Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych • Tekstowni.pl

Masz 5 sekund, żeby przekonać klienta.

Wykorzystajmy je dobrze.

Copywriting — pisanie ofert sprzedażowych, tekstów na strony internetowe i innych.

Sama strona, nawet najpiękniejsza, niczego nie sprzeda. Bez przekonującego tekstu jest jak elegancki sklep, w którym sprzedawca stoi w kącie i ziewa, zamiast zarabiać dla Ciebie pieniądze.

 

Zatrudnij sprzedawcę z prawdziwego zdarzenia.
Takiego, który dniem i nocą pomnaża Twoje zyski, a przy tym nie bierze urlopu, nie oczekuje podwyżki i nie generuje żadnych kosztów poza jednorazową inwestycją.

Chcesz takiego? Stworzymy go dla Ciebie!

Jestem nie tylko zaskoczona, jestem autentycznie zszokowana tekstem. Ujęła Pani dokładnie sedno, czy wręcz — serce tego, czym się zajmuję i co, moim zdaniem, ma największą wartość w ofercie mojej szkoły. Użyła Pani słownictwa, którym posługuje się mój idealny klient, świetnie wypunktowane są najważniejsze rzeczy, które odróżniają nas od konkurencji. Tekst jest tak ułożony, że wciąga czytającego i jego długość nie jest jego wadą, a wręcz przeciwnie — chciałoby się czytać jeszcze i jeszcze. Jestem przeszczęśliwa, że tekst jest, jaki jest. Co najważniejsze, tekst jest skuteczny. Szkolenie Instruktor Fitness wyprzedało się w 100% w przedsprzedaży, co się jeszcze nigdy wcześniej nie zdarzyło... Szczęście to można mieć w Totolotka, a tutaj ewidentnie ta zmiana opisu musiała zadziałać.
pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl
Marta Bukowska
Pomorska Szkoła Fitness 4FIT

Co sprawia, że nasze teksty są takie skuteczne?

pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl

Prosty język

Unikamy wytartych wyrażeń i przemawiamy do ludzi ich językiem – słowami, których sami używają na opisanie swojego problemu. Sprawimy w ten sposób, że utożsamią się z tym, co masz im do przekazania, i będą czytać z zainteresowaniem.

pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl

Konkret i mnóstwo korzyści

Nawet najwspanialsza oferta może pozostać niedoceniona, jeśli klienci nie będą czuli, że jej potrzebują. Opiszemy Twój produkt lub usługę tak, żeby nikt nie miał wątpliwości, komu i w czym pomagasz i jak wiele można zyskać dzięki współpracy z Tobą.

pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl

Angażowanie na wielu poziomach

Piszemy stylem konwersacyjnym, wykorzystując środki retoryczne, które sprawiają, że tekst jest jak rozmowa – zatrzymuje czytelnika, wymusza na nim chwilę zastanowienia. A jako że kupowanie zaczyna się na najbardziej pierwotnym poziomie mózgu, sięgniemy głębiej – pobudzimy wyobraźnię i emocje, a dopiero później dostarczymy argumentów, które pomagają zracjonalizować decyzję o zakupie.

pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl

Dostosowanie do zachowań (i oczekiwań) internautów

Słynne badania Jakoba Nielsena dowiodły, że ludzie w Internecie nie czytają, ale (najczęściej) skanują tekst. Mając to na uwadze, stworzymy dla Ciebie teksty zgodnie ze sztuką webwritingu, uwzględniając zalecenia, które – jak również potwierdziły badania ww. duńskiego naukowca – potrafią podnieść skuteczność tekstu nawet o 124%.

Taki copywriting naprawdę działa!

  • Miałam przyjemność współpracować z Panią Ewą w zakresie przygotowywania tekstów na moją stronę www. Pani Ewa za każdym razem podchodziła do zlecenia z zaangażowaniem zadając liczne pytania pogłębiające jej wiedzę na temat mojej firmy – dzięki temu teksty były idealnie skrojone na miarę. Pani Ewa bardzo trafnie opisała nasze usługi, podkreślając to co najważniejsze dla potencjalnego klienta, a ja w konsekwencji zauważyłam wzrost konwersji strony. Pragnę też dodać, że Pani Ewa jest bardzo sympatyczną osobą przez co kontakt jest przemiły. Zdecydowanie polecam!

    pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl
    Milena Suchowiecka
    Poradnia Dietetyczna Magia Diety
  • Jako że lubię pisać i całkiem sensownie potrafię składać zdania, to doszłam do wniosku, że sama sobie super ofertę napiszę! Po co mi tam copywriter! No bo jak to? Ja nie dam rady? Przecież dam! No… i nie dałam… Brak czasu, brak odpowiedniego warsztatu wciąż nie pozwalał mi zbudować ostatecznej, akceptowalnej dla mnie wersji. W końcu odpuściłam swoim ambicjom i postanowiłam oddać swój los (a właściwie tekst oferty) w ręce profesjonalisty. Wybrałam Ciebie, Ewo, i to był strzał w 10! Dzięki materiałowi, który dla mnie przygotowałaś, mogłam z dystansem  i zupełnie na nowo przyjrzeć się swojemu biznesowi. Świetny research, dodatkowe pytania, które zadawałaś, i co ważne — komunikacja oparta na parafrazie, pozwoliły zbudować ofertę dokładnie taką, o jaką mi chodziło, a współpracę oceniam wzorowo – dziękuję! pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl

    pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl
    Anna Wasilewska
    Sokowirówka Food Truck
  • Obie prace zostały wykonane zgodnie z najlepszymi standardami, w ustalonym terminie (a nawet wcześniej), a ich jakość znacznie przerosła moje oczekiwania. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że Tekstowni.pl pracują nad każdym zleceniem z pełnym zaangażowaniem, uwzględniają wszelkie uwagi i chętnie proponują rozwiązania, dzieląc się przy okazji swoją wiedzą. Mam poczucie, że za każdy 1% ceny otrzymałem 200% wartości. Miałem ochotę sam od siebie kupić mój produkt.

    pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl
    Władysław Bondarenko
    Leadman Marketing

Jak wygląda współpraca z nami?

pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl

Wypełniasz brief

Jest to specjalny formularz, w którym możesz opisać swoje oczekiwania. Pytamy Cię w nim o to, co mamy napisać, kogo i do czego mamy przekonać. Im więcej informacji nam udzielisz, tym lepszy tekst dla Ciebie stworzymy.

pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl

Zapoznajemy się z briefem i… pytamy dalej

Kiedy już będziemy wiedzieć, co możemy dla Ciebie zrobić, dogadamy szczegóły. Prawdopodobnie dopytamy jeszcze o kilka rzeczy – musimy przecież dobrze poznać Twój biznes, żeby go przekonująco opisać. 

pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl

Pracujemy nad Twoim supersprzedawcą

Zaczynamy od researchu. Idziemy śladami Twojego wymarzonego klienta, czytamy o jego problemach, poznajemy jego język. Podglądamy, co robi Twoja konkurencja. Uważnie studiujemy otrzymane od Ciebie materiały. Kiedy mamy już wszelkie potrzebne informacje, rozmyślamy nad koncepcją. A potem wreszcie siadamy do pisania tekstu, który z nawiązką zwróci zainwestowane w niego pieniądze.

pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl

Przesyłamy tekst

W umówionym terminie wysyłamy Ci nasze dzieło i czekamy na informację zwrotną. Podoba Ci się? A może nie rozumiesz któregoś z zastosowanych zabiegów? Radzimy, dyskutujemy i poprawiamy do skutku.

Ile trwa praca nad tekstem?

To zależy od tego, co mamy dla Ciebie napisać – jakiej objętości ma być tekst (chyba zgodzisz się, że napisanie tekstu do jednej zakładki trwa krócej niż napisanie broszury reklamowej) i jakiego researchu wymaga.

Potrzebujemy też czasu na to, by gotowy tekst odłożyć przynajmniej na parę godzin, a potem spojrzeć na niego „świeżym okiem”. To znacznie zwiększa szansę na wychwycenie ewentualnych usterek, których podczas pisania się nie widzi.

Na pewno powinieneś się liczyć z co najmniej kilkudniowym czasem oczekiwania.

  • Pani Ewa jest pierwszą osobą, która jakością swojej pracy, gotowością do doradzenia merytorycznie zrobiła na mnie tak duże wrażenie. Pani Ewa, komponując zlecone do napisania teksty na moją stronę internetową, pokazała, że jakość jej pracy mówi sama za siebie. Po prostu czuje klimat każdego tekstu i pracuje nad nim z inspiracją, sercem i zaangażowaniem, nigdy nie zapominając o jego przeznaczeniu.

    pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl
    Leszek Jastrzębiec-Pełczyński
    Angielski dla Każdego
  • Bez względu na to, czy prosiliśmy o opracowanie krótkiej notatki informacyjnej na stronę WWW, tekstu oferty czy też o wymyślenie hasła reklamowego, p. Ewa przygotowywała ciekawe i czytelne w odbiorze propozycje. Wszystkie teksty otrzymywaliśmy w umówionym terminie i zawsze mogliśmy liczyć na dalszą pomoc.

    pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl
    Tadeusz Konaszuk
    P.W. Vikking KTS sp. z o.o.
  • Współpracę z Ewą rozpocząłem w 2011 roku. Od tamtej pory zlecałem jej teksty zarówno dla siebie, jak i dla klientów mojej agencji reklamowej (tematyka tekstów była różna, m.in.  fotografia, stolarka drzwiowa, marketing itp.). Za każdym razem spotykam się z profesjonalnym podejściem i dostaję teksty, które trafiają w sedno. Z reguły pierwsza propozycja, jaką otrzymuję, jest trafiona, dzięki czemu oszczędzam mnóstwo czasu na korespondencję i opisywanie swoich oczekiwań.

    pisanie ofert, Pisanie ofert, tekstów na strony internetowe i innych, Tekstowni.pl
    Kamil Kraciuk
    Agencja Reklamowa Radver / Kamil Kraciuk Fotografia

Zamów bezpłatną wycenę