Szkolenie

AI w copywritingu

Pracuj mniej. Zarabiaj więcej.

Zostań copywriterem copymanagerem

Jesteś copywriterem, który chce widzieć na koncie owoce swojej pracy. Wiesz, że podobno na copy można wyciągnąć kilkanaście tysięcy miesięcznie. Tak przynajmniej mówią w grupach dla  copywriterów. Czytasz to i…

No niby jak? Doba ma 24 godziny, tempa pracy nie przeskoczysz. Możesz podnieść stawki, pewnie. Ale co na to klienci?

A może masz firmę, w którą wkładasz serce. Wiesz, ile mogłyby dla niej zrobić dobre treści, i szukasz kogoś, kto je stworzy, ale… Ech, „kopików” na rynku jak królików, ale co tekst, to większe rozczarowanie. Znaleźć copywritera z prawdziwego zdarzenia – takiego, który zrozumie Twoją markę, to nie lada wyzwanie!

Ale gdyby tak, copywriterze, Twój sufit finansowy rozpadł się w drobny mak? Gdyby tak dało się wskoczyć na wyższy level finansowy w kilku sprawnych krokach?

A gdybyś tak, przedsiębiorco, mógł sam chwycić stery kreacji treści i tworzyć teksty lepsze niż niejeden randomowy copywriter?

AI w copywritingu
to szkolenie, które zmieni Twoje „Ech, znowu to samo" w „Wow, to działa!’

Jeśli jesteś copywriterem, to szkolenie to Twój osobisty cheat code.  Przepustka do świata, gdzie więcej zleceń nie oznacza więcej pracy. Oznacza za to więcej zarobków, więcej wolności, więcej „Wow!” od Twoich klientów.

A wszystko to bez zadyszki i bez zmagania się z blokadą pisarską. Ty wiesz, czego chcesz. AI słucha Twoich instrukcji.

Jeśli jesteś przedsiębiorcą, to szkolenie sprawi, że zyskasz baaaardzo taniego pracownika.  Ty będziesz planować, Ty będziesz wydawać polecenia. Określisz, jaki ma być przekaz, jaki ma być ton, na co należy zwrócić uwagę. a on odwali cała czarną robotę.

Wreszcie będziesz mieć treści, które  mówią Twoim głosem i budują relacje z Twoimi klientami.

Ale ja się nie znam na kodach, botach i tym podobnych wynalazkach…

Nie musisz się znać! Od algorytmów i skomplikowanych kodów są tęgie informatyczne głowy. Ty dostajesz gotowiec, który działa jak Messenger. Wpisujesz pytanie lub polecenie jak dla człowieka i dostajesz odpowiedź.

 Nie potrzebujesz żadnych kodów. Nie musisz się znać na technice. 

Jedyne, czego potrzebujesz, to wiedza, jak działają tzw. modele językowe i jak z nimi pracować, żeby wycisnąć z nich jak najwięcej. Tę wiedzę dostaniesz na szkoleniu AI w copywritingu.

To szkolenie jest jak maraton przez świat AI copywritingu. Ale bez zadyszki. 

Zapomnij o tych szkoleniach, które zasypują Cię narzędziami, ale zostawiają bez konkretnych umiejętności.

Tutaj gramy inaczej.

Wchodzisz za kulisy. Masz prawie 3 godziny przykładów pracy z AI (ChatGPT 3.5 i 4) nad różnymi tekstami: 

👉 od strategii treści 
👉 przez blogi  
👉 newslettery 
👉 posty na social media 
👉 e-booki 
👉 teksty sprzedażowe 
👉 aż po odpowiedzi na trudne maile od klienta 

Nikt Ci nie wmawia, że w pracy z AI są jedynie słuszne rozwiązania.

Krok po kroku uczysz się zasad, a nie formułek.

Widzisz dobre i złe polecenia. Obserwujesz sukcesy i błędy + wynikające z nich wnioski.

Wychodzisz z:

👉 masą inspiracji do własnych tekstów
👉 wiedzą o tym, na co zwracać uwagę i jak sobie radzić, kiedy AI daje nie takie wyniki, jakie Ci się marzyły
👉 zrozumieniem, jak to wszystko działa. 

Jakiej jakości treści możesz stworzyć z AI?

Spójrz tylko na ten tekst, który właśnie czytasz. 

To AI napisała pierwszy szkic tego tekstu
(konkretnie: ChatGPT 4).

Oczywiście nie jest tak, że wystarczy jednozdaniowa instrukcja, żeby bot zrobił resztę. W takim wypadku najlepsze, co możesz dostać, to marketingowa papka albo zbiór haseł, które na nikim nie zrobią wrażenia:

a3

O ile jeszcze z opisem kategorii albo z opisem produktu AI poradzi sobie z niewielką pomocą, o tyle przy dłuższym tekście sprzedażowym masz pole do popisu. Musisz wiedzieć, czego chcesz. Musisz wiedzieć, jak się do takiego efektu dochodzi. Musisz wyjaśnić AI i podać odpowiednie dane.

 Jeśli jednak umiejętnie pokierujesz rozmową, przekonasz się, że AI potrafi pisać dynamicznie, przekonująco, a nawet dowcipnie.

To tylko fragmenty dłuższej rozmowy, której owocem jest ten tekst.

Oczywiście sama twórczość AI nie wystarczyła. Trzeba było poprowadzić AI, a później zredagować tekst – wyłapać ewentualne przekłamania, powtórzenia, nieścisłości. Czasem coś dopisać, usunąć, przeredagować.

ALE pomyśl tylko…

Po pierwsze: czym to jest wobec siedzenia przed pustym monitorem z pytaniem „Jak to napisać?”.

Zaczynasz już nie z pustką w głowie, a z pierwszym szkicem, w którym zdarzają się prawdziwe perełki.

Po drugie: tym lepiej, że musisz coś dać od siebie!

Jeśli wiesz, co robisz, to nie tylko masz lepsze efekty, ale i możesz się czuć bezpieczniej. Choć nie ma jeszcze uregulowań prawnych odnośnie do AI, to analizy idą w jednym kierunku: im więcej dasz od siebie przy generowaniu treści z AI, tym bardziej AI jest jak długopis. Ty tworzysz, a AI to tylko narzędzie do spisywania.

AI w copywritingu – oto co na Ciebie czeka:

Część 1

To krótkie wprowadzenie do szkolenia. Co tu znajdziesz?

  • Dowiesz się, na czym polega magia modeli językowych i na co uważać, żeby się na tej magii… nie przejechać
  • Zobaczysz, jak wiele zadań może za Ciebie zrobić AI
  • Poznasz proste i bardziej zaawansowane techniki prompt engineeringu.

Część 2

To najdłuższa część szkolenia. Ta, w której tworzymy z AI różne teksty. Co tu znajdziesz?

  • Zobaczysz, jak w kilkadziesiąt minut (no, maksymalnie w godzinę!) opracować strategię treści, plan pracy nad nimi i content na co najmniej tydzień
  • Zobaczysz, jak niestrawna notka encyklopedyczna przemienia się w ciekawe bio, które z powodzeniem można opublikować na stronie internetowej
  • Dowiesz się, jak sprawić, żeby AI pisała jak Ty
  • Poznasz game changera od firmy Open AI, który stanie się Twoim osobistym mentorem copy (to nie ChatGPT 4, ale blisko, blisko)
  • Przekonasz się, że AI może nie tylko pomóc Ci projektować teksty, lecz także przeprowadzi Cię suchą nogą przez trudne sytuacje w relacjach z klientem.

Część 3

Jeszcze kilka spraw, które warto wiedzieć. Co tu znajdziesz?

  • Dowiesz się, jak bezpiecznie korzystać z AI
  • Poznasz inne narzędzia niż tylko ChatGPT (Ba! Czeka na Ciebie cała lista takich narzędzi do przetestowania)
  • Dostaniesz namiary na miejsca w sieci, w których u źródeł możesz pogłębiać swoją wiedzę o pracy z AI.

Jak będziesz się tego uczyć?

Wszystko to masz podane na wygodnej platformie, do której dostęp masz przez rok
– uczysz się, kiedy chcesz, we własnym domu.

Lekcje w formie wideo

Widzisz cały proces – obserwujesz polecenia i wyniki, jakie dały

Ściągawki w PDF

W razie potrzeby szybko znajdziesz w nich informacje, bez konieczności odtwarzania nagrań

Niesamowite szkolenie! Mam głowę pełną pomysłów, jak wykorzystać AI w swojej pracy!
Martyna Namiotko
assistuje.pl
Dziękuję, Pani Ewo. Świetne szkolenie (moje pierwsze z AI). Przed szkoleniem byłam zielona w tym temacie. Kolejna porcja wiedzy zdobyta dzięki Pani.

Wiem już od czego zacząć, co w AI jest dla mnie a co nie. Dzięki temu szkoleniu poznałam, jakie możliwości daje AI, a na co powinnam uważać.
kurs copywritingu - opinia. Zdjęcie autorki opinii
Beata Folgmann
Szkolenie z ChataGPT to był strzał w dziesiątkę. Korzystałam z tego narzędzia już od jakiegoś czasu, ale dopiero po szkoleniu mam wrażenie, że maksymalnie wykorzystuję jego możliwości.
Marta Matczak

Czas na decyzję.

Możesz dalej walić głową w sufit własnych mocy przerobowych albo czyichś możliwości. Albo możesz wziąć sprawy w swoje ręce:

👉 załatwić sobie podwyżkę
👉 przejąć pełną kontrolę nad swoimi treściami
👉 uwolnić czas na hobby, rodzinę albo na zadania, które przyniosą Ci dodatkowe przychody. Co Ty na to?

Inwestycja w szkolenie (czyt. w Ciebie, w Twoją karierę i… Twój spokój) to teraz tylko

199 zł

Czy to się opłaca? Zobaczmy…

Jeśli jesteś copywriterem…

  • Jeśli masz w miarę przyzwoitą stawkę, to na jednym tekście zarabiasz zapewne więcej, niż wynosi inwestycja w szkolenie. Odczujesz ten wydatek tak, jak odczuwa się zostawienie napiwku w kawiarni. Ale zamiast espresso, dostajesz podwójną wydajność. I podwójne zarobki!
  • Oszczędność czasu? Bezcenna. Jeśli np. pracujesz nad jednym tekstem 2,5 godziny i czas pracy nad tekstem skrócisz przynajmniej o 30%, to zyskujesz kilkanaście godzin w miesiącu! Więcej czasu na życie. Albo na dodatkowe zlecenia.

Jeśli jesteś przedsiębiorcą…

  • Cena szkolenia jest niższa niż cena niejednego tekstu zamówionego u copywritera. A dostajesz wędkę zamiast rybki.
  • A oszczędność czasu i nerwów? Zapomnij o poszukiwaniach copywritera, który może trafi w ton Twojej marki, a może znów spudłuje. Teraz Ty jesteś sternikiem swojej komunikacji. Czas oszczędzony na opisywaniu oczekiwań, sprawdzaniu, korespondencji z wykonawcami możesz zainwestować w biznes, rodzinę czy w co tylko chcesz.

To jak kupić bilet pierwszej klasy do nowej rzeczywistości,
w której work-life balance staje się możliwy.

Masz pytania?

Czy to szkolenie jest odpowiednie dla osób, które nie mają doświadczenia z AI?

Ależ oczywiście! To szkolenie jest wręcz stworzone dla osób, które nie wiedzą, o co chodzi z tą sztuczną inteligencją. Będziesz zaskoczony, a nawet oszołomiony, gdy zobaczysz, co potrafi AI. To jak odkryć, że Twoja stara mikrofalówka potrafi teleportować pizzę! Przygotuj się na sporo „wow” i „naprawdę?!” (właśnie dla takich reakcji powstało to szkolenie!)


Jakie są wymagania techniczne do udziału w szkoleniu?

Potrzebujesz tylko komputera, dostępu do internetu i chęci do nauki. Szkolenie odbywa się online, więc możesz się uczyć nawet w piżamie. Nie musisz kupować żadnego kosmicznego oprogramowania ani płacić za ekskluzywne narzędzia AI (no chyba że zechcesz przetestować płatne wersje). 


Jestem przedsiębiorcą. Nie wiem nic o copywritingu. Czy na tym szkoleniu nauczę się również zasad copywritingu?

To nie jest kurs typu copywriting od A do Z. To raczej jak ekspresowa podróż z AI przez świat copywritingu. Jeśli szukasz szkolenia, które uczyni z Ciebie mistrza pióra od razu – no cóż, to nie ten przystanek. Z drugiej strony jednak…

W trakcie szkolenia zobaczysz proces tworzenia tekstu. Przy okazji dostajesz więc patenty warsztatowe. Dowiesz się, na co zwrócić uwagę przy pisaniu różnych rodzajów tekstów. To trochę jak ściągawka z najważniejszymi must knows w copywritingu. A to must know się przydaje w pracy z AI, bo choć z grubsza zna zasady copywritingu, to zostawiona sama sobie potrafi iść na łatwiznę. Potrzebuje operatora zorientowanego w warsztacie.

AI zmieniła reguły gry w copywritingu. Otworzyła Ci drzwi do niesamowitych możliwości.

Wchodzisz?