Tych rzeczy o nagłówkach

prawdopodobnie
NIKT CI NIE POWIEDZIAŁ

⇓⇓⇓

♠ niezawodna formuła

♠ triggery o potwierdzonej badaniami skuteczności

♠ sprawdzona strategia legendy copywritingu

Piszesz dla klientów czy na potrzeby własnego biznesu?

Pewnie chcesz, żeby klienci docenili Twoje teksty, prawda? Chcesz, żeby klikali, czytali i kupowali wszystko, co opiszesz.

Nic z tego nie będzie.

Nic z tego nie będzie, jeśli zawalisz jedną rzecz. Ludzie nawet nie zerkną na artykuł lub ofertę.

Co to za rzecz? Nagłówek oczywiście!

Analitycy Internetu nie pozostawiają złudzeń: 8 na 10 osób nie przeczyta ani słowa z Twojego genialnego tekstu, jeśli nagłówek nie zrobi na nich wrażenia.

A może masz na koncie dziesiątki albo i setki napisanych tekstów i myślisz, że o nagłówkach wiesz już wszystko?

Sprawdźmy:

Czy wiesz, że czasem potężna korzyść w nagłówku może sprawić, że potencjalni klienci machną ręką na najlepszą ofertę? Nawet jej nie przeczytają!

Czy wiesz, czym przyciągnąć uwagę klientów, którzy mają w nosie wszelkie obietnice, bo słyszeli już wszystko?

Czy wiesz, jak w prosty sposób, kilkoma dotknięciami klawiszy, dodać nagłówkom ponadprzeciętnej mocy?

Nie wiesz?

W takim razie masterclass Sekret magnetycznych nagłówków to coś dla Ciebie.

Co da Ci masteclass Sekret magnetycznych nagłówków?

W przeciwieństwie do spisów formuł, których wiele znajdziesz w sieci, to szkolenie da Ci wędkę zamiast rybki.

Sprawi, że przestaniesz działać po omacku albo żywcem kopiować znane formuły. Nauczysz się samodzielnie tworzyć nagłówki ściągające uwagę i zmuszające do lektury. Bez względu na to, czy copywritingiem zajmujesz się od lat, czy stawiasz w nim pierwsze kroki. 

Wszystko dlatego, że:

Poznasz 5-składnikową formułę magnetycznego nagłówka (czysta psychologia!)

Odkryjesz sekretny składnik nagłówka — prawdziwą petardę, która mdły tytuł zmienia w coś, czemu nie można się oprzeć

Zaczniesz stosować genialną strategię doboru nagłówków stworzoną przez legendarnego copywritera.

Jak będziesz się tego wszystkiego uczyć?

Na 12 m-cy dostaniesz dostęp do platformy kursowej, na której znajdziesz wszystkie materiały. Możesz je przerabiać o dowolnej porze dnia i nocy, we własnym tempie.

Czekają na Ciebie:

1,5-godzinne szkolenie podzielone na 7 krótkich odcinków

Możesz obejrzeć film, wziąć mp3 na spacer z psem albo przeczytać transkrypcję. Jak lubisz.

5 zeszytów ćwiczeń
z przykładowymi odpowiedziami i podpowiedziami

Uczysz się małymi krokami i każdy z tych małych kroków porządnie sobie przećwiczysz, zanim przejdziesz do kolejnego.

ściągawka ze słowami-petardami, które odmienią każdy nagłówek

Na start masz 99 słów, które rozpalają emocje i działają na wyobraźnię. Zobaczysz: nie będziesz chciał się rozstać z tą listą.

Jeśli chcesz więcej, razem z masterclass możesz zamówić także e-booka Mistrzowskie swipe file. Legendy copywritingu i ich nagłówki, które zarobiły miliony.

E-book NIE  jest kolejnym zestawem formuł przekopiowanych od kogoś, kto przekopiował od kogoś, kto kopiował od kogoś innego. Zaglądamy do źródła.

W opracowaniu znajdziesz rady mistrzów reklamy dotyczące nagłówków (zaczerpnięte wprost z [w większości trudno dostępnych, niewydanych w Polsce] książek legendarnych copy). M.in.:

35 sprawdzonych sposobów tworzenia nagłówków — wg Johna Caplesa

wyrazy, które dodają mocy nagłówkom — wg Gary’ego Halberta

38 sposobów na podrasowanie nagłówka wg Eugene’a Schwarza.

Zobacz, co mówią pierwsi absolwenci szkolenia:

Wow! Ewka, jestem pod wielkim wrażeniem.
Znając Twoje produkty, spodziewałam się wartościowej wiedzy, ale dostałam znacznie więcej. Dzięki!

To zupełnie nowe podejście do tworzenia nagłówków, które wykorzystam od zaraz.
Marta Hajduk
Ten masterclass jest cudowny! Uczy tworzyć nagłówki, obok których nikt nie przejdzie obojętnie.

Jest naładowany konkretami, przykładami i informacjami, z którymi nie zetknęłam się w żadnej książce ani w żadnym szkoleniu z webwritingu. Ćwiczenia wraz z przykładowymi odpowiedziami pozwalają utrwalić zdobytą wiedzę. Jestem po prostu zachwycona!

Polecam każdemu, kto tworzy jakiekolwiek treści: pisze blog, wysyła newsletter, prowadzi konta w mediach społecznościowych.
Magda Myszura
oprawiebudowlanym.pl / magdamyszura.pl
Bardzo mi się podobało. Przed szkoleniem nie miałam pojęcia, że lubię wymyślać nagłówki 😉 Teoretycznie wiedziałam, o co chodzi, ale w praktyce nie wiedziałam, od czego zacząć.

Rady są bardzo konkretne. Szczególnie cenne było dla mnie zwrócenie uwagi na to, aby dostosować nagłówek do etapu, na którym znajduje się klient. Niby oczywiste, ale jakoś wcześniej o tym nie pomyślałam.

Na a e-book - złoto! W jednym e-booku mamy praktycznie esencję wyciągniętą z wielu książek.
Karolina Brykner
writewords.pl
Jestem zachwycona. Coś, co sprawiało mi do tej pory dużą trudność przy projektowaniu tekstów, teraz jest jednym z przyjemniejszych wyzwań przy pracy. Łapię się na tym, że tworząc plan treści dla klienta, już w głowie planuję nagłówki.

Podoba mi się również forma kursu. Skondensowana wiedza, bez żadnych rozpraszaczy. Super pomysł. Dzięki temu rozwiązałam konkretny problem w stosunkowo krótkim czasie (jestem z tych pilnych, robię ćwiczenia i naprawdę się przykładam, więc szybko widzę rezultaty).

Reasumując, w skali od 0 do 10 daję mocne 12.
Ela Markowska
copywriterkaeko.pl

Ty też poznaj sekret magnetycznych nagłówków.

Wybierz wersję szkolenia dla siebie:

Wersja PREMIUM

119 zł

ok. 1,5 godziny szkolenia w 7 kilkuminutowych odcinkach

5 zeszytów ćwiczeń

ściągawka ze słowami-petardami

e-book Mistrzowskie swipe file — rady 6 legendarnych copywriterów odnośnie do nagłówków + ich nagłówki, które zarobiły miliony

Wersja STANDARD

99 zł

ok. 1,5 godziny szkolenia w 7 kilkuminutowych odcinkach

5 zeszytów ćwiczeń

ściągawka ze słowami-petardami

♠ e-book Mistrzowskie swipe file — rady 6 legendarnych copywriterów odnośnie do nagłówków + ich nagłówki, które zarobiły miliony

Możesz dalej pisać nagłówki na czuja, ryzykując utratę 8 na 10 klientów. Ale możesz też zacząć je projektować świadomie – korzystając z wyników badań i ze strategii mistrzów reklamy.

Co wybierasz?