Udało się!

Tu czeka na Ciebie Twój prezent:

Tekst, który sprzedaje. Checklista

Ale nie uciekaj jeszcze. 
W podziękowaniu za Twoje zainteresowanie mamy coś dla Ciebie.

Co powiesz na e-book zawierający listę 77 „hakerskich" nagłówków, wypróbowanych przez najlepszych copywriterów z całego świata?

Teraz możesz korzystać z nich także Ty. 

 

Dlaczego warto?

Bo – jak pisał John Caples, zwany ojcem rewolucji w reklamie:

Cóż warta jest cała mozolna praca nad tekstem, jeśli nagłówek nie jest właściwy? Jeśli nie zdoła on przyciągnąć uwagi czytelnika, tekst równie dobrze może być napisany po chińsku. Jeżeli nagłówek reklamy jest kiepski, najlepsi autorzy świata nie byliby w stanie napisać tekstu, dzięki któremu produkt się sprzeda. Nie mieliby szans, ponieważ tekst nie zostanie przeczytany, jeśli nagłówek jest zły. A tekst, którego nikt nie przeczyta, nie zwiększy sprzedaży towaru.

Z drugiej strony, jeśli nagłówek jest dobry, napisanie tekstu jest stosunkowo prostą sprawą.

Ten e-book sprawi, że:

Będziesz mieć w ręku narzędzie, z którym łatwiej Ci będzie skłonić zachęcić klienta do przeczytania Twojej oferty. 

Będziesz korzystać z doświadczeń pokoleń copywriterów, którzy swoje pomysły testowali i ulepszali, badając reakcje klientów.

Nie będziesz więcej tracić czasu na zastanawianie się nad chwytliwym nagłówkiem. Po prostu sięgniesz do e-booka i wybierzesz ten właściwy.

Cena e-booka to 49 zł. 

Ale dziś jest wielki dzień – dzień, od którego zaczyna się nasza znajomość. Z tej okazji mamy dla Ciebie kupon,
który odczaruje wspomnianą cenę o 80%.

Jeśli przy zakupie wpiszesz kod rabatowy #hej,
zainwestujesz 9,80 zł zamiast 49 zł
.

To mniej więcej tyle co duża kawa w kawiarni, a posłuży znacznie dłużej. Co Ty na to?

 

Zamień słowa
na pieniądze

Kurs online
Pisz tak, żeby sprzedawać

28 V – 22 VI 2018 r.

%d bloggers like this: