Kurs copywritingu online "Zostań copywriterem" • Tekstowni.pl

 

Pisz i zarabiaj!
Żyj na swoich zasadach.
Pracuj za pieniądze, które TY wyznaczysz.

 

Kurs online Zostań copywriterem

Dostęp natychmiast po zakupie.

Jak to jest u Ciebie?

 

Może siedzisz dzień w dzień przy biurku zawalonym stertą papierów. Zmuszasz się do czytania bzdurnych maili i procedur w obawie, że szef znów się do czegoś przyczepi. Myślisz sobie "Jest OK, to tylko praca", ale coś z tyłu głowy mówi Ci, że to nie tak miało być. Przecież Ty świetnie piszesz i miałeś robić coś kreatywnego, a tymczasem… ech…

A może…

Masz małe dziecko – wyczekane i wypieszczone. Chcesz być z nim i patrzeć, jak się rozwija, ale zegar tyka, urlop macierzyński się kończy. Przeraża Cię myśl, że za chwilę trzeba będzie zostawić malucha i wszystkie swoje siły pakować w obowiązki, które nie są warte tego, żeby się im poświęcać.

A może jeszcze inaczej…

Zawsze wiedziałeś, że praca na etacie nie jest dla Ciebie. Słyszałeś, że można zarobić na pisaniu, więc odpowiedziałeś na ogłoszenie i teraz całymi dniami klepiesz bezwartościowe teksty za 1 zł/1000 zn. ze spacjami. Czujesz, że pióro masz niczego sobie, ale pisząc na akord treści, którymi zainteresują się tylko roboty Google, zaczynasz coraz bardziej wątpić w swój talent i możliwości. Ani Cię to nie cieszy, ani nie przynosi pieniędzy.

A gdyby tak...

zwolnić szefa i samemu być sobie sterem, żeglarzem i okrętem,

zostać z dzieckiem i zarabiać pieniądze z domu, a przy tym się rozwijać, 

zamienić 1 zł na co najmniej 20 zł i pisać dla ludzi, a nie dla robotów?

Zostań copywriterem. Ale takim prawdziwym! Nie marnuj swojego talentu na bezwartościową pisaninę za bezwartościowe stawki. Naucz się kilku technik i pisz porządne teksty. No i porządnie na nich zarabiaj.

Z tym kursem na pewno Ci się to uda.

 

Co dla mnie jest największa zaletą kursu? Od pierwszych lekcji widać, że Ewa to osoba, która wiedzę o copywritingu czerpie z wieloletniej praktyki. Dzięki kursowi nie tylko poznałam zasady webwritingu, ale także zajrzałam w prawdziwy warsztat copywritera. Ewa szczerze dzieli się z uczestnikami swoim doświadczeniem i robi to w sposób pełen ciepła i życzliwości.

Co ważne, na kursie miałam okazję doskonalić tworzenie własnych tekstów, a uwagi Ewy były niezwykle wnikliwe i drobiazgowe. Mogę śmiało stwierdzić, że ten kurs przygotuje uczestnika do postawienia pierwszych kroków jako copywriter. I to kroków bardzo pewnych.

Aneta Łacwik, uczestniczka testowej wersji kursu Zostań copywriterem

 

Po kursie Zostań copywriterem zrobisz kilka takich kroków.
Dzięki zdobytym umiejętnościom:

Wreszcie wystartujesz

bo dowiesz się, gdzie szukać dobrych zleceń, zbudujesz zgrabne portfolio i będziesz miał wiedzę o rynku, z którą poczujesz się pewnie.

Zbudujesz wizerunek profesjonalisty

bo będziesz wiedział, jak przyjąć zlecenie, o co i w jaki sposób pytać i jak się rozliczać.

Zaczniesz się cenić

bo zobaczysz, że to, jak rozmawiasz ze zleceniodawcami i jakie teksty tworzysz, naprawdę robi wrażenie.

Jak tego dokonamy?

 

Krok po kroku. Każdy moduł to kolejne cegiełki do Twojego warsztatu. Będziesz się uczyć i zdobyte umiejętności wypróbowywać w praktyce.

Z tekstów, które stworzysz, zbudujesz swoje pierwsze portfolio i jeszcze w czasie kursu lub tuż po nim zaczniesz je wysyłać do zleceniodawców.

 

Potrzebujesz więcej konkretów? Proszę bardzo.

Oto program kursu:

  

Moduł 1: Akademia webwritingu 6 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do pisania tekstów content marketingowych, na które jest obecnie duże zapotrzebowanie.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • o co pytać, przyjmując zlecenie na takie treści
  • jak pracować nad tekstem, żeby efektywnie wykorzystać czas
  • czym jest SEO i jak się z nim obchodzić.

Nauczysz się:

  • projektować teksty do Internetu
  • wyszukiwać słowa kluczowe
  • optymalizować teksty pod wyszukiwarkę

W tym tygodniu napiszesz przynajmniej jeden tekst blogowy, który włączysz później do portfolio. Będziesz gotowy do tego, żeby starać się o zlecenia na prowadzenie  bloga i pisanie wartościowych tekstów SEO.


 

Moduł 2 Akademia dobrego stylu i etycznej perswazji 5 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do poprawiania tekstów — tak, abyś zasłynął z nieprzeciętnej jakości treści, które tworzysz.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • jakie są wyznaczniki dobrego stylu
  • o których zasadach poznanych w szkole raz na zawsze powinieneś zapomnieć
  • na czym polega skąpstwo poznawcze i co Ty jako copy możesz z nim zrobić

Nauczysz się:

  • czyścić swój tekst ze zbędnych elementów
  • pisać konwersacyjnie
  • przyprawiać swoje treści trikami copywriterskimi, dzięki którym tekst wciąga i jest bardziej przekonujący.

W tym tygodniu dopracujesz swój pierwszy tekst do portfolio i napiszesz kolejny. Dowiesz się, jak nadać swoim artykułom kształt, z którego będziesz dumny i który sprawi, że staniesz się oczywistym wyborem dla zleceniodawców.


 

Moduł 3 Akademia copywritingu sprzedażowego 6 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do pisania tekstów sprzedażowych — opisów produktów i tekstów na tzw. landing page.

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • o co pytać, przyjmując zlecenie na takie treści
  • jak podejść do projektowania tekstu, żeby samo pisanie było już formalnością
  • jaki układ powinien mieć dobry tekst sprzedażowy.

Nauczysz się:

  • myśleć jak rasowy copywriter
  • projektować teksty, które naprawdę sprzedają
  • tworzyć perswazyjne opisy produktów i teksty na strony sprzedażowe.

W tym module stworzysz kolejne dwa lub trzy teksty do swojego portfolio. Od tej pory będziesz mógł zaproponować swoim klientom szerszą gamę usług niż tylko pisanie tekstów na blog. Zdobędziesz też wiedzę, którą będziesz mógł się z nimi dzielić, wywołując tym samym podziw dla Twojego profesjonalizmu.


 

 

Moduł 4 Akademia stron WWW 5 lekcji + warsztat (omówienie przykładowego tekstu)

To moduł, który przygotuje Cię do pisania tekstów na strony firmowe.

W tej części szkolenia dowiesz się:

  • od czego rozpocząć realizację zlecenia na stworzenie tekstu na WWW
  • jak zaprojektować doświadczenie użytkownika na stronie WWW
  • jaką funkcję mają poszczególne zakładki witryny.

Nauczysz się:

  • planować ścieżkę klienta na stronie WWW
  • pisać zgodne z obecnymi trendami treści na stronę
  • tworzyć tekst na stronę O mnie / O firmie z elementami storytellingu

W tym module stworzysz trzy kolejne teksty do swojego portfolio. Będziesz mógł odtąd zaprezentować się klientom jako specjalista od treści marketingowych, który wyróżnia się holistycznym podejściem.


 

 

Moduł 5 Akademia freelance'u 7 lekcji 

To moduł, który przygotuje Cię do pracy „na swoim".

W tej części szkolenia dowiesz się m.in.:

  • jak organizować sobie dzień pracy
  • na co uważać w relacjach z klientami
  • poznasz tajemniczą zasadę 4P + M, która zapewni Ci sukces i satysfakcję z copywriterskiego życia.

Dodatkowo w tym tygodniu:

  • będziesz miał dostęp do ogłoszeń o pracy zdalnej dla freelancerów
  • przemyślisz sobie kilka ważnych kwestii.

Jeśli wszystko dobrze pójdzie, w tym tygodniu powinieneś już dostać pierwsze zlecenia.


 

 

Jak będziemy się tego wszystkiego uczyć?

 

Dostaniesz dostęp do nagrań i dodatkowych pomocy zamieszczonych na specjalnej platformie. Materiały będą się na niej pojawiały sukcesywnie – co tydzień jeden moduł. Możesz słuchać/oglądać lub czytać – w zależności od tego, jaka metoda nauki najbardziej Ci odpowiada. Wszystko we własnym tempie.

Dostęp do platformy masz przez rok.

 

 

W każdym module znajdziesz:

 

Lekcje

w formacie mp4/mp3 z transkrypcją. To właśnie z nich dowiesz się wszystkiego, co powinien wiedzieć prawdziwy copywriter.

Warsztat

W modułach 1-4 obejrzysz/przeczytasz analizy przykładowych tekstów, dzięki którym zobaczysz, jak wszystkie poznane zasady działają w praktyce.

Zeszyt ćwiczeń

dzięki któremu przetestujesz omawiane rozwiązania. Swoje odpowiedzi porównasz z kluczem, dzięki czemu będziesz wiedział, jak Ci idzie stosowanie zdobytej wiedzy.

Dodatkowe pomoce

Checklisty, schematy i dodatkowe e-booki staną się Twoją podręczną biblioteczką. Zobaczysz – w pierwszych miesiącach pracy nie będziesz chciał bez nich siadać do pisania.

 

Dodatkowo możesz skorzystać
z następujących form wsparcia:

 

Grupa na FB

To miejsce, w którym możesz o wszystko zapytać i porozmawiać z innymi mniej lub bardziej doświadczonymi copywriterami.

Wsparcie mailowe

Jeśli w czasie trwania kursu będziesz mieć pytania, w każdej chwili możesz do mnie napisać. Na pewno dostaniesz odpowiedź.

W grupie na FB spotkasz także naszą zaprzyjaźnioną prawniczkę – p. Joannę Legun. Będziesz mógł zadać jej pytanie, a w przyszłości także poprosić o przygotowanie umowy zabezpieczającej Twoje copywriterskie interesy.

Kilka słów o naszej ekspertce:

 

Joanna Legun jest adwokatem. Prowadzi bloga i podcast Jak zrozumieć prawnika? (jakzrozumiecprawnika.pl). Wyjaśnia tam przedsiębiorcom zawiłości polskiego porządku prawnego. Specjalizuje się w sporach sądowych oraz tworzeniu umów. Działa też w obszarze prawa cywilnego, autorskiego oraz ochrony danych osobowych. Prowadzi również szkolenia dla przedsiębiorców z RODO.

No dobrze, ale kto właściwie przygotował sam kurs?
Czy to nie jest kolejne dzieło oparte na teoriach z książek, które sam możesz przeczytać?

 

 

Nazywam się Ewa Szczepaniak. Jestem copywriterką, współzałożycielką pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl. Piszę i uczę pisać. Swoimi tekstami pomagam przedsiębiorcom, a kursami – osobom, które chcą pracować w zawodzie copywritera. Śmiało mogę się nazwać matką chrzestną co najmniej kilkunastu copy.

Freelancerką jestem od prawie 11 lat, copywritingiem zajmuję się od ponad 8. Uczyłam się go „na żywym organizmie", współpracując z działami marketingu dużych i małych firm. 

 

 

Oto co mówią o mnie klienci, dla których projektuję treści:

 

 

Wybrałam Ciebie, Ewo, i to był strzał w 10! Dzięki materiałowi, który dla mnie przygotowałaś mogłam z dystansem  i zupełnie na nowo przyjrzeć się swojemu biznesowi. Świetny reaserch, dodatkowe pytania, które zadawałaś, i co ważne – komunikacja oparta na parafrazie, pozwoliły zbudować ofertę dokładnie taką, o jaką mi chodziło, a współpracę oceniam wzorowo – dziękuję! 🙂

Anna Wasilewska, Sokowirówka Food Truck

 

 

A tak osoby, które uczę:

 

 

Przed kursem obawiałam się braku predyspozycji do zostania copywriterem. Zupełnie niepotrzebnie! Kurs jest tak przygotowany, że kiedy postępuje się krok po kroku, zgodnie ze wskazówkami Ewy, teksty budują się same. Zadania domowe po każdym module skutecznie utrwalają wiedzę. Jednak największą zaletą jest dla mnie nowe spojrzenie na pisanie. Bezcenne.

Monika Pszczołowska, uczestniczka testowej edycji kursu Zostań copywriterem

 

Ciebie także mogę poprowadzić krok po kroku przez tajniki copywriterskiego warsztatu.

 

Ale uwaga! Zanim się na to zdecydujesz,

upewnij się, że ten kurs rzeczywiście jest dla Ciebie.

 

 

Kurs Zostań copywriterem jest dla Ciebie, jeśli:

  • chcesz zarabiać na pisaniu wartościowych tekstów;
  • potrafisz zaufać czyjejś wiedzy i doświadczeniu;
  • w miarę sprawnie posługujesz się językiem polskim, nie robisz rażących błędów  ortograficznych i gramatycznych;
  • masz tyle czasu i samozaparcia, żeby przerabiać kurs, wykonywać zadania i pisać teksty, które później złożą się na Twoje pierwsze portfolio.

 

 

Kurs Zostań copywriterem NIE jest dla Ciebie, jeśli:

  • nie chcesz zostać copywriterem;
  • lubisz pisać bezsensowne teksty po 1 zł/1000 znaków;
  • uważasz, że o pisaniu wiesz już wszystko;
  • rzadko udaje Ci się złożyć poprawne językowo zdanie;
  • nie masz czasu ani ochoty, żeby przerabiać kurs, wykonywać zadania i pisać teksty.

Czy z tego kursu ktoś już się czegoś nauczył?

Pewnie! Zobacz:

 

Wszystko mi się podobało w Twoim kursie! Układ treści, język, jakim operowałaś, niesamowite ilości przykładów z życia i stron, które warto / nie warto naśladować. Opracowane przez Ciebie materiały są konkretne i prowadzą krok po kroku przez kolejne czynności składające się na przygotowanie poszczególnych rodzajów tekstów. Jesteś autentyczną, ciepłą i niesamowicie dobrze przygotowaną osobą.

Mogę z pełną odpowiedzialnością polecić kurs „Zostań copywriterem" wszystkim mamom, które tak jak ja – zapomniały czym jest rozwój osobisty i kariera zawodowa. Ten kurs mi o tym skutecznie przypomniał! Dałaś mi ogromną szansę i mam nadzieję, że jej nie zmarnuję. Ewo, Twój zapał i pozytywne podejście do pracy copywritera zaraża i z chęcią wrócę na kolejny kurs.

Teraz tylko pozostaje mi dopracować portfolio i aplikować!

Anna Cichańska, uczestniczka testowej wersji kursu Zostań copywriterem


To mój trzeci kurs copy i teraz czuję, że jestem gotowa zacząć na poważnie. Cieszę się, że nie było porad w stylu "wszyscy zaczynają od precli, wyrobisz sobie tym warsztat, dasz się poznać" itp. Przekonałam się, że tylko mi się wydawało, że wiele rzeczy rozumiem - np. czym jest i czym nie jest język korzyści (i czuję, że to może być decydujący czynnik na rynku).

Cały moduł piąty - tego mi brakowało, żeby myśleć o wypłynięciu na szersze wody. Ćwiczenia - najpierw na swoich tekstach, poprawiałam nagłówki, szukałam spójności, skracałam (!).

Chociaż dostałam ten kurs w prezencie, to uważam, że był wart każdej złotówki na niego wydanej. Dobra robota!

Kamila Wojciechowska, uczestniczka 1. edycji kursu Zostań copywriterem

 

 

To co? Chcesz zrobić pierwsze śmiałe kroki na drodze do kariery copywritera? 

Mini
349 zł

Wszystkie nagrania i materiały

Roczny dostęp do platformy szkoleniowej

Grupa FB

Możliwość zadawania pytań drogą mailową

 


 

Być może widziałeś już wiele innych kursów copywritingu. Dlaczego miałbyś kupić właśnie ten?

Bo to (prawdopodobnie) jedyny kurs, który uczy nie tylko samego warsztatu, lecz także radzenia sobie z freelancerską rzeczywistością. Wskazówki w nim zawarte pomogą Ci się przygotować do pracy także od strony "logistycznej". Sprawią, że unikniesz błędów, które mogłyby odebrać Ci radość z pisania.

 

A poza tym to kurs, który naprawdę coś zmienia. Zobacz:

 

Kurs zrobił na mnie ogromne wrażenie. Pierwszy raz brałam w tak bardzo motywującym kursie. Kurs był wymagający, ale dużo się w nim nauczyłam. Wiem po nim, gdzie szukać zleceń, jak przygotować wyróżniające się portfolio. Każda minuta była dobrze wykorzystana – każda lekcja to mnóstwo praktycznych przykładów, porady, notatki naładowane wiedzą i... mnóstwo pozytywnej energii. Żadne pytanie nie pozostało bez odpowiedzi.

Dziękuję za spojrzenie doświadczonym okiem na moje teksty, wszystkie poprawki i rady dzięki którym nauczyłam  się jak skutecznie pisać teksty sprzedażowe, na strony WWW i wiele innych. Jestem pod wrażeniem, jak dużo serca i zaangażowania włożyłaś w kurs! Jestem pewna, że zdobyte umiejętności pomogą mi w realizacji marzeń o własnym biznesie.

Kinga Żółtowska, uczestniczka testowej edycji kursu Zostań copywriterem


Kurs "Zostań Copywriterem" jest przygotowany na najwyższym poziomie. Obudził we mnie stare marzenia o pisaniu i wypełnił pokładami motywacji. Czuję mnóstwo wiary we własne możliwości.

Zdobytą wiedzę już testuję w praktyce i odnoszę pierwsze sukcesy w pracy z Klientem. Myślę, że to jest najlepszy dowód na to, jak wiele wartości daje ten Kurs. Mam nadzieję, że powstanie jego drugi stopień. Czekam na jakiekolwiek informacje z niecierpliwością!

Żałuję tylko, że wykupiłam wersję podstawową. Niby jest ok, ale kontakt i feedback Prowadzącej jest nieoceniony.

Agnieszka Pojda, worqassist.com (uczestniczka 1. edycji kursu Zostań copywriterem)

 

Masz pytania?

 

Czy podczas kursu dostanę informację zwrotną na temat napisanych przez siebie tekstów?

W pakiecie MINI, który jest obecnie dostępny, nie ma takiej możliwości. Możesz jednak dokupić konsultację. Otrzymasz w ten sposób równowartość pakietu STANDARD — zarówno pod względem ceny, jak i wartości. Będziesz mógł przesłać tekst do sprawdzenia oraz umówić się na spotkanie, podczas którego o nim porozmawiamy.

W każdej chwili możesz też opublikować swój tekst w grupie i poprosić o opinię innych uczestników kursu.

 

Marzy mi się udział w wersji VIP. Kiedy będzie pełna edycja kursu, ze wszystkimi pakietami?

Planujemy uruchomić taką edycję jesienią. Zapisy zaczną się w sierpniu 2019 r.

Chcesz wiedzieć coś jeszcze? Śmiało!

 

Chcesz zarabiać na pisaniu?
Właśnie masz okazję zrobić pierwszy krok ku pracy, o jakiej marzysz.

Dodaj do ulubionych:

%d bloggers like this: