Kurs copywritingu online "Zostań copywriterem" • Tekstowni.pl

Pisz i zarabiaj!

Żyj na swoich zasadach.
Pracuj za pieniądze, które TY wyznaczysz.

Zostań copywriterem
kurs online, 11 II 15 III 2019 r.

Kurs startuje za:


 

Jak to jest u Ciebie?

 

Może siedzisz dzień w dzień przy biurku zawalonym stertą papierów. Zmuszasz się do czytania bzdurnych maili i procedur w obawie, że szef znów się do czegoś przyczepi. Myślisz sobie "Jest OK, to tylko praca", ale coś z tyłu głowy mówi Ci, że to nie tak miało być. Przecież Ty świetnie piszesz i miałeś robić coś kreatywnego, a tymczasem… ech…

A może…

Masz małe dziecko – wyczekane i wypieszczone. Chcesz być z nim i patrzeć, jak się rozwija, ale zegar tyka, urlop macierzyński się kończy. Przeraża Cię myśl, że za chwilę trzeba będzie zostawić malucha i wszystkie swoje siły pakować w obowiązki, które nie są warte tego, żeby się im poświęcać.

A może jeszcze inaczej…

Zawsze wiedziałeś, że praca na etacie nie jest dla Ciebie. Słyszałeś, że można zarobić na pisaniu, więc odpowiedziałeś na ogłoszenie i teraz całymi dniami klepiesz bezwartościowe teksty za 1 zł/1000 zn. ze spacjami. Czujesz, że pióro masz niczego sobie, ale pisząc na akord treści, którymi zainteresują się tylko roboty Google, zaczynasz coraz bardziej wątpić w swój talent i możliwości. Ani Cię to nie cieszy, ani nie przynosi pieniędzy.

A gdyby tak...

zwolnić szefa i samemu być sobie sterem, żeglarzem i okrętem,

zostać z dzieckiem i zarabiać pieniądze z domu, a przy tym się rozwijać, 

zamienić 1 zł na co najmniej 20 zł i pisać dla ludzi, a nie dla robotów?

Zostań copywriterem. Ale takim prawdziwym! Nie marnuj swojego talentu na bezwartościową pisaninę za bezwartościowe stawki. Naucz się kilku technik i pisz porządne teksty. No i porządnie na nich zarabiaj.

Z tym kursem na pewno Ci się to uda.

 

Co dla mnie jest największa zaletą kursu? Od pierwszych lekcji widać, że Ewa to osoba, która wiedzę o copywritingu czerpie z wieloletniej praktyki. Dzięki kursowi nie tylko poznałam zasady webwritingu, ale także zajrzałam w prawdziwy warsztat copywritera. Ewa szczerze dzieli się z uczestnikami swoim doświadczeniem i robi to w sposób pełen ciepła i życzliwości.

Co ważne, na kursie miałam okazję doskonalić tworzenie własnych tekstów, a uwagi Ewy były niezwykle wnikliwe i drobiazgowe. Mogę śmiało stwierdzić, że ten kurs przygotuje uczestnika do postawienia pierwszych kroków jako copywriter. I to kroków bardzo pewnych.

Aneta Łacwik, uczestniczka testowej wersji kursu Zostań copywriterem

 

Po kursie Zostań copywriterem zrobisz kilka takich kroków.
Dzięki zdobytym umiejętnościom:

Wreszcie wystartujesz

bo dowiesz się, gdzie szukać dobrych zleceń, zbudujesz zgrabne portfolio i będziesz miał wiedzę o rynku, z którą poczujesz się pewnie.

Zbudujesz wizerunek profesjonalisty

bo będziesz wiedział, jak przyjąć zlecenie, o co i w jaki sposób pytać i jak się rozliczać.

Zaczniesz się cenić

bo zobaczysz, że to, jak rozmawiasz ze zleceniodawcami i jakie teksty tworzysz, naprawdę robi wrażenie.

Jak tego dokonamy?

 

Krok po kroku. Każdy moduł to kolejne cegiełki do Twojego warsztatu. Będziesz się uczyć i zdobyte umiejętności wypróbowywać w praktyce.

Z tekstów, które stworzysz, zbudujesz swoje pierwsze portfolio i jeszcze w czasie kursu lub tuż po nim zaczniesz je wysyłać do zleceniodawców.

 

Potrzebujesz więcej konkretów? Proszę bardzo.

Oto program kursu:

  

Moduł 1: Akademia webwritingu 6 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do pisania tekstów content marketingowych, na które jest obecnie duże zapotrzebowanie.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • o co pytać, przyjmując zlecenie na takie treści
  • jak pracować nad tekstem, żeby efektywnie wykorzystać czas
  • czym jest SEO i jak się z nim obchodzić.

Nauczysz się:

  • projektować teksty do Internetu
  • wyszukiwać słowa kluczowe
  • optymalizować teksty pod wyszukiwarkę

W tym tygodniu napiszesz przynajmniej jeden tekst blogowy, który włączysz później do portfolio. Będziesz gotowy do tego, żeby starać się o zlecenia na prowadzenie  bloga i pisanie wartościowych tekstów SEO.


 

Moduł 2: Akademia copywritingu sprzedażowego 6 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do pisania tekstów sprzedażowych — opisów produktów i tekstów na tzw. landing page.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • o co pytać, przyjmując zlecenie na takie treści
  • jak podejść do projektowania tekstu, żeby samo pisanie było już formalnością
  • jaki układ powinien mieć dobry tekst sprzedażowy.

Nauczysz się:

  • myśleć jak rasowy copywriter
  • projektować teksty, które naprawdę sprzedają
  • tworzyć perswazyjne opisy produktów i teksty na strony sprzedażowe.

W tym module stworzysz kolejne dwa lub trzy teksty do swojego portfolio. Od tej pory będziesz mógł zaproponować swoim klientom szerszą gamę usług niż tylko pisanie tekstów na blog. Zdobędziesz też wiedzę, którą będziesz mógł się z nimi dzielić, wywołując tym samym podziw dla Twojego profesjonalizmu.


 

 

Moduł 3: Akademia stron WWW 5 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do pisania tekstów na strony firmowe.

W tej części szkolenia dowiesz się:

  • od czego rozpocząć realizację zlecenia na stworzenie tekstu na WWW
  • jak zaprojektować doświadczenie użytkownika na stronie WWW
  • jaką funkcję mają poszczególne zakładki witryny.

Nauczysz się:

  • planować ścieżkę klienta na stronie WWW
  • pisać zgodne z obecnymi trendami treści na stronę
  • tworzyć tekst na stronę O mnie / O firmie z elementami storytellingu

W tym module stworzysz trzy kolejne teksty do swojego portfolio. Będziesz mógł odtąd zaprezentować się klientom jako specjalista od treści marketingowych, który wyróżnia się holistycznym podejściem.


 

 

Moduł 4: Akademia dobrego stylu i etycznej perswazji 5 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do poprawiania tekstów — tak, abyś zasłynął z nieprzeciętnej jakości treści, które tworzysz.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • jakie są wyznaczniki dobrego stylu
  • o których zasadach poznanych w szkole raz na zawsze powinieneś zapomnieć
  • na czym polega skąpstwo poznawcze i co Ty jako copy możesz z nim zrobić

Nauczysz się:

  • czyścić swój tekst ze zbędnych elementów
  • pisać konwersacyjnie
  • przyprawiać swoje treści trikami copywriterskimi, dzięki którym tekst wciąga i jest bardziej przekonujący.

W tym tygodniu dopracujesz teksty ze swojego portfolio. Nadasz im kształt, z którego będziesz dumny i który sprawi, że staniesz się oczywistym wyborem  dla zleceniodawców.


 

Moduł 5: Akademia freelance'u 7 lekcji 

To moduł, który przygotuje Cię do pracy „na swoim".

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • jak organizować sobie dzień pracy
  • na co uważać w relacjach z klientami
  • poznasz tajemniczą zasadę 4P + M, która zapewni Ci sukces i satysfakcję z copywriterskiego życia.

Dodatkowo w tym tygodniu:

  • będziesz miał dostęp do ogłoszeń o pracy zdalnej dla freelancerów
  • przemyślisz sobie kilka ważnych kwestii.

Jeśli wszystko dobrze pójdzie, w tym tygodniu powinieneś już dostać pierwsze zlecenia.


 

 

Jak będziemy się tego wszystkiego uczyć?

 

Dostaniesz dostęp do nagrań i dodatkowych pomocy zamieszczonych na specjalnej platformie. Materiały będą się na niej pojawiały sukcesywnie – co tydzień jeden moduł. Możesz słuchać/oglądać lub czytać – w zależności od tego, jaka metoda nauki najbardziej Ci odpowiada. Wszystko we własnym tempie.

Dostęp do platformy masz przez rok.

 

 

W każdym module znajdziesz:

 

Lekcje

w formacie mp4/mp3 z transkrypcją. To właśnie z nich dowiesz się wszystkiego, co powinien wiedzieć prawdziwy copywriter.

Warsztat

W modułach 1-4 obejrzysz/przeczytasz analizy przykładowych tekstów, dzięki którym zobaczysz, jak wszystkie poznane zasady działają w praktyce.

Zeszyt ćwiczeń

dzięki któremu przetestujesz omawiane rozwiązania. Swoje odpowiedzi porównasz z kluczem, dzięki czemu będziesz wiedział, jak Ci idzie stosowanie zdobytej wiedzy.

Dodatkowe pomoce

Checklisty, schematy i dodatkowe e-booki staną się Twoją podręczną biblioteczką. Zobaczysz – w pierwszych miesiącach pracy nie będziesz chciał bez nich siadać do pisania.

 

Dodatkowo możesz skorzystać
z następujących form wsparcia:

 

Grupa na FB

w której możesz o wszystko zapytać. Znajdziesz w niej także dodatkowe inspiracje (materiały warte poznania), a w ostatnim tygodniu kursu – ogłoszenia o pracy zdalnej dla copywriterów.

Konsultacje

podczas których porozmawiamy o Twoim tekście, portfolio, rozterkach związanych z pracą – o czym tylko chcesz.

  

Pomoc w dopracowaniu portfolio i aplikacji

Abyś miał pewność, że materiał, który wysyłasz potencjalnemu zleceniodawcy jest świetny, przejrzę go i powiem, co jeszcze można ulepszyć.

Warsztaty i mastermind

spotkania, podczas których w małej grupie porozmawiamy o tekstach, a po kursie — o wszystkim, z czym będziesz się zmagać w pierwszych miesiącach działalności.

No dobrze, ale kto właściwie przygotował ten kurs?
Czy to nie jest kolejne dzieło oparte na teoriach z książek, które sam możesz przeczytać?

 

 

Nazywam się Ewa Szczepaniak. Jestem copywriterką, współzałożycielką pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl. Piszę i uczę pisać. Swoimi tekstami pomagam przedsiębiorcom, a kursami – osobom, które chcą pracować w zawodzie copywritera. Śmiało mogę się nazwać matką chrzestną co najmniej kilkunastu copy.

Freelancerką jestem od prawie 11 lat, copywritingiem zajmuję się od ponad 8. Uczyłam się go „na żywym organizmie", współpracując z działami marketingu dużych i małych firm. 

 

 

Oto co mówią o mnie klienci, dla których projektuję treści:

 

 

Wybrałam Ciebie, Ewo, i to był strzał w 10! Dzięki materiałowi, który dla mnie przygotowałaś mogłam z dystansem  i zupełnie na nowo przyjrzeć się swojemu biznesowi. Świetny reaserch, dodatkowe pytania, które zadawałaś, i co ważne – komunikacja oparta na parafrazie, pozwoliły zbudować ofertę dokładnie taką, o jaką mi chodziło, a współpracę oceniam wzorowo – dziękuję! 🙂

Anna Wasilewska, Sokowirówka Food Truck

 

 

A tak osoby, które uczę:

 

 

Przed kursem obawiałam się braku predyspozycji do zostania copywriterem. Zupełnie niepotrzebnie! Kurs jest tak przygotowany, że kiedy postępuje się krok po kroku, zgodnie ze wskazówkami Ewy, teksty budują się same. Zadania domowe po każdym module skutecznie utrwalają wiedzę. Jednak największą zaletą jest dla mnie nowe spojrzenie na pisanie. Bezcenne.

Monika Pszczołowska, uczestniczka testowej edycji kursu Zostań copywriterem

 

Ciebie także mogę poprowadzić krok po kroku przez tajniki copywriterskiego warsztatu.

 

Ale uwaga! Zanim się na to zdecydujesz,

upewnij się, że ten kurs rzeczywiście jest dla Ciebie.

 

 

Kurs Zostań copywriterem jest dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz zarabiać na pisaniu wartościowych tekstów;
  • potrafisz zaufać czyjejś wiedzy i doświadczeniu;
  • w miarę sprawnie posługujesz się językiem polskim, nie robisz rażących błędów  ortograficznych i gramatycznych;
  • masz tyle czasu i samozaparcia, żeby przerabiać kurs, wykonywać zadania i pisać teksty, które później złożą się na Twoje pierwsze portfolio.

 

 

Kurs Zostań copywriterem NIE jest dla Ciebie, jeśli:

  • nie chcesz zostać copywriterem;
  • lubisz pisać bezsensowne teksty po 1 zł/1000 znaków;
  • uważasz, że o pisaniu wiesz już wszystko;
  • rzadko udaje Ci się złożyć poprawne językowo zdanie;
  • nie masz czasu ani ochoty, żeby przerabiać kurs, wykonywać zadania i pisać teksty.

Czy z tego kursu ktoś już się czegoś nauczył?

Z tego kursu jeszcze nie. Kurs w takim kształcie, jaki opisałam Ci wyżej, dopiero powstaje. ALE cały materiał, który się w nim znajdzie, i mój sposób prowadzenia zostały już wypróbowane. Sprawdziły go uczestniczki wersji testowej.

Kilka opinii uczestniczek tej edycji już widziałeś. Zobacz jeszcze jedną:

 

 

Wszystko mi się podobało w Twoim kursie! Układ treści, język, jakim operowałaś, niesamowite ilości przykładów z życia i stron, które warto / nie warto naśladować. Opracowane przez Ciebie materiały są konkretne i prowadzą krok po kroku przez kolejne czynności składające się na przygotowanie poszczególnych rodzajów tekstów. Jesteś autentyczną, ciepłą i niesamowicie dobrze przygotowaną osobą.

Teraz już widzę, że zanim zaczęłam ten kurs, nic nie umiałam. To co pisałam wcześniej nie powinno nawet leżeć na półce obok tekstów copywritera. Wiem, że jeszcze wiele przede mną i muszę pracować nad jasnością przekazu i językiem korzyści, ale dałaś mi wszystko, co niezbędne!

Mogę z pełną odpowiedzialnością polecić kurs „Zostań copywriterem" wszystkim mamom, które tak jak ja – zapomniały czym jest rozwój osobisty i kariera zawodowa. Ten kurs mi o tym skutecznie przypomniał! Dałaś mi ogromną szansę i mam nadzieję, że jej nie zmarnuję. Ewo, Twój zapał i pozytywne podejście do pracy copywritera zaraża i z chęcią wrócę na kolejny kurs.

Teraz tylko pozostaje mi dopracować portfolio i aplikować!

Anna Cichańska, uczestniczka tekstowej wersji kursu Zostań copywriterem

 

 

 

To co? Chcesz zrobić pierwsze śmiałe kroki na drodze do kariery copywritera? 

 

Wybierz, jakiego wsparcia potrzebujesz:

Mini
299 zł

Wszystkie nagrania i materiały

Grupa FB

Kontakt mailowy przez czas trwania kursu

Standard
499 zł

Wszystkie nagrania i materiały

Grupa FB

Wsparcie mailowe przez pół roku

1 konsultacja (do wykorzystania przez 3 miesiące)

Sprawdzenie 1 wybranego tekstu

VIP
1299 zł

Wszystkie nagrania i materiały

Grupa FB

Wsparcie mailowe przez pół roku

2 konsultacje (do wykorzystania przez pół roku)

Pomoc w dopracowaniu portfolio

Pomoc w przygotowaniu aplikacji

Sprawdzenie wszystkich tekstów napisanych w ramach kursu

4 warsztaty na żywo (online)

Follow-up w formie mastermindu (4 spotkania)

Tylko 3 miejsca

 


 

Być może widziałeś inne kursy copywritingu. Dlaczego miałbyś kupić właśnie ten?

Bo to (prawdopodobnie) jedyny kurs, który uczy nie tylko samego warsztatu, lecz także radzenia sobie z freelancerską rzeczywistością. Wskazówki w nim zawarte pomogą Ci się przygotować do pracy także od strony "logistycznej". Sprawią, że unikniesz błędów, które mogłyby odebrać Ci radość z pisania.

 

 

Kurs zrobił na mnie ogromne wrażenie. Pierwszy raz brałam w tak bardzo motywującym kursie z przeogromnym wsparciem. Kurs był wymagający, ale dużo się w nim nauczyłam. Wiem po nim, gdzie szukać zleceń, jak przygotować wyróżniające się portfolio. Każda minuta była dobrze wykorzystana – każda lekcja to mnóstwo praktycznych przykładów, porady, notatki naładowane wiedzą i... mnóstwo pozytywnej energii. Żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi.

Dziękuję za spojrzenie doświadczonym okiem na moje teksty, wszystkie poprawki i rady dzięki którym nauczyłam  się jak skutecznie pisać teksty sprzedażowe, na strony WWW i wiele innych. Jestem pod wrażeniem, jak dużo serca i zaangażowania włożyłaś w kurs! Atmosfera na kursie również była super – uczyłyśmy się od siebie i stworzyłyśmy małą społeczność, w której będziemy utrzymywać kontakt też po kursie – cały czas ucząc się od siebie nawzajem. Jestem pewna, że zdobyte umiejętności pomogą mi w realizacji marzeń o własnym biznesie.

Kinga Żółtowska, uczestniczka testowej edycji kursu Zostań copywriterem

 

Masz pytania?

 

Czy po tym kursie na pewno dostanę pracę w zawodzie?

Tego nie mogę Ci zagwarantować, bo nie prowadzę pośrednictwa pracy dla copywriterów. Pomagam kursantom, podpowiadając, jak szukać zleceń, i podrzucając im ogłoszenia. Przede wszystkim jednak daję w kursie wiedzę i narzędzia, z którymi można śmiało aplikować do agencji marketingowych i firm zlecających pisanie wartościowych tekstów. Pomagam też w stworzeniu pierwszego portfolio, które będzie przepustką do dobrych zleceń.

 

Czy po tym kursie będę szybciej pisać? Próbuję już zarabiać na pisaniu, ale tworzenie tekstów zajmuje mi dużo czasu.

Na kursie dostaniesz kilka schematów, dzięki którym projektowanie tekstów stanie się łatwiejsze — będzie polegało na wypełnieniu poszczególnych punktów treścią, a następnie wygładzeniu całości. Pamiętaj jednak, że research, wymyślenie koncepcji i samo pisanie, a potem redagowanie nie zrobią się same. Na początku (zwłaszcza jeśli do tej pory pisałeś niewiele) będziesz zapewne potrzebował więcej czasu na rozruszanie głowy i palców na klawiaturze. Z każdym napisanym tekstem będzie jednak coraz łatwiej.

Chcesz wiedzieć coś jeszcze? Śmiało!

 

Chcesz zarabiać na pisaniu?
Właśnie masz okazję zrobić pierwszy krok ku pracy, o jakiej marzysz.

Dodaj do ulubionych:

%d bloggers like this: