kurs copywritingu - mockup

Kurs niedostępny

Już wkrótce ruszy

 

nowy kurs copywritingu online

 

 

Zapisz się na listę oczekujących
(zapis na listę NIE zobowiązuje do zapisu na kurs)

W SKRÓCIE:

Kurs copywritingu z mentorem (Ty wybierasz, jakiego wsparcia potrzebujesz)

Wychodzisz z:

  • portfolio złożonym z 11 tekstów
  • planem pozyskiwania klientów
  • ponadprzeciętnym warsztatem copywriterskim
  • pakietem praktycznych ściągawek, które będą bezcennym wsparciem w pracy
  • umiejętnością wykorzystania AI w copywritingu
  • wiedzą o tym, jak się urządzić na freelansie
  • certyfikatem potwierdzającym uczestnictwo w kursie

Jak to jest u Ciebie?

Może siedzisz dzień w dzień przy biurku zawalonym stertą papierów. Zmuszasz się do czytania bzdurnych maili i procedur w obawie, że szef znów się do czegoś przyczepi. Myślisz sobie „Jest OK, to tylko praca”, ale coś z tyłu głowy mówi Ci, że to nie tak miało być. Przecież Ty świetnie piszesz i miałeś robić coś kreatywnego, a tymczasem… ech…

A może…

Masz małe dziecko – wyczekane i wypieszczone. Chcesz być z nim i patrzeć, jak się rozwija, ale zegar tyka, urlop macierzyński się kończy. Przeraża Cię myśl, że za chwilę trzeba będzie zostawić malucha i wszystkie swoje siły pakować w obowiązki, które nie są warte tego, żeby się im poświęcać.

A może jeszcze inaczej…

Zawsze wiedziałeś, że praca na etacie nie jest dla Ciebie. Słyszałeś, że można zarobić na pisaniu, więc odpowiedziałeś na ogłoszenie i teraz całymi dniami klepiesz bezwartościowe teksty za 5 zł/1000 zn. ze spacjami. Czujesz, że pióro masz niczego sobie, ale pisząc na akord treści, którymi zainteresują się tylko roboty Google, zaczynasz coraz bardziej wątpić w swój talent i możliwości. Ani Cię to nie cieszy, ani nie przynosi pieniędzy.

A gdyby tak…

 zwolnić szefa i samemu być sobie sterem, żeglarzem i okrętem,

 zostać z dzieckiem i zarabiać pieniądze z domu, a przy tym się rozwijać, 

zamienić 5 zł na 3o, 40 albo i więcej i pisać dla ludzi, a nie dla robotów?

Zostań copywriterem.

Ale nie takim piszącym na czuja, według zasad ze szkolnych wypracowań.

Tacy „copywriterzy”, którzy weszli do zawodu bocznymi drzwiami, bez warsztatu, muszą dziś albo się kształcić, albo szukać innego zajęcia. Pojawiła się sztuczna inteligencja (AI) i wielu klientów woli generować proste teksty z jej pomocą, niż zlecać ich tworzenie ludziom.

W końcu skoro takie rzeczy pisać każdy może, to może je napisać także automat, prawda?

I to jest szansa dla Ciebie!

W czasie, kiedy osoby bez warsztatu wypadają z gry, robi się więcej miejsca dla tych, którzy mają warsztat.

Bo są teksty, z którymi sztuczna inteligencja nie poradzi sobie jeszcze dłuuugo – np. teksty sprzedażowe. Takie, które wymagają empatii, copywriterskiego myślenia i porządnego – naprawdę porządnego warsztatu (tak, tak, sam ChatGPT przyznaje, że pod tym względem nie może się równać z człowiekiem!)

W kursie Zostań copywriterem dostaniesz wszystko, czego potrzebujesz, żeby być PROFESJONALNYM, nowoczesnym copy.

kurs copywritingu

🔸 Takim, który ma ponadprzeciętną wiedzę i świetny warsztat.

🔸 Który nie boi się AI, tylko z nią współpracuje.

🔸 I który startuje z poziomu, do jakiego wielu nie dochodzi nawet po latach.

Ani przez chwilę nie żałowałam wzięcia udziału.
Samej nie udałoby mi się zdobyć tych wszystkich informacji. Sama nie zmobilizowałabym się też do napisania tych wszystkich tekstów, które powstały dzięki mojemu udziałowi w kursie.

Zdobyłam pierwszego klienta, dla którego piszę z pełną świadomością swojej wiedzy i warsztatu.
Będę polecać, jeśli tylko nadarzy się okazja!
Magda Karnowska
absolwentka kursu;
obecnie: copywriterka w agencji marketingowej
Co dla mnie jest największą zaletą kursu? Od pierwszych lekcji widać, że Ewa to osoba, która wiedzę o copywritingu czerpie z wieloletniej praktyki. Dzięki kursowi nie tylko poznałam zasady webwritingu, ale także zajrzałam w prawdziwy warsztat copywritera. Ewa szczerze dzieli się z uczestnikami swoim doświadczeniem i robi to w sposób pełen ciepła i życzliwości.

Co ważne, na kursie miałam okazję doskonalić tworzenie własnych tekstów, a uwagi Ewy były niezwykle wnikliwe i drobiazgowe. Mogę śmiało stwierdzić, że ten kurs przygotuje uczestnika do postawienia pierwszych kroków jako copywriter. I to kroków bardzo pewnych.
Aneta Łacwik
absolwentka kursu;
właścicielka marki Wyslowiona.pl

Po kursie Zostań copywriterem zrobisz kilka takich kroków:

Wreszcie wystartujesz

bo dowiesz się, gdzie szukać dobrych zleceń, zbudujesz zgrabne portfolio i będziesz mieć wiedzę o rynku, z którą poczujesz się pewnie.

Zbudujesz wizerunek profesjonalisty

bo będziesz wiedział, jak przyjąć zlecenie, o co i w jaki sposób pytać i jak się rozliczać.

Zaczniesz się cenić

bo zobaczysz, że to, jak rozmawiasz ze zleceniodawcami i jakie teksty tworzysz, naprawdę robi wrażenie.

Jak tego dokonamy?

Krok po kroku. Każdy moduł to kolejna cegiełka do Twojego warsztatu. Będziesz się uczyć i zdobyte umiejętności wypróbowywać w praktyce.

Z tekstów, które stworzysz, zbudujesz swoje pierwsze portfolio i jeszcze w czasie kursu lub tuż po nim zaczniesz je wysyłać do zleceniodawców.

Potrzebujesz więcej konkretów?
Proszę bardzo.

Oto program kursu copywritingu:

kurs copywritingu

Moduł 1: Akademia webwritingu

To moduł, który przygotuje Cię do pisania tekstów content marketingowych, na które jest obecnie duże zapotrzebowanie.

Znajdziesz w nim:

  • 6 lekcji (18-38 minut)
  • warsztat (omówienie przykładowego tekstu – 20 minut)
  • bonus: lekcja o AI w webwritingu [NOWOŚĆ!]
  • test

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • o co pytać, przyjmując zlecenie na takie treści
  • jak podejść do pracy, żeby tekst pisał się sam
  • czym jest to kochane przez klientów SEO i jak się z nim obchodzić [Lekcje zaktualizowane w 2024 roku].

Nauczysz się:

  • projektować teksty, które przyciągają i wciągają nawet najbardziej niecierpliwych internautów
  • sprytnie wyszukiwać i porównywać frazy kluczowe
  • jak w kilku prostych posunięciach sprawić, że tekst, który napiszesz, będzie piął się do góry w wynikach wyszukiwania.

Po tym module będziesz mieć:

  • pierwszy tekst blogowy do portfolio
  • wystarczające kompetencje, żeby tworzyć wartościowe teksty SEO.
kurs copywritingu

Moduł 2: Akademia dobrego stylu i etycznej perswazji

Moduł, który sprawi, że Twoje teksty staną się nieprzeciętnie dobre. Będą wywoływać efekt WOW!

(Moduł unikalny! Prawdopodobnie nie znajdziesz na rynku drugiego kursu z tak rozbudowanym modułem poświęconym doskonaleniu warsztatu pisarskiego)

W tym module znajdziesz:

  • 5 lekcji (18-33 minuty)
  • warsztat (omówienie przykładowego tekstu – 28 minut)
  • bonus: lekcja o AI w pracy nad tekstem blogowym [NOWOŚĆ!]
  • test

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • czym właściwie jest dobry styl i jak go sobie wypracować
  • o których zasadach poznanych w szkole raz na zawsze powinieneś zapomnieć
  • na czym polega skąpstwo poznawcze i co Ty jako copy możesz z nim zrobić

Nauczysz się:

  • czyścić swój tekst ze zbędnych elementów
  • pisać w taki sposób, żeby czytelnicy Twoich tekstów czuli się podczas lektury jak podczas miłej pogawędki
  • stosować triki copywriterskie, dzięki którym tekst wciąga i przekonuje.

Po tym module:

  • dodasz do swojego portfolio drugi tekst 
  • będziesz mógł przyjmować zlecenia na teksty eksperckie
kurs copywritingu

Moduł 3: Akademia copywritingu sprzedażowego

Ten moduł przygotuje Cię do pisania tekstów sprzedażowych — opisów produktów i tekstów na tzw. landing page.

Znajdziesz w nim:

  • 6 lekcji (16-39 minut)
  • warsztat (omówienie przykładowego tekstu – 41 minut)
  • bonus: lekcja o AI w projektowaniu tekstów sprzedażowych [NOWOŚĆ!]
  • test

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • o co pytać, przyjmując zlecenie na teksty sprzedażowe
  • jak podejść do projektowania tekstu, żeby samo pisanie było już formalnością
  • jak zaprojektować tekst, który rzeczywiście ma szansę coś sprzedać.

Nauczysz się:

  • myśleć jak rasowy copywriter
  • projektować oferty, które przekonują, bo bazują na psychologii
  • tworzyć perswazyjne opisy produktów

Po tym module:

  • będziesz mieć w portfolio dodatkowo: tekst na landing page z lead magnetem, tekst na długą stronę sprzedażową, 3 opisy produktów, opis kategorii
  • będziesz mógł zaproponować swoim klientom szerszą gamę usług niż tylko pisanie tekstów na blog. Będziesz miał wiedzę, która jest esencją copywritingu i która sprawi, że klient zobaczy w Tobie profesjonalistę.
kurs copywritingu

Moduł 4: Akademia stron WWW

Ten moduł przygotuje Cię do pisania tekstów na strony firmowe.

Znajdziesz w nim:

  • 5 lekcji (19-32 minuty)
  • warsztat (omówienie przykładowego tekstu – 34 minuty)
  • bonus: lekcja o AI w tworzeniu tekstów na WWW [NOWOŚĆ!]
  • test

W tej części szkolenia dowiesz się:

  • od czego rozpocząć realizację zlecenia na stworzenie tekstu na WWW
  • jak zaprojektować doświadczenie użytkownika na stronie WWW
  • jaką funkcję pełnią poszczególne zakładki witryny.

Nauczysz się:

  • planować ścieżkę klienta na stronie WWW
  • pisać zgodne z obecnymi trendami treści na stronę
  • tworzyć tekst na stronę O mnie / O firmie z elementami storytellingu

Po tym module:

  • wrzucisz do portfolio kolejne teksty: tekst na stronę główną, na stronę z ofertą, na stronę O nas / O mnie
  • będziesz mógł odtąd zaprezentować się zleceniodawcom jako projektant treści na WWW, które prowadzą od zainteresowania do zakupu.
kurs copywritingu

Moduł 5: Akademia freelance'u

Ten moduł przygotuje Cię do pracy „na swoim”

Znajdziesz w nim:

  • 7 lekcji (15-32 minuty)
  • bonus: lekcja o AI w pracy na freelansie [NOWOŚĆ!]
  • test

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • jak organizować sobie dzień pracy
  • na co uważać w relacjach z klientami
  • jak realizować zasadę 4P + M, która zapewni Ci sukces i satysfakcję z copywriterskiego życia.

Dodatkowo w tym module:

  • w ramach pracy z zeszytami ćwiczeń przygotujesz plan podboju rynku
  • przemyślisz sobie kilka ważnych kwestii związanych z pracą „na swoim”
  • dopracujesz swoje copywriterskie portfolio, w którym na tym etapie kursu powinno już być 11 tekstów.

Po tym module:

  • powiesz o sobie „jestem copywriterem”
  • swoim portfolio udowodnisz klientom, że można Ci zaufać.

Jak będziemy się tego wszystkiego uczyć?

Dostaniesz dostęp do wygodnej platformy szkoleniowej, na której co 2 tygodnie odsłoni się nowy moduł.

  • Logujesz się o dowolnej porze dnia i nocy.
  • Pracujesz w swoim tempie. 
  • Dostęp do platformy masz przez rok, ale prawie wszystkie materiały (poza filmami) możesz ściągnąć na swój dysk.
kurs copywritingu

Kurs copywritingu od środka,

czyli co na Ciebie czeka na platformie kursowej

Pełne konkretów lekcje copywritingu

Możesz obejrzeć film, wysłuchać nagrania w mp3 albo przeczytać transkrypcję. Uczysz się tak, jak lubisz.

PS Uczymy się od zera do poziomu średnio zaawansowanego.

Interaktywne zeszyty ćwiczeń

W każdej lekcji masz co najmniej 3 ćwiczenia, w których wypróbujesz nową wiedzę. Swoje odpowiedzi porównasz z kluczem, dzięki czemu będziesz wiedział, jak Ci idzie stosowanie zdobytej wiedzy.

Są 3 rodzaje ćwiczeń:

  • rozwijające warsztat
  • prowadzące Cię krok po kroku do tekstu
  • dające do myślenia w kwestii freelance’u
_8c46d80c-a172-47e7-8f8e-ef0467494d73 (1)

Bonusowe lekcje o AI w copywritingu

Dziś nie wystarczy być copywriterem. Przewagę na rynku mają nowocześni copywriterzy, którzy potrafią pracować z AI.

Będziesz jednym z nich.

Na specjalnych lekcjach o AI zobaczysz, jak używać sztucznej inteligencji, żeby pisać coraz szybciej i coraz lepiej.

Dające do myślenia warsztaty

W modułach 1-4 obejrzysz/przeczytasz analizy przykładowych tekstów, dzięki którym zobaczysz, jak wszystkie poznane zasady działają w praktyce.

Namiary na dodatkowe, sprawdzone materiały o copywritingu

Artykuły, webinary, bezpłatne kursy i książki, dzięki którym utrwalisz i rozszerzysz wiedzę. Same sprawdzone treści.

Porządny pakiet copywriterskich ściągawek

Checklisty, schematy, a nawet dodatkowy e-book staną się Twoją podręczną biblioteczką. Zobaczysz – będą Twoim kołem ratunkowym jeszcze długo po zakończeniu kursu.

Ta copywriterska wyprawka obejmuje aż 13 ściągawek, w tym rozpisane krok po kroku schematy tekstów.

Dodatkowe szkolenia z copywritingu

To szkolenia, które powstały dzięki kursantom. Ich pytania i wyzwania, z jakimi się mierzyli, były inspiracją do rozszerzenia niektórych tematów.

Czekają na Ciebie następujące szkolenia:

  • Jak wykorzystać zasady webwritingu w social mediach? (w pakiecie Premium i VIP)
  • Jak budzić emocje tekstem sprzedażowym? (w pakiecie VIP)
  • 3 pomysły na storytellingowe bio (w pakiecie VIP)

A to jeszcze nie wszystko!

Bez względu na to, który pakiet wybierzesz, dostaniesz coś naprawdę ekstra. Unikalne szkolenie, które pokaże Ci, jak usprawnić projektowanie tekstów, i da Ci atut na rynku pracy.

👇🏻👇🏻👇🏻

Szkolenie AI w copywritingu

W dzisiejszym świecie taka wiedza to MUST HAVE.

Klienci już szukają copywriterów, którzy częściowo będą tworzyć teksty samodzielnie, a częściowo ze wsparciem ChataGPT lub innego narzędzia. AI copywriting zaczyna być całkiem sympatyczną niszą do zagospodarowania.

Może będzie to nisza idealna dla Ciebie?

I wreszcie najważniejsze:

w podróży przez meandry copywritingu masz porządne wsparcie

Odpowiedź na każde pytanie

Przez cały rok masz wsparcie autorki kursu – doświadczonej copywriterki, autorki 2 książek o copy. Możesz pytać do woli – w mailu albo w specjalnym miejscu na platformie, jak Ci wygodnie

Infomację zwrotną

Podeślesz do sprawdzenia wybrane teksty napisane podczas kursu (ich liczba zależy od wersji kursu, którą wybierzesz) i dostaniesz informację zwrotną.

Weźmiesz także udział w spotkaniach z gośćmi, których będziesz mógł wypytać o sprawy związane z prawem, rozliczeniami i wycenami.

W tej edycji kursu są to:

Joanna Legun — adwokat, autorka bloga i podcastu Jak zrozumieć prawnika? (jakzrozumiecprawnika.pl), w którym wyjaśnia przedsiębiorcom zawiłości polskiego porządku prawnego. Specjalizuje się w sporach sądowych oraz tworzeniu umów. Działa też w obszarze prawa cywilnego, autorskiego oraz ochrony danych osobowych, prowadzi szkolenia dla przedsiębiorców z RODO.

Jest również autorką dostępnego w naszym #copybutiku pakietu Umowa dla copywritera.

Pani Joanna opowie o kwestiach prawnych w zawodzie copywritera.

Elżbieta Markowska — ekonomistka, która została copywriterką. Uzyskała kwalifikacje księgowego oraz kwalifikacje specjalisty ds. rachunkowości według wymagań określonych przez Stowarzyszenie Księgowych w Polsce. Ukończyła też studia pierwszego stopnia na Wydziale Ekonomicznym Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu na kierunku finanse i rachunkowość.

Choć porzuciła cyferki dla literek, doświadczenie zdobyte w księgowości wykorzystuje, zarówno pisząc dla klientów, jak i dbając o rozwój własnej firmy.

Uzależniona od analiz i prognoz finansowych szlifuje na własnych błędach kalkulowanie stawek i planowanie kosztów.

Ela opowie o zawiłościach księgowych, z jakimi musi się zmierzyć każdy (nie tylko początkujący) freelancer. Podpowie też, jak racjonalnie, z uwzględnieniem własnych kosztów, podejść do wyceny usług.

Ania Mączka — absolwentka kursu Zostań copywriterem

Kobieta w drodze, żona i mama. Zawodowo – copywriterka, która wierzy, że każde słowo ma znaczenie. Od prawie trzech lat opiekuje się contentem i marketingiem u Marcina Iwucia na blogu Finanse Bardzo Osobiste. Wcześniej pracowała w korporacji jako planistka materiałowa. Po kursie Zostań copywriterem zaczęła proces swojej zmiany kariery. 

Podczas webinaru Ania podzieli się swoim copywriterskim doświadczeniem. Zdradzi m.in. swój sposób na to, żeby stać się dla klienta oczywistym wyborem.

No dobrze, ale kto przygotował ten kurs copywritingu?

Czy to nie jest kolejne dzieło oparte na teoriach z książek, które sam możesz przeczytać?

 

Nazywam się Ewa Szczepaniak. Jestem autorką dwóch książek o copywritingu. Pierwsza,  Sztuka projektowania tekstów, wyszła w 2019 roku i przez prawie 4 lata była liście bestsellerów wydawcy (Onepress). 

Druga – 101 technik copywritingu sprzedażowego – ukaże się wiosną lub latem 2024 roku.

Jestem też doświadczoną copywriterką (w branży od ok. 2010 roku). Dziś piszę głównie na potrzeby mojej społeczności – tworzę materiały edukacyjne, prowadzę blog o copy i uczę raczkujących copywriterów, jak projektować teksty.

Opinie moich klientów potwierdzają, że we wszystkim tym jestem skuteczna.

Klienci, dla których projektowałam treści, podkreślali, że moje teksty rzeczywiście sprzedają:

Jestem nie tylko zaskoczona, jestem autentycznie zszokowana tekstem. Ujęła Pani dokładnie sedno, czy wręcz — serce tego, czym się zajmuję i co, moim zdaniem, ma największą wartość w ofercie mojej szkoły. Użyła Pani słownictwa, którym posługuje się mój idealny klient, świetnie wypunktowane są najważniejsze rzeczy, które odróżniają nas od konkurencji. Tekst jest tak ułożony, że wciąga czytającego i jego długość nie jest jego wadą, a wręcz przeciwnie — chciałoby się czytać jeszcze i jeszcze. Jestem przeszczęśliwa, że tekst jest, jaki jest.

Co najważniejsze, tekst jest skuteczny. Szkolenie Instruktor Fitness wyprzedało się w 100% w przedsprzedaży, co się jeszcze nigdy wcześniej nie zdarzyło... Szczęście to można mieć w Totolotka, a tutaj ewidentnie ta zmiana opisu musiała zadziałać.
Marta Bukowska
Pomorska Szkoła Fitness 4FIT

Przedsiębiorcy, którym podpowiadam, jak poprawić teksty, widzą efekty:

[...] po audycie miałam czarno na białym, że strona lepiej konwertuje. Po trzecim dniu sprzedaż zaczęła spadać na łeb na szyję i właśnie wtedy, w piątek wieczorem, wprowadziłam po audycie zalecone poprawki. I nagle strona znów zaczęła konwertować — a przecież był weekend!
Ola Foryś
wildrocks.pl

A osoby, które uczę, mówią, że po moich kursach
mają nie tylko warsztat, ale i motywację do działania:

Właśnie skończyłam kurs i jestem pełna dobrej energii. Dlaczego? Bo to świetnie przekazana wiedza i masa motywacji do działania! Dzięki niemu czuję się pewniej ze swoim warsztatem. Mimo że przede mną jeszcze długa droga, to zdobyte rzetelne informacje przetrą mi pierwsze szlaki. Polecam kurs każdemu, kto chciałby zostać copywriterem.
Paulina Kulińska
absolwentka kursu

Ciebie także mogę poprowadzić krok po kroku przez tajniki copywriterskiego warsztatu.

Ale uwaga! Zanim się na to zdecydujesz,

upewnij się, że ten kurs copywritingu jest dla Ciebie.

Zostań copywriterem to kurs dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz zarabiać na pisaniu wartościowych tekstów;
  • potrafisz zaufać czyjejś wiedzy i doświadczeniu;
  • w miarę sprawnie posługujesz się językiem polskim, nie robisz rażących błędów  ortograficznych i gramatycznych;
  • masz tyle czasu i samozaparcia, żeby przerabiać kurs, wykonywać zadania i pisać teksty, które później złożą się na Twoje pierwsze portfolio.

Zostań copywriterem nie jest dla Ciebie, jeśli:

  • nie chcesz zostać copywriterem;
  • lubisz pisać bezsensowne teksty za 5 zł/1000 znaków;
  • uważasz, że o pisaniu wiesz już wszystko;
  • rzadko udaje Ci się złożyć poprawne językowo zdanie;
  • nie masz czasu ani ochoty na to, by przerabiać kurs, wykonywać zadania i pisać teksty.

Co o kursie Zostań copywriterem mówią jego absolwenci? 

Zobacz:

Przed wzięciem udziału w kursie próbowałam zdobywać wiedzę o copywritingu na własną rękę. Szybko zorientowałam się, że sama nie potrafię usystematyzować tej wiedzy i po prostu błądzę. Zaczęłam szukać kursu, który będzie dla mnie najlepszy. Takiego, w którym ktoś poprowadzi mnie za rękę i wyjaśni od początku do końca, o co w tym zawodzie chodzi.

Już od pierwszych zdań opisujących kurs „Zostań copywriterem” wiedziałam, że to coś dla mnie. Nie pomyliłam się.

Nauczyłam się tutaj zasad copywritingu i webwritingu, stworzyłam moje własny teksty. Pani Ewa potrafi w prosty sposób mówić o trudnych rzeczach. Dzięki temu nauczyłem się, jakie są rodzaje tekstów i jakie tworzyć krok po kroku. Dodatkowe materiały zawarte w kursie pozwoliły mi nie tylko zdobyć jeszcze więcej wiedzy, ale także zorientować się, jakie jeszcze tematy są ważne w pracy copywritera i gdzie warto tej wiedzy szukać. Świetne w kursie jest także to, że załączone są ćwiczenia. Dzięki temu mogłam na bieżąco sprawdzać teorię w praktyce. Materiały z tego kursu to taki mój „Elementarz copywritera”. Z pewnością będę do nich wracała, aby zaczerpnąć jeszcze raz ze źródełka. Dziękuję, Pani Ewo.

kurs copywritingu - opinia. Zdjęcie autorki opinii
Beata Folgmann
absolwentka kursu

Bardzo podoba mi się forma kursu. Dzięki niej kurs jest przydatny dla osób zajmujących się tekstami, ale niekoniecznie tylko copywritingiem.

Przyszłam tu jako redaktorka z polecenia innej redaktorki i podczas kursu znalazłam odpowiedzi na pytania, które może niekoniecznie sobie zadawałam, ale na które odpowiedź była o tyle ważna, że usprawni moją pracę w zakresie poprawiania błędów.

Ujęła mnie też pomoc w rozplanowaniu dnia i odpowiedzi na reklamacje. Dzięki temu kurs jest życiowy i praktyczny.

kurs copywritingu - opinia. Zdjęcie autorki opinii
Daniela Dziedzic
absolwentka kursu

Jestem zachwycona! Potężna dawka wiedzy. Nie da się opisać, jak bardzo ten kurs poukładał mi w głowie. Piszę od kilku lat i coś już wiedziałam, ale to był naprawdę ułamek tego, co wiedzieć powinnam.

W kursie moduły dobrane są tak, by powoli zagłębiać się w tajniki sztuki copywritingu. Świetne są także ćwiczenia. Bardzo podobały mi się wskazówki. Ponadto Ewa jest bardzo życzliwa i pomocna.

Bardzo dziękuję i pozdrawiam! Polecam serdecznie!

Anna Kamieniarz
absolwentka kursu

Kurs warty swojej ceny. Powiedziałbym nawet, że powinien kosztować więcej. Ilość wiedzy, to, w jak przystępny sposób jest podana, masa ćwiczeń, checklist, no i oczywiście tekstów!

Najbardziej podobały mi się konsultacje, podczas których omawialiśmy teksty. Ewa bada Twój tekst wyraz po wyrazie, wyłapuje każdy błąd albo miejsce, gdzie można zrobić coś lepiej. Przy tym wszystkim jest ciepłą i sympatyczną osobą. Cieszę się, że trafiłem na ten kurs.

Jeśli ktoś myśli o karierze copywritera, to nie zastanawiać się, tylko brać wersję VIP.

Piotr Olejnik
absolwent kursu

Czuję, że nie jestem już tą samą osobą, która przystępowała do Twojego kursu. […]

Dzięki Twojemu kursowi jestem copywriterem z krwi i kości. Piszę dobre teksty, bo:

— poukładałaś moje puzzelki, czyli wiedzę zaczerpniętą z książek, blogów i YouTube’a, w spójną układankę
spojrzałam na moje teksty Twoimi oczami i wiem już, co jest moją mocną stroną, czego powinnam się wystrzegać i nad czym mogłabym jeszcze popracować
nauczyłaś mnie patrzeć z perspektywy copywritera, klienta i osoby, do której piszę
wiem już, że tekst ma zachwycić przede wszystkim odbiorcę, w dalszej kolejności klienta, a dopiero na końcu mnie
pokazałaś mi, jak projektować teksty
nie zadręczam się już każdym skasowanym akapitem lub zmienionym fragmentem tekstu
zrozumiałam, że przywiązanie do pomysłu może szkodzić tekstowi
dmuchnęłaś mi w skrzydła i wreszcie uwierzyłam w siebie.

Dziękuję Ci bardzo, moja Copymamo!

Patrycja Spotan
absolwentka kursu

Wszystko mi się podobało w Twoim kursie! Układ treści, język, jakim operowałaś, niesamowite ilości przykładów z życia i stron, które warto / nie warto naśladować. Opracowane przez Ciebie materiały są konkretne i prowadzą krok po kroku przez kolejne czynności składające się na przygotowanie poszczególnych rodzajów tekstów. Jesteś autentyczną, ciepłą i niesamowicie dobrze przygotowaną osobą.

Mogę z pełną odpowiedzialnością polecić kurs „Zostań copywriterem” wszystkim mamom, które tak jak ja – zapomniały, czym jest rozwój osobisty i kariera zawodowa. Ten kurs mi o tym skutecznie przypomniał! Dałaś mi ogromną szansę i mam nadzieję, że jej nie zmarnuję. Ewo, Twój zapał i pozytywne podejście do pracy copywritera zaraża i z chęcią wrócę na kolejny kurs.

Teraz tylko pozostaje mi dopracować portfolio i aplikować!

Anna Cichańska
absolwentka kursu,
aniacichanska.pl

To mój trzeci kurs copy. Dopiero teraz czuję, że jestem gotowa zacząć na poważnie. Cieszę się, że nie było porad w stylu „wszyscy zaczynają od precli, wyrobisz sobie tym warsztat, dasz się poznać” itp. Przekonałam się, że tylko mi się wydawało, że wiele rzeczy rozumiem — np. czym jest i czym nie jest język korzyści (i czuję, że to może być decydujący czynnik na rynku).

Cały moduł piąty — tego mi brakowało, żeby myśleć o wypłynięciu na szersze wody. Ćwiczenia — najpierw na swoich tekstach, poprawiałam nagłówki, szukałam spójności, skracałam (!).

Chociaż dostałam ten kurs w prezencie, to uważam, że był wart każdej złotówki na niego wydanej. Dobra robota!

Kamila Wojciechowska
absolwentka kursu,
obecnie copywriter freelancer

Jestem bardzo zadowolona z kursu, choć nie ukrywam, że był bardzo wymagający. Dzięki temu mam poczucie, że dostałam naprawdę dużo i wartościowej wiedzy, a teraz mogę już skupić się na doskonaleniu mojego warsztatu.

W sumie przed kursem nie sądziłam, że jest tyle informacji o copywritingu, o których nie miałam wcześniej pojęcia. Polecam kurs osobom, które faktycznie chcą nauczyć się pisać i są w stanie poświecić czas na słuchanie i ćwiczenia. 

Iza Skuza-Dąbrowska
absolwentka kursu,
obecnie VA i copywriter w Asystentka ISD (asystentkaisd.pl)

Kurs „Zostań copywriterem” to świetne szkolenie dla osób, które po pierwsze chcą wiedzieć, na czym tak naprawdę polega praca copywritera, a następnie poznać warsztat copywriterski i nabyć praktyczne umiejętności w pisaniu wartościowych tekstów zarówno dla siebie, jak i na zlecenie. (…) 

Ponadto cały jeden moduł poświęcony jest kwestiom biznesowym dotyczących pracy jako copy. (…) Ewa bierze za rękę i przeprowadza przez cały proces stawania na własnych biznesowych nogach. Opowiada przy tym szczerze i bez owijania w bawełnę o blaskach i cieniach, dzieli się swoim doświadczeniem i przestrzega przed błędami, które sama w przeszłości popełniła. Jednocześnie motywuje i zachęca do działania. (…)

Z nagrań Ewy bije autentyczność, szczerość, pasja i profesjonalizm. Słuchając Ewy czy czytając jej teksty, posty na FB, maila – odnoszę wrażenie, że naprawdę zależy jej na pomocy swoim kursantkom, na tym, aby im się udało.

Anna Wosik
absolwentka kursu

Jestem pod ogromnym wrażeniem sposobu, w jaki kurs został zaplanowany i przeprowadzony. Każdy moduł jest pełen konkretnych informacji, a dzięki ćwiczeniom powoli, niezauważalnie prawie, stworzyłam portfolio z pierwszymi tekstami. Nagrań słucha się jak podcastu, a prezentacje video ułatwiają notowanie.

Przyznaję, że nie zawsze było łatwo. Niektóre moduły były dużo trudniejsze od innych i trochę odkładałam pracę nad ćwiczeniami. W takich sytuacjach często do skrzynki mailowej wpadał mail od Ewy — tak, wiem, że to „tylko” wcześniej przygotowana automatyczna wiadomość, ale tak dobrze napisana, że od razu brałam się do pracy. Myślę, że to właśnie jest ogromnym plusem, takim USP kursu – ciepłe podejście, „jak człowiek do człowieka”, które sprawiało, że czułam wsparcie na każdym kroku.

Paulina Żmuda
absolwentka kursu

WOW!! Tak profesjonalnego kursu nie widziałam (a kilka przeszłam). Wiedza, spójność, ilość przykładów, materiały, odnośniki — bardzo pomocne, ciekawe i rzetelne.

Naprawdę jestem pod wrażaniem kursu (od strony merytorycznej i technicznej). Do tego kursu chce się wracać. Każda lekcja to nowa porcja wiedzy. Jest wymagający, zmusza do myślenia i ćwiczeń. I przede wszystkim rozbudza ciekawość i daje dużo radości. Dziękuję.

Monika Kijaszek
absolwentka kursu

Czuję, że rozpiera mnie energia. Dowiedziałam się tylu nowych rzeczy i tyle przećwiczyłam w praktyce, że mam wrażenie, jakbym przeprogramowała całą siebie. Kariera copywritera nie wydaje mi się już czymś odległym i nieosiągalnym, a przez długi czas myślałam, że pewnie brakuje mi predyspozycji, by pisać skuteczne teksty.

Ewa podzieliła tę drogę na tak drobne kroki, że prawie robiły się same. Owszem, było dużo pracy, ale była to praca przyjemna i rozwijająca, a nie żmudna. Przez cały czas trwania kursu czułam, że dążę do rzeczywistego celu, a nie tylko do tego, by ukończyć lekcje. Tego ogromu wiedzy nie da się spamiętać od razu, dlatego na pewno będę jeszcze nie raz i nie dwa powracać do lekcji, podlinkowanych materiałów i wypełnionych ćwiczeń.

Jestem bardzo wdzięczna, że nasze drogi się przecięły – Ewa to naprawdę złota nauczycielka.

Żaneta Kaczmarczyk
absolwentka kursu

Jestem zachwycona!  Kurs dał mi więcej, niż się spodziewałam, a to jest zawsze miła niespodzianka dla kupującego. Dla mnie to pigułka wiedzy na temat copywritingu. Żadnego wodolejstwa, same konkrety i przykłady. Cenię sobie dodatkowe linki i przykłady podawane przy lekcjach kursu. Bardzo podobało mi się, że zawarłaś dużo swoich własnych doświadczeń. To dla mnie dowód, że wiedza zawarta w kursie działa, bo sama ją stosujesz. Twoje zaangażowanie i chęć pomocy kursantom daje motywację do nauki i działania.

Uważam, że masz talent przekazywania wiedzy, bo kilka powtarzanych przez Ciebie wyrażeń już mi towarzyszy podczas pisania tekstów i myślę, że tak już zawsze będzie… Po tym kursie mam:

– wiedzę, którą mogą dalej rozwijać,
– motywację do działania,
– inspiracje do wykorzystania w pisaniu (schematy, checklisty, przykłady),
– wiedzę tajemną, o której niektórzy nie mają pojęcia: copywriting to nie jest tylko pisanie, ale wykorzystywanie zasad marketingu i psychologii sprzedaży w tekstach, które mają działać na czytelnika.

Jedyny minus (naprawdę boleję nad tym…): dostęp jedynie na rok 🙁

Magdalena Serafinowicz
absolwentka kursu,
obecnie właścicielka firmy Sauma (sauma.pl)

Może to zabrzmi standardowo, ale wykupiłam ten kurs bez jakichś większych oczekiwań. Byłam nawet dość sceptyczna (to w końcu przez internet). Ale z każdym modułem byłam pod coraz większym wrażeniem. Na początku zakładałam nawet, że nie będę pisać żadnej opinii ani nie będę chwalić, ale teraz zmieniłam zdanie. Takie projekty wymagają uznania.

Taki postęp, jaki zrobiłam przez te 5 tygodni — to jest niewiarygodne. Dopiero teraz wiem, jak poprawnie pisać. A przy okazji poprawiłam wszystkie opisy na mojej stronie internetowej.

Dziękuję za ten czas i za tę wiedzę.

Daria Simon
absolwentka kursu, zlotetresci.com

Kurs „Zostań copywriterem” rozwiał moje wszelkie wątpliwości dotyczące tej profesji. Bardzo chciałam zdobyć umiejętności pisarskie, które pozwolą mi zbudować autonomię finansową, bez pracy na etacie, u złego szefa na etacie. Kurs zakończył się, ja czuję się spełniona, patrząc na moje pierwsze teksty do portfolio, a pierwsi klienci już w tej chwili zadają pytania dotyczące współpracy.

Moja droga w Internecie dopiero się rozpoczyna, ale już teraz wiem, że dzięki kursowi czuję się pewniej na copywriterskim rynku pracy. Moje wyobrażenia na temat pisania dobrych tekstów wywróciły się do góry nogami.

Szczerze: z całego serca dziękuję! To była bardzo dobra inwestycja czasu, pieniędzy i poświęcenia.

Anna Horodyńska
absolwentka kursu

Za kilkanaście tygodni Ty też możesz zarabiać na pisaniu i pracować na własnych warunkach. Chcesz?

Zapisz się na listę oczekujących

 

Wersja STANDARD

Pełny kurs copywritingu:

  • 5 modułów — lekcje w formie video/audio z transkrypcją + ćwiczenia
  • materiały dodatkowe (checklisty, matryce tekstów, ściągawki)
  • możliwość zadawania pytań bez ograniczeń
  • roczny dostęp do platformy szkoleniowej
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Wartość: 1000 zł


Sprawdzenie 1 kursowego tekstu 

Wartość: 400 zł



szkolenie Jak wykorzystać zasady webwritingu w social mediach?

Wartość: 59 zł


szkolenie Jak budzić emocje tekstem sprzedażowym

Wartość: 59 zł


szkolenie Trzy pomysły na storytellingowe bio

Wartość: 59 zł

 

Wartość:   1400 zł

Inwestycja: 919 zł

Możesz skorzystać z rat 0%

Wersja PREMIUM

Pełny kurs copywritingu:

  • 5 modułów — lekcje w formie video/audio z transkrypcją + ćwiczenia
  • materiały dodatkowe (checklisty, matryce tekstów, ściągawki)
  • możliwość zadawania pytań bez ograniczeń
  • roczny dostęp do platformy szkoleniowej
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Wartość: 1000 zł


Sprawdzenie 2 dłuższych lub 3 krótszych kursowych tekstów

Wartość: 800 zł


 szkolenie Jak wykorzystać zasady webwritingu w social mediach?

Wartość: 59 zł


♦ szkolenie Jak budzić emocje tekstem sprzedażowym

Wartość: 59 zł


♦ szkolenie Trzy pomysły na storytellingowe bio

Wartość: 59 zł

 

Wartość:   1859 zł

Inwestycja:  1219 zł

Możesz skorzystać z rat 0%

Wersja VIP

Pełny kurs copywritingu:

  • 5 modułów — lekcje w formie video/audio z transkrypcją + ćwiczenia
  • materiały dodatkowe (checklisty, matryce tekstów, ściągawki)
  • możliwość zadawania pytań bez ograniczeń
  • roczny dostęp do platformy szkoleniowej
  • certyfikat uczestnictwa w szkoleniu

Wartość: 1000 zł


indywidualny mentoring:

  • sprawdzenie wszystkich tekstów napisanych podczas kursu
  • konsultacja online z autorką kursu
  • półroczne mailowe wsparcie po kursie
  • pomoc w dopracowaniu portfolio

Wartość: 3500 zł


szkolenie Jak wykorzystać zasady webwritingu w social mediach?

Wartość: 59 zł


szkolenie Jak budzić emocje tekstem sprzedażowym

Wartość: 59 zł


szkolenie Trzy pomysły na storytellingowe bio

Wartość: 59 zł

Wartość:   4677 zł

Inwestycja:   2519 zł

Możesz skorzystać z rat 0% 

Brak miejsc

Jest wiele tanich kursów copywritingu, ale...

Widzisz: z kursami copywritingu jest jak z jogurtami. Niby podobne.

Jeśli się jednak przyjrzymy…

Z kursami copywritingu jest podobnie

Owszem, są tańsze kursy…
ale często obejmują one tylko drobny wycinek tego, co jest w kursie Zostań copywriterem (najczęściej: wyłącznie content writing, czyli 1. moduł kursu Zostań copywriterem).

Albo nie dostajesz w nich żadnych materiałów, do których możesz wrócić.

Albo „uczy” Cię ktoś, kto zna się na copywritingu jak atleta na balecie (np. korektor lub pracownik akademicki, który w życiu nie napisał słowa dla klienta).

👇🏻


👇🏻

Są kursy o pozornie bogatszym programie.
Tylko że na każde z zagadnień wypada po 6-10 minut. Albo lekcje mają po 3 minuty i przez te 3 minuty dostajesz wiedzę na poziomie mądrości z pierwszego lepszego bloga.

👇🏻

Oczywiście wszystko zależy od tego, co lubisz i jak chcesz się uczyć. Podejmij jednak decyzję świadomie.

Zauważ:

Kurs Zostań copywriterem to tak naprawdę 5 mniejszych kursów w 1

Masz tu:

Dobrze wyważone proporcje 

Uczysz się w sam raz tyle, żeby zacząć z wysokiego poziomu

Pełną wiedzę

Całe moduły poświęcone poszczególnym działom copywritingu, a nie pojedyncze lekcje

Starannie zaplanowany proces

Uczysz się, dokładając cegiełkę do cegiełki. Każda lekcja dodaje coś do poprzednich.

Poza tym…

Pamiętaj, że opłata za kurs to NIE wydatek.

To inwestycja, która – jak pokazują losy absolwentów – szybko się zwraca. Zobacz:

Podchodząc do kursu „Zostań copywriterem” nie miałam żadnego doświadczenia zarówno z pisaniem, jak i prowadzeniem działalności. Nie ukrywam, że nawet nie do końca wiedziałam, czego tak naprawdę chcę się nauczyć i czym jest tak naprawdę ten cały copywriting. Po prostu spodobał mi się pomysł rozwoju i miałam kilka cech, które mogły się przydać w tej pracy. Dzisiaj już wiem, że inwestycja w kurs Ewy była najlepszą decyzją, jaką mogłam wtedy podjąć, i bez wahania zrobiłabym to ponownie.

Pierwsze zlecenie dostałam jeszcze w trakcie kursu, a już 3 dni po jego zakończeniu miałam na koncie 3 zlecenia za dużo większe pieniądze, niż sobie wyobrażałam, że można na tym zarobić. Tym samym inwestycja zwróciła mi się tuż po skończeniu nauki.

Ewa potrafiła wytłumaczyć mi wszystko krok po kroku w taki sposób, że w ciągu miesiąca z absolutnego laika stałam się pełnoprawną copywriterką, która mimo braku wieloletniego doświadczenia została wybrana przez pracodawców spośród niemałej konkurencji. Nieoceniona okazała się też pomoc w organizacji życia i pracy jako freelancer. Dzięki radom Ewy, zamiast popełniania błędów nowicjusza, wiedziałam dokładnie, jak poukładać sobie pracę krok po kroku.

Z całego serca polecam kurs „Zostań copywriterem” zarówno osobom, które chcą coś zmienić w swojej pracy, jak i tym, które, tak jak ja, nie mają w copywritingu żadnego doświadczenia. Jest on tak wyjątkowy nie tylko dzięki ogromu merytorycznej wiedzy, ale też podejścia i serdeczności prowadzącej.

Adrianna Zajkowska
absolwentka kursu,
obecnie freelance copywriterka

Kurs PETARDA!!!! Jestem bardzo zadowolona, że wzięłam w nim udział. Jest wart dużo więcej niż kosztuje. Autentycznie, ten kurs zmienił mi życie na lepsze. Decyzja o zakupie była jedną z najlepszych, jakie podjęłam. Co dał mi kurs?

1. Bardzo dobry warsztat — dzięki lekcjom naprawdę uporządkowałam swoje metody pracy i nauczyłam się lepiej pisać.

2. Odwagę do tego, żeby zacząć — przełamałam swój strach i zgłosiłam się do pierwszego klienta. I… UDAŁO SIĘ dostać zlecenie!

3. Gigantyczną ilość materiałów — moje notatki do kursu liczą dokładnie 96 stron w Google Docs. A to tylko sam kurs, bez materiałów dodatkowych, których każda lekcja ma po kilka — kilkanaście.

4. Zalążek portfolio — mam teksty, które mogę użyć jako dowód umiejętności!

5. Wsparcie — Ewa pamięta o kursantach nie tylko przez kilka tygodni trwania kursu. Minął właśnie rok od jego powstania, a my dalej dostajemy od niej na grupie ogłoszenia o pracę, słowa wsparcia i porady.

6. Porządek w głowie — Ewa w tym kursie zaraża postawą „DA SIĘ!”. Każda kolejna lekcja pokazuje jak zmienić marzenia w coś realnego. Hasło „chcę zostać copywriterem” zamienia w konkretne kroki, które stawiasz, przybliżając się do celu.

Polecam bardzo. Jedyna uwaga — jeżeli jesteś typem leniuszka, nie lubisz ćwiczeń, ciężkiej pracy i myślenia — ten kurs Ci się nie spodoba. Może dać Ci bardzo dużo, ale to Ty musisz go przerobić i zastosować.

Ania Mączka
absolwentka kursu

Last but not least:

Kurs Zostań copywriterem jest przepustką do elitarnej bazy copywriterów
(warunek: trzeba po kursie zdać egzamin)

 

Profil w bazie to dla Ciebie:

Zobacz, jakie opinie zbierają w bazie copywriterów absolwenci kursu:

Już za 2 miesiące klienci mogą tak pisać również o Tobie.

Masz pytania?

Pewnie!

Wybierz przy zamówieniu płatność przez PayU, a następnie raty 0% (na samym dole). Możesz rozłożyć płatność na 5 lub 10 rat.

Uwaga! Kredytu za pośrednictwem PayU udziela jeden bank. Możliwe, że nie będzie to bank, w którym masz konto. To w niczym nie przeszkadza. 

Bez względu na to, gdzie masz konto, możesz wziąć kurs na raty 0%. Spłacisz tylko kwotę równą cenie kursu. My bierzemy na siebie odsetki.

Jeśli bank odrzuci Twój wniosek, możesz umówić się bezpośrednio z nami na spłatę w max. 5 „dżentelmeńskich” ratach. Poprosimy Cię jedynie o wypełnienie oświadczenia, w którym zadeklarujesz spłatę w ratach, i o wpłatę pierwszej raty. Później my czekamy cierpliwie, a Ty przerabiasz sobie kurs i w terminach, na jakie się umówimy, wpłacasz kolejne raty. 

Napisz do nas na kontakt@tekstowni.pl, a wszystko na spokojnie dogadamy.

Pewnie! W 1. module zbudujesz sobie fundamenty: poznasz najważniejsze pojęcia i ogólne zasady tworzenia tekstów do Internetu, w tym SEO. Później każda lekcja będzie dokładała cegiełkę do tych podstaw. Ani się obejrzysz, jak będziesz mieć wiedzę i warsztat, których nie powstydziłby się copywriter z kilkuletnią praktyką.

PS Wszystkie przytoczone wyżej opinie z bazy copywriterów dotyczą osób, które na kursie zaczynały od zera.

Tak. Liczba tekstów, które omówimy, zależy od tego, na który pakiet się zdecydujesz.

Wszystkie materiały kursowe masz do dyspozycji o każdej porze dnia i nocy. Możesz się uczyć wtedy, kiedy masz na to czas.

Jedynie na konsultacje musimy znaleźć termin pasujący obu stronom. Wybierzesz sobie datę w kalendarzu, do którego dostaniesz dostęp. Konsultacje odbywają się w piątki, w godz. 10-15. W wyjątkowych przypadkach, gdyby się okazało, że w żaden sposób nie jesteś w stanie wygospodarować czasu o takiej porze, możemy się umówić na inny termin.

Możesz, ale umówmy się, że tylko w ciągu pierwszych 2 tygodni. Taki czas wystarczy, żeby się zorientować, jak Ci idzie praca z kursem i jakiego wsparcia w związku z tym potrzebujesz.

Po przerobieniu wszystkich lekcji będziesz mógł dostać certyfikat potwierdzający uczestnictwo w kursie.

Jeśli natomiast zależy Ci na certyfikacie potwierdzającym zdobyte umiejętności, możesz przystąpić do egzaminu, podczas którego zawalczysz o taki certyfikat. (Egzamin jest dodatkowo płatny, inwestycja wynosi 200 zł).

Tak. Podczas zakupu możesz zaznaczyć odpowiedni checkbox i podać dane. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie. Dostaniesz ją zaraz po opłaceniu zamówienia.

Wystarczy, że podczas zakupu zaznaczysz checkbox „Kup na prezent”. Wraz z potwierdzeniem zamówienia dostaniesz voucher, który będziesz mógł wręczyć osobie obdarowanej.

Uwaga! Mail, który podasz przy zakupie, automatycznie trafi na kursową listę mailingową. Jeśli nie chcesz dostawać od nas maili, napisz do nas.

I tak, i nie. 

W dwóch pierwszych modułach znajdziesz wiele tematów, które znasz już z książki, ale są one podane w inny sposób (książka jest adresowana do blogerów, a na kursie od pierwszej lekcji mówimy o tekstach pod kątem współpracy z klientami).

Moduły 3-5 obejmują zagadnienia, o których nie ma mowy w książce.

Chcesz wiedzieć coś jeszcze? Śmiało!

    Polecam nawet tym, którzy sporo już przeczytali o webwritingu i zarobili na niejednym zleceniu za pisanie.

    Kurs da Ci kompleksową wiedzę pisania treści do Internetu i sprzedażowych. Wersja, w której wzięłam udział, nauczyła mnie też stosowania copywriterskich zasad SEO. Tu wszystkie konkrety znajdziesz w jednym miejscu – bardzo oszczędza to czas i pieniądze na doszkalanie z innych źródeł.

    Kurs jest przemyślany, podzielony na strawne kawałki i zawiera praktyczne ćwiczenia. Jeżeli rzetelnie je wykonasz – moim zdaniem masz pewność, że zauważalnie poprawisz swój warsztat copy. Sprytne checklisty strukturyzują najważniejsze informacje i są nieocenioną pomocą przy ostatecznej edycji tekstu. Dużo wnoszą też warsztaty, gdzie możesz porównać własną ocenę autentycznych tekstów z tym, jak widzi to Ewa z jej długoletnim doświadczeniem. Webinary z ekspertkami rozjaśniają kwestie prawne i finansowe, a dodatkowe szkolenia są inspiracją do napisania konkretnych treści na np. własnym blogu.

    Widać, że Tekstowni włożyli w ten kurs serce i zamieścili maksimum treści w minimum modułów. I za to im serdecznie dziękuję.

    Asia Pieczka
    absolwentka kursu

    Słuchasz wykładu na kursie. Kiwasz głową, mówisz sobie: „Oczywiście, no tak”. Wszystko wydaje się jasne. Potem prowadzący prosi o rozwiązanie zadania i … pustka. Z teorii nie pamiętasz nic, nie mówiąc już o przeniesieniu tego na praktykę.

    Na kursie „Zostań copywriterem” jest zupełnie inaczej.

    Ewa mówi ciekawie, z przykładami i konkretnie. Ćwiczenia są tak pomyślane, by prowadzić kursanta małymi krokami do celu. I to jest bardzo fajne, bo poznajesz temat w praktyce, od szczegółu do ogółu. Efektem jest nie tylko portfolio tekstów, ale i przyjemne uczucie, że czegoś się nauczyłam. A nie tylko słuchałam i potakiwałam w myślach.

    Kolejny ogromny plus za konsultacje i grupę na fb, gdzie Ewa czuwa – pomaga rozwiać wątpliwości i naprawić błędy. Było warto, bo ten kurs otworzył przede mną nowe drzwi.

    kurs copywritingu - opinia. Zdjęcie autorki opinii
    Katarzyna Kowalska
    absolwentka kursu

    Kurs zrobił na mnie ogromne wrażenie. Pierwszy raz brałam w tak bardzo motywującym kursie.

    Kurs był wymagający, ale dużo się w nim nauczyłam. Wiem po nim, gdzie szukać zleceń, jak przygotować wyróżniające się portfolio. Każda minuta była dobrze wykorzystana – każda lekcja to mnóstwo praktycznych przykładów, porady, notatki naładowane wiedzą i… mnóstwo pozytywnej energii. Żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi.

    Dziękuję za spojrzenie doświadczonym okiem na moje teksty, wszystkie poprawki i rady, dzięki którym nauczyłam  się jak skutecznie pisać teksty sprzedażowe, na strony WWW i wiele innych.

    Jestem pod wrażeniem, jak dużo serca i zaangażowania włożyłaś w kurs! Jestem pewna, że zdobyte umiejętności pomogą mi w realizacji marzeń o własnym biznesie.

    Kinga Żółtowska
    absolwentka kursu,
    obecnie: specjalista SEO w agencji marketingowej i copywriter freelancer

    Kurs „Zostań copywriterem” jest przygotowany na najwyższym poziomie. Obudził we mnie stare marzenia o pisaniu i wypełnił pokładami motywacji. Czuję mnóstwo wiary we własne możliwości.

    Zdobytą wiedzę już testuję w praktyce i odnoszę pierwsze sukcesy w pracy z klientem. Myślę, że to jest najlepszy dowód na to, jak wiele wartości daje ten kurs. Mam nadzieję, że powstanie jego drugi stopień. Czekam na jakiekolwiek informacje z niecierpliwością!

    Żałuję tylko, że wykupiłam wersję podstawową. Niby jest ok, ale kontakt i feedback Prowadzącej jest nieoceniony.

    Agnieszka Pojda
    absolwentka kursu,
    obecnie VA i copywriterka w WorqAssist (worqassist.com)

    Teksty skutecznego copywritera zachęcają konkretami. Prowadząca pokazuje to w praktyce swoim kursem – w każdej lekcji dzieli się swoją wiedzą, przekazuje przydatne linki do uzupełnienia wiedzy i zapewnia mnóstwo ćwiczeń. Jeden wielki konkret! Dzięki temu nie czułam – co często zdarza się przy innych kursach – że autor daje tylko namiastkę swojej wiedzy, a za resztę będzie kazał płacić przy następnej okazji.

    Wciąż wiele nauki przede mną, ale już po zakończeniu tego kursu i zrobieniu wszystkich ćwiczeń zbudowałam solidne fundamenty do zawodowego pisania.

    Agata Borowska
    absolwentka kursu;
    agataborowska.pl

    Z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że Twój kurs to petarda. Po prostu. Fakt, że może jakoś super nie udzielałam się w grupie wsparcia. Kurs robiłam swoim tempem, ale wyciągnęłam z niego bardzo dużo nowej wiedzy.

    Cieszę się, że na rynku są tak wspaniale osoby jak Ty, bo to, co robisz, jest szczere, znasz się na tym dobrze i nie improwizujesz.

    Znaleźć dobrego mentora w gąszczu tych wszystkich „mentorów” nie jest proste.

    Agnieszka Małecka
    absolwentka kursu;
    agamalecka.pl

    To nie jest pierwszy kurs dotyczący copywritingu, w którym uczestniczę, ale jeden z najlepiej zrobionych. Prowadzi Pani kursanta krok po kroku, dużo wyjaśnia i dodaje wiele dodatkowych źródeł, które są niezwykle cenne przy budowaniu warsztatu.

    Kurs przygotowany profesjonalnie, dużo wiedzy merytorycznej połączonej z praktyką.

    Edyta Stachowicz
    absolwentka kursu

    Przyszłam tutaj, by dowiedzieć się nieco więcej o copywritingu, po kilku tygodniach kończę z całym mnóstwem informacji, motywacji i pomysłów.

    Pani Ewa jest rewelacyjną nauczycielką, lekcje są ułożone przejrzyście, a nawet jeśli jakieś zadanie mnie frustrowało, to dobrze wiedziałam, czemu je robię i że jest ważne w kontekście zarówno konkretnych zajęć, jak i mojego dalszego rozwoju.

    To dla mnie dopiero początek drogi, ale wchodzę na tę ścieżkę z dobrymi narzędziami i wiedzą. Dziękuję bardzo!

    Aleksandra Kozioł
    absolwentka kursu

    Jestem mile zaskoczona ogromem wiedzy, jaki został przekazany w zaledwie 5 modułach. Bardzo przyjemnie się słuchało nagrań audio, a prezentacje były swoistą wisienką na torcie 🙂

    Jestem wdzięczna losowi, że pewnego dnia odkryłam blog tekstowni.pl, ponieważ od tego momentu zaczęła się moja mała znajomość z copywritingiem.

    Klaudia Kardaś
    absolwentka kursu

    Bardzo pozytywne odbieram kurs. Dużo merytoryki i do tego bardzo przyjemne podane. Miło się słucha Twojego głosu, Ewo.

    Polecam wszystkim, którzy na poważnie myślą o copywritingu. „Zostań copywriterem” dla przyszłych copywriterów jest tym, czym kurs „WP dla Zielonych” Eweliny Muc dla osób chcących stawiać strony na WordPressie. Brawo!

    Danuta Cybulska
    absolwentka kursu; VA w danuta-cybulska.pl

    Kurs spełnił moje oczekiwania w więcej niż 100%. Spodziewałam się dużej dawki wiedzy, ale ta zaserwowana przez Ewę była naprawdę ogromna i bardzo przydatna. Niektóre rzeczy już wiedziałam, ale mogłam sobie je przypomnieć i spojrzeć na nie z trochę innej perspektywy.

    Jeśli miałabym powiedzieć, który moduł najbardziej mi się podoba, to nawet ciężko mi wybrać, bo wszystkie są na świetnym poziomie. Zarówno dla początkujących, jak i bardziej zaawansowanych. Do tego autorskie ćwiczenia po każdej lekcji, które bardzo pomagają w usystematyzowaniu wiedzy i utrwaleniu najważniejszych kwestii.

    Wszystkie wskazówki i rady na długo zapamiętam i wykorzystam w pracy zawodowej.

    Jedyny malutki minusik to dla mnie techniczna sprawa – jakość dźwięku i sposób montażu, ale to naprawdę bardzo mały szczegół, który nie wpływa na odbiór kursu (ja po prostu jestem zakręcona na punkcie czystego dźwięku 😉

    Dziękuję i pozdrawiam!

    Alicja Stańczuk
    absolwentka kursu

    Kurs zdecydowanie wart każdych pieniędzy. Bardzo wartościowa wiedza, którą Pani Ewa przekazuje w prosty i zrozumiały sposób, nawet jeśli mowa o trudniejszych kwestiach czy skomplikowanym nazewnictwie – wszystko zostało wyjaśnione.

    Wychodzę z tego kursu przepełniona cennymi informacjami, a co najważniejsze z odwagą, że jestem gotowa zmierzyć się z tym, co na mnie czeka w tym nowym świecie – świecie copywritingu. Ta odwaga pojawia się z czasem, z każdym przerobionym na kursie ćwiczeniem, z każdym zadanym pytaniem.

    Co ważne – pytań nie zadajemy w eter, Pani Ewa zawsze odpowiada i to tak „na maksa”.

    Polecam serdecznie osobom, które chcą zacząć, ale mają pewne obawy. Kurs z pewnością je rozwieje. 

    Aneta Drabik
    absolwentka kursu

    Kurs „Zostań copywriterem” jest dobrze przemyślany, zaplanowany i zrealizowany. Po przejrzeniu kolejnych modułów i lekcji wiedziałam, że jestem w dobrych rękach, że autorzy ułożyli wszystkie zagadnienia logicznie i z pomysłem.

    Ewa jest wspaniałą przewodniczką po świecie copywritingu! Ponadto prowadzi kurs przystępnie i ciekawie, a jej zachęty na koniec lekcji, by pisać w razie problemów to nie obietnice bez pokrycia. Żaden z moich maili nie został bez odpowiedzi, wszelkie wątpliwości zostały rozwiane. Było to bardzo cenne i pomocne, i po ludzku miłe.

    Jeśli jesteś niezdecydowana, jeżeli jesteś niezdecydowany — nie czekaj dłużej. Czas spędzony z kursem to bardzo pracowity, jakościowy i dobry czas. Szczerze polecam!

    Elżbieta Górecka-Wysocka
    absolwentka kursu

    Kurs bazuje na konkretach. Nie ma tu miejsca na lanie wody. Rzetelne zapoznawanie się z każdym kolejnym modułem i wykonywanie ćwiczeń dają ogrom wiedzy.

    Ewa jest wymagającą nauczycielką i dzięki temu – mimo że na początku płonęłam ze wstydu podczas omawiania moich tekstów – uczyłam się na błędach.

    Wierzę, że ten kurs to dobry start w świat copywritingu.

    Karolina Kościańska
    absolwentka kursu
    Kurs pomógł mi usystematyzować to, co miałam już w głowie, i zapełnić luki, przez które wiele elementów nie chciało działać. Wracam do niego przez cały czas, to ogrom ciężkiej, bardzo merytorycznej pracy. Żywa wiedza, bez wodolejstwa – widać, że kurs pisał copywriter 😉 Bardzo dziękuję.
     
    W moim przypadku zwrot inwestycji nastąpił już w pierwszym miesiącu po rozpoczęciu.
     
    Nie czuję się zwolniona z konieczności doszkalania, ale za to wiem, że mam do zaoferowania kawał świetnego rzemiosła, zaraz obok lekkiego pióra.
     
    Polecam najserdeczniej!
    Anna Różak
    absolwentka kursu
    kurs copywritingu - mockup

    Chcesz zarabiać na pisaniu?


    Chcesz zwolnić szefa, pracować z domu i samemu decydować o tym,
    co, dla kogo i za ile robisz?

    Zapisz się na listę oczekujących
    (zapis na listę NIE zobowiązuje do zapisu na kurs)