Sprzedawaj słowem
jak mistrz

Minikurs ZA FREE

Zainwestuj 10-15 minut dziennie w swój sukces sprzedażowy.
Poznaj metody mistrzów copywritingu. Niech teraz pracują dla Ciebie.

Szykujesz swój pierwszy produkt i chcesz naprawdę na nim zarobić?

A może już raz próbowałeś go sprzedać i wyniki były nie takie, na jakie liczyłeś?

O sukcesie sprzedaży decyduje wiele elementów, ale jednym z ważniejszych jest to,
w jaki sposób prezentujesz swoją ofertę

Możesz napisać rozbudowany tekst pełen superlatyw i… patrzeć jak ludzie wchodzą na Twoją stronę,
by już po kilkunastu sekundach z niej wyjść.

ALE możesz też w kilku celnych, zdecydowanych słowach udowodnić potencjalnym klientom,
że zmienisz ich życie.
I że strzeliliby sobie w stopę, gdyby nie skorzystali z Twojej oferty.
Nie potrzeba do tego wiedzy tajemnej: jakichś znanych nielicznym zaklęć czy słów, które hipnotyzują.
Wystarczy zwykła psychologia!

Copywriterzy to wiedzą i wykorzystują tę wiedzę od dziesięcioleci.
Niektórzy z nich zarobili miliony dolarów dzięki temu właśnie, że umieli pisać w zgodzie z tym, „jak działa człowiek”
.

Ty też możesz się tego nauczyć. 

A pierwsze kroki możesz zrobić już teraz. ZA FREE!

 

W minikursie Sprzedawaj słowem jak mistrz poznasz 3 sekrety „ojców copywritingu”: Gary’ego Halberta, Claude’a Hopkinsa i Johna CaplesaDostaniesz samą esencję — metodę gotową do zastosowania i  ćwiczenia, które pomogą Ci teorię przekuć w praktykę. 

10-15 minut dziennie przez 3 dni (+ 4 dzień — bonus).
Tyle wystarczy, by Twoje szanse na sukces sprzedażowy
mocno podskoczyły. A wszystko dzięki temu, że

będziesz wiedział, jak sprawić, by ludzie przeczytali Twoją ofertę z zainteresowaniem

zaprezentujesz swoją ofertę tak, by klient widział w niej pomocną dłoń, którą grzech odrzucić

realistycznie ocenisz, ilu klientów musisz przyciągnąć, by zarobić tyle, ile chcesz

Oto kursowy rozkład jazdy:

Lekcja 1: Znajdź właściwy środek ciężkości

W tej lekcji poznasz tajemnicę sukcesu Gary’ego Halberta. Dowiesz się, od czego zaczynał tworzenie ofert, które później przynosiły mu po kilka-kilkanaście milionów dolarów zysku. Rozwiążesz także ćwiczenie, w którym przymierzysz sposób słynnego copy do własnej oferty. 

Lekcja 2: Rusz głową i wyeliminuj konkurencję

W tej lekcji dowiesz się, jak Claude Hopkins sprawiał, że produkty, których sytuacja wydawała się beznadziejna, stawały się hitami. Nową wiedzę wykorzystasz do rozwiązania krótkiego ćwiczenia, w którym zastosujesz technikę legendarnego copywritera w odniesieniu do swojego produktu.

Lekcja 3: Chcesz sprzedać? Pisz mądrze!

W tej lekcji dowiesz się, co John Caples uważał za największy błąd, jaki można popełnić w copywritingu. Poznasz sposób na to, by tego błędu uniknąć. I natychmiast spróbujesz mądrze opisać własny produkt.

Bonus: Sprzedaż online bez lukru

W bonusowym materiale dostaniesz kilka rad dotyczących promocji i sprzedaży produktów online — z doświadczenia i od serca. Dowiesz się:

  • jak oszacować, na jaki zysk możesz liczyć,
  • jakie błędy w promocji mogą zniweczyć wszystkie Twoje wysiłki,
  • co zrobić, żeby tych błędów nie popełnić.

Jak będziesz się tego wszystkiego uczyć?

Dostaniesz (na tydzień) dostęp do platformy szkoleniowej, na której przez 4 dni będą się pojawiały kolejne lekcje. 

Czekają na Ciebie:

ok. 10-minutowe lekcje w mp3
(+ transkrypcja)

Przerabiasz tak, jak lubisz. Możesz słuchać lub czytać.

Ćwiczenie w formie
(interaktywnych) PDF-ów

Nie musisz ich drukować. Możesz za to wypróbować w nich nową wiedzę.

Możliwość zadawania pytań
w grupie na FB

Masz wątpliwości? Czegoś nie rozumiesz? W grupie Tekstowni dostaniesz odpowiedź.

O autorce kursu

Nazywam się Ewa Szczepaniak. Jestem copywriterką, autorką książki Sztuka projektowania tekstów. Wspieram przedsiębiorców, tworząc dla nich teksty i ucząc ich pisania ofert.

Wierzę w uczciwy copywriting. Nie stosuję manipulacyjnych sztuczek. Zamiast tego wolę poznawać i stosować psychologię sprzedaży, a tej uczyłam się i wciąż się uczę m.in. od legend copywritingu — czytając ich książki i analizując teksty, które zarobiły dla nich i dla ich klientów miliony.

Jak mi wychodzi stosowanie tej wiedzy w praktyce? Zobacz, co mówią klienci, dla których pisałam teksty lub których szkoliłam:

Po audycie miałam czarno na białym, że strona lepiej konwertuje. Po trzecim dniu sprzedaż zaczęła spadać na łeb na szyję i właśnie wtedy, w piątek wieczorem, wprowadziłam po audycie zalecone poprawki. I nagle strona znów zaczęła konwertować — a przecież był weekend!
Ola Foryś
wildrocks.pl
[...] tekst jest skuteczny. Szkolenie Instruktor Fitness wyprzedało się w 100% w przedsprzedaży, co się jeszcze nigdy wcześniej nie zdarzyło... Szczęście to można mieć w Totolotka, a tutaj ewidentnie ta zmiana opisu musiała zadziałać.
Marta Bukowska
Pomorska Szkoła Fitness 4FIT
Teksty były idealnie skrojone na miarę. Pani Ewa bardzo trafnie opisała nasze usługi, podkreślając to, co najważniejsze dla potencjalnego klienta, a ja w konsekwencji zauważyłam wzrost konwersji strony.
Milena Suchowiecka
Poradnia Dietetyczna
Magia Diety

To jak?
Chcesz sprzedawać słowem
jak mistrz copywritingu?