Kurs „Pisz tak, żeby sprzedawać”  przeszedł do edukacyjnego lamusa. 

 

Zamień słowa na pieniądze

Świadomie projektuj oferty, które
przyciągają uwagę, budują zainteresowanie
i budzą pragnienie zakupu.

Kurs online
Pisz tak, żeby sprzedawać

 

 

––– KURS WYCOFANY –––

Znasz to?

Napracowałeś się. Stworzyłeś świetny produkt, który mógłby pomóc wielu ludziom. Opisujesz go, zachwalasz. W wyobraźni liczysz już pieniądze, które zarobisz. Publikujesz ofertę… i nic. Mija godzina za godziną. 
Zamówień zero, choć liczba odwiedzających w statystykach rośnie.


A miało być tak pięknie: setki klientów, tysiące na koncie i duma z własnego biznesu. Zamiast tego kołacze Ci się po głowie pytanie „Może trzeba wracać na etat?”.

Jeśli nic nie zmienisz, nic się nie zmieni.

Pomyśl: skoro teraz ludzie przewijają się przez Twoją stronę, ale nie kupują, to cóż…
Wierzysz, że nagle zaczną?

Może słabe wyniki sprzedażowe to kwestia tego, że docierasz do niewłaściwych osób.
Może coś szwankuje na poziomie strategii.

Ale może być i tak, że wystarczy zmiana tekstu,
by sprzedaż zaczęła śmigać.

kurs pisania ofert

Kurs Pisz tak, żeby sprzedawać pomoże Ci ocenić i poprawić Twój tekst sprzedażowy.

Jeśli jeszcze tego tekstu nie masz, przeprowadzi Cię małymi krokami przez proces tworzenia oferty, która ma moc otwierania portfeli.

Kiedy już poznasz dynamikę oferty, zrozumiesz, że sprzedaż można… zaprojektować!

Przestaniesz po prostu sklejać słowa, a zaczniesz pisać teksty, które zarabiają, gdy Ty śpisz, spacerujesz
albo spędzasz czas z bliskimi.

Ale to nie wszystko!

Dzięki umiejętnościom, które zdobędziesz na kursie:

Udowodnisz sobie i światu,
na jak wiele Cię stać

Mówili Ci, żebyś wracał na etat, bo przynajmniej pieniądze są pewne? „Na swoim" też możesz mieć pewne (i to całkiem dobre!) pieniądze. Tworzenie skutecznych treści sprzedażowych to jedna z umiejętności, dzięki którym je sobie zapewnisz.

Zbudujesz wizerunek marki,
która rozumie klienta

Nic tak nie przyciąga ludzi jak poczucie, że ktoś wreszcie ich zrozumiał. Ty im to poczucie dasz, bo podczas kursu poznasz swojego klienta i nauczysz się mówić jego językiem. Sprawisz tym samym, że zaufa Ci i uwierzy, że możesz mu pomóc.

Pokochasz
sprzedaż

Pracując nad tekstem, zrozumiesz klienta i jego potrzeby, a tym samym zyskasz pewność, że swoją ofertą robisz ludziom przysługę, pomagasz im. Koniec ze wstydem podczas sprzedaży. Koniec z obawami, że cos komuś wciskasz.

Jakim cudem tego wszystkiego dokonamy?

 

Żadnym! Cudów do tego nie potrzeba, jedynie przemyślanego i nastawionego na praktykę procesu ćwiczenia umiejętności. A ten masz na kursie zapewniony.

Zresztą zobacz, czego będziemy się uczyć:

kurs pisania ofert

Moduł 1:
Co musisz wiedzieć, żeby sprzedawać?

(5 lekcji)

Sprzedaż jest jak randka. Trzeba się do niej porządnie przygotować. 

W tej części naszego szkolenia:

  • zbierzesz wszystkie informacje potrzebne do napisania oferty;
  • dowiesz się, gdzie i czego szukać, żeby się nie zmęczyć przy pisaniu i trafić do serca klienta;
  • dostaniesz narzędzia, które pomogą Ci spojrzeć na Twój produkt oczami klienta.

Kiedy już zrozumiesz, z czym zmagają się Twoi klienci, będziesz wiedział, co chcą przeczytać w Twoim tekście. Przestaniesz karmić ich paplaniną dla wszystkich i dla nikogo, a zaczniesz tak dobierać informacje, by krok po kroku prowadzić od zainteresowania do zakupu.

kurs pisania ofert

Moduł 2:
Jak pisać, żeby sprzedawać?

(5 lekcji)

W module 2. swój zbiór informacji strategicznych uzupełnisz o kwestie językowe. (Pamiętasz? Sprzedaż jest jak randka. Nie wystarczy mieć tematy do rozmowy. Trzeba jeszcze wiedzieć, JAK mówić, żeby oczarować!)

W tym module:

  • dowiesz się m.in. jak sprawić, żeby długi, wyczerpujący tekst wyglądał jak miła pogawędka;
  • nauczysz się pisać tak, by czytelnik nie mógł się oderwać od Twojego tekstu;
  • zaczniesz odróżniać wyrazy, które mają moc, od reklamowego bełkotu.

Kiedy już będziesz pisać dynamicznie i obrazowo, zaczniesz budzić emocje klienta. Przestaniesz przekonywać, że Twój produkt jest dobry. Sprawisz, że Twój klient sam oceni ofertę jako okazję, której nie może przepuścić.

kurs pisania ofert

Moduł 3:
Tekst sprzedażowy krok po kroku

(6 lekcji)

Kiedy już zbierzesz materiał i będziesz wiedzieć, co i jak pisać, przejdziemy do tworzenia tekstu. Krok po kroku, argument po argumencie. Prosto do celu, jakim jest „tak” Twojego klienta.

W tej  części kursu:

  • dowiesz się, o czym i kiedy pisać, żeby kolejne zdania były odpowiedziami na pytania, jakie w myślach stawia sobie Twój klient;
  • nauczysz  się pozyskiwać uwagę czytającego i podtrzymywać ją do ostatniej chwili;
  • wykorzystując notatki z 1. i 2. modułu (nierzadko na zasadzie kopiuj—wklej), stworzysz świetny tekst oferty.

W tym module z przygotowanych wcześniej fragmentów stworzysz pełny tekst sprzedażowy. Kiedy już raz go zaprojektujesz, zrozumiesz jego dynamikę. Przestaniesz zastanawiać się, „co by tu jeszcze”, a zaczniesz świadomie układać oferty, które staną się wędkami na klientów.

Jak będziesz się tego wszystkiego uczyć?

Natychmiast po zakupie dostaniesz dostęp do platformy, na której są wszystkie materiały. Możesz przerobić lekcje w dogodnym dla Ciebie czasie, w swoim tempie i w formie, jaka najlepiej Ci odpowiada – oglądając/słuchając nagrania albo czytając transkrypcję.

W każdym z 3 modułów znajdziesz:

Porcję wiedzy w formie video, nagrania audio i transkrypcji w PDF. Uczysz się tak, jak lubisz. W domu lub na spacerze.

Ćwiczenia, dzięki którym zrobisz gruntowny research, odnajdziesz cechę wyróżniającą Twój produkt i krok po kroku stworzysz swój tekst.

Dodatkowe narzędzia, m.in. lista power words („słów mocy"), e-book z pomysłami na nagłówki i schemat tekstu sprzedażowego.

No dobrze, ale czy ten kurs na pewno uczy dobrego copywritingu?
Kto właściwie go przygotował?

Nazywam się Ewa Szczepaniak. Jestem copywriterką – od 9 lat pomagam moim klientom zwiększać zyski, dostarczając im tekstów, które sprzedają ich produkty.

W tekstach sprzedażowych, które tworzę, stosuję sposoby wypracowane przez legendarnych copywriterów. Sprawdzone i skuteczne, bo oparte na psychologii. Nie uciekam się do manipulacyjnych sztuczek.

Wierzę, że cała rzecz NIE w tym, żeby kogoś przechytrzyć. Istota dobrej perswazji tkwi w empatii i w szczerej chęci pomocy. W taki copywriting wierzę i takiego chcę Cię uczyć.

Zobacz, jak klienci oceniają moje umiejętności:

Jestem nie tylko zaskoczona, jestem autentycznie zszokowana tekstem. Ujęła Pani dokładnie sedno czy wręcz serce tego, czym się zajmuję i co, moim zdaniem, ma największą wartość w ofercie mojej szkoły. Użyła Pani słownictwa, którym posługuje się mój idealny klient, świetnie wypunktowane są najważniejsze rzeczy, które odróżniają nas od konkurencji. Tekst jest tak ułożony, że wciąga czytającego i jego długość nie jest jego wadą, a wręcz przeciwnie – chciałoby się czytać jeszcze i jeszcze. Jestem przeszczęśliwa, że tekst jest, jaki jest. Co najważniejsze, tekst jest skuteczny. Szkolenie Instruktor Fitness wyprzedało się w 100% w przedsprzedaży, co się jeszcze nigdy wcześniej nie zdarzyło... Szczęście to można mieć w Totolotka, a tutaj ewidentnie ta zmiana opisu musiała zadziałać.
Marta Bukowska
Pomorska Szkoła Fitness 4Fit

Jeśli zechcesz, w kursie Pisz tak, żeby sprzedawać
zdradzę Ci,
jak osiągnąć taki efekt. 

Ale uwaga! To nie jest kurs dla każdego!

Pisz tak, żeby sprzedawać to kurs dla Ciebie, jeśli:

  • masz swój produkt lub usługę
  • chcesz się nauczyć pisać teksty sprzedażowe
  • szanujesz swoich klientów i chcesz być wobec nich uczciwy
  • masz tyle samodyscypliny, żeby przerabiać lekcje i dokładnie wykonywać zadania
  • potrafisz zaufać czyjejś wiedzy i doświadczeniu

Pisz tak, żeby sprzedawać nie jest dla Ciebie, jeśli:

  • nie masz czego sprzedawać
  • świetnie sobie radzisz z copywritingiem
  • chcesz poznać kilka manipulacyjnych sztuczek, dzięki którym natychmiast zarobisz miliony
  • nie masz czasu ani ochoty na naukę
  • wiesz wszystko najlepiej

Ten kurs jest dla Ciebie, jeśli jesteś gotowy na sukces.
Naprawdę dużo może się po nim zmienić.
Zobacz:

Po kursie „Pisz tak, żeby sprzedawać" zaczęłam patrzeć na mój produkt oczami klienta. Umiałam mu o nim lepiej opowiedzieć. Zupełnie wywróciłam do góry nogami teksty, które pierwotnie przygotowałam na stronę. Jestem super wdzięczna za ten kurs, bo naprawdę bardzo mi pomógł ogarnąć moją stronę sprzedażową.

Co najważniejsze: po audycie miałam czarno na białym, że strona lepiej konwertuje. Po trzecim dniu sprzedaż zaczęła spadać na łeb na szyję i właśnie wtedy, w piątek wieczorem, wprowadziłam po audycie zalecone poprawki. I nagle strona znów zaczęła konwertować — a przecież był weekend!

Zdecydowanie uważam, że ten kurs to były najlepiej zainwestowane pieniądze w tym półroczu.
Aleksandra Foryś
wildrocks.pl

Jesteś gotowy na takie zmiany?

Pisz tak, żeby sprzedawać

249 zł    349 zł


3 moduły — pełne konkretów lekcje
w formie video/audio z transkrypcją + ćwiczenia

 roczny dostęp do plartformy kursowej

praktyczne materiały dodatkowe
(checklisty, schematy)

Najniższa cena z ostatnich 30 dni – 349 zł

Wkrótce kurs znika z naszej oferty (stąd cena wyprzedażowa). 

To ostatnia szansa, żeby z niego skorzystać!

Wersja VIP

899 zł


3 moduły — pełne konkretów lekcje w formie video/audio z transkrypcją + ćwiczenia

praktyczne materiały dodatkowe
(checklisty, schematy)

konsultacja online, podczas której zastanawiamy się, jak dodać mocy Twojemu tekstowi sprzedażowemu

druga konsultacja online, podczas której sprawdzamy, jak Ci poszło
wdrożenie poprawek, i zastanawiamy się, jak jeszcze podrasować Twoją ofertę

ostateczna redakcja Twojego tekstu (wygładzenie stylistyczne, korekta,  drobne poprawki copywriterskie)

Wersja STANDARD

499 zł


3 moduły — pełne konkretów lekcje
w formie video/audio z transkrypcją + ćwiczenia

praktyczne materiały dodatkowe
(checklisty, schematy)

konsultacja online, podczas której
zastanawiamy się, jak dodać mocy
Twojemu tekstowi
sprzedażowemu

Wersja MINI

349 zł


3 moduły — pełne konkretów lekcje
w formie video/audio z transkrypcją + ćwiczenia

praktyczne materiały dodatkowe
(checklisty, schematy)

Na rynku jest wiele kursów pisania tekstów sprzedażowych.
Dlaczego miałbyś wybrać właśnie ten?

Bo jesteś prowadzony przez osobę, która zna teksty sprzedażowe nie z książek, ale z  praktyki. Poznajesz wypróbowane metody, które faktycznie zaowocowały zwiększeniem zysków moich klientów. 

 

Kto był, ten wie

Zobacz, co mówią absolwenci kursu:

Ten kurs jest świetny! Bardzo obszerny, a jednocześnie niezwykle konkretny. Nie ma w nim nic zbędnego. Po kursie mam nie tylko tekst na landing page konkretnego produktu, ale też mnóstwo materiałów, które przydają mi się przy pisaniu opisów innych moich produktów.​
Magda Myszura
oprawiebudowlanym.pl
Bardzo dużo konkretnej wiedzy! Przy słuchaniu kursu, teksty sprzedażowe same przychodziły do głowy! Teraz widzę błędy, które mogę poprawić. Ta wiedza wreszcie poruszyła moją fantazję i kreatywność jeżeli chodzi o pisanie postów w mediach społecznościowych! Nigdy więcej: „super jakość" i „fantastyczny produkt" 🙂
Marta Czechowska
dama-truckinterior.com / virtu-help.com
Dzięki nagraniom w formie wideo + mp3 mogłam słuchać lekcji, kiedy chciałam. Transkrypcje dodatkowo pozwalały mi utrwalić treść lekcji. No i zeszyty ćwiczeń – jestem pod wrażeniem, jak udało Ci się rozbić proces pisania tekstu sprzedażowego na czynniki pierwsze i opracować zadania tak, aby każdy krok wyćwiczyć 🙂 . Konsultacje z Tobą były dodatkową wartością i dużo mi uświadomiły. To właśnie one pozwoliły mi zweryfikować, co kurs mi dał. I muszę przyznać, że gdzieś cały czas jeszcze ten kurs się we mnie rozwija. Co jakiś czas wracam do niektórych lekcji. Tam jest tyle ciekawych rzeczy, że jednorazowe „przerobienie” kursu to zdecydowanie za mało.
Aneta Łacwik
wyslowiona.pl
Kurs "Pisz tak, żeby sprzedawać" dał mi inne spojrzenie na tekst sprzedażowy. Dużo konkretów, przykładów, materiałów pomocniczych. Nieocenione było spojrzenie Twoimi oczami na moje teksty 🙂 […] Współpraca z Tobą to czysta przyjemność. Jestem mega wdzięczna za kurs, który jest naprawdę wymagający, ale skuteczny. I za konsultację, która pozwoliła mi przestawić moje myślenie na inne tory.
kurs pisania ofert
Jowita Trzaska
boskonieidaelana.pl
Bardzo spodobało mi się to, że kurs obejmuje wszystkie aspekty przygotowania oferty, nie tylko jej pisania — począwszy od szczegółowej analizy klienta i produktu, poprzez kwestie językowe, a skończywszy na omówieniu wszystkich elementów tekstu oferty. Kupując kurs, myślałam, że brakuje mi tylko wiedzy o tej ostatniej części, czyli jak uporządkować/ułożyć elementy oferty — ależ się myliłam. 😉

Kurs zawiera też bardzo dużo przykładów tekstów, żeby łatwiej zrozumieć i wyobrazić sobie, o co chodzi. Ewa odpowiada na wszelkie pytania i wątpliwości w bardzo rzetelny i miły sposób. Czuć, że naprawdę zależy jej na pomocy swoim kursantom.
Kasia Sulewska
instagram.com/kasiasulewska.wa
Ten kurs pokazał mi, co do tej pory robiłam źle i co mam poprawić w swoich tekstach na WWW. Powiem inaczej – wiem, że mam stworzyć teksty od samego początku, ale tym razem wiem, jak to zrobić. Dał mi ogromną wiedzę o moim kliencie. Mam sporo „gotowców", których będę mogła używać w wielu tekstach sprzedażowych (i nie tylko sprzedażowych). I co jest bardzo ważne – wydobył z mojej oferty i z tego, co robię, konkrety. Z czegoś rozmazanego powstał dużo wyraźniejszy obraz. Po kursie wiem dużo więcej o copywriterskich sztuczkach i wiem, co robić, żeby tekst był dobry. Złapałam bakcyla do pisania, bo to całkiem fajna zabawa. Najbardziej podobał mi się proces – każdy element do siebie pasował i tworzył całość.

Dziękuję za Twoją cierpliwość i tak wielką pomoc. Kurs jest naszpikowany wiedzą, ale taką łatwo przyswajalną. Naprawdę widzę, że zaczynają mi się przestawiać w głowie klepki odpowiedzialne za pisanie.
Magda Krzysztoporska
pracowniacialaiumyslu.pl

Masz pytania?

Czy mogę mieć 100-procentową pewność, że po kursie każdy tekst sprzedażowy, jaki napiszę, będzie skuteczny?

Nie. Skuteczność tekstu to wypadkowa kilku czynników – m.in. strategii, doboru grupy docelowej, tekstu i grafiki. Ręczę za wiedzę, którą Ci przekażę, i umiejętności, które pod moim okiem przećwiczysz – te dotyczące projektowania i pisania tekstu. Nie mogę natomiast wziąć odpowiedzialności za pozostałe czynniki, bo ani ich nie uczę, ani nie sprawdzam.

Nie mogę obiecać Ci sukcesu na 100% także z tego powodu, że nie wiem, jak przyłożysz się do pracy. Jestem jednak przekonana, że osoba, która starannie przerobi kurs, skorzysta ze wsparcia i będzie się stosowała do wskazówek, a dodatkowo ma spójną strategię i dobrze wybraną grupę docelową, osiągnie efekty, jakie obiecuję. 

 
Jestem absolwentem kursu „Zostań copywriterem”. Czy ten kurs jest dla mnie?
 
Kurs będzie dla Ciebie w znacznej części powtórzeniem i lekkim rozszerzeniem wiadomości o tekstach sprzedażowych. 
 
Zanim zdecydujesz się na zakup, weź pod uwagę fakt, że jest to kurs przygotowany dla przedsiębiorców i 90% ćwiczeń polega na przyglądaniu się własnemu biznesowi i produktowi. 
 

Jak długo mam dostęp do kursu?

Dostęp do platformy szkoleniowej masz przez rok, jednak nagrania w mp3 oraz wszystkie PDF-y możesz pobrać na swój dysk i mieć je na zawsze. 


Uwaga!  W dniach 14 VII – 3 VIII jesteśmy na urlopie. Odpowiemy na Twoją wiadomość po powrocie.

     

    Od większej sprzedaży dzieli Cię być może
    tylko kilkaset słów. 

    Dowiedz się, jak je składać,
    żeby dla Ciebie pracowały!

     

    Ikony wykorzystane na stronie pochodzą z serwisu flaticon.com