Chcesz zacząć karierę copywritera, ale nie wiesz,
 jak zrobić portfolio?

Ten e-book jest dla Ciebie!

Zacząłbyś wreszcie swoją copyprzygodę, ale jakoś nie możesz. I nawet nie chodzi  o pisanie — to wychodzi Ci nieźle, ale… 

Jak zrobić portfolio???

Tygodniami przeczesujesz Internet w poszukiwaniu wzorów, tracisz cenne godziny, które mógłbyś już przeznaczyć na pracę dla klientów, no bo to portfolio! 

Ma być z tekstami czy z linkami? A jakie teksty tam umieścić? Ile? A czy można zamieścić tekst „sprzedany”  klientowi?

Gdybyś tylko znał odpowiedzi na te pytania, już dawno podbiłbyś rynek… Ale kurczę… to portfolio!

Dobra, koniec wymówek! 

Masz tu e-booka, w którym znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania. 

Z 34-stronicowego e-booka dowiesz się m.in.

Na końcu e-booka znajdziesz dodatek: listę bezpłatnych, dostępnych online narzędzi, które pomogą Ci przygotować portfolio, w którym klient się zakocha.

A to jeszcze nie koniec!

Żebyś nie tracił dodatkowo czasu na dopieszczanie grafiki, z e-bookiem dostaniesz 3 szablony.

Wkleisz tylko swoje teksty zamiast Lorem ipsum, wpiszesz swoje dane, zmienisz to, co jeszcze uważasz za stosowne (w tym kolory, krój pisma, zdjęcia) i gotowe!

Do szablonów jest oczywiście dołączona instrukcja — żebyś nie musiał się zastanawiać, jak je edytować.

To jak? Dalej będziesz narzekać czy weźmiesz sprawy w swoje ręce?

Uwaga! Szablony są stworzone w GooglePresentations. Żeby móc z nich skorzystać, musisz mieć konto Google.

Ile to wszystko kosztuje?

Zaledwie
79 zł
Inwestycja zwróci Ci się już przy pierwszym zleceniu, które dostaniesz dzięki świetnemu portfolio.

Co Ty na to?