytać, Przecinki są proste!, Pisz tak, żeby sprzedawać) oraz książki Sztuka projektowania tekstów (wyd. Onepress, 2019). Prowadzę również szkolenia stacjonarne z copywritingu, webwritingu i kreatywności.
Od 2016 roku, czyli od czasu, kiedy założyłam pracownię Tekstowni.pl, pomogłam ponad 400 osobom, tworząc teksty albo dzieląc się swoją wiedzą.