Napisz ofertę i wygraj klienta

 

Kurs online

dla freelancerów, którzy biorą sprawy w swoje ręce

Jeśli masz dosyć wysyłania ofert,
które pozostają bez odzewu,
to szkolenie jest dla Ciebie.

Ile razy zastanawiałeś się, co robisz nie tak?

Masz fajny PDF z ofertą.  Piszesz w nim, jakie masz wykształcenie i supermoce. Chwalisz się pasją, z jaką podchodzisz do zadań. Wysyłasz ten PDF potencjalnym klientom i… 

Odpowiada Ci cisza.

Raz — OK, widocznie byli lepsi. Drugi — może się zdarzyć. Ale po trzecim, czwartym i piętnastym razie zaczynasz podejrzewać, że z Twoją ofertą coś jest nie tak.

I wiesz co?

Możliwe, że masz rację!

Freelancerzy popełniają często ten sam błąd: umieszczają w ofercie to, co sami uważają za ważne. I tracą. Zlecenia trafiają do tych, którzy potrafią spojrzeć na swoje usługi oczami klienta.

Oczywiste? No niby tak, ale…

Problem często tkwi w życzeniowym myśleniu. Ludziom wydaje się, że „wchodzą w buty” klienta, a w rzeczywistości nie potrafią wyjść poza własne przekonania. Brakuje im wiedzy i narzędzi, które pomogłyby zmienić perspektywę.

Jeśli czujesz, że jesteś jednym z takich błądzących freelancerów, pomyśl,
ile by się zmieniło, gdybyś….

Możesz dochodzić do tego wszystkiego metodą prób i błędów, eksperymentując na klientach. Ale czy naprawdę stać Cię na to, żeby stracić kilkanaście czy kilkadziesiąt zleceń, zanim wypracujesz swój system składania ofert?

Kurs Napisz ofertę i wygraj klienta to zestaw wskazówek i narzędzi, które przeprowadzą Cię przez proces projektowania skutecznej oferty.

Sprawi, że:

jak napisać ofertę

zrozumiesz, na jakie informacje czeka Twój klient, i będziesz wiedział, jak mu je przekazać w atrakcyjny dla niego sposób

przestaniesz po prostu odpowiadać na zapytania, a zaczniesz świadomie sprzedawać swoje usługi

wyróżnisz się i dzięki temu staniesz się oczywistym wyborem dla wielu zleceniodawców.

Czego konkretnie nauczysz się z tego kursu?

Poznasz cały proces tworzenia oferty. Zobaczysz — na przykładach copywritera i wirtualnej asystentki jak podejść do każdego kroku i jaki tekst może być efektem wszystkich przygotowań.

Szczegółowy plan jest następujący:

Część 1: ABC dobrej oferty

To 3  krótkie lekcje, dzięki którym zrozumiesz,  o co w ogóle chodzi w ofercie. Przestaniesz tym samym popełniać błędy, które gubią ludzi walczących o zlecenia. 

Część 2: Co musisz wiedzieć, zanim siądziesz do pisania?

To 5 lekcji, które pomogą Ci zebrać materiał do Twojej oferty. Przyjrzysz się swoim usługom i nauczysz się mówić o nich w zachęcający sposób. Odkryjesz swój wyróżnik. Wydobędziesz ze swojej oferty to, co ważne dla klienta. 

Część 3: Oferta krok po kroku

To 2 lekcje, do których wszystko zmierzało. Poznasz w nich 3 możliwe schematy ofert i z fragmentów, które przygotowałeś w części 1 i 2, złożysz swoją ofertę.

Dostaniesz też 3 bonusy:

Sprzedażowe tips&tricks

Zestaw rad „okołoofertowych”. Zrozumiesz,  że tak naprawdę sprzedajesz swoje usługi, jeszcze zanim wyślesz ofertę. Będziesz wiedział, jak odpowiadać na ogłoszenia i zapytania, aby klient był zdecydowany na współpracę z Tobą bez względu na cenę.

E-book

z przykładowymi mailami „pierwszego kontaktu” — poprzedzającymi wysłanie oferty, towarzyszącymi jej lub zawierającymi prośbę o możliwość przedstawienia oferty.

Case study — nagranie video 

Analiza 3 prawdziwych ofert — ze wskazaniem ich mocnych i słabych stron oraz propozycjami poprawek. Zobaczysz, jak wszystkie zasady, które poznałeś w kursie, działają w praktyce.

Dodatek 2024

Odpowiedź na pytanie „Jak się zgłaszać do zleceń, jeśli dopiero zaczynam?” + plan pozyskiwania klientów: 17 sposobów na szukanie zleceń. z radami i przestrogami odnośnie do każdego z nich.

Jak będziesz się tego wszystkiego uczyć?

Online — nie musisz rezerwować czasu ani miejsca. Natychmiast po zakupie dostaniesz (na rok) dostęp do platformy kursowej. Znajdziesz tam wszystkie materiały, które przeprowadzą Cię przez proces tworzenia oferty (wszystkie PDF-y i nagrania mp3 możesz legalnie pobrać na swój dysk):

lekcje w mp3
z transkrypcjami

zeszyty ćwiczeń, w których będziesz pracować nad własną ofertą

chcecklistę, która pomoże Ci
doszlifować ofertę.

Kto przygotował kurs?

Nazywam się Ewa Szczepaniak. Jestem specjalistką od sprzedawania słowem.

Pracuję „na swoim” już od ok. 12 lat. Przed długi czas sama miałam problem, który zna wielu freelancerów — moje oferty i odpowiedzi na zapytania pozostawały bez odzewu. Wszystko się zmieniło, kiedy zaczęłam patrzeć na ofertę, a później na cały proces pozyskiwania klienta, przez pryzmat warsztatu copywriterskiego. Przestałam uprawiać autopromocję, a zaczęłam sprzedawać, tak jak sprzedaję słowami w tekstach dla klientów. I wiesz co?

Okazało się, że to działa.

Oczywiście, że nie w każdym przypadku. 100-procentowo skutecznych rozwiązań mnie ma. Nie można też przeskoczyć takich rzeczy jak klient nastawiony wyłącznie na najniższą cenę. Jeśli jednak mam do czynienia z poważnie podchodzącym do sprawy zleceniodawcą, potrafię opisać mu swoje usługi tak, żeby był na nie zdecydowany, jeszcze zanim pozna cenę. Jak to robię?

O tym właśnie chcę Ci opowiedzieć w tym kursie.

Czy rzeczywiście mogę Ci pomóc pozyskać klienta? Zobacz:

Droga Ewo, dziękuję za kurs „Napisz ofertę i wygraj klienta". Mogę śmiało powiedzieć, że postawiłaś kropkę nad „i" w moich działaniach zmierzających do pozyskania klienta! Tygodniami nie mogłam się przebić z moją ofertą, trafiałam wciąż na drobne zlecenia, a zależało mi na długofalowej i konkretnej współpracy. Ciągle zmieniałam moją ofertę, dopieszczałam, zastanawiałam się, jak i co napisać. Wystarczyło kilka Twoich wskazówek i naprawdę się udało, pozyskałam klienta, zanim skończyłam odsłuchiwać ten kurs... Dziękuję i polecam!
Katarzyna Jurkowska
Wyniosłam bardzo dużo wiedzy i przemyśleń z tego kursu. Pomógł mi on uporządkować pracę nad własną ofertą. Otrzymałam też sporo inspiracji, jak można ją przygotować.

Szczególnie spodobała mi się lekcja bonusowa z case study — wyniosłam z niej kilka konkretnych wskazówek, na co zwracać uwagę. A co najważniejsze: mam już pomysł na ofertę i wiem, jakich błędów unikać, gdy będę ją przygotowywać. Dzięki!
Magdalena Serafinowicz
sauma.pl
Ewo, Twój kurs „Napisz ofertę i wygraj klienta" to jest złoto! Cały proces tworzenia oferty wyjaśniony krok po kroku, od takich całkowitych podstaw czym jest oferta, a czym nie jest, aż po baaardzo praktyczne, gotowe szablony, wzory, schematy do każdej lekcji.
No i oczywiście mnóstwo przykładów (a Twoje przykłady akurat uwielbiam), które od razu wszystko pięknie rozjaśniają. 🙂
Marzena Bywalec
Kiedy negocjowałem z klientami, nazwali mnie profesjonalistą! Robiłem tak, jak wyjaśniasz w swoim kursie „Napisz ofertę i wygraj klienta" [...] . Potem okazało się, że rozesłali swoją propozycję do 27 copywriterów. Rozniosłem ich, Ewa – dosłownie. Nie chwalę się, ale tak było. [...] jak taran roztrzaskałem ich wątpliwości.
[...]
I nagle dostaję od nich wiadomość – „Mariusz, dawaj ten brief i umowę :)" Tak, jak mówisz w kursie: ja im jeszcze niczego nie napisałem i nie podałem ceny, a już chcą współpracować i pieniądze przelewać, czujesz? Rewelacja!
[...]
To jest magia. Udostępniacie zaklęcia, które sprawiają, że człowiek później się unosi...
Mariusz Litwinienko
liternia.pl
Kurs bardzo mi pomógł się przełamać. Tak bardzo, że rano wzięłam byka za rogi i napisałam pierwszą ofertę zgodnie z tym, czego nauczyłam się na kursie (odpowiedź na zapytanie klientki).

Dostałam zlecenie i czuję się z tym świetnie. Od początku do końca wiedziałam co i po co robię. Zaoszczędziłam masę czasu i nie zjadłam nawet pół czekoladki na odwagę 🙂
Ela Markowska

Ale uwaga!
Zanim zdecydujesz się zainwestować w kurs,
sprawdź, czy rzeczywiście go potrzebujesz.

Nie powiem Ci nic nowego, jeśli:

Skorzystasz z tego kursu, jeśli:

Chcesz się przekonać, jaką moc ma świetna oferta?

Napisz ofertę
i wygraj klienta

179

10 lekcji pełnych konkretów (audio + transkrypcje),
dzięki którym inaczej spojrzysz na proces ofertowania

6 interaktywnych zeszytów ćwiczeń,
w których przygotujesz sobie materiał do świetnej oferty

3 schematy świetnych ofert
— wreszcie będziesz wiedział, co gdzie napisać

BONUS: nagranie audio
Sprzedażowe tips & tricks
poznasz proste triki sprzedażowe, dzięki którym zaczniesz podbijać serca klientów

BONUS: e-book z przykładami maili
 będziesz wiedział, jak (dyskretnie) sprzedawać już od pierwszej wiadomości wysłanej do klienta

BONUS: case studies — omówienie 3 ofert (video)
— „szczepionka” na błędy popełniane w ofertach 

DODATEK 2024: Jak oferować swoje usługi, kiedy dopiero zaczynasz + plan pozyskiwania klientów (17 sposobów na poszukiwanie zleceń) 

 

Czy warto? Policz.

Ile możesz zarobić na 1 pozyskanym zleceniu? Ile zleceń tracisz przez to, że jakoś nie potrafisz przekonać klienta do siebie?

Kurs, który dla Ciebie przygotowałam, nie jest kolejnym spisem pobożnych życzeń i mądrych rad rzucanych w próżnię. Jak każde nasze szkolenie napakowany jest przykładami i praktycznymi narzędziami, dzięki którym przygotujesz ofertę działającą jak magnes na klientów. Zwróci Ci się prawdopodobnie  już przy pierwszym zleceniu, jakie dostaniesz.

Masz pytania?

Kurs Napisz ofertę i wygraj klienta w dużym stopniu będzie dla Ciebie powtórzeniem wiadomości, ale też szansą na przymierzenie zasad copywritingu sprzedażowego do własnego biznesu. Myślę, że doskonale uzupełni lekcję o pozyskiwaniu klientów. Zobaczysz w nim przykłady tekstów i maili oraz case studies, dzięki którym łatwiej zastosujesz znane Ci już sposoby na zbieranie zleceń.

Znasz już ścieżkę, którą pójdziemy, ale teraz zobaczysz, jak poszczególne jej elementy wyglądają w przypadku usług. Co najważniejsze jednak, poznasz całą „otoczkę” sprzedażową, która w procesie pozyskiwania klienta ma niekiedy większe znaczenie niż sama oferta.

Jest przede wszystkim dla Ciebie! Poznasz w nim zasady sprzedawania słowem, które odmienią nie tylko Twoją ofertę i proces pozyskiwania klientów. Pomogą Ci także ulepszyć treści na Twojej stronie WWW czy w mediach społecznościowych.

Oczywiście. Wystarczy, że przy zamówieniu zaznaczysz odpowiedni checkbox i wpiszesz dane do faktury. 

Coś jeszcze Cię zastanawia? Pytaj śmiało:

Uwaga!  W dniach 14 VII – 3 VIII jesteśmy na urlopie. Odpowiemy na Twoją wiadomość po powrocie.

    Możesz dalej oferować swoje usługi metodą prób i błędów — testować różne odpowiedzi na zapytania i patrzeć, co działa. Ale… czy naprawdę stać Cię na to, żeby tracić zlecenia?