...

Witaj, Śmiałku!  😀

Przed Tobą test, który sprawdzi, jak sobie radzisz z pisaniem tekstów sprzedażowych. Oczywiście nie może on w pełni ocenić Twoich umiejętności, ale zdiagnozuje Twoją wiedzę i wyczucie, z jakim reklamujesz swoją ofertę.

Gotowy?

Trzymam kciuki!

 

 

 

Wyobraź sobie,  że stworzyłeś kurs o projektowaniu wnętrz. Gdybyś musiał opowiedzieć o nim 1 zdaniem, które z poniższych zdań byś wybrał?
Z rozmów z klientami wiesz, że cena Twojego kursu wzbudza obiekcje. Czy będziesz się do tych obiekcji ustosunkowywać w tekście sprzedażowym?
Co to jest USP?
Jak opisałbyś produkt w tekście sprzedażowym?
Ograniczenie czasowe, typu „Uwaga, cena obowiązuje tylko dziś, od jutra rośnie o 200 zł” to Twoim zdaniem:
Co  to jest CTA?
Co koniecznie powinno znaleźć się na stronie typu landing page (sprzedażowej) kursu online?
Które wezwanie do zakupu kursu nt. pielęgnacji ciała będzie najlepsze?

%d bloggers like this: