Chcesz zacząć karierę copywritera, ale nie wiesz,
jak zrobić portfolio?
Ten e-book jest dla Ciebie!
Zacząłbyś wreszcie swoją copyprzygodę, ale jakoś nie możesz. I nawet nie chodzi o pisanie — to wychodzi Ci nieźle, ale…
Jak zrobić portfolio???
Tygodniami przeczesujesz Internet w poszukiwaniu wzorów, tracisz cenne godziny, które mógłbyś już przeznaczyć na pracę dla klientów, no bo to portfolio!
Ma być z tekstami czy z linkami? A jakie teksty tam umieścić? Ile? A czy można zamieścić tekst „sprzedany” klientowi?
Gdybyś tylko znał odpowiedzi na te pytania, już dawno podbiłbyś rynek… Ale kurczę… to portfolio!
Dobra, koniec wymówek!
Masz tu e-booka, w którym znajdziesz odpowiedzi na wszystkie pytania.
Z 34-stronicowego e-booka dowiesz się m.in.
- czym właściwie jest to legendarne portfolio
- co w nim trzeba zamieścić
- co w nim można zamieścić, żeby lepiej przekonywało
- jak je udostępnić
- w jakiej formie je przygotować
Na końcu e-booka znajdziesz dodatek: listę bezpłatnych, dostępnych online narzędzi, które pomogą Ci przygotować portfolio, w którym klient się zakocha.
A to jeszcze nie koniec!
Żebyś nie tracił dodatkowo czasu na dopieszczanie grafiki, z e-bookiem dostaniesz 3 szablony.
Wkleisz tylko swoje teksty zamiast Lorem ipsum, wpiszesz swoje dane, zmienisz to, co jeszcze uważasz za stosowne (w tym kolory, krój pisma, zdjęcia) i gotowe!
Do szablonów jest oczywiście dołączona instrukcja — żebyś nie musiał się zastanawiać, jak je edytować.
To jak? Dalej będziesz narzekać czy weźmiesz sprawy w swoje ręce?
Uwaga! Szablony są stworzone w GooglePresentations. Żeby móc z nich skorzystać, musisz mieć konto Google.
Ile to wszystko kosztuje?
Zaledwie
79 zł
Inwestycja zwróci Ci się już przy pierwszym zleceniu, które dostaniesz dzięki świetnemu portfolio.
Co Ty na to?