Wyzwanie

Opisz swój produkt
językiem korzyści

29 I – 1 II 2018 r.

Dołącz! Zacznij pisać o swojej ofercie tak, by
sprzedawać i zarabiać coraz więcej
.

 

Nawet najlepszy produkt nie sprzeda się sam.
Aby ludzie go kupili, muszą wiedzieć, dlaczego mają to zrobić. 

Nikogo nie przekonasz samym opisem cech.
Tym, co budzi emocje i otwiera portfele, są korzyści. 

Jeśli masz produkt i chcesz nauczyć się mówić o nim językiem korzyści,
dołącz do wyzwania.

 

 

Na czym polega wyzwanie?

 

Każdego dnia, od 29 I do 1 II, dostaniesz mail z pigułką wiedzy i zadaniem do wykonania. Efektami swojej pracy podzielisz się w zamkniętej grupie na FB. Jeśli coś okaże się dla Ciebie trudne, wspólnie poszukamy rozwiązania.

Oto co zyskasz:

Poznasz model cecha-zaleta-korzyść, który krok po kroku poprowadzi Cię od właściwości produktu do korzyści dla klienta. 

Przećwiczysz umiejętność posługiwania się językiem korzyści i dostaniesz feedback od innych uczestników wyzwania.

Stworzysz tekst, który wykorzystasz później w ofercie, na stronie WWW lub na stronie landing page. 

Przez 4 dni wyzwania będziesz opowiadać w zamkniętej grupie na FB o swoim produkcie. Kto wie? Może przy okazji znajdziesz klientów?

Kim jestem, żeby uczyć Cię języka korzyści?

 

Nazywam się Ewa Szczepaniak. Jestem copywriterką i współzałożycielką pracowni copywriterskiej Tekstowni.pl. Od 8 lat pomagam moim klientom sprzedawać więcej, tworząc dla nich perswazyjne teksty. Prowadzę także szkolenia z copywritingu i kursy online – uczę, jak pisać, żeby przekonywać do siebie, do swojej oferty, do zakupu. Obecnie przygotowuję kurs Pisz tak, żeby sprzedawać – propozycję dla osób, które chcą tworzyć skuteczne teksty do swoich produktów. Wyzwanie, na które Cię zapraszam, jest bezpłatnym i niezobowiązującym preludium do tego wydarzenia. Jeśli dołączysz, chętnie podzielę się z Tobą swoim doświadczeniem.

Dołącz i naucz się opisywać swoje produkty
językiem korzyści.

Dowiedz się, jak przekonywać klientów, by zarabiać coraz więcej.

%d bloggers like this: