Zamień słowa na pieniądze

Kurs online Pisz tak, żeby sprzedawać

Wakacyjna promocja
Do 13 VII 2018 r.

Ile razy to przerabiałeś?

Napracowałeś się. Stworzyłeś świetny produkt, który mógłby pomóc wielu ludziom. Opisujesz go, zachwalasz. W wyobraźni liczysz już pieniądze, które zarobisz. Publikujesz ofertę… i nic. Mija godzina za godziną. Zamówień zero, choć liczba odwiedzających w statystykach rośnie.


A miało być tak pięknie: setki klientów, tysiące na koncie i duma z własnego biznesu. Zamiast tego kołacze Ci się po głowie pytanie „Może trzeba wracać na etat?”.

 

Jeśli nic nie zmienisz, nic się nie zmieni.
Pomyśl: jeżeli teraz ludzie przewijają się przez Twoją stronę, ale nie kupują, to cóż… Wierzysz, że nagle zaczną?

Może słabe wyniki sprzedażowe to kwestia tego, że docierasz do niewłaściwych osób, może coś szwankuje na poziomie strategii. Ale może być i tak, że wystarczy zmiana tekstu, by sprzedaż zaczęła śmigać.

Pisz tak, żeby sprzedawać to kurs online, który przeprowadzi Cię małymi krokami przez wszystkie zagadnienia związane z tworzeniem tekstów sprzedażowych.

Kiedy już poznasz ich dynamikę, zrozumiesz, że sprzedaż to nie dzieło przypadku, ale efekt starannie zaplanowanego procesu. Przestaniesz po prostu sklejać słowa, a zaczniesz pisać teksty, które zarabiają, gdy Ty śpisz, spacerujesz albo spędzasz czas z bliskimi.

Ale to nie wszystko.

 

Dzięki umiejętnościom, które zdobędziesz na kursie:

Udowodnisz sobie i światu,
na jak wiele Cię stać

Ile razy słyszałeś, że się nie uda, że lepiej wracać na etat, bo przynajmniej pieniądze są pewne? „Na swoim" też możesz mieć pewne (i to całkiem dobre!) pieniądze. Tworzenie skutecznych treści sprzedażowych to jedna z umiejętności, dzięki którym je sobie zapewnisz. 

Zbudujesz wizerunek marki, która ma rozwiązania szyte na miarę

Nic tak nie przyciąga ludzi jak poczucie, że ktoś wreszcie ich zrozumiał. Ty im to poczucie dasz, bo podczas kursu poznasz swojego klienta i nauczysz się mówić jego językiem. Sprawisz tym samym, że zaufa Ci i uwierzy, że możesz mu pomóc.

Oszczędzisz
czas

Kiedy poznasz i przećwiczysz schemat tworzenia tekstu, a w zanadrzu będziesz mieć garść szczególnie przydatnych wyrażeń, pisanie stanie się łatwe. Czas, który dzięki temu zaoszczędzisz, wykorzystasz na rozwój swojej firmy lub pasji.

Jakim cudem tego wszystkiego dokonamy?

Żadnym! Cudów do tego nie potrzeba, jedynie przemyślanego i nastawionego na praktykę procesu ćwiczenia umiejętności. A ten masz na kursie zapewniony.

Zresztą zobacz, czego będziemy się uczyć:

   

Moduł 1 Co musisz wiedzieć, żeby napisać dobry tekst sprzedażowy?
(5 lekcji)

To wprowadzenie do całego procesu tworzenia tekstu. Bo samo pisanie to tylko czubek góry lodowej. Będzie skuteczne tylko wtedy, kiedy dobrze się do niego przygotujesz.

W tej części naszego szkolenia:

  • zbierzesz wszystkie potrzebne informacje;
  • dowiesz się, gdzie i czego szukać, żeby zminimalizować czas pracy nad tekstem, a zmaksymalizować efekty;
  • dostaniesz narzędzia, które pomogą Ci spojrzeć na Twój produkt oczami klienta.

Kiedy już zrozumiesz, jakie pytania mają ludzie, którzy czytają Twoją ofertę, będziesz wiedział, jakich informacji (i w jakiej kolejności!) im dostarczać. Przestaniesz działać na oślep, a zaczniesz projektować teksty, które krok po kroku prowadzą potencjalnego klienta od zainteresowania do zakupu.


Moduł 2: Jak pisać, żeby sprzedawać? (5 lekcji)

Jeśli poszukiwania z 1. tygodnia kursu trochę się przedłużą, to nic nie szkodzi. Możesz się nimi zajmować, a w międzyczasie przerabiać lekcje modułu 2., w którym będziemy przygotowywać się do pisania od strony językowej.

W tym module:

  • dowiesz się m.in. jak sprawić, żeby długi, wyczerpujący tekst wyglądał jak miła pogawędka;
  • nauczysz się pisać obrazowo;
  • zaczniesz odróżniać wyrazy, które mają moc, od takich, które robią z Twojego tekstu marketingową papkę.

Kiedy już opanujesz sposób pisania, który rzeźbi w wyobraźni obrazy, zaczniesz docierać do emocji klienta. Przestaniesz przekonywać, że Twój produkt jest dobry. Sprawisz, że Twój klient sam oceni ofertę jako okazję, której nie może przepuścić.


Moduł 3 Tekst sprzedażowy krok po kroku (6 lekcji)

Kiedy już zbierzesz materiał i będziesz wiedzieć, co i jak pisać, przejdziemy do tworzenia tekstu. Krok po kroku, argument po argumencie.

W tej części kursu:

  • dowiesz się, o czym i kiedy napisać, żeby kolejne zdania były odpowiedziami na pytania, jakie w myślach stawia sobie Twój klient;
  • nauczysz się pozyskiwać uwagę czytającego i podtrzymywać ją do ostatniej chwili;
  • wykorzystując notatki z 1. modułu (nierzadko na zasadzie kopiuj–wklej!) stworzysz wstępną wersję świetnego tekstu na swoją landing page.

Kiedy już raz przejdziesz proces projektowania tekstu, zrozumiesz jego istotę. Przestaniesz zastanawiać się, „co by tu jeszcze”, a zaczniesz świadomie układać treść, która stanie się wędką na klientów.


Jak będziemy się tego wszystkiego uczyć?

Dostaniesz dostęp do platformy, na której są wszystkie materiały. Możesz przerobić lekcje w dogodnym dla Ciebie czasie, w swoim tempie i w formie, jaka najlepiej Ci odpowiada – oglądając nagrania video albo czytając transkrypcję. W każdym z 3 modułów znajdziesz:

Porcję wiedzy w formie video, nagrania audio i transkrypcji w PDF. Uczysz się tak, jak lubisz. W domu lub na spacerze.

Ćwiczenia, dzięki którym zrobisz gruntowny research, odnajdziesz cechę wyróżniającą Twój produkt i wyszlifujesz styl.

Dodatkowe narzędzia, m.in. lista power words, e-book z pomysłami na nagłówki i schemat tekstu sprzedażowego.

No dobrze, ale czy ten kurs na pewno uczy dobrego copywritingu?
Kto właściwie go przygotował?

Nazywam się Ewa Szczepaniak. Jestem copywriterką – od 8 lat pomagam moim klientom zwiększać zyski, dostarczając im tekstów, które sprzedają ich produkty.

Copywritingu uczyłam się „na żywym organizmie", współpracując z agencjami reklamowymi oraz z małymi i większymi firmami (m.in. Vikking, Vimed, Cormay, Unilever Food Solution – właściciel marek Knorr i Lipton). Zaczynałam tak jak Ty – od pisania tak, jak mi się wydawało, że powinnam. Dopiero praca pod okiem doświadczonych specjalistów od marketingu, a także stałe kształcenie sprawiły, że zrozumiałam, o co właściwie chodzi z tym sprzedawaniem w tekstach.

Cała rzecz NIE w tym, żeby kogoś przechytrzyć. Istota dobrej perswazji tkwi w empatii i w szczerej chęci pomocy. W taki copywriting wierzę i takiego chcę Cię uczyć.

Zobacz, jak piszę dla swoich klientów:

Jestem nie tylko zaskoczona, jestem autentycznie zszokowana tekstem. Ujęła Pani dokładnie sedno czy wręcz serce tego, czym się zajmuję i co, moim zdaniem, ma największą wartość w ofercie mojej szkoły. Użyła Pani słownictwa, którym posługuje się mój idealny klient, świetnie wypunktowane są najważniejsze rzeczy, które odróżniają nas od konkurencji. Tekst jest tak ułożony, że wciąga czytającego i jego długość nie jest jego wadą, a wręcz przeciwnie – chciałoby się czytać jeszcze i jeszcze. Jestem przeszczęśliwa, że tekst jest, jaki jest.

Co najważniejsze, tekst jest skuteczny. Szkolenie Instruktor Fitness wyprzedało się w 100% w przedsprzedaży, co się jeszcze nigdy wcześniej nie zdarzyło... Szczęście to można mieć w Totolotka, a tutaj ewidentnie ta zmiana opisu musiała zadziałać. 

Marta Bukowska, Pomorska Szkoła Fitness 4Fit

Jeśli zechcesz, w kursie Pisz tak, żeby sprzedawać zdradzę Ci,
jak osiągnąć taki efekt. 

Ale uwaga! To nie jest kurs dla każdego!

Pisz tak, żeby sprzedawać to kurs dla Ciebie, jeśli:

  • masz swój produkt lub usługę
  • chcesz się nauczyć pisać teksty sprzedażowe
  • szanujesz swoich klientów i chcesz być wobec nich uczciwy
  • masz tyle samodyscypliny, żeby przerabiać lekcje i dokładnie wykonywać zadania
  • potrafisz zaufać czyjejś wiedzy i doświadczeniu

Pisz tak, żeby sprzedawać to NIE jest kurs dla Ciebie, jeśli:

  • nie masz czego sprzedawać
  • świetnie sobie radzisz z copywritingiem
  • chcesz poznać kilka manipulacyjnych sztuczek, dzięki którym natychmiast zarobisz miliony
  • nie masz czasu ani ochoty na naukę
  • wiesz wszystko najlepiej

Czy z tego kursu ktoś już się czegoś nauczył?

Tak! Zobacz, co mówiły uczestniczki 1. edycji kursu, która odbyła się w lutym i marcu 2018 r.:

 

Kurs "Pisz tak, żeby sprzedawać" dał mi inne spojrzenie na tekst sprzedażowy. Dużo konkretów, przykładów, materiałów pomocniczych. Nieocenione było spojrzenie Twoimi oczami na moje teksty 🙂 […] Współpraca z Tobą to czysta przyjemność. Jestem mega wdzięczna za kurs, który jest naprawdę wymagający, ale skuteczny. I za konsultację, która pozwoliła mi odkryć inne tory mojego myślenia 😉

Jowita Trzaska, boskonieidealna.pl

 


Ten kurs pokazał mi, co do tej pory robiłam źle i co mam poprawić w swoich tekstach na WWW. Powiem inaczej – wiem, że mam stworzyć teksty od samego początku, ale tym razem wiem, jak to zrobić. Dał mi ogromną wiedzę o moim kliencie. Mam sporo „gotowców", których będę mogła używać w wielu tekstach sprzedażowych (i nie tylko sprzedażowych). I co jest bardzo ważne – wydobył z mojej oferty i z tego, co robię, konkrety. Z czegoś rozmazanego powstał dużo wyraźniejszy obraz. Po kursie wiem dużo więcej o copywriterskich sztuczkach i wiem, co robić, żeby tekst był dobry. Złapałam bakcyla do pisania, bo to całkiem fajna zabawa. Najbardziej podobał mi się proces – każdy element do siebie pasował i tworzył całość. 

Dziękuję za Twoją cierpliwość i tak wielką pomoc. Kurs jest naszpikowany wiedzą, ale taką łatwo przyswajalną. Naprawdę widzę, że zaczynają mi się przestawiać w głowie klepki odpowiedzialne za pisanie.

Magda Krzysztoporska, pracowniacialaiumyslu.pl


 

Już ponad 400 osób nauczyłam pisać przekonująco i „po ludzku" – w sposób, który zmienia czytających w klientów.

Pozwolisz, że pomogę także Tobie?

W ramach wakacyjnej promocji zapłacisz za kurs aż o 100 zł mniej.

Co Ty na to?

199 zł
zamiast 299 zł

3 moduły - pełne lekcje w formie video/audio/PDF + ćwiczenia

materiały dodatkowe (checklisty, schematy)

zniżka 50% na konsultacje

Na rynku jest wiele kursów pisania tekstów sprzedażowych. Dlaczego miałbyś wybrać właśnie ten?

  • Bo to kurs, na którym uczysz się nie tylko, co pisać, ale i jak pisać. Zamiast typowych rad typu „działaj na emocje”, serwowanych przez osoby skupiające się wyłącznie na strategii projektowania treści, otrzymasz cały arsenał konkretów. Dostaniesz poparte przykładami wskazówki oraz spisy słów, które wzmocnią Twój tekst, i takich, których powinieneś unikać jak ognia.
  • Bo jesteś prowadzony przez osobę, która zna teksty sprzedażowe nie z książek, ale z popartej dobrymi referencjami praktyki.

Jeszcze kilka opinii o tym, jak się ze mną pracuje
(z wyzwania poprzedzającego 1. edycję kursu):

Masz pytania?

Czy mogę mieć 100-procentową pewność, że po kursie każdy tekst sprzedażowy, jaki napiszę, będzie skuteczny?

Nie. Skuteczność tekstu to wypadkowa kilku czynników – m.in strategii, doboru grupy docelowej, tekstu i grafiki. Ręczę za wiedzę, którą Ci przekażę, i umiejętności, które pod moim okiem przećwiczysz – te dotyczące projektowania i pisania tekstu. Nie mogę natomiast wziąć odpowiedzialności za pozostałe czynniki, bo ani ich nie uczę, ani nie sprawdzam.

Nie mogę obiecać Ci sukcesu na 100% także z tego powodu, że nie wiem, jak przyłożysz się do pracy. Jestem jednak przekonana, że osoba, która starannie przerobi kurs, skorzysta ze wsparcia i będzie się stosowała do wskazówek, a dodatkowo ma spójną strategię i dobrze wybraną grupę docelową, osiągnie efekty, jakie obiecuję. 

Jak długo mam dostęp do kursu?

Dostęp do kursu masz przez rok. Przez ten czas możesz zaglądać do niego przy tworzeniu każdego kolejnego tekstu i zawsze, kiedy będziesz chciał odświeżyć sobie wiadomości.

Czy nie może być taniej?

Porównaj cenę z wartością, jaką daje kurs, a zobaczysz, że cena kursu jest okazyjna. Popatrz na liczby:

  • W 3 modułach kursu jest w sumie 16 lekcji. Koszt jednej lekcji  to w tej chwili 18,68 zł. Dla porównania: za 1 godzinę (!) konsultacji, czy to u mnie, czy u  kogoś innego, zapłacisz co najmniej 100–150 zł
  • Jeśli masz produkt wart 100 zł, kurs zwróci Ci się z nadwyżką już przy 3–4 kliencie, jakiego pozyskasz dzięki nowym umiejętnościom.

Masz jeszcze jakieś pytania? Śmiało: kontakt@tekstowni.pl

Od większej sprzedaży dzieli Cię tylko kilkaset słów.
Chcesz wiedzieć, jak je składać, żeby dla Ciebie pracowały?

%d bloggers like this: