Pisz teksty dla swojego biznesu
i patrz, jak ludzie lgną do Twojej firmy.

Nawet jeśli dotąd nie miałeś pojęcia o copywritingu

Jeśli:

prowadzisz biznes 

chcesz sam pisać teksty, które przyciągają, angażują i sprzedają

potrzebujesz copywriterskiego konkretu, bo nie masz czasu na epickie kursy, 

.

to coś dla Ciebie.

Kupiłeś kiedyś coś w Internecie?

Jeśli tak, przypomnij sobie, co o tym zadecydowało. Layout strony? Piękne zdjęcia? Pewnie nie. To słowa utwierdziły Cię w przekonaniu, że warto.

No dobrze. A teraz przypomnij sobie, co było przed zakupem.

Pewnie przejrzałeś witrynę firmy. Pisali sensownie, więc zajrzałeś także na blog. Uuu, sporo ciekawych materiałów — znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie.

Wsiąkłeś — jeden artykuł, drugi, newslettery. Do tego doszła „znajomość” w mediach społecznościowych.

Kiedy przyszło co do czego, decyzja o zakupie była właściwie formalnością.

Tak właśnie działają dobre teksty.

Przyciągają, budują zaufanie i przekonują do zakupu.

Nie śpią, nie odpoczywają, nie mają gorszych dni. Zawsze produktywne, zawsze gotowe przyprowadzić kolejnych klientów.

A gdyby działały tak również dla CIEBIE?

Wszystko jest do zrobienia. 

Pamiętaj tylko, że konkurencja w Internecie jest dziś ogromna. 

Zapychacze stron — pełne standardowych formułek to już za mało. Zachwalanie pasji, profesjonalizmu i indywidualnego podejścia jest jak rozdawanie ulotek, które wszyscy natychmiast wyrzucają do kosza. Nie działa.

Dziś czytelnicy potrzebują konkretu, i to podanego w taki sposób, który nie tylko przemawia do rozumu, lecz także budzi emocje. 

Więcej!

Liczy się też to, jak rozplanujesz tekst (wiesz, skanowanie w Internecie), w jakiej kolejności podasz informacje, a nawet jakie słowa dobierzesz. No i pamiętaj, że każdy tekst ma swoją specyfikę, np. oferta sprzedażowa będzie wyglądała nieco inaczej niż budujący wizerunek tekst na stronę WWW.

Sporo do ogarnięcia, prawda?

Możesz zatrudnić porządnego copywritera, ale… dobrego copywritera trudno znaleźć w zalewie domorosłych copy, którzy wzięli się z pomysłu, że na pisaniu łatwo dorobić.

Jeśli już znajdziesz takiego, który naprawdę wie, co robi, będzie się cenił — wiadomo, specjalistyczna usługa kosztuje.

Będziesz też musiał zainwestować trochę czasu w taką współpracę. No wiesz: skoro ktoś ma być głosem Twojej marki, musi ją poznać od podszewki. Bez mailowego ping-ponga i odpowiadania na dziesiątki pytań raczej się nie obejdzie.

A gdybyś tak tworzył sobie teksty sam?

Nie takie proste, co?

W szkole uczyli Cię o układzie rozrodczym dżdżownicy, ale marketing – gdzie tam! Może i coś naskrobiesz, tylko że nawet Ciebie to nie przekonuje, a co mówić innych. Do tego trzeba mieć talent. 

Ano właśnie niekoniecznie!

 

Przypomnij sobie, jak zaczynałeś jeździć samochodem. Trzeba było pamiętać o milionie drobiazgów – lusterko, pasy, siedzenia, kiedy sprzęgło, a kiedy gaz. A potem zmiany biegów. Zapamiętać to wszystko i skoordynować ruchy – wydawało się niemożliwe. A jednak…

Ziarnko do ziarnka i nie wiadomo kiedy umiejętności weszły Ci w krew. 

Copywriting to też zestaw umiejętności, które możesz opanować. I wiesz co?

Naprawdę Ci się to opłaci!

Dzięki przekonującym, ciekawie napisanym tekstom zbudujesz system, który działa na autopilocie. Siadasz i piszesz raz, a latami widzisz, że:

klienci lgną do Twojej firmy,

bo znajdują u Ciebie odpowiedzi na swoje pytania

boty Google Cię kochają,

bo wzorowo rozłożonymi frazami i masą wartościowych treści ułatwiasz im pracę

ludzie chętnie wydają u Ciebie pieniądze,

bo czują, że ich rozumiesz i że mogą Ci zaufać

Byłoby super, tylko że… 

skąd masz wziąć czas na naukę?

Przecież szkolenia trwają po kilkadziesiąt godzin, a Ty ledwie jesteś w stanie wyrwać godzinę na sprawy firmy.

To jest właśnie najpiękniejsze!

Wystarczy Ci max. 15-25 minut dziennie. 

Tak właśnie działa Projekt Copywriting.

Projekt Copywriting NIE jest jednym z tych epickich szkoleń ze 198 lekcjami pełnymi rad, które brzmią wspaniale, dopóki nie próbujesz ich wcielić w czyn. 

Tu do celu idziesz małymi kroczkami, dodając/poprawiając po każdym szkoleniu 1 rzecz. Zamiast miliona rad ogólnych, które później jakoś do niczego nie pasują, dostajesz konkret: schematy, checklisty, sposoby na konkretne typy tekstów potrzebne w biznesie.

Projekt Copywriting

to 12 masterclass, które będą się ukazywały raz w miesiącu.

Każde masterclass to 4-5 króciutkich lekcji. 

Rozkład jazdy:

Sekret elektryzujących nagłówków

Strategiczny content

Neurocopywriting

SEO, czyli jak wychować
sobie Google

Porywające copy
w sklepie internetowym

Oferta nie do odrzucenia

Perswazja dla średnio zaawansowanych

Mailing level master

Urzekające teksty na WWW

Historie, które trafiają do serca

Multiznaczenia w mikroformach

Kuszące teksty FB & Google Ads

* Tematy szkoleń mogą się zmienić. 

Jak to konkretnie działa?

System nauki najwygodniejszy z możliwych

Uczysz się online - słuchając nagrań albo czytając transkrypcje. Wszystkie materiały masz na platformie kursowej - sięgasz do nich o dowolnej porze.

Wystarczy ok. 90 minut w miesiącu

Lekcje trwają max. 15 minut. Możesz słuchać 1 dziennie przez 4-5 dni albo w jeden weekend nadrobić całe szkolenie.

To, czego potrzebujesz,
jest na wyciągnięcie ręki

Potrzebujesz zniewalającego opisu produktu? Nie musisz przedzierać się przez milion lekcji. Wybierasz właściwy masterclass, z krótkimi lekcjami i szablonami tekstów, i działasz.

Wszystko możesz przećwiczyć
(ale nie musisz!)

Szkolenia są przygotowane tak, żebyś mógł z nich skorzystać doraźnie. ALE jeśli chcesz, możesz również potraktować je jako pełny kurs copywritingu. Do każdej lekcji są ćwiczenia z przykładowymi odpowiedziami.

O autorce

Nazywam się Ewa Szczepaniak i mniej więcej od 10 lat „siedzę w copywritingu”.

Napisałam książkę „Sztuka projektowania tekstów”, która od 2 lat jest na liście bestsellerów wydawcy (Onepress). Stworzyłam 7 kursów. Przeszkoliłam ponad 1000 osób.

Zanim jednak zrobiłam to wszystko, latami uczyłam się copywritingu. Podpatrywałam innych, wypracowywałam własne metody, sprawdzałam, jak działają. Aż doszłam do etapu, kiedy moi klienci zaczęli mi wystawiać takie opinie: 

Mogłabym napisać, że współpraca z Ewą przebiegła bezproblemowo (szybko, sprawnie, w terminie, komunikacja bez zarzutu), że otrzymałam jakieś 10 razy więcej, niż się spodziewałam, że tekst, który napisała, jest świetny, że rewelacyjnie poradziła sobie z trudnym tematem (przepisy budowlane) itd. To wszystko prawda, ale ma to drugorzędne znaczenie, bo nie zgłosiłam się do Ewy po opowiadanie, które fajnie się czyta, tylko po tekst, który ma opisać mój produkt tak, żeby klienci chcieli go kupić, żeby pokazać korzyści wynikające z posiadania produktu. Jednym słowem – tekst, który sprzedaje. I taki otrzymałam.

Po zmianie tekstu na stronie sprzedaż wzrosła trzykrotnie.


To zasługa tekstu od Ewy, bo oprócz niego celowo nie zmieniłam żadnego innego elementu na stronie – chciałam sprawdzić, jak działa ten tekst. I działa.
Dzięki, Ewa! Świetna robota!
Magdalena Myszura
oprawiebudowlanym.pl

Jeśli pozwolisz, opowiem Ci, jak się dochodzi do takich efektów.

Zdradzę Ci też, jak za pomocą tekstów – ja, introwertyczka, która nie robi live’ów ani webinarów – zbudowałam na tyle zaangażowaną społeczność, że nie muszę desperacko szukać klientów. Przychodzą sami. 

Jeśli chcesz małymi kroczkami zgromadzić wielki arsenał środków, które rozruszają Twój biznes, zostaw mi swój mail.

Powiadomię Cię, kiedy ruszą zapisy na Projekt Copywriting.

Like this:

Like Loading...
%d bloggers like this: