Zdobądź umiejętności,
które przekładają się na pieniądze.

Kurs Pisz tak, żeby sprzedawać
1. edycja kursu: 26 II – 23 III 2018 r.

Sprzedaż rusza 19 II.
Zapisz się na listę osób zainteresowanych.

Ile razy to przerabiałeś?

Napracowałeś się. Stworzyłeś świetny produkt, który mógłby pomóc wielu ludziom. Siadasz, żeby go opisać, i nic, po prostu nic nie przychodzi Ci do głowy poza zlepkiem niewiele znaczących wyrazów typu „najlepszy”, „wyjątkowy”, „niezwykły”, które na nikim już dziś nie robią wrażenia.
Niby wiesz, że język korzyści, że wezwanie do działania, ale to wszystko jest takie proste tylko w teorii. Kiedy przychodzi do praktyki, czujesz przemożną potrzebę wyszorowania całego domu i zrobienia sobie 158. herbaty. Byle tylko odwlec tę chwilę, kiedy trzeba będzie wreszcie coś z siebie wydusić.

A może wręcz przeciwnie...

  Siadasz i słowa płyną wartkim potokiem. Opisujesz, zachwalasz, a potem pękasz z dumy, widząc swoje dzieło. Jesteś pewien, że przekona każdego, kto tylko je przeczyta, a tymczasem mija godzina za godziną… i nic.
Zamówienia nie spływają, choć liczba odwiedzających w statystykach rośnie.
A miało być tak pięknie: setki zamówień, tysiące na koncie i duma z własnego biznesu. Zamiast tego kołacze Ci się po głowie pytanie „Może trzeba wracać na etat?”.

Wiesz co?

To nie Twoja wina.

To nie Twoja wina, że nie potrafisz opisać swojego produktu.
I nie Twoja wina, że nawet jeśli to zrobisz, Twój opis nie działa.

To nie Twoja wina,
bo nikt Cię przecież nie uczył tworzyć takich treści.

Skąd masz wiedzieć, jak to się robi?

Ale dobra wiadomość jest taka, że możesz się tego nauczyć.
I to szybciej, niż myślisz.

Pisz tak, żeby sprzedawać to kurs online, który przeprowadzi Cię małymi krokami przez wszystkie zagadnienia związane z tworzeniem tekstów sprzedażowych.

Kiedy już zrozumiesz dynamikę treści sprzedażowych, zaczniesz pisać teksty, które zarabiają, gdy Ty śpisz, spacerujesz albo spędzasz czas z bliskimi.

Przestaniesz się martwić niską konwersją i myśleć o rzuceniu swojego biznesu, a zaczniesz inwestować energię w kolejne projekty, które pomogą Ci jeszcze bardziej rozwinąć skrzydła.

Ale to nie wszystko.

Dzięki umiejętnościom, które zdobędziesz na kursie:

Udowodnisz sobie i światu,
na jak wiele Cię stać

Ile razy Ci mówiono, że się uda, że lepiej wracać na etat, bo przynajmniej pieniądze są pewne. A dlaczego nie możesz mieć pewnych pieniędzy na swoim? Tworzenie skutecznych treści sprzedażowych to jedna z umiejętności, dzięki którym je sobie zapewnisz. 

Zbudujesz wizerunek marki, która ma rozwiązania szyte na miarę

Nic tak nie przyciąga ludzi jak poczucie, że ktoś wreszcie ich zrozumiał. Ty im to poczucie dasz, bo podczas kursu poznasz swojego klienta i nauczysz się mówić jego językiem. Sprawisz tym samym, że zaufa Ci i uwierzy, że możesz mu pomóc.

Oszczędzisz
czas

Kiedy poznasz i przećwiczysz schemat tworzenia tekstu, a w zanadrzu będziesz miał garść szczególnie przydatnych wyrażeń, pisanie stanie się łatwe. Czas, który dzięki temu zaoszczędzisz, wykorzystasz na rozwój swojej firmy lub pasji.

Jakim cudem tego wszystkiego dokonasz?

Żadnym! Cudów do tego nie potrzeba, jedynie przemyślanego i nastawionego na praktykę procesu ćwiczenia umiejętności. A ten masz na kursie zapewniony.

Zresztą zobacz, czego będziemy się uczyć:

   

Moduł 1 Co musisz wiedzieć, żeby napisać dobry tekst sprzedażowy?
(5 lekcji)

To wprowadzenie do całego procesu tworzenia tekstu. Bo samo pisanie to tylko czubek góry lodowej. Będzie skuteczne tylko wtedy, kiedy dobrze się do niego przygotujesz.

W tej części naszego szkolenia:

  • dopilnujemy, żebyś zebrał wszystkie potrzebne informacje;
  • dowiesz się, gdzie i czego szukać, żeby zminimalizować czas pracy nad tekstem, a zmaksymalizować efekty;
  • dostaniesz narzędzia, które pomogą Ci gromadzić informacje.

Reszta to będą Twoje poszukiwania skupione na Twoim kliencie i Twoim produkcie. To, co wypracujesz w tym module, przyda Ci się NIE tylko przy projektowaniu perswazyjnego tekstu, lecz także we wszelkich działaniach marketingowych – od planowania treści content marketingowych po docieranie do idealnych klientów.

Moduł 2: Jak pisać, żeby sprzedawać? (5 lekcji)

Jeśli poszukiwania z 1. tygodnia kursu trochę się przedłużą, to nic nie szkodzi. Możesz się nimi zajmować, a w międzyczasie przerabiać lekcje modułu 2., w którym będziemy przygotowywać się do pisania od strony językowej.

W tym module:

  • dowiesz się m.in. jak sprawić, żeby długi, wyczerpujący tekst wyglądał jak miła pogawędka;
  • uczulisz się na konkret;
  • poznasz wyrazy, które mają moc, oraz takie, których za wszelką cenę powinieneś unikać (a założę się, że wielu z nich używasz!).

Moduł 3 Tekst sprzedażowy krok po kroku (6 lekcji)

Kiedy już zbierzesz materiał i będziesz wiedzieć, co i jak pisać, przejdziemy do tworzenia tekstu. Krok po kroku, argument po argumencie.

W tej części kursu:

  • dowiesz się, o czym i kiedy napisać, żeby kolejne zdania były odpowiedziami na pytania, jakie w myślach stawia sobie Twój klient;
  • nauczysz się pozyskiwać uwagę czytającego i podtrzymywać ją do ostatniej chwili;
  • stworzysz wstępną wersję świetnego tekstu na swoją landing page.

I nie będzie to jednorazowe działanie na zasadzie „napisać i zapomnieć, jak to się robiło". Dostaniesz bardzo dokładnie rozrysowane schematy konwertujących stron ofertowych, do których później będziesz mógł wracać.

 

Bonusowy tydzień warsztatowy

Nasz kurs kończy się tak naprawdę po 3 tygodniach, ale jeśli zdecydujesz się na pakiet standardowy lub VIP, dostaniesz jeszcze tydzień ekstra, tylko na to, żeby pisać, ćwiczyć, pytać i poprawiać wg wskazówek. W końcu problemy wychodzą „w praniu", prawda? Nie zostaniesz z nimi sam.

W tej części szkolenia, w tajnej grupie na FB:

  • dopracujesz swój tekst;
  • będziesz pytać o wszystko, co jeszcze pozostanie niezrozumiałe;
  • dostaniesz informację zwrotną na temat swojego tekstu;
  • będziesz radzić i uczyć się na błędach (własnych i cudzych).

Jak będziemy się tego wszystkiego uczyć?

Dostaniesz dostęp do zahasłowanej strony, na której na początku każdego tygodnia kursu będzie pojawiał się kolejny moduł. Możesz przerobić lekcje w dogodnym dla Ciebie czasie, w swoim tempie i w formie jaka najlepiej Ci odpowiada – oglądając nagrania video albo czytając PDF. W każdym z 3 modułów znajdziesz:

porcję konkretnej wiedzy w formie nagrania video, audio i tekstu w PDF

ćwiczenia, bo przecież praktyka czyni mistrza

dodatkowe narzędzia: szablony, checklisty itp.

Dodatkowo (jeśli wybierzesz wersję standard lub VIP)

zostaniesz zaproszony do tajnej grupy na FB, w której codziennie będziesz mógł pochwalić się efektami swojej pracy, dopytać o wszystko, wesprzeć innych w ich pracy (wiadomo, że najlepiej się uczymy, pomagając innym!).

 

No dobrze, ale czy ten kurs na pewno uczy dobrego copywritingu?
Kto właściwie go przygotował?

Nazywam się Ewa Szczepaniak. Jestem copywriterką – od 8 lat pomagam moim klientom zwiększać zyski, dostarczając im tekstów, które sprzedają ich produkty.

Copywritingu uczyłam się „na żywym organizmie", współpracując z agencjami reklamowymi oraz małymi i większymi firmami (m.in. Vikking, Vimed, Cormay, Unilever Food Solution – właściciel marek Knorr i Lipton). Zaczynałam tak jak Ty – od pisania tak, jak mi się  wydawało, że powinnam. Dopiero praca pod okiem doświadczonych specjalistów od marketingu, a także stałe kształcenie sprawiły, że zrozumiałam, o co właściwie chodzi z tym sprzedawaniem w tekstach.

Cała rzecz NIE w tym, żeby kogoś przechytrzyć. Istota dobrej perswazji tkwi w empatii i w szczerej chęci pomocy. W taki copywriting wierzę i takiego chcę Cię uczyć.

Zobacz, jak piszę dla swoich klientów:

Jestem nie tylko zaskoczona, jestem autentycznie zszokowana tekstem. Ujęła Pani dokładnie sedno czy wręcz serce tego, czym się zajmuję i co, moim zdaniem, ma największą wartość w ofercie mojej szkoły. Użyła Pani słownictwa, którym posługuje się mój idealny klient, świetnie wypunktowane są najważniejsze rzeczy, które odróżniają nas od konkurencji. Tekst jest tak ułożony, że wciąga czytającego i jego długość nie jest jego wadą, a wręcz przeciwnie – chciałoby się czytać jeszcze i jeszcze. Jestem przeszczęśliwa, że tekst jest, jaki jest.

Co najważniejsze, tekst jest skuteczny. Szkolenie Instruktor Fitness wyprzedało się w 100% w przedsprzedaży, co się jeszcze nigdy wcześniej nie zdarzyło... Szczęście to można mieć w Totolotka, a tutaj ewidentnie ta zmiana opisu musiała zadziałać. 

Marta Bukowska, Pomorska Szkoła Fitness 4Fit

Jeśli zechcesz, w kursie Pisz tak, żeby sprzedawać, zdradzę Ci,
jak osiągnąć taki efekt. 

Ale uwaga! To nie jest kurs dla każdego.

Pisz tak, żeby sprzedawać to kurs dla Ciebie, jeśli:

  • masz swój produkt lub usługę
  • chcesz się nauczyć pisać teksty sprzedażowe
  • szanujesz swoich klientów i chcesz być wobec nich uczciwy
  • masz tyle samodyscypliny, żeby przerabiać lekcje i dokładnie wykonywać zadania
  • potrafisz zaufać czyjejś wiedzy i doświadczeniu

Pisz tak, żeby sprzedawać to NIE jest kurs dla Ciebie, jeśli:

  • nie masz czego sprzedawać
  • świetnie sobie radzisz z copywritingiem
  • chcesz poznać kilka sztuczek manipulacyjnych, dzięki którym natychmiast zarobisz miliony
  • nie masz czasu ani ochoty na naukę
  • wiesz wszystko najlepiej

Masz pytania?

Czy mogę mieć 100-procentową pewność, że po kursie każdy tekst sprzedażowy, jaki napiszę, będzie skuteczny?

Nie. Skuteczność tekstu to wypadkowa kilku czynników – m.in strategii, doboru grupy docelowej, tekstu i grafiki. Ręczę za wiedzę, którą Ci przekażę, i umiejętności, które pod moim okiem przećwiczysz – te dotyczące projektowania i pisania tekstu. Nie mogę natomiast wziąć odpowiedzialności za pozostałe czynniki, bo ani ich nie uczę, ani nie sprawdzam.

Nie mogę obiecać Ci sukcesu na 100% także z tego powodu, że nie wiem, jak przyłożysz się do pracy. Jestem jednak przekonana, że osoba, która starannie przerobi kurs, skorzysta ze wsparcia i będzie się stosowała do wskazówek, a dodatkowo ma spójną strategię i dobrze wybraną grupę docelową, osiągnie efekty, jakie obiecuję. 

Mam teraz gorący czas, dużo spraw na głowie. Czy jest sens zapisywać się w takiej chwili na kurs?

Jeśli zależy Ci na wsparciu, to nie, nie ma sensu. Szkoda Twoich pieniędzy na pomoc, z której nie skorzystasz. Jeśli natomiast potrzebujesz tylko instrukcji do samodzielnej pracy i wystarczy Ci pakiet mini, to jak najbardziej możesz kupić kurs teraz, póki jest w atrakcyjnej cenie z okazji pierwszej edycji, i przerobić go w dowolnym czasie, kiedy wszystko już się uspokoi.

Jak długo mam dostęp do kursu?

Nie ma limitu dostępu. Możesz zaglądać do niego tak długo, jak długo będzie istniała strona, na której jest zamieszczony.

Czy można kupić tylko jeden z modułów?

Nie. Kurs jest starannie przemyślaną całością. Moduły 1 i 2 to baza do sukcesu w module 3. Tylko taka konfiguracja gwarantuje efekt.

Czy z tego kursu ktoś już się czegoś nauczył?

W lutym 2018 roku wystartuje pierwsza edycja kursu, więc nie mogę na razie pokazać Ci opinii uczestników. Ale zobacz, co mówią uczestnicy wyzwania Opisz swój produkt językiem korzyści, które było wprowadzeniem do kursu:

W wyzwaniu czułam się prowadzona za rękę. Codziennie kolejny krok i ćwiczenia do zrobienia. Aktywnie uczestnicząc w grupie dostawałam od razu opinię i korekty do wykonanego ćwiczenia. Wskazówki były konkretne i dobrze wytłumaczone. Ewa jest cierpliwa, pomocna i pozytywnie do nas-uczestników nastawiona. Na dodatek na koniec miałam gotową ofertę sprzedaży mojego produkty. Praca się opłaciła. Niesamowite było to, co jeszcze dostałam w tym wyzwaniu. W grupie panował przyjazny klimat. Dzięki temu nie miałam obaw prezentować swoich prac domowych. Nawiązałam też kilka nowych znajomości i otrzymałam ofertę współpracy. 

Ela Sawicka, angielskieinspiracje.pl


 

 

Ewa, wykonałaś kawał naprawdę świetnej pracy. Całe wyzwanie było przygotowane bardzo profesjonalnie. Dziękuję za wsparcie, którego mi udzieliłaś podczas wykonywania kolejnych zadań. Twoje rady były bezcenne. Kolejnym wielkim plusem była atmosfera panująca w grupie i wsparcie pozostałych uczestników wyzwania.

Piotr Szostak, jakosiagaccele.com


 

Już ponad 400 osób nauczyłam pisać przekonująco i „po ludzku" – w sposób, który zmienia czytających w klientów.

Pozwolisz, że pomogę także Tobie?

Wybierz, jak chcesz się uczyć

Wersja mini
299 zł

3 moduły - pełne lekcje w formie video/audio/PDF + ćwiczenia

materiały dodatkowe (checklisty, schematy)

Wersja standard
379 zł

3 moduły - pełne lekcje w formie video/audio/PDF + ćwiczenia

materiały dodatkowe (checklisty, schematy)

grupa na FB

dodatkowy tygodniowy warsztat

Wersja VIP (tylko 5 miejsc*)
569 zł

3 moduły - pełne lekcje w formie video/audio/PDF + ćwiczenia

materiały dodatkowe (checklisty, schematy)

grupa na FB

dodatkowy tygodniowy warsztat

redakcja stworzonego podczas kursu tekstu

konsultacja audio przez Google Hangout

Od większej sprzedaży dzieli Cię tylko kilkaset słów.
Chcesz wiedzieć, jak je składać, żeby zadziałały?

error: Treść chroniona.