Nigdy nie ma gwarancji sukcesu oferty. Ale wprowadzając (czasami subtelne) zmiany we właściwych obszarach, możesz zwiększyć prawdopodobieństwo tego sukcesu.
Oto cała prawda o legendarnych „tekstach, które sprzedają” wypowiedziana przez Daniela Bursteina, dyrektora ds. treści i marketingu w firmie MarketingSherpa i MECLABS Institute.
Nie ma żelaznego patentu na sprzedawanie słowem. Konkretne sformułowania, frameworki – to wszystko może pomóc, pewnie.
Ale najwięcej ugra ten, kto wie, co rzeźbić.
Nie, nie ten, z którego wylicza się procent sukcesu.
Istnieje inny wzór. Taki, który pokazuje drogę do tego sukcesu. Wskazuje 5 elementów do „rzeźbienia”.
Opracowali go specjaliści od marketingu, którzy od lat eksperymentalnie sprawdzają, co działa. Uznali, że za sukces oferty odpowiada 5 psychologicznych czynników.
Zła wiadomość: nie na wszystkie masz wpływ. Jeden jest całkowicie po stronie klienta (właśnie dlatego nigdy nie ma gwarancji).
Dobra wiadomość: wszystkie pozostałe możesz kształtować. A ten jeden niepoddający się zmianom możesz doskonale poznać. I możesz się nim posłużyć w tekście. Psychologicznie.
Co Ty na to, żeby:
Jeśli chcesz, nauczę Cię tego.
Nazywam się Ewa Szczepaniak. Jestem założycielką i szefową pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl, trenerką copy, autorką dwóch książek o copywritingu, w tym obszernej książki o technikach copywritingu sprzedażowego (101 technik copywritingu sprzedażowego – ukaże się jesienią 2024 r. nakładem Onepress, największego polskiego wydawnictwa biznesowego).
Właśnie podczas prac nad tą książką trafiłam na wspomniany wyżej wzór na konwersję. Byłam właśnie w trakcie zbierania technik copywriterskich, szperałam w badaniach nad perswazją, czytałam rady światowej klasy marketerów i porównywałam je do swoich doświadczeń copywriterskich.
To wszystko sprawiło, że zaczęłam łączyć kropki. Do wzoru na konwersję zaczęłam podstawiać konkretne techniki. I tak właśnie powstał algorytm optymalizacji tekstów, który później nazwałam KAIZEN Copy.
W kursie KAIZEN Copy chcę się z Tobą podzielić tym algorytmem.
KAIZEN Copy
to (chyba) jedyny na polskim rynku kurs, który uczy nie tylko, jak pisać projektować teksty, lecz także jak zoptymalizować ofertę (nie oszukujmy się: nie zawsze pierwsza wersja działa jak marzenie).
A na pewno jest to jedyny kurs, który uczy tego wg modelu KAIZEN.
Przecież kaizen to praktyka zarządzania, a nie pisania.
Zgadza się! Dlatego KAIZEN Copy nie jest dokładnym przeniesieniem systemu kaizen na obszar copywritingu.
Jest autorską strategią.
Z japońskiego KAIZEN bierzemy tylko filozofię drobnych usprawnień, które prowadzą do wielkich efektów.
Ale do tej filozofii dodajemy coś jeszcze.
Słowo KAIZEN jest tu akronimem, czyli wyrazem zbudowanym z pierwszych liter innych słów. Tak naprawdę wygląda to tak:
Każdy ze składników tego równania to czynnik psychologiczny zaczerpnięty ze wspomnianego wyżej wzoru na konwersję. Każdy możesz optymalizować na kilka lub kilkanaście sposobów.
Tym samym KAIZEN Copy to system przenoszenia ofert na wyższy poziom.
Piszesz, a później uszczelniasz. Dopracowujesz każdy z elementów prowadzących do konwersji.
✓ będziesz projektować lepsze oferty niż 98% copywriterów
✓ ulepszysz (lepiej „opakujesz”) własną ofertę
✓ będziesz mieć narzędzia do tego, żeby prowadzić profesjonalne audyty tekstów sprzedażowych.
✓ opiszesz swój produkt lub swoją usługę tak, że klient nie będzie mógł o Tobie zapomnieć
✓ spojrzysz na swoją ofertę z nowej perspektywy – zobaczysz ją oczami klienta i zrozumiesz, o co tak naprawdę ludziom chodzi
✓ opracujesz sobie materiały, które wykorzystasz nie tylko w ofercie, lecz także w mailach, w social mediach i w całej komunikacji
1.
Zanim wskoczymy na psychologiczny roller coaster, zaczynamy od wprowadzenia.
To tak na wypadek, gdyby w gronie kursantów był ktoś, kto nie ma jeszcze podstaw.
Albo gdyby ktoś miał niepełną wiedzę.
Albo żeby rozruszać copywriterski mindset.
Żeby jednak nie było, że Ty już to wszystko wiesz i się nuuudzisz…
2
Bierzemy na tapet wzór na konwersję. Omawiamy z grubsza jego poszczególne elementy i przekładamy je na nasz algorytm KAIZEN.
To będzie najkrótsza część, czysto informacyjna (bo o szczegółach porozmawiajmy później), ale… ciekawe, co tam się kryje w tym wzorze, prawda?
Na tym etapie wszystko z grubsza stanie się jasne.
3
To ten moment. Esencja KAIZEN Copy.
Rozgryzamy i przeżuwamy każdy ze składników wzoru. Zbieramy techniki, które pomogą nam stworzyć ofertę nie do odrzucenia.
Brzmi, jakby miało to zająć parę minut, ale nic bardziej błędnego. Każdy element wzoru to kilka technik.
Powiem Ci szczerze: jeśli masz już jakieś doświadczenia z tekstami sprzedażowymi, to wiele z nich już znasz. Gwarancja, społeczny dowód słuszności, przeliczanie ceny na zyski i oszczędności, limity itp. – wiadomka. ALE…
Po pierwsze, ułożymy wszystko metodologicznie i połączymy z konkretnymi procesami, które odbywają się w głowie klienta.
Po drugie, miało być advanced, więc będzie. Porozmawiamy m.in. o:
– wyostrzaniu oferty
– budowaniu wartości, przy której cena to tylko formalność
– usuwaniu tarcia
– sprytnych sposobach na zmniejszanie bólu płacenia (bo płacenie naprawdę boli – to udowodnione naukowo!) itd.
Na rok dostajesz dostęp do platformy, na której masz wszystkie lekcje i materiały kursowe. Po prostu logujesz się i działasz. Możesz się uczyć rano, w nocy, w kolejce u lekarza albo w autobusie. Jak Ci wygodnie.
Od początku do końca przekładamy wiedzę na czyn. Ja pokazuję Ci przykłady, a Ty od razu wypróbowujesz nową wiedzę na ofercie – Twojej lub takiej, którą stworzysz podczas kursu.
A żeby po kursie łatwo Ci było wrócić do wszystkiego, czego będziemy się uczyć, dostaniesz pakiet praktycznych narzędzi: checklist, instrukcji, przykładów zastosowania poszczególnych technik.
Masz pytanie? Masz odpowiedź. Wystarczy, że do mnie napiszesz. Przez cały czas czuwam i jestem gotowa dotłumaczyć, co trzeba.
Coś dla Ciebie, jeśli chcesz mieć 101% wsparcia. Możesz zdecydować się na udział w grupie warsztatowej, w której rozmawiamy, dzielimy się sukcesami i wątpliwościami, analizujemy teksty i zastanawiamy się, jak je podrasować.
Pamiętaj, że grupa warsztatowa to spotkania na żywo (będą się odbywały w piątki przed południem). Jeśli nie możesz sobie pozwolić na to, żeby w nich uczestniczyć, wybierz wersję bez spotkań. Nieobecności na spotkaniach nie można w żaden sposób nadrobić.
Zobaczmy…
Dostajesz wiedzę, do której ja dochodziłam latami. Samo zebranie technik w książce – poszukiwanie badań, które potwierdzają skuteczność tych technik –zajęło mi 7 miesięcy. Teraz, przy okazji prac nad kursem, wszystko to przetrząsam raz jeszcze, żeby ułożyć dla Ciebie w łopatologiczny proces.
Wartość: ok. 3000 zł
Po latach pracy i dwóch napisanych książkach cenię swój czas. Jedna godzina pracy ze mną to w tym momencie 500 zł (po ukazaniu się drugiej ksiązki ta cena wzrośnie).
Wartość: 2000 zł
Opracowanie PDF-ów (co najmniej 1 dzień pracy), skład (kolejny dzień), czas spędzony na nagrywaniu lekcji (czas: the sky is the limit), obróbka nagrań (przygotowanie „na czysto" jednego 20-minutowego nagrania to około 2 godziny czyjejś pracy. A tych nagrań będzie 10, może 15. a może i więcej. Do tego umieszczenie materiałów na platformie...
Pewnie, że są to koszta, które rozkładają się na wszystkich uczestników. Przyjmijmy więc, że przy 30 kursantach będzie to...
Wartość: 200 zł/os.
Jak widzisz, już przy twardych obliczeniach, uwzględniających jedynie koszta i wartość, jaką Ci daję, należałoby wycenić kurs na ok. 3200 – 5200 zł (w zależności od wersji). Ale…
Jesteś przedsiębiorcą/freelancerem i wiesz, że cena powinna uwzględniać także przyszłe zyski klienta. Spójrzmy więc i na nie:
Przypomnij sobie, ile czasu zajmuje Ci tworzenie tekstów na strony sprzedażowe. Zastanawianie się, poszukiwanie wzorów, analizowanie... A teraz pomnóż to przez swoją stawkę godzinową.
Już?
No to widzisz: tyle właśnie zaoszczędzisz (przy jednym tekście!) dzięki gotowcom z KAIZEN Copy.
Dostajesz asa w rękawie. A nawet kilka asów:
✓ wiedzę, dzięki której stajesz się copywriterem premium
✓certyfikat potwierdzający, że w przeciwieństwie do 98% copywriterów Ty NAPRAWDĘ wiesz, co zrobić, żeby sprzedać
✓ z dużym prawdopodobieństwem: nowe „opakowanie" dla własnej oferty, które pozwoli Ci wypłynąć na błękitny ocean (no wiesz: konkurencja pójdzie w odstawkę).
Stąd już tylko krok do zleceń za duże pieniądze.
Jakie?
Naprawdę skuteczni copywriterzy wyciągają z jednej oferty nawet 8000–10 000 zł
Jeśli wykorzystasz wiedzę z kursu na 100% i udowodnisz swoją skuteczność, już nigdy nie będziesz narzekać na brak klientów i... na brak pieniędzy.
Masz przed sobą kurs, który powinien kosztować kilka lub kilkanaście tysięcy.
Kurs bezkonkurencyjny.
Na rynku jest mnóstwo kursów uczących podstaw copywritingu, ze świecą jednak szukać szkoleń wykraczających poza technikę AIDA i język korzyści.
Ale wiesz co?
Mam dosyć tego, że polski rynek copy jest, jaki jest. Czas to zmienić. Zwłaszcza dziś, kiedy AI wypiera z rynku osoby piszące na czuja, pora na tych, którzy mają warsztat premium.
Dlatego chcę, żeby jak najwięcej osób skorzystało z tego kursu. Jak najwięcej osób odważnych, chcących pracować na swoich zasadach i uczciwie podchodzących do tej pracy. Uczciwie – bo jeśli ktoś rozwija swój warsztat, żeby jak najlepiej pomóc klientom, to to jest uczciwe podejście.
Dlatego uznałam, że dobrą ceną docelową dla KAIZEN Copy będzie 799 zł (KAIZEN Solo) i 1799 zł (KAIZEN Lab).
Docelowa – oto słowo klucz.
Mówię o cenie docelowej, czyli o takiej, jaką dam, kiedy będę już miała opinie potwierdzające wartość kursu. Teraz jestem na początku drogi. Kurs się dopiero tworzy.
Nie mogę jeszcze powiedzieć, ile lekcji w nim będzie. Nie mogę jeszcze określić dokładnie, ile ściągawek dostaniesz.
Mogę jedynie obiecać, że dam z siebie wszystko, żeby dostarczyć Ci praktyczną wiedzę, którą będzie można przekuć na dobre pieniądze.
Opinie moich dotychczasowych klientów pokazują, że można mi ufać. Zobacz:
Tak, warto, jeśli:
– chcesz się uczyć od praktyka
– chcesz zrozumieć, a nie wypełniać uniwersalne schematy (bo wiesz, że jeśli coś jest dla wszystkich i na każdą okazję, to pewnie nigdzie nie działa dobrze).
Kurs miał premierę pod koniec sierpnia 2024 r. Czekam cierpliwie na kolejne recenzje, a na razie cieszy mnie ta pierwsza – napisana przez cenioną na rynku copywriterkę, która pierwsze kroki stawiała właśnie ze mną, na innym kursie (duma!):
Ty też możesz zdobyć copywriterskie supermoce. Zamiast polegać na sztywnych schematach, możesz działać psycho-logicznie.
Chcesz?
Wybierz wygodną dla siebie wersję kursu:
.
Wartość: ok. 9000 zł
Twoja inwestycja: 799 zł
Wartość: ok. 12 000 zł
Twoja inwestycja: 1799 zł
Brak miejsc
Start kursu: 26 VIII 2024
Tak. Podczas zakupu możesz zaznaczyć odpowiedni checkbox i podać dane. Faktura zostanie wygenerowana automatycznie. Dostaniesz ją zaraz po opłaceniu zamówienia.
Pewnie. Napisz do nas, wystawimy Ci taką fakturę.
I tak, i nie.
Techniki są te same. W kursie jednak ułożyłam wybrane z nich w konkretny proces tworzenia i „uszczelniania” oferty.
Innymi słowy: książka jest jak kuferek z narzędziami. KAIZEN Copy to nauka posługiwania się tymi narzędziami.
Dodatkowo na kursie dostaniesz więcej przykładów zastosowania poszczególnych technik oraz ściągawki i chceklisty, których nie ma w książce.
Sprzedawaj słowem psychologicznie