...

Masz 5 sekund, żeby przekonać klienta.
Wykorzystajmy je dobrze.

Znasz to?

Zrobiłeś świetny kurs. pracowałeś nad nim kilka miesięcy i dałeś z siebie wszystko.  Rozpoczynasz sprzedaż i... nic. Ludzie wchodzą na stronę i wychodzą, a zamówień jak nie było, tak nie ma.

Albo

Ruszyłeś wreszcie z własnym biznesem. Wiążesz z nim wielkie nadzieje – ma Ci zapewnić fajne pieniądze i niezależność. Zainwestowałeś w stronę WWW i czekasz, ale nikt się nie odzywa.

Pamiętaj, że sama strona, nawet najpiękniejsza, niczego nie sprzeda. Bez przekonującego tekstu jest jak elegancki sklep, w którym sprzedawca stoi w kącie i ziewa, zamiast zarabiać dla Ciebie pieniądze.

Naprawdę chcesz tak tracić klientów?

Pozwól, że zatrzymamy ludzi na dłużej i przekonamy ich, że warto Ci zaufać. Teksty sprzedażowe to nasza specjalność.

Jestem nie tylko zaskoczona, jestem autentycznie zszokowana tekstem. Ujęła Pani dokładnie sedno, czy wręcz - serce tego, czym się zajmuję i co, moim zdaniem, ma największą wartość w ofercie mojej szkoły. Użyła Pani słownictwa, którym posługuje się mój idealny klient, świetnie wypunktowane są najważniejsze rzeczy, które odróżniają nas od konkurencji. Tekst jest tak ułożony, że wciąga czytającego i jego długość nie jest jego wadą, a wręcz przeciwnie - chciałoby się czytać jeszcze i jeszcze. Jestem przeszczęśliwa, że tekst jest, jaki jest.

Co najważniejsze, tekst jest skuteczny. Szkolenie Instruktor Fitness wyprzedało się w 100% w przedsprzedaży, co się jeszcze nigdy wcześniej nie zdarzyło... Szczęście to można mieć w Totolotka, a tutaj ewidentnie ta zmiana opisu musiała zadziałać. 

teksty na stronę internetową

Marta Bukowska  Pomorska Szkoła Fitness 4FIT

[su-spacer size="67"] 

Dlaczego nasze teksty są skuteczne?

[su-spacer size="67"] 

teksty na stronę internetową

Są napisane prostym językiem

Unikamy wytartych wyrażeń i przemawiamy do ludzi ich językiem – słowami, których sami używają na opisanie swojego problemu. To niezawodny sposób na to, by utożsamili się z tekstem i czytali go z zainteresowaniem.

teksty na stronę internetowąBazują na konkrecie i eksponują korzyści

Nawet najwspanialsza oferta może pozostać niedoceniona, jeśli klienci nie będą czuli, że jej potrzebują. Opiszemy Twój produkt lub usługę tak, żeby nikt nie miał wątpliwości, komu i w czym pomagasz i jak wiele można zyskać dzięki współpracy z Tobą.

teksty na stronę internetowąAngażują na wielu poziomach

Piszemy stylem konwersacyjnym, wykorzystując środki retoryczne, które sprawiają, że tekst jest jak rozmowa – zatrzymują czytelnika, wymuszają na nim chwilę zastanowienia. A jako że kupowanie zaczyna się na najbardziej pierwotnym poziomie mózgu, sięgamy głębiej – pobudzamy wyobraźnię i emocje, a dopiero później dostarczamy argumentów, które pomagają zracjonalizować decyzję o zakupie.

teksty na stronę internetowąSą dostosowane do zachowań internautów

Słynne badania Jakoba Nielsena dowiodły, że ludzie w Internecie nie czytają, ale (najczęściej) skanują tekst. Mając to na uwadze, tworzymy teksty zgodnie ze sztuką webwritingu, uwzględniając zalecenia, które – jak również potwierdziły badania ww. duńskiego naukowca – potrafią podnieść skuteczność tekstu nawet o 124%.

[su-spacer size="67"] 

To naprawdę działa!

[su-spacer size="67"] 

Teksty brzmią świetnie i są dopracowane w każdym szczególe. P. Ewa gwarantuje, że poprawki będą minimalne lub zgoła żadne - w jej artykułach nie ma niezręczności stylistycznych, które są problemem wielu osób chwytających za pióro. Co więcej, teksty p. Ewy są napisane mięsistym, obrazowym językiem, który ma zdolność inspirowania i pobudzania wyobraźni oraz zmysłów.

Tomasz Wasiluk, Art Music Group

teksty na stronę internetową

[su-spacer size="37"] 

Jak wygląda współpraca z nami?

[su-spacer size="37"] 

Wypełniasz brief

Jest to specjalny formularz, w którym możesz opisać swoje oczekiwania. Pytamy Cię w nim o to, co mamy napisać, kogo i do czego mamy przekonać. Im więcej informacji nam udzielisz, tym lepszy tekst dla Ciebie stworzymy.

Zapoznajemy się z briefem

Kiedy już będziemy wiedzieć, co możemy dla Ciebie zrobić, dogadamy szczegóły. Być może dopytamy jeszcze o kilka rzeczy i na pewno ustalimy termin realizacji. Żeby obie strony miały pewność, podpiszemy umowę i poprosimy Cię o wpłacenie zadatku.

Tworzymy tekst dla Ciebie

Zaczynamy od researchu. Idziemy śladami Twojego wymarzonego klienta, czytamy o jego problemach, poznajemy jego język. Podglądamy, co robi Twoja konkurencja. Mając wszelkie potrzebne informacje, zasiadamy do pisania tekstu, który z nawiązką zwróci zainwestowane w niego pieniądze.

Przesyłamy tekst

W umówionym terminie wysyłamy Ci nasze dzieło i czekamy na informację zwrotną. Podoba Ci się? A może nie rozumiesz któregoś z zastosowanych zabiegów? Radzimy, dyskutujemy i poprawiamy do skutku.

 

Ile trwa praca nad tekstem?

 

To zależy od tego, co mamy dla Ciebie napisać – jakiej objętości ma być tekst (chyba zgodzisz się, że napisanie tekstu do jednej zakładki trwa krócej niż napisanie broszury reklamowej) i jakiego researchu wymaga. Potrzebujemy też czasu na to, by gotowy tekst odłożyć przynajmniej na parę godzin, a potem spojrzeć na niego „świeżym okiem”. To znacznie zwiększa szansę na wychwycenie ewentualnych usterek, których podczas pisania się nie widzi. Na pewno powinieneś się liczyć z co najmniej kilkudniowym czasem oczekiwania.

 

 

Ile to kosztuje?

 

Teksty na stronę WWW
150 zł
1 zakładka

napisany językiem korzyści

konwersacyjny

prosty język

tylko etyczne środki perswazji

prowadzący klienta zaplanowaną przez Ciebie ścieżką

Tekst na landing page / oferta
350 zł
do 4 tys. znaków

napisany językiem korzyści

empatyczny

prosty język

tylko etyczne środki perswazji

niwelujący obiekcje

Złoty Pakiet
oferta VIP - tylko u nas!
1500 zł
Komplet tekstów dla Twojego biznesu

broszura z tekstami do wykorzystania na stronie WWW, w materiałach reklamowych, w ofertach

wg modelu AIDA

prezentująca rozwiązania konkretnych problemów

 

Zastanawiasz się, czy warto?

 

Obie prace zostały wykonane zgodnie z najlepszymi standardami, w ustalonym terminie (a nawet wcześniej), a ich jakość znacznie przerosła moje oczekiwania. Z całą pewnością mogę stwierdzić, że Tekstowni.pl pracują nad każdym zleceniem z pełnym zaangażowaniem, uwzględniają wszelkie uwagi i chętnie proponują rozwiązania, dzieląc się przy okazji swoją wiedzą. Mam poczucie, że za każdy 1% ceny otrzymałem 200% wartości

Władysław Bondarenko, Leadman Marketing

 

 

Jesteś zdecydowany czy chcesz jeszcze o coś zapytać?

 

[su spacer size="57"]

Zaprzestać reklamy, by oszczędzić pieniądze, to jak zepsuć zegar, by zatrzymać czas.

Thomas Jefferson 

[su spacer size="57"]

Cieszymy się, że rozważasz współpracę z nami. Niestety, mamy w tej chwili tak dużo pracy, że do 31 VIII nie przyjmujemy żadnych nowych zleceń copywriterskich.

%d bloggers like this: